30844789
Národná banka Slovenska
Imricha Karvaša 1, Bratislava - Staré Mesto, 81325, SVK
50393031
IIT Development a. s.
Pluhová 2, Bratislava, 83103, SVK
Rozšírenie kapacity virtuálnych páskových knižníc
virtuálne páskové knižnice
Tovar
1. VTL knižnice s príslušenstvom
|
|
---|---|
Funkcia |
Doplnenie už existujúceho a funkčného riešenia o nové rozširujúce komponenty a súvisiace služby. Jedná sa o doplnenie kapacít technického zariadenia slúžiaceho pre vykonávanie automatického zálohovania a archivácie systémov verejného obstarávateľa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
VTL knižnice | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Požadovaná kapacita | 128TB využiteľná (useable) kapacita pri použití min. 22 ks HDD s možnosťou online rozšírenia kapacity minimálne na 200TB využiteľnej (useable) kapacity, pričom základný modul musí mať kapacitu |
1. | minimálne 50TB použiteľnej (useable) kapacity |
2. Požadovaný výkon | 24TB zálohovaných zdrojových dát za 1 hodinu |
3. Prevedenie | Zariadenie musí obsahovať všetky potrebné komponenty na montáž do štandardného 19" racku |
4. Host konektivita | 2 x LAN 10Gb osadené s SFP+ modulmi 2 x 32Gb FC osadené s SFP+ modulmi 1 x dedikovaný port Ethernet RJ45 pre správu s rýchlosťou min. 1 Gb/s |
5. Ochrana zálohovaných dát | Ochrana dát pri výpadku min. dvoch fyzických diskov, napr. RAID technológiou |
6. Redundantné komponenty | Napájacie zdroje, ventilátory, cache pamäť radičov zálohovaná batériou |
7. Správa a manažment | Súčasťou dodávky musí byť aj softvér určený pre správu VTL knižníc, s GUI aj CLI rozhraním. Tento nástroj musí okrem všetkých bežných správcovských úkonov umožňovať min. aj sledovanie výkonu a |
7. | kapacity VTL knižníc a to ako operatívnych, tak aj historických údajov, s minimálnou retenciou 2 mesiace. Súčasťou dodávky musia byť (ak sú potrebné) aj licencie pokrývajúce požadovanú konfiguráciu so |
7. | všetkými funkcionalitami, ktoré tento softvér poskytuje. |
8. Požadované SW funkcionality | a/ Integrácia s Veritas Netbackup pomocou OST Plugin. b/ Podpora Netbackup Auto Image Replication. |
8. | c/ Replikácia s existujúcimi Catalyst Store zálohami na zariadeniach HPE StoreOnce 5100, bez potreby rehydrácie deduplikovaných dát. |
8. | d/ Replikácia po 1Gb WAN s efektívnym využitím linky – prenos len deduplikovaných dát medzi dátovými centrami a offsite lokalitou s existujúcimi zariadeniami HPE StoreOnce 5100. |
8. | e/ NAS (podpora protokolov NFS alebo SMB). f/ VTL - emulácia páskovej knižnice s LTO technológiou. |
8. | g/ Nastavenie ochrany/retencie zálohovaných dát na úrovni zariadenia nad rámec zálohovacieho SW. h/ Šifrovanie uložených záloh bez obmedzenia vlastnosti deduplikácieg. |
8. | i/ Súčasťou dodávky musia byť aj licencie v kapacite zodpovedajúcej požadovanej konfigurácii, v prípade, ak sú k požadovaným funkcionalitám potrebné. |
9. Príslušenstvo | Súčasťou dodávky musia byť všetky káble potrebné k pripojeniu VTL knižníc do LAN a SAN sietí a ku pripojeniu ku elektrickým zdrojom napájania 230V prostredníctvom vidlíc IEC320-C13 male, |
9. | alebo IEC320-C19 male. |
10. Inštalácia | Požaduje sa hardvérová inštalácia technikom s platným certifikátom výrobcu pre danú typovú radu zariadení, overenie funkčnosti a odovzdanie zariadenia v odporúčanom nastavení výrobcu a aktuálnych |
10. | verziách OS/FW výrobcu. |
11. Servisné služby | Požaduje sa dodanie balíku servisnej podpory výrobcu s nasledovnými parametrami: doba trvania 36 mesiacov, ktorá začína plynúť dňom dodania predmetu zmluvy, časové pokrytie 24/7, garantovaná doba |
11. | opravy najneskôr do 6 hodín v mieste inštalácie. Servisná podpora musí byť dohľadateľná na supportnom portáli výrobcu a zaevidovaná na elektronickom účte obstarávateľa. |
11. | Oprava zariadenia musí byť realizovaná priamo výrobcom, alebo jeho lokálnym autorizovaným servisným partnerom. |
Názov |
1. Dodávateľ je povinný dodať objednávateľovi nové, doposiaľ nepoužité zariadenia, ktoré tvoria predmet tejto zmluvy. |
2. Dodávateľ vyhlasuje, že zariadenia, ktoré sú predmetom zmluvy nemajú ukončenú životnosť (End of Life), predaj (End of Sale) alebo ukončenie servisu/podpory (End of Service/Support Life) čo dodávateľ doloží potvrdením výrobcu predmetných zariadení, a to prostredníctvom elektronickej pošty do 7 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
3. Dodávateľ je povinný doručiť objednávateľovi do 7 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy formou elektronickej pošty technickú dokumentáciu zariadení od výrobcu (napr. manuál, technická špecifikácia zariadenia a pod.), z ktorej je možné overiť naplnenie technickej a funkčnej špecifikácie predmetu zákazky. Technickú dokumentáciu podľa predchádzajúcej vety môže dodávateľ predložiť v slovenskom, českom alebo anglickom jazyku, bez odkazov na informačné zdroje na internete. |
4. Dodávateľ je povinný určiť celkovú cenu predmetu zmluvy tak, aby zahŕňala všetky a akékoľvek náklady spojené s plnením zmluvy najmä dopravu do miest plnenia, inštaláciu v miestach plnenia, náklady spojené so servisnou podporou (t. z. oprava, náhradné diely, servisné práce a pod.). |
5. Dodávateľ je povinný do 7 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy doručiť prostredníctvom elektronickej pošty objednávateľovi rozpis jednotlivých položiek predmetu zákazky s uvedením jednotkových cien, ktorý bude v súlade s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zákazky. |
6. Dodávateľ vyhlasuje, že je autorizovaným obchodným partnerom výrobcu zariadení, ktoré tvoria predmet tejto zmluvy. Uvedené partnerstvo dodávateľa musí byť dohľadateľné na webovom sídle výrobcu alebo takéto partnerstvo doloží dodávateľ potvrdením výrobcu prostredníctvom elektronickej pošty do 7 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
7. Dodávateľ sa zaväzuje, že všetky komponenty, ktoré tvoria predmet zákazky, sú originálne produkty výrobcu, dodané cez autorizovaný distribučný kanál a sú určené pre použitie v Slovenskej republike, prípadne v regióne, ktorého je Slovenská republika súčasťou. |
8. Dodávateľ sa zaväzuje, že všetky komponenty, ktoré tvoria predmet zákazky sú spôsobilé na poskytovanie servisnej podpory od výrobcu. V prípade, ak výrobca alebo dodávateľ bezdôvodne odmietne poskytnúť servisnú podporu dodaným komponentom, ktoré tvoria predmet tejto zmluvy, objednávateľ si vyhradzuje právo okamžite odstúpiť od tejto zmluvy. |
9. Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet zmluvy do miesta plnenia, vrátane zrealizovania inštalácie v mieste plnenia, najneskôr do 45 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. Miestom plnenia predmetu zákazky sú dve miesta plnenia v rámci mesta Bratislava. |
10. Dodanie a prevzatie predmetu zmluvy spolu s vykonaním inštalácie musí byť potvrdené písomne formou preberacieho a odovzdávacieho protokolu podpísaného poverenými zástupcami oboch zmluvných strán. Preberací protokol vyhotoví dodávateľ v dvoch rovnopisoch, z ktorých každá zmluvná strana obdrží po jednom rovnopise. |
11. Dodávateľ sa zaväzuje, že osoby, prostredníctvom ktorých plní predmet zmluvy budú komunikovať v slovenskom alebo v českom jazyku. |
12. Dodávateľ je oprávnený vyhotoviť faktúru za celý predmet zmluvy naraz, najneskôr do 15 dní odo dňa podpísania preberacieho protokolu obidvoma zmluvnými stranami. Preberací protokol podpísaný obidvoma zmluvnými stranami musí byť súčasťou faktúry a musí z neho vyplývať riadne (bez vád a nedorobkov ) a včasné dodanie zariadení predmetu zmluvy. |
13. Zmluvné strany sa dohodli a výslovne súhlasia s tým, že dodávateľ bude zasielať len elektronické faktúry z e-mailovej adresy dodávateľa, ktorú oznámi objednávateľovi v zmysle bodu 19. Osobitných požiadaviek na plnenie na e-mailovú adresu objednávateľa určenej na fakturáciu vo formáte PDF. Objednávateľ vyhlasuje, že má výlučný prístup k e-mailovej adrese určenej na fakturáciu. Zmluvné strany sú oprávnené zmeniť e-mailové adresy, a to len písomne s uvedením novej e-mailovej adresy. |
14. Elektronická faktúra musí spĺňať všetky náležitosti faktúry podľa § 74 zákona č.222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Dodávateľ nie je povinný podpísať elektronickú faktúru zaručeným elektronickým podpisom. |
15. Za deň doručenia elektronickej faktúry objednávateľovi sa považuje deň odoslania elektronickej faktúry na adresu určenú na fakturáciu. Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade pochybností sa elektronická faktúra považuje za doručenú uplynutím troch pracovných dní odo dňa preukázateľného odoslania elektronickej faktúry objednávateľovi prostredníctvom elektronickej pošty na emailovú adresu určenú na fakturáciu. |
16. Ak objednávateľ elektronickú faktúru v obvyklej dobe jej doručenia nemá doručenú na e-mailovú adresu určenú na fakturáciu je jeho povinnosťou nahlásiť túto skutočnosť bez zbytočného odkladu na kontaktný e-mail dodávateľa. V tomto prípade je dodávateľ povinný doručiť objednávateľovi faktúru v listinnej podobe na adresu jeho sídla uvedenú v článku I. Zmluvné strany tejto zmluvy. |
17. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Dodávateľ vyhlasuje a zaväzuje sa, že v prípade vzniku stálej prevádzkarne na území Slovenskej republiky počas trvania zmluvy bude o tejto skutočnosti objednávateľa bezodkladne písomne informovať. |
18. Dodávateľ je povinný najneskôr do 7 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy písomne stanoviť oprávnenú osobu pre účely konania vo vzájomnom styku zmluvných strán vo veciach podľa tejto zmluvy, Zmena oprávnenej osoby musí byť zaslaná druhej zmluvnej strane formou doporučeného listu podpísaného štatutárnym orgánom dodávateľa najneskôr 7 pracovných dní pred vykonaním zmeny. |
19. Dodávateľ je povinný najneskôr do 7 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy písomne informovať objednávateľa o platných telefónnych číslach, adresách elektronickej pošty, prihlasovacích údajoch na zákaznícky portál výrobcu, na ktorých môže objednávateľ požadovať plnenie v zmysle tejto zmluvy. Zmeny uvedených informácií musia byť zaslané druhej zmluvnej strane na adresu sídla formou doporučeného listu podpísaného oprávnenou osobou dodávateľa najneskôr 7 pracovných dní pred vykonaním zmien. |
20. Objednávateľ je povinný najneskôr do 7 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy písomne stanoviť oprávnenú osobu pre účely konania vo vzájomnom styku zmluvných strán vo veciach podľa tejto zmluvy. Zmena oprávnenej osoby musí byť zaslaná druhej zmluvnej strane na adresu sídla formou doporučeného listu podpísaného zástupcom objednávateľa najneskôr 7 pracovných dní pred vykonaním zmeny. |
21. Objednávateľ je povinný najneskôr do 7 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy písomne informovať dodávateľa o platných telefónnych číslach, adresách elektronickej pošty a o e-mailovej adrese určenej na fakturáciu v zmysle bodu 12. osobitných požiadaviek na plnenie, prostredníctvom ktorých môže dodávateľ komunikovať s objednávateľom pri plnení v zmysle tejto zmluvy. Zmeny uvedených informácií musia byť zaslané druhej zmluvnej strane na adresu sídla formou doporučeného listu podpísaného oprávnenou osobou objednávateľa najneskôr 7 pracovných dní pred vykonaním zmien. |
22. Dodávateľ má v momente uzavretia zmluvy zapísaných v registri partnerov verejného sektora konečných užívateľov výhod, ak jeho plnenia prekračujú zákonom ustanovené finančné limity. V opačnom prípade podľa článku IV. bodu 4.4 obchodných podmienokelektronického trhoviska časť 2. všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „OPET“) zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. Ak k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy je objednávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť v zmysle článku XVIII bodu 18.2 písm. w) OPET. |
23. Porušenie povinností v zmysle bodov 1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 18. alebo 19. osobitných požiadaviek na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa a je dôvodom na okamžité odstúpenie objednávateľa od tejto zmluvy. |
Imricha Karvaša 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
13.11.2021 07:00 — 28.12.2021 15:00
1,00 predmet zákazky ako celok
199 500,00
199 500,00
Rozpis jednotlivých položiek predmetu zákazky s uvedením jednotkových cien, ktorý bude v súlade s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zákazky.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
27.10.2021 17:47
10.11.2021 10:00
10.11.2021 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
10.11.2021 09:04 - Vstupná ponuka | 199 499,00 | € | Cena bez DPH |
10.11.2021 09:17 - Najvýhodnejšia ponuka | 199 400,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: