• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.10.2021 13:53
  •    Predkladanie ponúk
    08.11.2021 13:55
  •    Ukončenie zákazky
    08.11.2021 15:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.11.2021 15:15

Detail zákazky Z202121118

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.10.2021 13:53
  •    Predkladanie ponúk
    08.11.2021 13:55
  •    Ukončenie zákazky
    08.11.2021 15:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.11.2021 15:15

Základné údaje

Z202121118

OF-243884

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6022821

Objednávateľ

36644331

Stredoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.

Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, 97401, SVK

Dodávateľ

43860125

Pow-en a.s.

Prievozská 4B, Bratislava, 82109, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Elektrická energia

elektrická energia, elektrina, dodávka elektrickej energie

  • 09310000-5 - Elektrická energia
  • 65300000-6 - Rozvod elektriny a súvisiace služby

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Elektrická energia
Funkcia
Opakovaná dodávka elektrickej energie do Odberného miesta objednávateľa (ďalej len "OM") v množstve, čase, kvalite a za účelom uvedeným v technickej špecifikácii a podľa Osobitných požiadaviek na plnenie.
Dodávka elektrickej energie vrátane jej prepravy distribučnou sústavou do OM, zabezpečenie dodávky vrátane distribučných služieb
Prevzatie zodpovednosti za odchýlku za Objednávateľa pre OM objednávateľa voči zúčtovateľovi odchýlok.
Garancia zabezpečenia plynulej dodávky elektrickej energie do uvedeného OM Objednávateľa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Celkové predpokladané množstvo pre odberné miesto za zmluvné obdobie - 5 mesiacov MWh 750
Doba plnenia mesiac 5
Maximálna rezervovaná kapacita (MRK) kW 900
Požadovaná tolerancia objemu % 70 130
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Počet odberných miest (OM) 1
EIC 24ZSS9100454000B
Napäťová úroveň VN
Predpokladaný odberový diagram pre zmluvné obdobie: MWh
01/2022 150
02/2022 150
03/2022 150
04/2022 150
05/2022 150
Začiatok plnenia: 1.1.2022
Koniec plnenia: 31.05.2022
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Súčasťou tejto zmluvy sú Všeobecné zmluvné podmienky (ďalej len "VZP"), ktoré tvoria súčasť Obchodných podmienok elektronického trhoviska (Ďalej len "OPET") a osobitné ustanovenia o zákazkách na dodanie elektriny a plynu (ďalej len "OUEP"). OPET, VZP a OUEP upravujú najmä otázky súvisiace so vznikom tejto zmluvy na dodávku elektriny
2. Dodávateľ sa zaväzuje, okrem pravidelnej dodávky elektriny do OM objednávateľa a prenosu elektriny od príslušného PDS, prevziať za objednávateľa zodpovednosť za odchýlku v množstve, kvalite a čase dodania elektriny za OM objednávateľa voči zúčtovateľovi odchýlok
3. Dodávka elektriny je považovaná za opakované plnenie a to v mesačných lehotách počas doby plnenia zmluvy
4. Množstvá odobratej energie sú predpokladané. Skutočne odobratá elektrická energia môže mať odchýlku +-30%, a dodávateľ je povinný zabezpečiť pri tejto tolerancii dodávku elektrickej energie. Cena pri predkladaní kontraktačnej ponuky je stanovená na predpokladané objemy v technickej špecifikácii
5. Cena za Plnenie musí byť stanovená ako celková cena za dodávku elektriny, počas celého zmluvného obdobia, za podmienok uvedených v platných OPET, platných OUEP a v zmysle platnej legislatívy. Pre stanovenie ceny za distribučné služby sa použije cenník distribúcie príslušného PDS schválený Úradom pre reguláciu sieťových odvetví (URSO) platný v čase predloženia Kontraktačnej alebo Obchodnej ponuky Dodávateľa
6. Dodávateľ je povinný spĺňať všetky kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady, mať predpísané povolenia a skúšky a spĺňať akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi a záväznými technickými normami pre riadne poskytnutie predmetu zmluvy
7. Dodávateľ predloží objednávateľovi do 7 dní od uzatvorenia zmluvy: cenník plnenia, podľa ktorého stanovil Cenu plnenia do svojej ponuky, obsahujúci jednotkové ceny za všetky zložky ceny uvedené v čl. V bod 5.2 OUEP v znení platnom ku dňu vyhlásenia tejto zákazky v ET EKS.
8. Cena musí obsahovať všetky náklady súvisiace s dodávkou elektrickej energie (min.: silová elektrina, stála platba za odberné miesto, spotrebná daň, pevná a variabilná zložka za distribúciu vrátane prenosu elektriny, tarifa za distribučné straty, tarifa za prevádzkovanie systému, tarifa za systémové služby. odvod do Národného jadrového fondu, spätná jalová energia, cena za rezervovanú kapacitu)
9. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
10. Faktúra dodávateľa musí okrem náležitostí podľa VZP obsahovať aj náležitosti v zmysle príslušných energetických predpisov, vrátane informácie o skladbe integrovanej ceny za dodávku plnenia. Faktúra bude splatná v lehote 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
11. Dodávateľ tovaru, poskytovateľ služby je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru, poskytnutie služby, najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúcom po mesiaci, v ktorom bol tovar dodaný, resp. bola poskytnutá služba
12. Objednávateľ je oprávnený namietať vecnú a formálnu správnosť a úplnosť faktúry, či jej povinných príloh najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia predmetnej faktúry objednávateľovi vrátením faktúry s uvedením konkrétnych formálnych či vecných výhrad objednávateľa voči predmetnej faktúre
13. Ak objednávateľ vráti faktúru dodávateľovi, lehota splatnosti faktúry sa pretrhne a doručením opravenej faktúry dodávateľa začína plynúť nová lehota splatnosti faktúry. Všetky peňažné plnenia, cena a iné peňažné sumy v zmysle zmluvy sú stanovené v mene Euro.
14. Objednávateľ má právo, bez zbytočného odkladu po zistení nedostatkov, písomne reklamovať u dodávateľa kvalitu poskytnutého plnenia, odpočet určeného meradla a fakturáciu poskytnutého plnenia alebo s tým súvisiacich služieb. Dodávateľ vybaví reklamáciu v čo najkratšom možnom čase, najneskôr však do 30 dní od uplatnenia reklamácie.
15. Pri podstatnom porušení povinností zmluvných strán vyplývajúcich z tejto zmluvy môže oprávnená strana odstúpiť od tejto zmluvy bez zbytočného odkladu. Za podstatné porušenie zmluvných povinností sa považuje porušenie povinností uvedených v Čl.XII.bod 12.2 a 12.3 OUEP
16. Zmluvné strany sa dohodli, že za podstatné porušenie zmluvných povinností bude objednávateľ považovať: - odobratie licencie resp. oprávnení na dodávku a distribúciu elektrickej energie, -ak sa dodávateľ dostane do návrhu na konkurz alebo vyrovnanie, alebo je voči nemu vznesený právoplatný výkon exekučného rozhodnutia, - ak dodaný tovar nebude zodpovedať vlastnostiam dohodnutým v tejto zmluve.
17. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vzniknú dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu, dodávateľ nie je oprávnený postúpiť tretím osobám bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Postúpenie pohľadávok bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je neplatné. Súhlas dlžníka je platný za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. Súhlas dlžníka s postúpením pohľadávok veriteľa nie je potrebný pri postúpení pohľadávok v lehote splatnosti a 60 dní po lehote ich splatnosti.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

01.01.2022 00:00 — 31.05.2022 00:00

750,00 MWh

203 535,00

203 535,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

vlastné plnenie zákazky v súlade s osobitnými požiadavkami na plnenie

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

26.10.2021 13:53

08.11.2021 13:55

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.11.2021 14:10

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 184
 56
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.11.2021 13:08 - Vstupná ponuka 184 711,93 € Cena bez DPH
08.11.2021 13:08 - Najvýhodnejšia ponuka 184 711,93 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS