• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.10.2021 16:17
  •    Predkladanie ponúk
    09.11.2021 17:17
  •    Ukončenie zákazky
    10.11.2021 08:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.11.2021 09:00

Detail zákazky Z202121217

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.10.2021 16:17
  •    Predkladanie ponúk
    09.11.2021 17:17
  •    Ukončenie zákazky
    10.11.2021 08:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.11.2021 09:00

Základné údaje

Z202121217

OF-244215

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6028108

Objednávateľ

00215759

Krajský súd v Bratislave

Záhradnícka 10, Bratislava, 81366, SVK

Dodávateľ

43860125

Pow-en a.s.

Prievozská 4B, Bratislava, 82109, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Združená dodávka elektrickej energie

elektrická energia

  • 09310000-5 - Elektrická energia
  • 65300000-6 - Rozvod elektriny a súvisiace služby

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Združená dodávka elektrickej energie
Funkcia
Dodávka elektrickej energie v dohodnutom množstve, kvalite, čase uvedenom v technických špecifikáciách a podľa ostatných zmluvných špecifikácií vrátane jej prepravy distribučnou sústavou do odberných miest odberateľa, zabezpečenie dodávky vrátane distribučných služieb a prevzatie zodpovednosti za odchýlku formou združenej dodávky na zmluvné obdobie od 01.01.2022 do 31.12.2022. Dodávka elektrickej energie musí zodpovedať technickým podmienkam a prevádzkovému poriadku prevádzkovateľa distribučnej sústavy a musí byť v súlade s platnými právnymi predpismi SR.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladaná celková spotreba na celé zmluvné obdobie pre všetky uvedené odberné miesta (OM) kWh 400000
Počet OM spolu ks 3
1.Predpokladaná celková spotreba elektriny za 12 mesiacov na odbernom mieste 24ZZS5173267000I (OM1), NN, Hodnota ističa 3x400 A; mesačná fakturácia spotreby kWh 345000
2. Predpokladaná celková spotreba elektriny za 12 mesiacov na odbernom mieste 24ZZS5077431000U (OM2), NN, Hodnota ističa 3x100 A; mesačná fakturácia spotreby kWh 50000
3. Predpokladaná celková spotreba elektriny za 12 mesiacov na odbernom mieste 24ZZS51587840001 (OM3), NN, Hodnota ističa 3x32 A; mesačná fakturácia spotreby kWh 5000
Vyhodnocovacie obdobie - začiatok dátum 01.01.2022
Vyhodnocovacie obdobie - koniec dátum 31.12.2022
Tolerancia odberu minimálna hodnota z predpokladaného množstva % 80
Tolerancia odberu maximálna hodnota z predpokladaného množstva % 120
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Odberné miesto (OM1 - č. OM / EIC kód) 610443 / 24ZZS5173267000I
distribučná tarifa C2-X3; ZSD Profil 1T
2. Odberné miesto (OM2 - č. OM / EIC kód) 610444 / 24ZZS5077431000U
distribučná tarifa C2-X3; ZSD Profil 2T
3. Odberné miesto (OM3 - č. OM / EIC kód) 610445 / 24ZZS51587840001
distribučná tarifa C2-X3; ZSD 1T
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Objednávateľ oznámi dodávateľovi presnú adresu OM do 5 (päť) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať Plnenie podľa požiadaviek uvedených v Špecifikáciách a Ostatných požiadavkách na plnenie a v súlade predpismi uvedenými v Obchodných podmienkach elektronického trhoviska (OPET) a Osobitných ustanoveniach o Zákazkách na dodávku elektriny a plynu (OUEP) , t.j. príloha č. 1 , čl. I bod 1.3. k Všeobecným zmluvným podmienkam.
Tieto Ostatné požiadavky na plnenie (OPP) dopĺňajú VZP a OUEP.
Dodávateľ garantuje okrem pravidelnej dodávky elektrickej energie do OM odberateľa v dohodnutom množstve a v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej sústavy pri dodržaní platných právnych predpisov aj distribúciu a prevzatie prenesenej zodpovednosti za odchýlku pre spotrebu v OM odberateľa. Súčasne sa dodávateľ zaväzuje zabezpečiť pre odberateľa aj služby spojené s dodávkou.
Miestom plnenia sú odberné miesta odberateľa.
Združená dodávka elektrickej energie na zmluvné obdobie od 01.01.2022 do 31.12.2022 t.j. 12 mesiacov.
Cena za plnenie je stanovená v súlade s čl. V. OUEP ako celková cena, ktorá musí zahŕňať cenu za dodávku elektriny vrátane ceny a nákladov za prevzatie zodpovednosti za odchýlku, cenu za služby distribúcie, cenu za systémové služby a platby za prevádzkovanie systému vrátane prenosu elektriny a strát pri prenose elektriny, ostatných regulovaných položiek v zmysle rozhodnutí Úradu pre reguláciu sieťových odvetví a odvodu do Národného jadrového fondu ("distribučné poplatky"), spotrebnej dane, počas celého zmluvného obdobia, daň z pridanej hodnoty – v zmysle čl. V OUEP (príloha č. 1 k VZP).
Minimálne množstvo odberu plnenia pre účely určenia výšky kompenzačného poplatku podľa čl. VI bod 6.11 OUEP sa stanovuje vo výške pod hodnotu 80 % predpokladaného množstva Plnenia. Maximálne množstvo odberu pre účely určenia výšky kompenzačného poplatku sa stanovuje vo výške nad hodnotu 120 % predpokladaného množstva Plnenia.
Dodávateľ vyhodnocuje zmluvné merania (ZM) súhrnne ako spoločné zmluvné merania (SZM) za obdobie vyhodnocovacieho roka pre všetky odberné miesta odberateľa, pričom zúčtovacím obdobím pre posúdenie prípadného nedodržania alebo prekročenia dohodnutých objemov dodávky elektrickej energie je jeden kalendárny rok.
Fakturačným obdobím je jeden mesiac. Dodávateľ vykoná vyúčtovanie odberu elektriny formou vyúčtovacej faktúry za príslušné odberné miesto odberateľa na základe mesačných údajov z určeného meradla, pričom dňom dodania sa rozumie posledný kalendárny deň príslušného zúčtovacieho obdobia.
Dodávateľ sa zaväzuje vyhotoviť faktúry so všetkými náležitosťami samostatne za každé odberné miesto v listinnej forme poštou na korešpondenčnú adresu objednávateľa alebo elektronickými prostriedkami e-mailom alebo do elektronickej schránky orgánu verejnej moci (OVM, t. j. odberateľ).
Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní od dátumu jej doručenia. Ak pripadne dátum splatnosti faktúry na deň pracovného voľna, je dňom splatnosti faktúry nasledujúci pracovný deň.
Dodávateľ nie je oprávnený účtovať Objednávateľovi akékoľvek ďalšie poplatky súvisiace s dodávkou elektrickej energie a poskytovanými službami s výnimkou poplatkov súvisiacich s celoštátnymi legislatívnymi zmenami a rozhodnutiami ÚRSO.
Ak sa počas plnenia zmluvy zmení cenové rozhodnutie ÚRSO, dodávateľ to musí písomne oznámiť objednávateľovi najneskôr do vystavenia faktúry s novými sadzbami.
Dodávateľ predložením svojej záväznej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk disponuje všetkými objednávateľom požadovanými dokladmi, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky.
Doklady, ktoré je dodávateľ povinný predložiť objednávateľovi na preukázanie splnenia osobitných požiadaviek na plnenie, všetkých kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky, a to najneskôr do 5 (päť) pracovných dní od uzatvorenia zmluvy s objednávateľom, písomne na korešpondenčnú adresu objednávateľa:
a) Dodávateľom vystavený a potvrdený Zoznam (súpis) všetkých predkladaných dokladov a dokumentov.
b) Údaje osoby dodávateľa, oprávnenej ku kontaktu s odberateľom vo veciach predmetnej zákazky po uzatvorení zmluvy, a to v rozsahu: meno, priezvisko, titul, pracovnú pozíciu, telefónne číslo kontaktnej osoby, e-mail kontaktnej osoby
c) Vyplnenú a dodávateľom podpísanú prílohu "Kalkulácia ceny" s uvedením jednotkových cien aj celkovej ceny podľa OM, ktorá bude súčasťou uzatvorenej zmluvy.
d) "Kalkuláciu zmluvnej ceny" , t.j. rozpis položiek, z ktorých bola cena zložená v kontraktačnej ponuke, a to v rozsahu min. podľa OUEP čl. V, bod 5.1 a 5.2, Prílohy č. 1, k Všeobecným zmluvným podmienkam (ďalej len "VZP") - jednotková cena za komoditu je počas trvania zmluvy nemenná. Cenník plnenia bude obsahovať pre každú použitú tarifu samostatnú kalkuláciu zmluvnej ceny a musí byť v súlade s platným Rozhodnutím URSO.
Dodávateľ je povinný počas plnenia zmluvného vzťahu zabezpečiť pre objednávateľa energetického manažéra (konzultanta), s ktorým bude objednávateľ konzultovať otázky týkajúce sa dodávok elektrickej energie. Táto služba bude súčasťou celkovej ceny za predmet zákazky a nebude spoplatnená osobitne.
Objednávateľ splnomocňuje Dodávateľa na právne úkony v jeho mene v rozsahu potrebnom na vykonanie zmeny dodávateľa elektrickej energie. Úspešný dodávateľ zabezpečí na svoje náklady všetky úkony súvisiace so zmenou dodávateľa.
Žiadna zo zmluvných strán nepostúpi svoje práva a povinnosti z tejto zmluvy tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. Písomný súhlas za odberateľa je oprávnený vydať len štatutárny orgán.
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky Objednávateľa uvedenej v týchto Osobitných požiadavkách na plnenie a predloženie nepravdivých informácií v čestnom prehlásení sa bude považovať za nesplnenie osobitných požiadaviek na plnenie a za podstatné porušenie zmluvných povinností Dodávateľa, pričom Odberateľ je oprávnený ukončiť s Dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s článkom XVIII, bod 18.2, písm. a) VZP z dôvodu, že Dodávateľ porušil svoje povinnosti podľa Zmluvy podstatným spôsobom.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Záhradnícka 10, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

01.01.2022 00:01 — 31.12.2022 00:00

400 000,00 kWh

134 400,00

112 000,00

Dodávateľ sa zaväzuje dodať Plnenie podľa požiadaviek uvedených v Špecifikáciách a Ostatných požiadavkách na plnenie a v súlade predpismi uvedenými v Obchodných podmienkach elektronického trhoviska (OPET) a Osobitných ustanoveniach o Zákazkách na dodávku elektriny a plynu (OUEP) , t.j. príloha č. 1 , čl. I bod 1.3. k Všeobecným zmluvným podmienkam.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

27.10.2021 16:17

09.11.2021 17:17

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.11.2021 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 186
 75
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.11.2021 10:58 - Vstupná ponuka 134 400,00 € Cena s DPH
09.11.2021 16:18 - Najvýhodnejšia ponuka 133 890,28 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS