• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.10.2021 12:44
  •    Predkladanie ponúk
    12.11.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.11.2021 13:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.11.2021 14:00

Detail zákazky Z202121314

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.10.2021 12:44
  •    Predkladanie ponúk
    12.11.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.11.2021 13:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.11.2021 14:00

Základné údaje

Z202121314

OF-244624

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6032864

Objednávateľ

31194231

Zariadenie pre seniorov - Smaragd

Sládkovičova 30, Hurbanovo, 94701, SVK

Dodávateľ

45860637

MET Slovakia, a.s.

Rajská 7, Bratislava, 81108, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka zemného plynu

zemný plyn

  • 09123000-7 - Zemný plyn
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka zemného plynu
Funkcia
Pravidelná dodávka zemného plynu, zabezpečenie prepravy a distribúcie zemného plynu do odberného miesta odberateľa počas trvania zmluvy.
Prevažná časť odberu zemného plynu je určená na vykurovanie.
Zmluva na dobu určitú od 1.12.2021 do 31.12.2023.
Úspešný dodávateľ zabezpečí všetky úkony, vrátane plynulej dodávky a distribúcie zemného plynu v súčinnosti s doterajším dodávateľom, súvisiace so zmenou dodávateľa, ak k nej dôjde.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladaný ročný odber zemného plynu MWh 680,000
Tolerancia v ročnom odbere zemného plynu % 80 110
Denné maximálne množstvo m3 430
Percentuálny podiel odberu zemného plynu na jednotlivé kalendárne mesiace január až december /1. až 12./ % 1.-14, 2.-14, 3.-13, 4.-6, 5.-4, 6.-3, 7.-2, 8.-2, 9.-6, 10.-8, 11.-14, 12.-14
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
POD kód miesta dodávky SKSPPDIS000230022020
Číslo odberného miesta 4101455073
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predpokladaná celková spotreba na celé zmluvné obdobie na odberné miesto je 1 455 200 kWh.
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú od 1.12.2021 00:00 hod. do 31.12.2023 23:59 hod.
Skutočný objem odberu plynu za trvanie zmluvy môže byť v rámci hodnôt najmenšieho a najväčšieho požadovaného objemu odberu uvedených v technickej špecifikácii predmetu zákazky a to bez dodatočných platieb.
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť montáž alebo výmenu určeného meradla na odbernom mieste odberateľa, preskúšanie meradiel odberateľa a zabezpečí pri zmene pôvodného dodávateľa zmenu dodávateľa tak, aby prechod bol plynulý neprerušený ku dňu 1.12.2021.
Dodávateľ garantuje pravidelnú dodávku zemného plynu do odberného miesta objednávateľa, vrátane distribúcie a prepravy aj prevzatie zodpovednosti za odchýlku zodpovedajúcu technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, za dodržania právnych predpisov, podmienok dohodnutých v zmluve, Všeobecných podmienok pre EKS-OPET a Osobitných ustanovení o zákazkách na dodávku plynu a elektriny, /porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok/.
Dodávateľ sa zaväzuje bez prerušenia dodávať objednávateľovi dohodnuté množstvo zemného plynu v režime prenesenej zodpovednosti za odchýlku pre spotrebu na odbernom mieste /porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok/.
Cena musí zahŕňať cenu za dodávku plynu vrátane všetkých s tým súvisiacich distribučných služieb počas zmluvného obdobia a je platná za celé predpokladané množstvo odberu počas trvania zmluvy vrátane DPH.
Dohodnutá cena môže byť zmenená len v prípade vzájomnej dohody zmluvných strán, formou písomného dodatku, a to v prípadoch vyplývajúcich zo zmien všeobecne záväzných právnych predpisov alebo rozhodnutí ÚRSO.
Úhrada za odobratý zemný plyn sa uskutoční bezhotovostne s mesačnou platbou na základe odpočtu skutočného stavu plynomeru, fakturačné obdobie je od prvého do posledného dňa /vrátane/ každého kalendárneho mesiaca, splatnosť faktúry je 14 dní od odoslania faktúry.
Faktúry budú vystavené a doručené do miesta sídla odberateľa v písomnej forme.
Ak vznikne pri fakturácii chyba z dôvodu nesprávneho odpočtu, použitím nesprávnych konštánt, použitím nesprávnej sadzby, počtovou chybou a pod., má odberateľ a dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok.
Dodávateľ sa zaväzuje, že nebude voči odberateľovi uplatňovať sankcie, v prípade neodobratia ako aj prekročenia predpokladaného množstva objednaného zemného plynu. Výnimkou sú poplatky súvisiace s celoštátnymi legislatívnymi zmenami a rozhodnutiami ÚRSO.
Pokiaľ výpis z obchodného registra predložený k zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov nezodpovedá aktuálnemu stavu, je dodávateľ povinný predložiť objednávateľovi aktuálny výpis z obchodného registra.
Dodávateľ v prípade predčasného ukončenia zmluvy nebude uplatňovať voči odberateľovi žiadne sankcie ani pokuty.
V prípade, ak by sa malo dôjsť k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu, oznámi strana ktorá požaduje ukončenie strane druhej a dohodnú sa na prechodnom období počas ktorého bude zmluva pokračovať až do doby, kým nebude zabezpečený iný dodávateľ.
Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak v momente uzavretia Zmluvy nemá dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia Zmluvy.
Názov Upresnenie
Do 7 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy, dodávateľ predloží doklad o povolení Úradu pre reguláciu sieťových odvetví na podnikanie podľa zákona č. 251/2012 Z.z. v rozsahu predmetu zákazky,je možné aj elektronicky. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom.
Do 7 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy, dodávateľ predloží doklad, preukazujúci existenciu zmluvy o prístupe do distribučnej siete s PDS,je možné aj elektronicky. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom.
Do 7 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy na EKS dodávateľ predloží podrobný spôsob výpočtu zmluvnej ceny - štruktúru ceny a podrobnú špecifikáciu všetkých nákladových položiek,je možné aj elektronicky. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom.

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na osobitné požiadavky

Osobitné požiadavky na plnenie

Názov
Pôvodná hodnota Predpokladaná celková spotreba na celé zmluvné obdobie na odberné miesto je 1 455 200 kWh.
Navrhnutá hodnota Predpokladaná celková spotreba na celé zmluvné obdobie na odberné miesto je 1 360 000 kWh.

V riadku predpokladaný ročný odber zemného plynu presne je uvedených 680 MWh. Predpokladaná celková spotreba na celé zmluvné obdobie správne má byť 1 360 MWh.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Sládkovičova 30, Hurbanovo, Komárno, Nitriansky, Slovenská republika

01.12.2021 00:00 — 31.12.2023 23:59

1,00 1 455 200 kWh/25 mesiacov

119 205,12

119 205,12

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

1.-14, 2.-14, 3.-13, 4.-6, 5.-4, 6.-3, 7.-2, 8.-2, 9.-6, 10.-8, 11.-14, 12.-14 - percentuálny podiel odberu zemného plynu na jednotlivé mesiace počas trvania zmluvy

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

29.10.2021 12:44

12.11.2021 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.11.2021 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 86
 26
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.11.2021 10:35 - Vstupná ponuka 118 788,00 € Cena s DPH
12.11.2021 12:17 - Najvýhodnejšia ponuka 117 732,83 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS