• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.10.2021 13:41
  •    Predkladanie ponúk
    27.10.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.10.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.10.2021 10:50

Detail zákazky Z202121328

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.10.2021 13:41
  •    Predkladanie ponúk
    27.10.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.10.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.10.2021 10:50

Základné údaje

Z202121328

OF-244621

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6006029

Objednávateľ

31118259

Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne

Študentská 2, Trenčín, 91150, SVK

Dodávateľ

47966947

ABAmet, s.r.o.

Mierové nám. 4, Galanta, 92401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kovová kartotéka 4 zásuvková

Nábytok, kovová kartotéka

  • 39132200-8 - Kartotékové skrine
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kovová kartotéka 4 zásuvková
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 3
Rozmery: výška mm 1320
Rozmery: šírka mm 460
Rozmery: hĺbka mm 620
nosnosť zásuvky kg 40
počet jednoradových zásuviek ks 4
Hmotnosť kg 53
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
farba bledošedá
povrchová úprava hladká práškovým lakom
kartotéka pre formát závesnej zložky A4
zásuvky sú osadené teleskopickými guličkovými pojazdmi so 100% výsuvom zásuvky pre jednoduchšiu prácu s dokumentmi
čelá zásuviek sú vybavené štítkom pre zasunutie popisku
systém blokácie zásuviek zamedzuje súčasnému vysunutiu viac zásuviek naraz a bráni tak možnému prevážaniu celej kartotéky
centrálne zamykanie kvalitným cylindrickým zámkom s dvoma kľúčmi
Kovová kartotéka 4 zásuvková vrátane montáže
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy a vynesenia na miesto plnenia.
Obstarávateľ požaduje dodať nový nepoužitý tovar v originálnom balení, v štandardnej kvalite, požadovaných parametrov a musí byť zabalený spôsobom vhodným na prepravu a manipuláciu, aby nedošlo k jeho poškodeniu a príslušnou dokumentáciou - záručný list, návod na obsluhu v slovenskom alebo českom Jazyku.
Dodávateľ sa zaväzuje bezplatne vymeniť chybný, alebo nekvalitný predmet zákazky do 72 hodín od nahlásenia chyby listom alebo e-mailom obstarávateľom.
Dodávateľ do 2 dní odo dňa uzatvorenia zmluvy predloží záväznú ponuku s uvedením obchodného názvu ponúkaného tovaru vrátane technických parametrov a vyobrazenia kontaktnej osobe obstarávateľa.
Obstarávateľ do 3 dní odo dňa obdržania ponuky ponuku odsúhlasí, alebo odmietne-pokiaľ nebude spĺňať parametre uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky.
Konečná cena obsahuje všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (balné, doprava, vyloženie tovaru na konkrétne miesto uvedené v zmluve, montáž a iné náklady potrebné na realizáciu zákazky). Zmena ceny je možná len v prípade zmeny DPH.
Záruka na tovar je štandardná.
Záruka na Predmet zákazky začína plynúť odo dňa odovzdania predmetu zákazky Dodávateľa Obstarávateľovi na základe podpísaného protokolu o odovzdaní a prevzatí predmetu zákazky.
Obstarávateľ zálohu neposkytuje.
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia obstarávateľovi.
V prípade potreby odstránenia vady/poruchy tovaru (v záručnej dobe) dodávateľ znáša všetky náklady s tým spojené (napr. doprava). Dodávateľ si sám prevezme tovar v mieste dodania tovaru.
V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá Dodávateľ z iného členského štátu EÚ a nie je platcom DPH v SR, predkladá ponuku vrátane 20 % DPH, pričom fakturácia zo strany Dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí obstarávateľ v príslušnej výške do štátneho rozpočtu na Slovensku.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky obstarávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Študentská 2, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

12.11.2021 13:38

3,00 ks

459,44

459,44

Kovová kartotéka 4 zásuvková bude dodaná vrátane montáže.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

22.10.2021 13:41

27.10.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.10.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 239
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.10.2021 14:06 - Vstupná ponuka 459,44 € Cena bez DPH
22.10.2021 14:06 - Najvýhodnejšia ponuka 459,44 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS