• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.10.2021 14:18
  •    Predkladanie ponúk
    10.11.2021 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    10.11.2021 15:07
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.11.2021 15:20

Detail zákazky Z202121230

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.10.2021 14:18
  •    Predkladanie ponúk
    10.11.2021 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    10.11.2021 15:07
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.11.2021 15:20

Základné údaje

Z202121230

OF-244505

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6028100

Objednávateľ

00327646

Mesto Prešov

Hlavná 73, Prešov, 08001, SVK

Dodávateľ

35891866

CLEAN TONERY, s.r.o.

Za Hradbami 27, Pezinok, 90201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup laserových tonerov a atramentových náplní 4

tonerové a atramentové náplne

  • 30125110-5 - Toner do laserových tlačiarní/faxových prístrojov
  • 30125100-2 - Tonerové náplne
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Laserové tonery a atramentové náplne
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Toner CF226X čierny kompatibilný do zariadenia HP LJ Pro 400 M402/M426 ks 20
2. Toner CF259X čierny originálny do zariadenia HP LJ Pro 400 M404/M428 ks 25
3. Toner CF210X čierny originálny do zariadenia HP LJ Pro 200 color M251/M276 ks 2
4. Toner CF211A azúrový originálny do zariadenia HP LJ Pro 200 color M251/M276 ks 2
5. Toner CF212A žltý originálny do zariadenia HP LJ Pro 200 color M251/M276 ks 2
6. Toner CF213A purpurový originálny do zariadenia HP LJ Pro 200 color M251/M276 ks 2
7. Toner CF410X čierny originálny do zariadenia HP LJ Pro 400 color M452/M477 ks 4
8. Toner CF411A azúrový originálny do zariadenia HP LJ Pro 400 color M452/M477 ks 5
9. Toner CF412A žltý originálny do zariadenia HP LJ Pro 400 color M452/M477 ks 5
10. Toner CF413A purpurový originálny do zariadenia HP LJ Pro 400 color M452/M477 ks 5
11. Náplň F9J65A (130ml) žltá originálna do zariadenia HP DJ T830 36-in MFP ks 1
12. Náplň F9J66A (130ml) purpurová originálna do zariadenia HP DJ T830 36-in MFP ks 1
13. Náplň F9J67A (130ml) azúrová originálna do zariadenia HP DJ T830 36-in MFP ks 1
14. Náplň F9J68A (300ml) čierna originálna do zariadenia HP DJ T830 36-in MFP ks 1
15. Toner CE740A čierny originálny do zariadenia HP color LJ CP 5225 ks 1
16. Toner CE742A žltý originálny do zariadenia HP color LJ CP 5225 ks 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
originálne laserové tonery požadujeme nové od výrobcu zariadení v originálnom balení, neporušené, nepoškodené, označené originálnou ochrannou známkou a čipom od výrobcu zariadení podľa technickej špecifikácie (nie používané, nie kompatibilné alebo nie repasované tonery) originálne a kompatibilné tonery musia spĺňať aktuálne normy ISO/IEC, certifikačné podmienky zaručujúce minimálnu vyťažiteľnosť
vrátane dopravy na miesto plnenia; dodávateľ je povinný predložiť rozpis položiek predmetu zákazky s určením názvov dodávaných tovarov, ich výrobcov a ich jednotkových cien do 5 kalendárnych dní od uzavretia zmluvy; splatnosť faktúr je stanovená na 30 dní odo dňa doručenia tovaru; vykonanie obhliadky a prevzatie dodávaných tovarov bude v objekte objednávateľa, pokiaľ tovary nebudú zodpovedať v požadovanej kvalite, tak si objednávateľ vyhradzuje právo tento tovar neprevziať alebo odstúpiť od zmluvy;
oprava alebo výmena v mieste plnenia do 48 hodín od nahlásenia poruchy v pracovných dňoch, požadovaná záruka na tovar je 2 roky. pokiaľ z opisu predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie konkrétneho výrobku alebo výrobcu, verejný obstarávateľ v takomto prípade pripustí ekvivalentné plnenie, za ktoré sa bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov ako sú uvedené v opise predmetu zákazky; pokiaľ dodávateľ nedodá tovar v lehote plnenia zmluvy, tak si objednávateľ vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy;

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hlavná 73, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

15.11.2021 08:00 — 26.11.2021 13:55

1,00 celok

7 000,00

5 259,00

V súlade s opisom predmetu zákazky.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

27.10.2021 14:18

10.11.2021 14:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.11.2021 14:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 343
 4
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.10.2021 11:54 - Vstupná ponuka 6 998,40 € Cena s DPH
29.10.2021 11:54 - Najvýhodnejšia ponuka 6 998,40 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS