• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.10.2021 13:49
  •    Predkladanie ponúk
    08.11.2021 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.11.2021 17:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.11.2021 17:45

Detail zákazky Z202121082

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.10.2021 13:49
  •    Predkladanie ponúk
    08.11.2021 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.11.2021 17:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.11.2021 17:45

Základné údaje

Z202121082

OF-244323

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6022816

Objednávateľ

00397474

Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach

Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK

Dodávateľ

52913805

Marián Hucík - Kika Wood

Pekárenská 277/29, Brezovica, 02801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nábytok - školská lavica, školská katedra

škola, nábytok, lavica, katedra

  • 39120000-9 - Stoly, skrine, písacie stoly a knižnice
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nábytok - školská lavica, školská katedra
Funkcia
vybavenie pracoviska
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. školská lavica - stôl,  dvojmiestna ks 24
rozmery - dĺžka cm 120
rozmery - šírka cm 40
rozmery - výška cm 80
odkladací priestor  - dĺžka cm 120
odkladací priestor - šírka cm 8
hrúbka drevotriesky mm 22
ABS hrana mm 2
predná ochranná doska cm 120x35 120x40
bočná ochranná doska cm 36x78
2. Stôl učiteľský - katedra ks 2
rozmery - dĺžka cm 120
rozmery - šírka cm 60
rozmery - výška cm 80
odkladací priestor - dĺžka cm 120
odkladací priestor - šírka cm 8
hrúbka drevotriesky mm 22
ABS hrana mm 2
vvysunutá horná lišta na čele cm 120x10
predná ochranná doska cm 120x35 120x40
bočná ochranná doska cm 56x78
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. školská lavica - stôl, dvojmiestna
požiadavky dvojmiestna lavica, celodrevená, s odkladacím priestorom
farba/dezén dub
stabilita stola 2x bočná ochranná doska ukončená štyrmi otočnými plastovými koncovkami na vyrovnanie nerovnosti podlahy a nastavenia výšky stola
2. Stôl učiteľský - katedra
požiadavky celodrevená, s odkladacím priestorom
farba/dezén dub
stabilita stola 2x bočná ochranná doska ukončená štyrmi otočnými plastovými koncovkami na vyrovnanie nerovnosti podlahy a nastavenia výšky stola
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia, vynesenia, montáže na mieste plnenia alebo dodania zmontovaných kusov a odstránenia obalov.
Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii.
Požadujeme dodať nový, nepoužívaný tovar v originálnom obale.
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ v slovenskom alebo českom jazyku, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy
Požaduje sa predložiť rozpis cien pre jednotlivé položky bez DPH, výška DPH a ceny s DPH do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o začatí plnenia minimálne 2 pracovné dni vopred.
Požadujeme nábytok v presnom tvarovom vyhotovení, presných rozmerov, dekorov a farieb, nakoľko ide o doplnenie k existujúcemu nábytku.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky tovaru, ktorý nevyhovuje priestoru alebo opisu, tento tovar neprevziať.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.
Tovar musí zodpovedať prevedeniu podľa prílohy .
V kúpnej cene ja zahrnutá kompletná dodávka predmetu zákazky, vrátane všetkých súvisiacich služieb a prác.
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia objednávateľovi.
Dodanie tovaru so záručným listom a preberacím protokolom.
Záruka na tovar je min 24 mesiacov.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov, alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje technickým požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo nedodá tovar v zmysle technickej špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 4 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika

10.11.2021 08:00 — 10.12.2021 14:00

1,00 súbor

4 257,00

3 548,00

Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

26.10.2021 13:49

08.11.2021 15:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.11.2021 15:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 223
 110
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.10.2021 09:02 - Vstupná ponuka 4 200,00 € Cena s DPH
29.10.2021 12:43 - Najvýhodnejšia ponuka 4 194,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS