• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.10.2021 09:04
  •    Predkladanie ponúk
    10.11.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.11.2021 10:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.11.2021 11:00

Detail zákazky Z202121263

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.10.2021 09:04
  •    Predkladanie ponúk
    10.11.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.11.2021 10:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.11.2021 11:00

Základné údaje

Z202121263

OF-244369

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6028120

Objednávateľ

00326232

Obec Huncovce

Hlavná 29/2, Huncovce, 05992, SVK

Dodávateľ

34115901

Marius Pedersen, a.s.

Opatovská 1735, Trenčín, 91101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Odvoz a likvidácia odpadu

Odpad, zber odpadu, odpadové hospodárstvo, odvoz odpadu, likvidácia tuhého komunálneho odpadu, komunálny odpad

  • 90511100-3 - Zber tuhého komunálneho odpadu
  • 90500000-2 - Služby súvisiace s likvidáciou odpadu a odpadom
  • 90511000-2 - Služby na zber odpadu
  • 90512000-9 - Služby na prepravu odpadu

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Funkčná špecifikácia predmetu:
Funkcia
Zber KO v obci, preprava KO z obce na miesto zneškodnenia, zneškodnenie KO v súlade so zákonom o odpadoch 79/2015 Zb.z a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Zmesový komunálny odpad (20 03 01) t/rok 350 400
Objemný odpad (20 03 07) t/rok 350 400
Drobný stavebný odpad (20 03 08) t/rok 5 20
Nebezpečný odpad a elektroodpad t/rok 0,5 2
Predpokladané množstvo vyvezených zberných nádob 110l a 120l ks/rok 16000 20000
Predpokladané množstvo vyvezených zberných nádob 240l ks/rok 1500 1700
Predpokladané množstvo vyvezených zberných nádob 1100l ks/rok 250 300
Množstvo vývozov veľkoobjemových kontajnerov zber/rok 150 180
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Zneškodnenie odpadu na riadenej skládke odpadu.
Zber zmesového komunálneho odpadu realizovať v čase: od 6.00 hod. do 14.00 hod. minimálne 1 krát týždenne, pri frekvencii každý týždeň.
Zabezpečenie vyčistenia plôch po vysypaní zberných nádob a kontajnerov.
Zabezpečenie pristavenia a odvozu veľkoobjemových kontajnerov na sezónny zber objemového odpadu 2x ročne na miesta, ktoré určí objednávateľ, v celkovom počte min. 8 kontajnerov  (min. 4 veľkoobjemové kontajnery na jarné upratovanie a min. 4 veľkoobjemové kontajnery na jesenné upratovanie).
Zabezpečenie celoročného vývozu veľkoobjemových kontajnerov umiestnených v obci po telefonickom upresnení objednávateľa.
Dodávateľ zabezpečí vývoz veľkoobjemových kontajnerov max. do 48 hodín od  prijatia telefonickej požiadavky.
Vývoz elektroodpadu a nebezpečného odpadu realizovať dva krát ročne zo Zberného dvora objednávateľa.
Objednávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvo odpadu za nezáväzné, určené priemerom za dlhšie časové obdobie. Počas realizácie služby môže dôjsť k nárastu alebo úbytku množstva odpadov.
Objednávateľ požaduje od dodávateľa, počas poskytovania služieb, dodržanie noriem a technických postupov, požiadaviek na ochranu bezpečnosti pri nakladaní a likvidácii odpadov a dodržiavanie pravidiel bezpečnosti práce podľa platnej legislatívy.
Objednávateľ vyžaduje od dodávateľa vykonávať zber zmesového komunálneho odpadu vhodným zberovým vozidlom, ktoré spĺňa všetky platné legislatívne podmienky.
Vyprázdňovať zberné nádoby tak, aby nedošlo k hygienickým, bezpečnostným, požiarnym a iným problémom, ku škode na majetku alebo poškodeniu životného prostredia, postupovať pri plnení zmluvy s odbornou starostlivosťou.
Umiestniť zberné nádoby po ich vyprázdnení späť na zberné alebo zvozové stanovište.
Objednávateľ je povinný poskytnúť dodávateľovi služby potrebnú súčinnosť podaním potrebných informácií k realizácii plnenia z tejto zmluvy.
Uskutočniť náhradný vývoz odpadu najneskôr do 24 hodín, ak nebolo možné dodržať dohodnutý harmonogram vývozu zo závažných dôvodov /napr. poveternostné podmienky, porucha zberového vozidla a pod./.
Fakturácia bude vykonaná v mesačnej periodicite, v štruktúre podľa množstva a rozsahu poskytnutých služieb.
Splatnosť faktúry je 14 dní od jej riadneho doručenia objednávateľovi.
Dodávateľ služby je povinný predložiť doklad o množstve odpadu /vážny lístok/ a záznam o prevádzke motorového vozidla objednávateľovi najneskôr spolu s faktúrou. Sprievodný list nebezpečných odpadov je dodávateľ povinný doručiť bezodkladne po uskutočnení vývozu odpadov.
Dodávateľ služby je povinný v lehote do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy predložiť rozpis jednotkových cien všetkých položiek s rozčlenením na cenu s DPH a bez DPH.
Dodávateľ služby je povinný v lehote do 5 pracovných dní od dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť oprávnenie poskytovať službu, ktorá je predmetom zákazky.
Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi Certifikáty kvality a environmentálneho manažérstva, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem ISO 9001 a ISO 14001.
Pokiaľ nie je ustanovené inak, riadi sa táto zmluva, práva a povinnosti zmluvných strán v nej neupravené, ustanoveniami zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov.
Objednávateľ požaduje spracovanie a predloženie harmonogramu zberu odpadov v lehote  do 5 pracovných dní od dňa uzatvorenia zmluvy.
V cene za zber a zneškodnenie nie je zahrnutý poplatok za uloženie odpadov v zmysle zákona č. 329/2018 Zb.z. o poplatkoch za uloženie odpadov a o zmene a doplnení zákona č. 587/2004 Zb.z. o Environmentálnom fonde a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Dodávateľ služby má právo na úpravu jednotkovej ceny na základe dohody oboch zmluvných strán, ak nastanú zmeny okolností ako je medziročný nárast inflácie, a tiež zvýšenie min. mzdy.
Ukončenie zmluvného vzťahu:
- zmluvu možno ukončiť dohodou oboch zmluvných strán,
- výpoveďou s výpovednou lehotou 6 mesiacov. Výpovedná lehota začína plynúť prvým dňom nesledujúceho mesiaca po mesiaci, v ktorom bola výpoveď druhej strane doručená.
Zmluva sa uzatvára na 24 mesiacov od nadobudnutia účinnosti.
Objednávateľ je oprávnený vykonať náhodnú kontrolu množstva vývozu odpadu (na vlastné náklady) za účelom porovnania skutočného stavu so stavom deklarovaným dodávateľom ( vážne lístky)
Objednávateľ je oprávnený zaviesť do systému zberu SMART nástroje na komplexný monitoring priebehu zberu a evidenciu odpadu (RFID resp QR kódy na zberných nádobách, čítačky kódov), pričom materiálne, technické  a personálne zabezpečenie týchto riešení bude zabezpečené Objednávateľom.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hlavná 29/2, Huncovce, Kežmarok, Prešovský, Slovenská republika

01.01.2022 00:00 — 31.12.2023 23:59

1,00 1

190 000,00

189 426,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

28.10.2021 09:04

10.11.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.11.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 232
 23
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.11.2021 08:57 - Vstupná ponuka 190 000,00 € Cena s DPH
10.11.2021 09:42 - Najvýhodnejšia ponuka 189 999,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS