• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.10.2021 13:27
  •    Predkladanie ponúk
    10.11.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.11.2021 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.11.2021 12:50

Detail zákazky Z202121106

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.10.2021 13:27
  •    Predkladanie ponúk
    10.11.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.11.2021 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.11.2021 12:50

Základné údaje

Z202121106

OF-242937

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6028090

Objednávateľ

00151882

Centrum vedecko-technických informácií Slovenskej republiky

Lamačská cesta 8/A, Bratislava, 81104, SVK

Dodávateľ

35903783

microform, s.r.o.

Hrobákova 21, Bratislava, 85102, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Profesionálny robotický skener na digitalizáciu viazaných a neviazaných dokumentov

Profesionálny robotický skener na digitalizáciu viazaných a neviazaných dokumentov

  • 38520000-6 - Skenery

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Robotický skener
Funkcia
Profesionálny robotický skener určený na digitalizáciu viazaných a neviazaných dokumentov formátu A2+ s možnosťou prepnutia do plného manuálneho režimu.
Prestavenie do manuálneho režimu musí byť realizovateľné bez ďalších zásahov servisného technika, tak aby prepnutie zvládol operátor skenera (napr. len stlačením príslušného tlačidla na ovládacom panely).
Dokument musí byť počas skenovania uložený v skenovacej kolíske ktorá je plne poháňaná motorom a jej ľavú a pravú časť počas robotického skenovania samostatne ovláda počítač, v prípade manuálneho režimu musí byť kolíska plne ovládateľná operátorom skenovania.
Motorizovaná kolíska musí skenovaný dokument automaticky a na doraz pritlačiť na skenovacie sklo robotického skenera. Ako ekvivalent akceptujeme ak by sa motorizované sklo pritláčalo na skenovaný dokument.
Po uskutočnení snímania dokumentu sa poloha motorizovanej kolísky zmení a umožní robotickej ruke automatické otočenie strany skenovaného dokumentu, následne kolíska (prípadne motorizované sklo) skenovaný dokument opäť automaticky pritláča na sklenenú prítlačnú skenovaciu plochu. V prípade zapnutého manuálneho režimu prebieha obsluha kolísky plne prostredníctvom manuálneho ovládania operátorom.
Východiskovú polohu kolísky musí byť možné nastaviť manuálne (prostredníctvom pohybu ľavej a pravej časti kolísky) tak aby bol v strede kolísky voľný priestor na chrbát knižnej väzby. Na to aby sme vedeli skenovať objemné viazané dokumenty požadujeme aby bolo možné na zariadení skenovať dokumenty aj šírkou väzby minimálne 10 centimetrov a viac.
Počas skenovania nesmie dochádzať k poškodeniu väzby a strany skenovaného dokumentu. Skener musí disponovať funkciou snímania v minimálnom rozlíšení 600 dpi. Snímanie musí byť možné minimálne v 8 bitoch a 24 bitoch. Výkonnosť robotického skenera má v automatickom režime byť pri snímaní celej plochy A2+ minimálne 200 snímkov za hodinu a v manuálnom režime minimálne 250 snímkov za hodinu (obe hodnoty pri 600 dpi).
Kamera skenera musí byť prachuvzdorná s bielym LED osvetlením bez prítomnosti nežiadúcich a rušivých žiarení. Pre realizáciu skenovania nesmie byť požadované ďalšie externé osvetlenie (napr. externá lampa a osvetlenie miestnosti). Dopadajúce svetlo z iných externých zdrojov (slnečné lúče, osvetlenie miestnosti) nesmie mať vplyv na farby vyhotovených skenov.
Predmetom dodávky musí byť aj skenovací softvér v ktorom bude možné uložiť si parametre skenovania pre podobné typy dokumentov. Softvér ďalej musí podporovať rozrezanie, orezanie, otočenie a priblíženie skenov, mazanie a vkladanie skenov do už existujúcich pracovných dávok. Softvér musí vedieť pracovať s využitím viacerých procesorov a viacerých procesorových jadier. Požadujeme aby softvér vedel zabezpečiť indexáciu obsahu a export do formátov PDF a TIFF.
Skener musí disponovať vlastnou IP adresou pre prípad vzdialeného pripojenia na základnú softvérovú diagnostiku servisného technika. Dodávka musí obsahovať , riadiaci panel na ovládanie skenera, monitor na zobrazovanie skenov, stojan na monitor (akceptuje sa aj pevné ukotvenie na robote), skenovací softvér.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Plnenie predmetu zákazky musí byť vrátane dopravy na miesto dodania; vyloženia, vybalenia, inštalácie zariadení a zaškolenia pracovníkov.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v SR resp. v rámci EÚ a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Dodávateľ pri odovzdaní predmetu zákazky dodá sprievodnú dokumentáciu a manuál v slovenskom alebo českom jazyku.
Objednávateľ má právo do 14 dní odo dňa prevzatia vrátiť nepoškodený tovar v pôvodných obaloch ak zistí, že nespĺňa ktorúkoľvek požadovanú technickú špecifikáciu na predmet zákazky a nespĺňa osobitné požiadavky na plnenie.
Kupujúci požaduje dodať nový nepoužitý tovar v originálnom balení, 1. akostnej triedy.
Spolu s cenovou ponukou požadujeme : - dodanie úplných technických špecifikácií zariadenia. - upresnenie dátumu prípadnej dodávky predmetu zákazky.
Požaduje sa záruka na 24 mesiacov a počas záruky 1x za 12 mesiacov bežná profylaktika a rekonfigurácia zariadenia. 1. Profylaktika – čistenie a preventívna údržba od prachu a nečistôt. 2. rekonfigurácia – obnovenie východiskového stavu zariadenia.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Objednávkovom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Verejný obstarávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak ponúknuté automobily nespĺňajú požiadavky určené na predmet zákazky. Dňom doručenia oznámenia o odstúpení bude zmluva považovaná za ukončenú.
Objednávateľ si  v prípade ak dôjde zo strany dodávateľa k podstatnému porušeniu zmluvných podmienok zmluvy uplatní jednorázovú zmluvnú pokutu vo výške 2000 eur, túto pokutu si objednávateľ  uplatní aj v prípade ak objednávateľ z titulu podstatného porušenia zmluvy, zmluvných podmienok spôsobených zo strany dodávateľa uplatní inštitút odstúpenia od zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje zaplatiť zmluvnú pokutu Objednávateľovi na jeho bankový účet uvedený v Zmluve, a to najneskôr do 15 dní potom, čo bude Dodávateľovi doručená výzva na jej úhradu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Lamačská cesta 8 A, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

19.11.2021 12:10 — 01.02.2022 12:10

1,00 ks

111 600,00

93 300,00

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ

Spolu s cenovou ponukou požadujeme : - dodanie úplných technických špecifikácií zariadenia.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

26.10.2021 13:27

10.11.2021 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.11.2021 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 253
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.10.2021 07:59 - Vstupná ponuka 111 360,00 € Cena s DPH
27.10.2021 07:59 - Najvýhodnejšia ponuka 111 360,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS