00326232
Obec Huncovce
Hlavná 29/2, Huncovce, 05992, SVK
34115901
Marius Pedersen, a.s.
Opatovská 1735, Trenčín, 91101, SVK
Odvoz a likvidácia odpadu
Odpad, zber odpadu, odpadové hospodárstvo, odvoz odpadu, likvidácia tuhého komunálneho odpadu, komunálny odpad
Služba
|
1. Funkčná špecifikácia predmetu:
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Zber KO v obci, preprava KO z obce na miesto zneškodnenia, zneškodnenie KO v súlade so zákonom o odpadoch 79/2015 Zb.z a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Zmesový komunálny odpad (20 03 01) | t/rok | 350 | 400 | |
| Objemný odpad (20 03 07) | t/rok | 350 | 400 | |
| Drobný stavebný odpad (20 03 08) | t/rok | 5 | 20 | |
| Nebezpečný odpad a elektroodpad | t/rok | 0,5 | 2 | |
| Predpokladané množstvo vyvezených zberných nádob 110l a 120l | ks/rok | 16000 | 20000 | |
| Predpokladané množstvo vyvezených zberných nádob 240l | ks/rok | 1500 | 1700 | |
| Predpokladané množstvo vyvezených zberných nádob 1100l | ks/rok | 250 | 300 | |
| Množstvo vývozov veľkoobjemových kontajnerov | zber/rok | 150 | 180 |
| Názov |
| Zneškodnenie odpadu na riadenej skládke odpadu. |
| Zber zmesového komunálneho odpadu realizovať v čase: od 6.00 hod. do 14.00 hod. minimálne 1 krát týždenne, pri frekvencii každý týždeň. |
| Zabezpečenie vyčistenia plôch po vysypaní zberných nádob a kontajnerov. |
| Zabezpečenie pristavenia a odvozu veľkoobjemových kontajnerov na sezónny zber objemového odpadu 2x ročne na miesta, ktoré určí objednávateľ, v celkovom počte min. 8 kontajnerov (min. 4 veľkoobjemové kontajnery na jarné upratovanie a min. 4 veľkoobjemové kontajnery na jesenné upratovanie). |
| Zabezpečenie celoročného vývozu veľkoobjemových kontajnerov umiestnených v obci po telefonickom upresnení objednávateľa. |
| Dodávateľ zabezpečí vývoz veľkoobjemových kontajnerov max. do 48 hodín od prijatia telefonickej požiadavky. |
| Vývoz elektroodpadu a nebezpečného odpadu realizovať dva krát ročne zo Zberného dvora objednávateľa. |
| Objednávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvo odpadu za nezáväzné, určené priemerom za dlhšie časové obdobie. Počas realizácie služby môže dôjsť k nárastu alebo úbytku množstva odpadov. |
| Objednávateľ požaduje od dodávateľa, počas poskytovania služieb, dodržanie noriem a technických postupov, požiadaviek na ochranu bezpečnosti pri nakladaní a likvidácii odpadov a dodržiavanie pravidiel bezpečnosti práce podľa platnej legislatívy. |
| Objednávateľ vyžaduje od dodávateľa vykonávať zber zmesového komunálneho odpadu vhodným zberovým vozidlom, ktoré spĺňa všetky platné legislatívne podmienky. |
| Vyprázdňovať zberné nádoby tak, aby nedošlo k hygienickým, bezpečnostným, požiarnym a iným problémom, ku škode na majetku alebo poškodeniu životného prostredia, postupovať pri plnení zmluvy s odbornou starostlivosťou. |
| Umiestniť zberné nádoby po ich vyprázdnení späť na zberné alebo zvozové stanovište. |
| Objednávateľ je povinný poskytnúť dodávateľovi služby potrebnú súčinnosť podaním potrebných informácií k realizácii plnenia z tejto zmluvy. |
| Uskutočniť náhradný vývoz odpadu najneskôr do 24 hodín, ak nebolo možné dodržať dohodnutý harmonogram vývozu zo závažných dôvodov /napr. poveternostné podmienky, porucha zberového vozidla a pod./. |
| Fakturácia bude vykonaná v mesačnej periodicite, v štruktúre podľa množstva a rozsahu poskytnutých služieb. |
| Splatnosť faktúry je 14 dní od jej riadneho doručenia objednávateľovi. |
| Dodávateľ služby je povinný predložiť doklad o množstve odpadu /vážny lístok/ a záznam o prevádzke motorového vozidla objednávateľovi najneskôr spolu s faktúrou. Sprievodný list nebezpečných odpadov je dodávateľ povinný doručiť bezodkladne po uskutočnení vývozu odpadov. |
| Dodávateľ služby je povinný v lehote do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy predložiť rozpis jednotkových cien všetkých položiek s rozčlenením na cenu s DPH a bez DPH. |
| Dodávateľ služby je povinný v lehote do 5 pracovných dní od dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť oprávnenie poskytovať službu, ktorá je predmetom zákazky. |
| Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi Certifikáty kvality a environmentálneho manažérstva, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem ISO 9001 a ISO 14001. |
| Pokiaľ nie je ustanovené inak, riadi sa táto zmluva, práva a povinnosti zmluvných strán v nej neupravené, ustanoveniami zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov. |
| Objednávateľ požaduje spracovanie a predloženie harmonogramu zberu odpadov v lehote do 5 pracovných dní od dňa uzatvorenia zmluvy. |
| V cene za zber a zneškodnenie nie je zahrnutý poplatok za uloženie odpadov v zmysle zákona č. 329/2018 Zb.z. o poplatkoch za uloženie odpadov a o zmene a doplnení zákona č. 587/2004 Zb.z. o Environmentálnom fonde a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
| Dodávateľ služby má právo na úpravu jednotkovej ceny na základe dohody oboch zmluvných strán, ak nastanú zmeny okolností ako je medziročný nárast inflácie, a tiež zvýšenie min. mzdy. |
| Ukončenie zmluvného vzťahu: |
| - zmluvu možno ukončiť dohodou oboch zmluvných strán, |
| - výpoveďou s výpovednou lehotou 6 mesiacov. Výpovedná lehota začína plynúť prvým dňom nesledujúceho mesiaca po mesiaci, v ktorom bola výpoveď druhej strane doručená. |
| Zmluva sa uzatvára na 24 mesiacov od nadobudnutia účinnosti. |
| Objednávateľ je oprávnený vykonať náhodnú kontrolu množstva vývozu odpadu (na vlastné náklady) za účelom porovnania skutočného stavu so stavom deklarovaným dodávateľom ( vážne lístky) |
| Objednávateľ je oprávnený zaviesť do systému zberu SMART nástroje na komplexný monitoring priebehu zberu a evidenciu odpadu (RFID resp QR kódy na zberných nádobách, čítačky kódov), pričom materiálne, technické a personálne zabezpečenie týchto riešení bude zabezpečené Objednávateľom. |
Hlavná 29/2, Huncovce, Kežmarok, Prešovský, Slovenská republika
01.01.2022 00:00 — 31.12.2023 23:59
1,00 1
190 000,00
189 426,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
28.10.2021 09:04
10.11.2021 10:00
10.11.2021 10:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 10.11.2021 08:57 - Vstupná ponuka | 190 000,00 | € | Cena s DPH |
| 10.11.2021 09:42 - Najvýhodnejšia ponuka | 189 999,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: