• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.10.2021 08:45
  •    Predkladanie ponúk
    03.11.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.11.2021 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.11.2021 09:50

Detail zákazky Z202121296

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.10.2021 08:45
  •    Predkladanie ponúk
    03.11.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.11.2021 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.11.2021 09:50

Základné údaje

Z202121296

OF-244597

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6016182

Objednávateľ

00310905

Mesto Partizánske

Nám. SNP 212/4, Partizánske, 95801, SVK

Dodávateľ

41751477

Martin Gall - MG COMP

Šmeralova 23, Prešov, 08001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Výpočtová technika a MS Office

Osobné počítače, stolové počítače, notebooky, softvérové balíky, napaľovačka

  • 30213000-5 - Osobné počítače
  • 30213100-6 - Prenosné počítače
  • 30213300-8 - Stolový počítač
  • 30230000-0 - Zariadenia súvisiace s počítačmi
  • 48000000-8 - Softvérové balíky a informačné systémy
  • 30236000-2 - Rôzne počítačové vybavenie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Osobný počítač All In One - 15 ks
Funkcia
Kancelárska technika
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Osobný počítač All In One - HP ProOne 440 G6 alebo ekvivalent ks 15
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Osobný počítač All In One HP ProOne 440 G6 alebo ekvivalent
CPU: Intel Core i5,   2,30 GHz - 3,80 GHz
RAM: 16GB
HDD: 500 GB SSD
USB 3.2 (USB 3.0): minimálne 4ks
OS: Windows 10 PRO SK
Uhlopriecka: minimalne 23,8"
LAN: 1Gbps
DVD Mechanika: áno
 2. Notebook - 1 ks
Funkcia
Kancelárska technika
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Notebook - Acer TravelMate P2 Black alebo ekvivalent ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
CPU : Intel Core i5 , 1,6 GHz - 4,2GHz
RAM : Minimálne 8GB
HDD : 512 GB SSD
USB 3.2 Gen 1 : minimálne 3ks
OS : Windows 10 PRO SK
Uhlopriecka : minimalne 15.6"
LAN : 1Gbps
WIFI: áno
Grafické výstupy : HDMI , VGA
DVD Mechanika áno
Numerická klávesnica áno
 3. MS Office 2019 pre podnikateľov - druhotné licencie - 16 ks
Funkcia
Software
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
MS Office 2019 pre podnikateľov - druhotné licencie ks 16
 4. Externá napaľovačka - 1 ks
Funkcia
Externá napaľovačka CD-ROM, formát DVD a CD
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Externá napaľovačka - Verbatim Mobile DVD ReWriter USB 2.0 Black (Light version) alebo ekvivalent ks 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa, aby zmluvná cena v sebe zahŕňala: - dopravné náklady, vrátane doručenia a vyloženia predmetu plnenia - poistenie prepravy, poistenie pre prípad škody spôsobenej treťou osobou v priestoroch dodávateľa, clo a balenie.
V prípade dodania ekvivalentu sa ekvivalentom rozumie výrobok, ktorý je rovnocennou náhradou požadovanej značky výrobku, ktorý je podobný svojim zložením, vlastnosťami výrobku požadovanej značky a má rovnaké alebo lepšie výsledky vzhľadom na funkciu, na ktorú je výrobok požadovanej značky určený.
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny.
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN, príp. EN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Vrátane inštalácie na mieste plnenia.
Objednávateľ požaduje dodanie originálov požadovaného tovaru. Dodávateľ je povinný dodať celý predmet zákazky nový, nesmie byť pred dodaním používaný alebo opotrebovaný, či testovaný, nie repas a pod...
Záručná doba je minimálne 24 mesiacov.
Oprava alebo výmena v priestoroch objednávateľa do 48 hodín od nahlásenia poruchy.  Dodávateľ znáša všetky náklady spojené s odstránením vady/poruchy počas záručnej doby (napr. dopravné náklady, náhradné diely atď.).
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodený tovar alebo tovar, ktorý nebude dodaný v zmysle technickej špecifikácie predmetu zákazky, uvedenej v zmluve. Takýto tovar objednávateľ nebude akceptovať a má právo odstúpiť od zmluvy. Následne objednávateľ vyhotoví negatívnu referenciu. Výška storno poplatkov, ktorú si môže nárokovať poskytovateľ je vo výške 0% z hodnoty takto vráteného tovaru.
Zmluvné strany vyhlasujú, že za podstatné porušenie zmluvných podmienok sa považuje: dodanie plnenia s akýmikoľvek vadami, omeškanie s riadnym dodaním predmetu plnenia, predloženie prospektu plnenia, v ktorom ktorákoľvek hodnota akéhokoľvek parametra plnenia bude rozporná s požiadavkami špecifikácie podľa tejto zmluvy, nesplnenie ktorejkoľvek časti osobitných požiadaviek na plnenie. Objednávateľ má právo na odstúpenie od zmluvy a vyhotovenie negatívnej referencie.
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku, zaokrúhlené na dve desatinné miesta.
Faktúra vystavená dodávateľom musí obsahovať všetky náležitosti v zmysle platných právnych predpisov. Faktúra s dodacím listom bude súčasťou zásielky.
Ak faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti, objednávateľ má právo faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie alebo vyhotovenie novej faktúry, v tomto prípade nezačne objednávateľovi plynúť lehota splatnosti, táto začne plynúť až dňom doručenia doplnenej alebo novej správne vyhotovenej faktúry.
Dodávateľ nebude účtovať žiadne sumy, poplatky ani provízie iné ako uvedené v zmluve.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie SNP 212/4, Partizánske, Partizánske, Trenčiansky, Slovenská republika

08.11.2021 08:00 — 15.12.2021 12:00

33,00 ks

15 837,55

13 197,96

Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 dní od uzavretia zmluvy, ktorý musí spĺňať všetky požadované parametre a technickú špecifikáciu uvedenú v opisnom formulári.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

27.10.2021 08:45

03.11.2021 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.11.2021 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 584
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.11.2021 08:58 - Vstupná ponuka 15 837,00 € Cena s DPH
03.11.2021 08:58 - Najvýhodnejšia ponuka 15 837,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS