• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.10.2021 10:40
  •    Predkladanie ponúk
    28.10.2021 10:38
  •    Ukončenie zákazky
    28.10.2021 11:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.10.2021 13:51

Detail zákazky Z202121295

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.10.2021 10:40
  •    Predkladanie ponúk
    28.10.2021 10:38
  •    Ukončenie zákazky
    28.10.2021 11:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.10.2021 13:51

Základné údaje

Z202121295

OF-244517

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6009094

Objednávateľ

00598411

Ústav merania SAV,v.v.i.

Dúbravská cesta 9, Bratislava, 84104, SVK

Dodávateľ

37212931

Henrich Sonnenschein - ITSK

Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Notebook Dell Vostro 5402

Notebook Dell Vostro 5402

  • 30213100-6 - Prenosné počítače
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Notebook
Funkcia
Nákup výpočtovej techniky a príslušenstva pre potreby objednávateľa za účelom obnovy jej stavu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Notebook Dell Vostro 5402 alebo ekvivalent ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Notebook – Intel Core i7 1165G7 Tiger Lake, 14" IPS matný 1920 × 1080, RAM 16GB DDR4, NVIDIA GeForce MX330 2GB, SSD 512GB, podsvietená klávesnica, webkamera, USB 3.2 Gen 1, USB-C, čítačka odtlačkov prstov, WiFi 5, 40 Wh batéria, hmotnosť 1.41kg, Windows 10 Pro (NBD)
Výbava:Podsvietená klávesnica, Čítačka odtlačkov prstov, Čítačka pamäťových kariet, Operačný systém
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia-v cene zákazky.
Na dodací list a faktúru uviesť číslo zmluvy z EKS.
Tovar musí byť nový (nie repasovaný alebo inak renovovaný), v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami, nepoužitý, v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou ( záručný list...) v slovenskom jazyku.
Dodávateľ do 2 dní odo dňa uzatvorenia zmluvy predloží záväznú ponuku s presnou špecifikáciou konfigurácie jednotlivých zariadení a uvedie ich značku a číslo.
Objednávateľ do 2 dní odo dňa obdŕžania ponuky ponuku odsúhlasí, alebo odmietne, pokiaľ nebude spĺňať parametre uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky.
Zostava nemôže byť vyskladaná dodávateľom, musí sa jednať o značkovú zostavu. Nedodržanie tejto podmienky sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Na tovar sa požaduje záruka 24 ak nie je uvedené inak. Požaduje sa bezplatný autorizovaný záručný servis vykonávaný kvalifikovanými osobami a bezplatnej údržby tovaru (práca a originálne nepoužívané náhradné diely) počas záručnej doby-v cene zákazky. Nástup technika v sídle objednávateľa - do 48 hod. od nahlásenia poruchy na emailovú adresu dodávateľa. V prípade potreby odstránenia vady/poruchy tovaru mimo sídla objednávateľa, dodávateľ znáša všetky náklady s tým spojené (napr. doprava).
Dopravu tovaru na miesto plnenia oznámiť najmenej 1 deň vopred kontaktnej osobe.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar, ak nezodpovedá kvalite a opisu.
V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť vadný tovar za nový a rovnakých parametrov.
Úspešný uchádzač musí byť zapísaný v registri konečných užívateľov výhod. Podľa OPET Čl.XVIII bod 18.2 písm. v) -Objednávateľ je oprávnený od Zmluvy odstúpiť, ak v momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dúbravská cesta 9, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika

09.11.2021 10:39 — 09.11.2021 10:39

1,00 ks

1 139,00

911,20

PDF dokument k technickej špecifikácii s uvedeným produktovým číslom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

22.10.2021 10:40

28.10.2021 10:38

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.10.2021 10:53

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 388
 71
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.10.2021 16:32 - Vstupná ponuka 1 138,80 € Cena s DPH
27.10.2021 01:33 - Najvýhodnejšia ponuka 1 134,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS