00321796
Mesto Žilina
Námestie obetí komunizmu 1, Žilina, 01131, SVK
36851264
ELKOPLAST Slovakia s.r.o.
Štvrť SNP 155/72, Trenčianske Teplice, 91451, SVK
Nádoba na BRKO
nádoba na BRKO
Tovar, Služba
1. Nádoba na BRKO (240 l)
|
|
---|---|
Funkcia |
štandard DIN EN 840 |
nádoba vybavená RFID čipom |
vetracie otvory v spodnej a hornej časti bočných stien a vo veku |
veko kryté strieškou proti zatekaniu vodu |
odolnosť voči UV žiareniu vďaka aditívu proti krehnutiu a extrémnym teplotám |
rošt / oddeľovacia mriežka v spodnej časti nádoby na sušinu a kvapalnú frakciu |
RFID identifikácia: nádoba je vybavená pasívnym rádiofrekvenčným identifikátorom v zmysle nasledovných požiadaviek: UHF tag so snímacou frekvenciou 860-960 MHz podľa noriem EPC C1 Gen2 a ISO 18000-6c; unikátne TID číslo; snímacia citlivosť -20db pri použití dipólovej antény; -16db pri použití dipólovej antény; prevádzková teplota min. v rozsahu -20°C až +70°C |
RFID čip inštalovaný na nádobu vo vhodnom púzdre, bezpečne uchytený na neviditeľnej pozícii, chránený proti úderom a poveternostným podmienkam |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
nádoba na BRKO | ks | 950 | ||
objem | lit | 240 | ||
nosnosť | kg | 96 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
farba | hnedá |
Názov |
Táto zmluva sa uzatvára v rámci projektu „Zmierňovanie a prispôsobovanie sa zmene klímy v meste Žilina“, financovaného z Nórskych grantov a štátneho rozpočtu Slovenskej republiky. |
Táto zmluva nadobúda platnosť dňom podpisu oboma zmluvnými stranami a účinnosť po kumulatívnom splnení nasledovných podmienok: a) dňom schválenia administratívnej kontroly zo strany Správcu programu Nórskeho finančného mechanizmu 2014 – 2021 – MŽP SR a b) nasledujúci deň po dni zverejnenia v zmysle § 47a Občianskeho zákonníka. |
Zmluvné strany berú na vedomie, že zverejnenie tejto zmluvy, jej príloh a prípadných dodatkov na webovom sídle Objednávateľa a na webovom sídle Správcu programu v súlade a v rozsahu zákona č. 211/2000 Z. z. o slobodnom prístupe k informáciám v znení neskorších predpisov nie je porušením alebo ohrozením obchodného tajomstva |
Dodávateľ sa zaväzuje, že umožní všetkým kontrolným subjektom, vrátane Ministerstva životného prostredia Slovenskej republiky, Ministerstva investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky, Ministerstva financií Slovenskej republiky, Úradu pre finančný mechanizmus, Ministerstva zahraničných vecí Nórskeho kráľovstva, Výboru pre finančný mechanizmus, Úradu generálneho audítora Nórskeho kráľovstva a ďalším kontrolným orgánom a orgánom oprávneným na výkon kontroly v zmysle príslušných právnych predpisov SR, ako aj všetkým subjektom povereným týmito inštitúciami |
vykonať kontrolu dokladov súvisiacich s plnením tejto zmluvy, a to po celú dobu povinnej archivácie týchto dokumentov, určenou v súlade s platnými právnymi predpismi SR. |
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov (produktových listov) preukazujúcich splnenie požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od platnosti Zmluvy. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar (osadiť) v zmysle a v rozsahu tejto Zmluvy na vlastné náklady a zodpovednosť na miesto dodania (lokality). |
Objednávateľ sa zaväzuje odovzdať Dodávateľovi zoznam lokalít s presným umiestnením a počtom nádob v jednotlivých lokalitách do 30.11.2021 |
Dodávateľ sa zaväzuje v lehote najneskôr 7 kalendárnych dní pred uskutočnením predmetu zmluvy doručiť Objednávateľovi harmonogram plnenia predmetu Zmluvy s termíny osádzania nádob po jednotlivých lokalitách. |
Dodávateľ je povinný pri plnení predmetu Zmluvy postupovať v súlade s predloženým harmonogramom. |
Objednávateľ má právo kontrolovať osobne prostredníctvom povereného pracovníka v mieste plnenia predmetu tejto Zmluvy dodanie tovaru, vrátane jeho osadenia a to všetko v zmysle predloženého harmonogramu. |
Objednávateľ potvrdí prevzatie tovaru podpísaním preberacieho protokolu. Preberací protokol je podkladom pre vystavenie faktúry a tvorí prílohu k tejto faktúre. Preberací protokol ktorý bude predložený zo strany Dodávateľa pri odovzdaní tovaru a musí obsahovať najmä: |
a) číslo protokolu; b) označenie zmluvných strán; c) sídlo zmluvných strán; d) IČO zmluvných strán; e) DIČ, IČ DPH zmluvných strán, ak im boli pridelené; f) označenie registrového súdu a čísla vložky, príp. označenie živnostenského úradu a čísla zápisu, príp. údaj o zápise v inom registri Dodávateľa; g) označenie tovaru (sériové číslo, rok výroby a pod.); h) množstvo tovaru; i) jednotkovú cenu a celkovú cenu tovaru (bez DPH aj s DPH); j) meno a priezvisko preberajúcej osoby spolu s uvedením jej funkcie; k) meno a priezvisko odovzdávajúcej osoby spolu s uvedením jej funkcie; |
l) dátum prevzatia tovaru; m) miesto dodania tovaru; n) závery z ohliadky zo strany povereného pracovníka Objednávateľa; o) vyjadrenie pracovníka Objednávateľa v prípade odmietnutia prevzatia dodávaného tovaru, p) podpis preberajúcej a odovzdávajúcej osoby. |
Tovar musí byť odovzdaný spolu so všetkými ďalšími písomnými dokladmi potrebnými na prevzatie a riadne užívanie (ako sú napr. certifikáty kvality, certifikáty zhody, licencie, návod na použitie/obsluhu, záručné listy a pod.) Súčasťou preberacieho protokolu bude súbor fotografií s GPS súradnicami osadených nádob a zreteľným poradovým číslom osadených nádob. |
Každá nádoba musí byť označená vodeodolnou nálepkou, ktorá bude okrem iného obsahovať jedinečný identifikátor – poradové číslo (1-950). Nálepku zhotoví Objednávateľ na vlastné náklady a dodá Dodávateľovi najneskôr do 14 kalendárnych dní pred uskutočnením predmetu zmluvy poštou na adresu Dodávateľa uvedenú v záhlaví zmluvy. Nálepky nainštaluje dodávateľ pred osadením nádob. |
Ak preberaný tovar nespĺňa vlastnosti a kvalitatívne či kvantitatívne požiadavky, takýto tovar Objednávateľ neprevezme a uvedie Dodávateľovi dôvody neprebratia tovaru. Objednávateľ nemusí prevziať tovar, ak k dodanému tovaru neboli dodané všetky sprievodné dokumenty. Odmietnutie prevzatia spolu s dôvodmi odmietnutia prevzatia sa uvedú v preberacom protokole. |
Vlastnícke právo k tovaru a nebezpečenstvo škody na ňom (strata, zničenie a poškodenie tovaru) dodanému zo strany Dodávateľa, vrátane vykonaných prác, prechádza na Objednávateľa okamihom jeho riadneho odovzdania a prebratia v mieste dodania tovaru Objednávateľovi. Prebratie tovaru sa potvrdzuje na preberacom protokole. |
Zmluvné strany sa dohodli, že zmluvný termín uvedený v tejto Zmluve je termín najneskoršie prípustný a neprekročiteľný s výnimkou: a) udalostí, ktoré nie sú závislé od vôle zmluvných strán a tieto ich nemôžu ovplyvniť, t.j. napr. nepredvídateľné okolnosti, nepriaznivé počasie vylučujúce výkon prác, živelná pohroma, rozhodnutia tretích strán–orgánov štátnej správy, správcov sietí, petície a sťažnosti občanov a pod.; b) neposkytnutia riadnej a včasnej súčinnosti zo strany Objednváateľa dohodnutej v tejto Zmluve, ktorá je riadne odôvodnená, z dôvodu čoho došlo k prerušeniu plnenia predmetu Zmluvy |
Zodpovednosť za vady tovaru, záruka za akosť tovaru a práva a povinnosti z nich vyplývajúce sa riadia právnymi predpismi platnými na území SR a touto Zmluvou. Dodávateľ zodpovedá za škody na tovare do doby jeho riadneho dodania (vrátane osadenia) Objednávateľovi. |
Záručná doba na dodaný tovar je 24 mesiacov odo dňa podpísania protokolu o prevzatí tovaru bez vád a nedorobkov Objednávateľom, pokiaľ výrobca neurčí dlhšiu záručnú dobu. Dodávateľ zodpovedá, že v záručnej dobe bude dodaný tovar plne funkčný a spôsobilý na použitie na účel zodpovedajúci jeho určeniu a že sa na ňom nevyskytnú žiadne vady. Záručná doba začne plynúť dňom riadneho dodania tovaru Objednávateľovi. Dodávateľ nezodpovedá za vady v prípade, že vada bola po podpise protokolu o odovzdaní spôsobená mechanickým poškodením alebo treťou osobou, alebo neodborným zásahom do tovaru. |
V prípade, že sa na tovare počas záručnej doby vyskytne vada, Objednávateľ má právo požadovať jej bezplatné odstránenie (opravou, alebo výmenou chybných častí tovaru). Dodávateľ je povinný odstrániť vadu na vlastné náklady a je povinný dodať chýbajúci tovar najneskôr do piatich pracovných dní odo dňa doručenia písomnej reklamácie (e-mailom) Objednváateľa Dodávateľovi alebo od vyznačenia predmetnej vady (chýbajúceho tovaru) na dodacom liste. |
V prípade omeškania s odstraňovaním vady má Objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z fakturovanej ceny daného tovaru za každý deň omeškania. Nárok Objednávateľa na plnú náhradu škody tým nebude dotknutý. |
Zjavnými vadami tovaru sú najmä mechanické poškodenia tovaru, chýbajúce doklady súvisiace s tovarom, nefunkčnost’ tovaru, nedodanie tovaru v množstve a kvalite s vlastnosťami, ktoré boli dohodnuté v tejto Zmluve a všetky ostatné vady, ktoré sú zistiteľné pri obhliadke vykonanej s odbornou starostlivosťou. |
Oznámenie o vadách (reklamácia vád tovaru) musí minimálne obsahovať: a) označenie a číslo Zmluv; b) názov, označenie a typ reklamovaného tovaru; c) popis vady; d) číslo preberacieho protokolu. |
Objednávateľ je oprávnený v prípade vadného plnenia žiadať niektorý z nasledujúcich nárokov: a) výmena vadného tovaru za tovar bez vád; b) odstránenie vád opravou tovaru (ak sú opraviteľné) Dodávateľom, resp. na jeho náklady; c) dodanie chýbajúceho tovaru; d) znížením ceny o zľavu z ceny, ktorá zodpovedá zníženiu hodnoty tovaru v dôsledku kvalitatívnych vád, minimálne však o 20% ceny, |
V prípade ak Dodávateľ nedodrží podmienky úplného prístupu k svojmu účtovníctvu v súvislosti s plnením tejto zmluvy alebo sa preukáže, že pri získaní zákazky sa dopustil konania, ktoré je v Príručke pre prijímateľa a projektového partnera v rámci Programu SK-Klíma, verzia 1.2, označené ako kolúzne správanie, alebo iným nedovoleným spôsobom ovplyvnil výber úspešného uchádzača, a to najmä v prípade, ak bude Objednváateľ ako prijímateľ projektového grantu povinný v dôsledku týchto skutočností vrátiť poskytnutý projektový grant alebo jeho časť, |
má Objednávateľ právo požadovať od Dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 3 % z celkovej zmluvnej ceny. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
10.01.2022 08:00 — 31.01.2022 16:00
950,00 ks
67 260,00
56 050,00
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov (produktových listov) preukazujúcich splnenie požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od platnosti Zmluvy.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
26.10.2021 11:12
03.11.2021 10:00
03.11.2021 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
29.10.2021 12:57 - Vstupná ponuka | 67 200,00 | € | Cena s DPH |
02.11.2021 16:17 - Najvýhodnejšia ponuka | 67 198,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: