• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.10.2021 15:26
  •    Predkladanie ponúk
    04.11.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.11.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.11.2021 10:50

Detail zákazky Z202121272

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.10.2021 15:26
  •    Predkladanie ponúk
    04.11.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.11.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.11.2021 10:50

Základné údaje

Z202121272

OF-242727

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6018111

Objednávateľ

30810701

Slovenský metrologický ústav

Karloveská 3263/63, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, 84255, SVK

Dodávateľ

00685852

Messer Tatragas, spol. s r.o.

Chalupkova 9, Bratislava, 81944, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Technické plyny

Technické plyny, prenájom tlakových oceľových fliaš

  • 24110000-8 - Technické plyny
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Technické plyny
Funkcia
Dodávka technických plynov na laboratórne použitie, vrátane súvisiacich služieb, prenájmu tlakových oceľových fliaš s možnosťou užívať dodávané tlakové oceľové fľaše počas doby platnosti zmluvy (3 roky) v súvislosti s činnosťami, ktoré objednávateľ vykonáva a na ktoré bol zriadený.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Dusík 5.0, fľaša 50L, tlak 200bar ks na 3 roky 9
CO 4.7, fľaša 10L, tlak 150bar ks na 3 roky 1
CO2 5.5, fľaša 50L ks na 3 roky 1
Etán 3.5, fľaša 10L, tlak nasýtených pár ks na 3 roky 1
Zemný plyn 11 zložkový, C1,C2,C3,C4,i-C4,C5,i-C5,neo-C5,C6,N2,CO2, fľaša 10L, tlak 150bar, kalibračný plyn ks na 3 roky 4
Zemný plyn 13 zložkový, C1,C2,C3,C4,i-C4,C5,i-C5,neo-C5,C6,N2,CO2,O2,H2 fľaša 10L, tlak 150bar, kalibračný plyn ks na 3 roky 4
Argón 5.0, fľaša 50L, tlak 200bar ks na 3 roky 5
Argón 90% CH4 10%, fľaša 50L, tlak 200bar ks na 3 roky 3
Vodík 5.0, fľaša 50L, tlak 200bar ks na 3 roky 2
Vodík 6.0, fľaša 10L, tlak 200bar ks na 3 roky 3
Hélium 5.0, fľaša 50L, tlak 200bar ks na 3 roky 9
Kyslík technický, fľaša 40L, tlak 150bar ks na 3 roky 1
Propán bután, fľaša 33kg ks na 3 roky 1
Vzduch syntetický 5.0 bez CnHm, fľaša 50L, tlak 200bar ks na 3 roky 12
NO 3.0, fľaša 10L, tlak 50bar ks na 3 roky 1
SO2 3.8, fľaša 10L ks na 3 roky 1
Metán 4.5, fľaša 50L, tlak 200bar ks na 3 roky 4
Propán 3.5, fľaša 12.3L, tlak nasýtených pár ks na 3 roky 1
Izobután 3.5, fľaša 12.3L, tlak nasýtených pár ks na 3 roky 1
N-bután 3.5, fľaša 12.3L, tlak nasýtených pár ks na 3 roky 1
Neopentán 2.0, fľaša 2L, tlak nasýtených pár, vrátane fľaše ks na 3 roky 1
Tekutý dusík litrov na 3 roky 6000
Dusík 5.0, fľaša 10L ks na 3 roky 6
Vzduch syntetický 5.0 bez CnHm, fľaša 10L, ks na 3 roky 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Tlaková oceľová fľaša musí spĺňať ustanovenia zákona č. 254/2011 Z. z.
Tlaková oceľová fľaša musí mať platnú revíziu a označenie dodávateľa
Prenájom tlakovej oceľovej fľaše požadujeme možnosti prenájmu fliaš - 50 L; 40 L; 12,3 L; 10 L a 33 kg
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Miestom plnenia je sídlo objednávateľa.
Cena za 1 ks fľaše s technickým plynom musí zahŕňať náklady spojené s: dopravou na miesto plnenia, naložením a vyložením fľaše, odvozom prázdnej fľaše alebo fľaše s nevyčerpaným obsahom z miesta plnenia a výmenou fliaš za plné počas platnosti zmluvy.
Ku každému typu plynu požaduje verejný obstarávateľ doložiť v písomnej podobe kartu bezpečnostných údajov a dátové listy. Ku kalibračným plynom sa požaduje doložiť aj analytický certifikát.
Objednávateľ požaduje od dodávateľa akceptovať podmienky priebežného dodávania tovaru, počas obdobia platnosti zmluvy, podľa potrieb objednávateľa, na základe priebežnej čiastkovej objednávky, zadávanej telefonicky, e-mailom alebo osobne obchodnému zástupcovi dodávateľa.
Množstvo predmetu zmluvy je predpokladané, určené na základe predchádzajúcej spotreby objednávateľa a môže byť objednávateľom počas platnosti zmluvy upravované podľa jeho aktuálnych potrieb, bez nároku na dodanie celkového predpokladaného množstva plynov a súvisiacich služieb.
Vyžaduje sa dodávka do dvoch dní (48 hodín) od doručenia objednávky.
Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy, predložiť podrobný aktualizovaný položkovitý rozpočet jednotlivých cien (cena náplne; cena prenájmu fliaš - 50 L; 40 L; 12,3 L; 10 L a 33 kg (fľaša/deň) ; cena TRF príplatok (ADR, mýtny, palivový) i ostatných príplatkov alebo poplatkov, ktoré bude dodávateľ chcieť účtovať v rámci dodávky technických plynov) pre všetky požadované plyny a položky uvedené v technických vlastnostiach s uvedením ich obchodného názvu a oznámiť aj kontaktné údaje na osobu oprávnenú prijímať objednávku.
Dodávateľ sa zaväzuje, že ním dodané fľaše, počas doby trvania zmluvy, budú označené čiarovým kódom predávajúceho pre ich rýchlu a jednoduchú identifikáciu.
Dodávateľ sa zaväzuje, že v rámci plnenia predmetu zmluvy, bude dodržiavať zásady bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci, ako aj zabezpečí, aby plnením predmetu zmluvy nedošlo k ohrozeniu zdravia a to aj v tom prípade, ak nejakú oblasť predmetu zmluvy bude realizovať subdodávkou.
Dodávateľ sa zaväzuje, že bude zodpovedný za kvalitu plnenia predmetu zmluvy a to aj v prípade, že bude určitú oblasť predmetu zmluvy realizovať subdodávkou.
Platby za plnenie predmetu kúpnej zmluvy sa budú uskutočňovať po dodaní príslušného množstva tovaru a poskytnutí súvisiacich služieb v príslušnom fakturovanom mesiaci objednávateľovi a to na základe dodávateľom vystavených faktúr doručených objednávateľovi.
Okrem poplatkov uvedených v opisnom formulári si dodávateľ nesmie účtovať žiadne ďalšie poplatky.
Faktúry sú splatné 30 dní odo dňa ich doručenia objednávateľovi. Faktúry musia obsahovať náležitosti daňového dokladu a ich súčasťou musia byť dodacie listy o dodanom predmete-príslušnom množstve tovaru a súvis. službách dodaných v príslušnom fakturovanom mesiaci, potvrdené zástupcami oboch zmluvných strán.
Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje.
Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru alebo poskytnutím súvisiacich služieb je dodávateľ povinný uhradiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z kúpnej ceny tovaru / služieb, s dodaním ktorého sa dodávateľ omeškal a to za každý deň omeškania.
Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade omeškania objednávateľa so zaplatením kúpnej ceny môže dodávateľ požadovať od objednávateľa úrok z omeškania počítaný podľa osobitného predpisu, Nariadenia vlády SR č. 87/1995 Z. z. v platnom znení.
Táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú, uvedenú v zmluvných podmienkach, prípadne do vyčerpania sumy, resp. množstva podľa tejto zmluvy a to podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
Predávajúci sa zaväzuje a zodpovedá zároveň za to, že predmet zmluvy v čase jeho dodania spĺňa všetky platné normy a ustanovenia vyplývajúce zo súvisiacich noriem a osobitných súvisiacich všeobecne záväzných právnych predpisov platných pre predmet zmluvy a danú oblasť. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy
Verejný obstarávateľ definoval predmet zmluvy tak, že všetky množstvá (počet ks, litrov a pod.) je stanovený pre realizáciu dodávky technických plynov počas troch rokov.
Dodávateľ obdrží za prvých dvanásť mesiacov platnosti Rámcovej dohody len také množstvo čiastkových výziev (objednávok), ktoré budú zahŕňať len 1/3 všetkých množstiev požadovaných v rámcovej dohode (v objednávkovom formulári).
Verejný obstarávateľ v druhom a treťom roku trvania zmluvy , po predložení Čestného prehlásenia Dodávateľom o udržaní všetkých jednotkových cien kancelárskych potrieb v tej istej hodnote v akej ich predložil do súťaže a platili v čase uzatvorenia zmluvy (viď bod 7.), podpíše s Dodávateľom dodatok k Rámcovej dohody na predlženie lehoty dodania predmetu zmluvy na 36 mesiacov a objedná ostatné množstvá technických plynov požadovaných v Rámcovej dohode (v objednávkovom formulári) počas ďalších dvadsaťštyri mesiacoch.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Karloveská 63, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika

08.11.2021 12:00 — 31.10.2024 12:00

1,00 celok

40 800,00

34 000,00

Rozpis položiek a ich jednotkové ceny musí úspešný uchádzač predložiť presne v rozsahu podľa uvedených technických vlastností jednotlivých položiek Opisného formulára

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

25.10.2021 15:26

04.11.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.11.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 145
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.11.2021 08:10 - Vstupná ponuka 40 800,00 € Cena s DPH
04.11.2021 08:10 - Najvýhodnejšia ponuka 40 800,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS