• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.10.2021 10:31
  •    Predkladanie ponúk
    29.10.2021 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.10.2021 15:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.11.2021 09:13

Detail zákazky Z202121308

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.10.2021 10:31
  •    Predkladanie ponúk
    29.10.2021 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.10.2021 15:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.11.2021 09:13

Základné údaje

Z202121308

OF-244386

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6013683

Objednávateľ

00316181

Mesto Lučenec

Fiľakovská cesta 287, Lučenec, 98401, SVK

Dodávateľ

37212931

Henrich Sonnenschein - ITSK

Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Notebook Lenovo IdeaPad 5

notebook, lenovo, ideapad, office

  • 30200000-1 - Počítačové zariadenia a spotrebný materiál
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Notebook: Lenovo IdeaPad 5 15ARE05 (81YQ00FACK) + Microsoft Office.
Funkcia
Notebook – AMD Ryzen 7 4700U, 15.6" IPS antireflexný 1920 × 1080, RAM 16GB DDR4, AMD Radeon Graphics, SSD 512GB, numerická klávesnica, podsvietená klávesnica, webkamera, USB 3.2 Gen 1, USB-C, čítačka odtlačkov prstov, WiFi 6, hmotnosť 1.66kg, Windows 10 Home, 3r (3r) On-Site Next Business Day alebo ekvivalent s rovnakými alebo vyššími parametrami
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Lenovo IdeaPad 5 15ARE05 (81YQ00FACK) ks 1
Microsoft Office 2019 pre podnikateľov ks 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie
Požaduje sa dodanie predmetu zákazky naraz, v zmluvne dohodnutom množstve, nový, v bezchybnom stave a s požadovanými vlastnosťami.
Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s dodaním tovaru (priamo či nepriamo).
Dodávateľ je povinný tovar dodať len v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod do 14:00 hod, a predmet dodania je potrebné avizovať minimálne dva pracovné dni vopred.
Dodávateľ je povinný dodať celý predmet zákazky nový, nesmie byť pred dodaním používaný alebo opotrebovaný, či testovaný.
Predmet dodania musí byť zabalený v originálnom balení bez známok poškodenia obalu a bez predchádzajúceho používania.
Dodávateľ pri odovzdávaní predmetu zákazky dodá sprievodnú dokumentáciu a manuál v slovenskom alebo českom jazyku a s predinštalovaným operačným systémom.
Požaduje sa záručná doba od výrobcu 3 roky.
Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie tovaru pre preukázateľné vady dodaného tovaru (napr. nedostatočná kvalita, nedodržanie špecifikácie a požiadaviek na tovar, poškodený obal tovaru a pod.).
Objednávateľ má právo do 14 dní odo dňa prevzatia vrátiť nepoškodený tovar v pôvodných obaloch ak zistí, že nespĺňa ktorúkoľvek požadovanú technickú špecifikáciu na predmet zákazky a nespĺňa osobitné požiadavky na plnenie.
Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa ktorúkoľvek požadovanú technickú špecifikáciu na predmet zákazky a nespĺňa osobitné požiadavky na plnenie, sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska
Vrátane dopravy na miesto plnenia, rozbalenie na pracovisku verejného obstarávateľa.
Nástup na servisný zásah do 1 pracovného dňa po nahlásení emailom na kontaktnú adresu dodávateľa.
Uchádzač predloží do 48 hodín od uzavretia zmluvy vyhlásenia o zhode a doplňujúce podklady k nim, resp. certifikáty vydané autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami.
Ak dodávateľ nie je schopný odstrániť vadu/poruchu v trvaní servisných prác viac ako tri pracovné dni, je povinný bezplatne poskytnúť objednávateľovi plne funkčný náhradný tovar, a to počas celej doby trvania opravy tovaru, najneskôr do 24 hodín od uplynutia termínu na opravu.
Bezplatné poskytnutie autorizovaného záručného servisu a bezplatnej údržby tovaru počas trvania záručnej doby tovaru.
Objednávateľ požaduje vykonávanie záručného a pozáručného servisu tovaru odborne kvalifikovanými osobami.
Verejný obstarávateľ pripúšťa možnosť predložiť ponuku ekvivalentného výrobku iba v prípade, ak ponúkaný výrobok má rovnaké alebo lepšie kvalitatívne, funkčné parametre a technické úžitkové vlastnosti.
V momente uzavretia zmluvy je dodávateľ povinný mať v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO.
Uchádzač musí preukázať zavedenie postupov riadenia kvality a aplikáciu systémov manažérstva podľa platných noriem, resp. podľa systémov zabezpečenia kvality vyplývajúcich z európskych noriem STN EN ISO 9001:2009/ISO 9001:2008 (dodávateľ musí do 3 dní od uzavretia zmluvy zdokladovať, že je držiteľom certifikátu ISO 9001).
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ulica novohradská 1, Lučenec, Lučenec, Banskobystrický, Slovenská republika

02.11.2021 08:00 — 05.11.2021 12:00

1,00 súbor položiek zákazky

960,00

930,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

26.10.2021 10:31

29.10.2021 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.10.2021 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 343
 75
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.10.2021 08:10 - Vstupná ponuka 960,00 € Cena s DPH
29.10.2021 09:20 - Najvýhodnejšia ponuka 959,01 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS