• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.10.2021 09:45
  •    Predkladanie ponúk
    27.10.2021 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    27.10.2021 10:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.10.2021 10:20

Detail zákazky Z202121283

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.10.2021 09:45
  •    Predkladanie ponúk
    27.10.2021 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    27.10.2021 10:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.10.2021 10:20

Základné údaje

Z202121283

OF-244581

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6006025

Objednávateľ

31118259

Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne

Študentská 2, Trenčín, 91150, SVK

Dodávateľ

36483095

FISHER Slovakia, spol. s r.o.

Mäsiarska 13, Levoča, 05401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Laboratórne pomôcky

Laboratórne pomôcky,

  • 33793000-5 - Sklenené výrobky pre laboratóriá
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Laboratórne pomôcky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Boxy na podložné sklíčka pre bezprašné skladovanie sklíčok 75/25 mm, materiál ABS. Pre 100 sklíčok ks 10
kadička vysoká s výlevkou, materiál sklo, objem 3000 ml, vysoká ks 4
kryštalizačná miska bez výlevky, 900 ml, 140/75 mm ks 5
nerezová lyžička, obojstranná, 170 mm dĺžka, rozmery lyžičiek 18x36/10x30 ks 10
fľaša, materiál polykarbonát, hranatá, objem 2 l, vrátane PP viečka ks 6
fľaša, materiál polykarbonát, objem 1 l, vrátane PP viečka ks 12
pinzeta, materiál PP, dĺžka 145mm ks 5
pinzeta, materiál nerez, priama, dĺžka 145 mm, špicaté čeluste ks 5
pinzeta, materiál nerez, lomená, dĺžka 145 mm, špicaté čeluste ks 5
odmerná banka, PP, objem 100 ml, transparentná, so zátkou ks 10
Prachovnica širokohrdlá, hranatá, NZ, hnedá, so zabrúsenou zátkou, sodnodraselné sklo, 750ml ks 4
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Obstarávateľ požaduje dodať nový nepoužitý tovar v originálnom balení, v štandardnej kvalite, požadovaných parametrov.
Pokiaľ z opisu predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, obstarávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie, za ktoré bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov, ako sú uvedené v opise predmetu zákazky.
Dodávateľ sa zaväzuje bezplatne vymeniť chybný, nekvalitný alebo chýbajúci predmet zákazky do 48 hodín od nahlásenia chyby listom alebo e-mailom obstarávateľom.
Obstarávateľ má právo odmietnuť prevzatie tovaru pre preukázateľné vady dodaného tovaru (napr. nedostatočná kvalita, nedodržanie špecifikácie a požiadaviek na tovar, poškodený tovar a pod.) .
Do 3 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy, dodávateľ predloží podrobný aktualizovaný položkovitý rozpočet jednotlivých cien zaokrúhlených maximálne na dve desatinné miesta s uvedením ich obchodného názvu.
Obstarávateľ zálohu neposkytuje.
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia obstarávateľovi.
Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti poverených zástupcov obstarávateľa a dodávateľa v zmysle Čl. VI bod 6.4. Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska. Dodací list podpísaný oboma zmluvnými stranami bude súčasťou faktúry.
V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá Dodávateľ z iného členského štátu EÚ a nie je platcom DPH v SR, predkladá ponuku vrátane 20 % DPH, pričom fakturácia zo strany Dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí Obstarávateľ v príslušnej výške do štátneho rozpočtu na Slovensku.
Záverečné ustanovenie: Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky obstarávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Študentská 2, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

30.11.2021 09:42

1,00 súbor

638,24

638,24

Do 3 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy, dodávateľ predloží podrobný aktualizovaný položkovitý rozpočet jednotlivých cien zaokrúhlených maximálne na dve desatinné miesta s uvedením ich obchodného názvu.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

22.10.2021 09:45

27.10.2021 09:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.10.2021 09:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 308
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.10.2021 10:49 - Vstupná ponuka 638,24 € Cena bez DPH
25.10.2021 10:49 - Najvýhodnejšia ponuka 638,24 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS