• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.10.2021 08:08
  •    Predkladanie ponúk
    30.10.2021 09:05
  •    Ukončenie zákazky
    02.11.2021 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.11.2021 08:35

Detail zákazky Z202121213

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.10.2021 08:08
  •    Predkladanie ponúk
    30.10.2021 09:05
  •    Ukončenie zákazky
    02.11.2021 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.11.2021 08:35

Základné údaje

Z202121213

OF-242715

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6013593

Objednávateľ

00603201

Mestská časť Bratislava-Petržalka

Kutlíkova 17, Bratislava, 85212, SVK

Dodávateľ

27082440

Alza.cz a.s.

Jankovcova 1522/53, Praha 7, 17000, CZE

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup osobných počítačov _FH

počítače, operačný systém

  • 30213300-8 - Stolový počítač
  • 30237280-5 - Napájacie príslušenstvo
  • 30213000-5 - Osobné počítače
  • 48620000-0 - Operačné systémy
  • 48624000-8 - Softvérový balík pre operačný systém osobného počítača (PC)
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stolový počítač  "Typ1"
Funkcia
Osobné počítače na kancelárske použitie - lokalizácia Slovensko
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet osobných počítačov ks 150
Passmark CPU Benchmarks:   CPU MARK body 9,150
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typ pamäte: DD4 8GB modul  a viac. min 2 DIMM sloty ,
Výkon Procesoru( CPU): PassMark - CPU Mark High End CPU s Updated 14th of October 2021 =  min. 9150
Typ úložiska:  SSD- M.2 NVMe 256GB alebo viac
Optická mechanika DVD+/-RW DL
Integrovaná grafická karta: výstup minimálne 2x , z toho 1x HDMI
Rozširujúce sloty 1× PCI Express v3.0 x16 2× PCI Express v3.0 x1
Video konektory 2× DisplayPort 1.4, 1× HDMI 1.4
Výstupy Ďalšie: min 6xUSB,  z toho 2x USB3.2 alebo vyšší, min. 4 USB porty na prednej strane
Audio: Samostatný  vstup / výstup . konektor Jack 3,5mm
Skrinka na PC Midi Tower/Micro Tower
príslušenstvo myš, klávesnica  CZ/SK
Zdroj 180W učinosť 90%
Požaduje sa katalógová zostava renomovaného  výrobcu PC napr: Dell, HP, Lenovo, ASUS, ACER
Operačný systém: bez operačného systému (free DOS
Cerifikácia Windows 11 kompatibilný
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Tovar, ktorý sa predávajúci zaväzuje dodať pre kupujúceho je uvedený v opise predmetu zákazky a jeho rozsah bude upresňovaný na základe objednávky zo strany kupujúceho elektronicky - e-mailom, alebo telefonicky.
Dodávateľ dodá tovar v štandardnej kvalite, zmontovaný, odskúšaný a dopraví ho na vlastné náklady do sídla objednávateľa do 7 pracovných dní od podania čiastkovej objednávky.
Cena za dodávku tovaru v čiastkových objednávkach bude stanovená ako súčin množstva tovaru a jednotkových cien za požadovaný tovar. V cene je zahrnutá aj preprava tovaru.
Právo na vystavenie faktúry a zaplatenie ceny za dodávku tovaru vzniká predávajúcemu riadnym doručením tovaru a jeho odovzdaním kupujúcemu. Podkladom pre úhradu ceny za dodanie tovaru bude faktúra vystavená predávajúcim, doložená súpisom dodaného tovaru a protokolom o jeho odovzdaní.
Úhrada sa vykoná platobným príkazom do 30 dní po doručení odsúhlasenej faktúry
Objednávateľ je oprávnený faktúru do dátumu jej splatnosti vrátiť poskytovateľovi v prípade, že neobsahuje všetky vyššie uvedené náležitosti daňového dokladu za účelom jej doplnenia alebo opravy. V takom prípade nová lehota začne plynúť doručením opravenej faktúry objednávateľovi
Objednávateľ neposkytuje finančný preddavok poskytovateľovi.
Záručná doba na dodaný tovar je 12 mesiacov a začína plynúť odo dňa protokolárneho odovzdania a prevzatia predmetu tejto rámcovej dohody.
Pre prípad poškodeného predmetu plnenia dojednávajú strany rámcovej dohody právo kupujúceho požadovať a povinnosť predávajúceho poskytnúť bezplatné odstránenie poškodenia v najkratšom technicky možnom termíne. Kupujúci sa zaväzuje, že prípadnú reklamáciu poškodenia uplatní bezodkladne po jej zistení
Strany kúpnej zmluvy sú povinné každú reklamáciu poškodeného predmetu kúpnej zmluvy urýchlene prerokovať a dohodnúť opatrenia na ich odstránenie. Ak nebolo dohodnuté inak, platí 15 dňová lehota na odstránenie poškodenia, ktorá začína plynúť dňom nasledujúcim po doručení reklamácie. Nedodržanie leho
Predávajúci sa zaväzuje zaplatiť pokutu v prípade oneskoreného odovzdania dodávky kupujúcemu vo výške 0,05 % z ceny dodávky za každý deň omeškania.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári a rámcovej dohody sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

03.11.2021 13:23 — 31.01.2022 13:23

150,00 ks

65 059,92

54 216,60

vložiť špecifikáciu predmetu zákazky

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

25.10.2021 08:08

30.10.2021 09:05

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.11.2021 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 592
 4
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.10.2021 15:26 - Vstupná ponuka 54 000,00 € Cena s DPH
26.10.2021 15:26 - Najvýhodnejšia ponuka 54 000,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS