• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.10.2021 08:03
  •    Predkladanie ponúk
    27.10.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.10.2021 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.10.2021 13:50

Detail zákazky Z202121153

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.10.2021 08:03
  •    Predkladanie ponúk
    27.10.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.10.2021 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.10.2021 13:50

Základné údaje

Z202121153

OF-242223

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6006011

Objednávateľ

36167991

Sanatórium Tatranská Kotlina, n. o.

Tatranská Kotlina 68, Vysoké Tatry, 05954, SVK

Dodávateľ

46841075

GASTROBAL s.r.o.

Nová 519/1, Gerlachov, 05942, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup tovaru - papierové uteráky, toaletný papier, mydlá, dezinfekčný gél

toaletný papier, papierové uteráky, mydlo, dezinfekčný gél, čistiace prostriedky, hygienické prostriedky

  • 33760000-5 - Toaletný papier, vreckovky, uteráky na ruky a servítky
  • 33771000-5 - Hygienické výrobky z papiera
  • 33741000-6 - Výrobky na starostlivosť o ruky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Hygienické prostriedky
Funkcia
Dodávka výrobkov podľa predmetu zmluvy - nových, nepoužívaných, zodpovedajúcich požiadavkám objednávateľa.
Objednávateľ u tovarov identifikovaných konkrétnym výrobcom, značkou alebo typom pripúšťa dodanie ekvivalentných tovarov s plnohodnotnými vlastnosťami na identické použitie v zmysle funkčnej a technickej špecifikácie a obvyklej praxe a zároveň so zabezpečením bezpodmienečnej kompatibility so systémami používanými u objednávateľa, použitie ktorých je nevyhnutné s požadovanými tovarmi, a to bez nutnosti ďalších nákladov na strane objednávateľa.
V prípade ekvivalentných tovarov objednávateľ požaduje predložiť u každej ekvivalentnej položky bezplatnú vzorku, ktorá bude vyskúšaná objednávateľom.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Papierové utierky do zásobníkov TORK v kotúči (6 ks/balenie) balenie 30
Toaletný papier do zásobníkov TORK (12 ks/balenie) balenie 120
Premium mydlo jemné penové do zásobníkov TORK ks 30
Mydlo tekuté-gélové dezinfekčné s alkoholom bezoplachové do zasobníka TORK ks 20
Vôňa CITRUS do osviežovača vzduchu TORK ks 20
Hygienické vrecká v obale 80 + 60 x 250mm, (30 ks/balenie) balenie 30
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Položka č. 1 - Papierové utierky do zásobníkov TORK REFLEX MIDI M4 v kotúči Pap. utierky 1 vrstvové, dĺžka rolky 270 m, šírka rolky 19,8 cm, dĺžka ústrižku 35 cm, priemer rolky 18 cm, vnút. priemer 5,9 cm, 771 ústrižkov, farba biela, podtlač nie, ražba áno, 6 ks/balenie.
Položka č. 2 - Toaletný papier do zásobníkov TORK SmartOne MINI DOBLE T9 Toal. papier  2-vrstvový, 620 ústrižkov, dĺžka 111,6 m, šírka kotúča 13,4 cm, priemer kotúča 14,9 cm, dĺžka listu 18 cm, vnút. priemer jadra 4,4 cm, podtlač áno, ražba nie, farba biela, 12 ks/balenie.
Položka č. 3 - Premium mydlo jemné penové do TORK zásobníkov ELEVATION S4. Mydlo jemné penové, S4 - systém penového mydla, balenie 1liter, 2500 dávok. Vzhľad - biela pena, svieža vôňa, priehľadná farba. Výška 240 mm, šírka a dĺžka 92 mm, baliaci materiál plastic bottle.
Položka č. 4 - Mydlo tekuté-gélové dezinfekčné s alkoholom bezoplachové do TORK zásobníkov ELEVATION S1/S11. V súlade s normou EN 1500, EN 12791, EN 14474. Mydlo tekuté-gélové dezinfekčné s alkoholom bezoplachové S1, balenie 1liter, 1000 dávok. Farba transparentná, výška 246 mm, šírka 93 mm, dĺžka 91 mm, baliaci materiál plastic bottle.
Položka č. 5 - Vôňa CITRUS do osviežovača vzduchu TORK. Vôňa CITRUS do osviežovača vzduchu, A1 - systém, fľaštička 75ml/46g, počet dávok 3000, farba priehľadná, výška 120 mm, šírka 45 mm, dĺžka 45 mm.
Položka č. 6 - Hygienické vrecká v obale 80 + 60x250 mm do TORK zásobníkov ELEVATION B5 na hygienické vrecká. Hygienické vrecká v obale 80 + 60x250 mm, 30 ks/balenie.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia 4x ročne.
Verejný obstarávateľ požaduje predložiť rozpis celkovej obstaranej sumy na jednotlivé položky do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy, vrátane rozpisu DPH. Dodávateľ do svojej ponúknutej ceny zahrnie všetky náklady spojené s dodaním predmetu zákazky a to najmä: dopravné náklady, náklady na manipuláciu, balenie, nakladanie, vykladanie, dodanie, kontrolu a všetky ďalšie náklady, ktoré sa môžu vyskytnúť v súvislosti s plnením predmetu zmluvy. Zároveň uvedie obchodný názov, resp. typové označenie a údaje deklarujúce technické parametre ponúkaného tovaru,
Dodávateľ sa zaväzuje do 5 pracovných dní po uzavretí zmluvy písomne oznámiť verejnému obstarávateľovi oprávnenú osobu dodávateľa zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy. Oznámenie musí obsahovať minimálne tieto údaje: meno a priezvisko, pracovnú pozíciu oprávnenej kontaktnej osoby pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetnej zákazky, tel. číslo a mail kontaktnej osoby.
Zadané množstvo je nutné brať ako predpokladaný počet, nie presný. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo meniť množstvá zazmluvnených komodít od spotreby pri dodržaní maximálnej celkovej ceny plnenia zmluvy.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neodobrať celý predpokladaný rozsah v prípade ekonomických, organizačných, respektíve právnych zmien bez nároku uchádzača o ušlý zisk.
Zásielka/y musia byť doručené počas pracovných dní do 14,00 hod na miesto plnenia.
Jednotlivé balenia musia byť dodané v celku, nepoškodené, nepoužité, nerepasované, so zárukou minimálne 24 mesiacov od dodania.
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu podľa samostatných objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia svojho záväzku.  Lehota splatnosti faktúr je 30 dní odo dňa doručenia.
Faktúry budú dodávateľom vystavené a doručené odberateľovi do jeho sídla v papierovej forme. Faktúry musia obsahovať náležitosti daňového dokladu.
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ pri odovzdaní tovaru odovzdá objednávateľovi dodací list a faktúru. Oprávnený zástupca objednávateľa potvrdením dodacieho listu potvrdí prevzatie tovaru.
V prípade doručenia iného tovaru, alebo tovaru, ktorý nespĺňa všetky špecifikácie, alebo osobitné požiadavky si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo neprevziať takýto tovar, respektíve požaduje vrátenie peňazí.
Zmluvné strany sa dohodli, že veriteľ nemôže postúpiť pohľadávky voči dlžníkovi tretej osobe, podľa §524 a nasl. zák. č.40/1964Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov, bez predchádzajúceho písomného súhlasu dlžníka. Právny úkon, ktorým veriteľ postúpi pohľadávky voči dlžníkovi tretej osobe bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka, je podľa §39 Občianskeho zákonníka neplatný. Písomný súhlas dlžníka je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán.
pokračovanie: Veriteľ berie na vedomie, že súhlas dlžníka, ktorý je zdravotníckym zariadením je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.
V prípade, že sa preukáže, že tovar či jeho kvalita nezodpovedajú predmetu plnenia zmluvy, ku ktorému sa predávajúca strana zaviazala, dodávateľ zabezpečí odvoz predmetu zmluvy na vlastné náklady a zabezpečí dodanie tovaru podľa špecifikácie a zodpovedajúcej kvalite.
Dodávateľ prehlasuje, že predmet plnenia nie je zaťažený právami tretích osôb.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu tejto kúpnej zmluvy je jej podstatným porušením a má za následok odstúpenie objednávateľa od kúpnej zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
Dodávateľ a odberateľ sú oprávnení z dodávateľsko odberateľského vzťahu voči sebe uplatňovať jednotlivé nároky len v rozsahu uvedenom v zmluvných podmienkach uvedených v opisnom formulári EKS, Obchodných podmienok elektronického trhoviska a ostatných príslušných všeobecne záväzných právnych predpisov. Zmluvné strany sa dohodli, že obchodné podmienky tu uvedené majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa.
Zmluvné strany sa zaväzujú riešiť akékoľvek vzniknuté spory cestou vzájomného konsenzu. Pokiaľ nie je možné vzájomne výhodnou dohodou dospieť k urovnaniu sporu, pre konanie a rozhodovanie o sporných otázkach týkajúcich sa záväzkových právnych vzťahov vyplývajúcich z podmienok tejto zmluvy, zmluvné strany sa zaväzujú riešiť všetky spory v zmysle príslušných platných právnych predpisov Slovenskej republiky na príslušnom súde Slovenskej republiky. Miestna príslušnosť súdu je daná v zmysle zákona č. 160/2015 Z.z. Civilný sporový poriadok v platnom znení.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Tatranská Kotlina č. 68, Vysoké Tatry, Poprad, Prešovský, Slovenská republika

02.11.2021 08:00 — 30.10.2022 14:00

1,00 súb.

3 745,00

3 745,00

Verejný obstarávateľ požaduje predložiť rozpis celkovej obstaranej sumy na jednotlivé položky do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy, vrátane rozpisu DPH. Dodávateľ do svojej ponúknutej ceny zahrnie všetky náklady spojené s dodaním predmetu zákazky a to najmä: dopravné náklady, náklady na manipuláciu, balenie, nakladanie, vykladanie, dodanie, kontrolu a všetky ďalšie náklady, ktoré sa môžu vyskytnúť v súvislosti s plnením predmetu zmluvy. Zároveň uvedie obchodný názov, resp. typové označenie a údaje deklarujúce technické parametre ponúkaného tovaru, Dodávateľ sa zaväzuje do 5 pracovných dní po uzavretí zmluvy písomne oznámiť verejnému obstarávateľovi oprávnenú osobu dodávateľa zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy. Oznámenie musí obsahovať minimálne tieto údaje: meno a priezvisko, pracovnú pozíciu oprávnenej kontaktnej osoby pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetnej zákazky, tel. číslo a mail kontaktnej osoby.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

22.10.2021 08:03

27.10.2021 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.10.2021 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 346
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.10.2021 11:33 - Vstupná ponuka 3 745,00 € Cena bez DPH
27.10.2021 10:34 - Najvýhodnejšia ponuka 3 743,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS