• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.10.2021 16:05
  •    Predkladanie ponúk
    08.11.2021 08:30
  •    Ukončenie zákazky
    08.11.2021 09:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.11.2021 10:00

Detail zákazky Z202121063

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.10.2021 16:05
  •    Predkladanie ponúk
    08.11.2021 08:30
  •    Ukončenie zákazky
    08.11.2021 09:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.11.2021 10:00

Základné údaje

Z202121063

OF-240237

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6022785

Objednávateľ

00610470

Fakultná nemocnica Trenčín

Legionárska 28, Trenčín, 91171, SVK

Dodávateľ

36374199

KASprof-SECURITY agency s.r.o, r.s.p

Oravské Veselé 440, Oravské Veselé, 02962, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Strážna, bezpečnostná a informačná služba pre areál a objekty objednávateľa

Strážna služba, bezpečnosť, stráženie, ochrana objektov, informovanie

  • 79713000-5 - Strážne služby
  • 79710000-4 - Bezpečnostné služby
  • 85312310-5 - Usmerňovanie

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Strážna, bezpečnostná a informačná služba pre areál a objekty objednávateľa
Funkcia
Predmetom služby bude fyzické stráženie a komplexné zabezpečenie ochrany majetku objednávateľa na obdobie 12 mesiacov
Stráženie objektov objednávateľa sa vykonáva nepretržitou službou 24 hodín denne, 7 dní v týždni (vrátane dní pracovného voľna, pracovného pokoja a vo sviatok).
Strážna, bezpečnostná a informačná služba je vykonávaná statickou službou na vrátnici v kombinácii s preukázateľnými obchôdzkami v areáli objednávateľa v dohodnutých intervaloch.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Časový rozsah požadovanej služby denne hodina 24
Počet zamestnancov vykonávajúcich požadovanú službu v čase od 6:00 do 18:00 osoba 2
Počet zamestnancov vykonávajúcich požadovanú službu v čase od 18:00 do 6:00 osoba 2
Celkový počet dní poskytnutia služby za 1 rok deň 365
Počet osobohodín denne osobohodina 48
Počet osobohodín mesačne podľa počtu dní osobohodina 1 344 1488
Celkový počet osobohodín za 1 rok osobohodina 17 520
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1.Povinnosti prvého zamestnanca SBS, ktorý musí byť neustále prítomný v priestoroch vjazdu do areálu objednávateľa 24 hodín denne
1.1 usmerňuje vstupy motorových vozidiel do areálu objednávateľa, t.j. otvára závoru sanitným vozidlám, iným oprávneným vozidlám na bezplatný vstup a po odkontrolovaní EČV aj vozidlám s odsúhlaseným právom na voľný vstup do areálu objednávateľa
1.2 usmerňuje výber parkovacích lístkov prichádzajúcich vozidiel a súčasne upozorňuje na pokladňu umiestnenú v odstavnom pruhu pred výjazdom z areálu - pred vrátnicou, v ktorej je potrebné pri odchode z areálu parkovací lístok priložiť - zosnímať a uhradiť poplatok za parkovanie pred výjazdom z areálu
1.3 v prípade akéhokoľvek problému s pokladňou pre parkovisko usmerniť vodičov na zaplatenie parkovného v telefónnej ústredni, to platí aj v prípade straty parkovného lístka, alebo doplatku za parkovné. Zamestnanec strážnej služby v týchto prípadoch a zároveň v prípade poruchy parkovacieho systému podá telefonickú informáciu na klapku 111 do telefónnej ústredne.
1.4 privolá zásahovú jednotku dodávateľa, ktorá je povinná zasiahnuť do 15 minút od nahlásenia udalosti a to v prípade vzniku problémov v areáli objednávateľa alebo v priestoroch oddelení/kliník objednávateľa, ktoré nemôže vyriešiť osobne
1.5 podáva informácie, kde sa v rámci areálu nachádzajú oddelenia/kliniky a ambulancie poskytujúce zdravotnú starostlivosť a podľa požiadaviek usmerňuje návštevníkov objektov objednávateľa
1.6 Vykonávajú dennú kontrolu s postupom pri vyhlásení poplachu elektrickej požiarnej signalizácie (ďalej len EPS) a jej stav zaznamenávajú do prevádzkovej knihy spolu s dátumom jej vykonania, menom, priezviskom a podpisom osoby, ktorá kontrolu vykonala. Taktiež zaznamenávajú falošné poplachy a poplachy, pri ktorých sa preveruje prevádzkyschopnosť zariadenia. Náplň kontroly je uvedená v smernici SMK-7 Požiarny štatút objednávateľa, kde sú opatrenia v mimopracovnom čase pred požiarmi pre strážnu a informačnú službu zabezpečovanú dodávateľským spôsobom.
1.7 Denná kontrola EPS a jej kontrola vyplýva z vyhlášky MV SR č. 726/2002 Z. z., ktorou sa ustanovujú vlastnosti elektrickej požiarnej signalizácie, podmienky jej prevádzkovania a zabezpečenia jej pravidelnej kontroly, § 14 a § 15 prenosu signálu v mieste nepretržitej obsluhy – hlavnej vrátnice objednávateľa
1.8 sleduje kamerové systémy v areáli objednávateľa a operatívne rieši zistenie nežiaducich alebo podozrivých osôb
1.9 vydáva kľúče od určených objektov, ktoré si zodpovední pracovníci objednávateľa preberajú na podpis v príslušnej evidencii: kuchyňa, šatne študentov strednej a vysokej školy. V čase od 22:00 do 6:00 hod. zabezpečuje výdaj rezervných kľúčov zamestnancom objednávateľa z priestorov telefónnej ústredne
1.10 v pracovné dni vydáva kľúče od zadnej brány areálu objednávateľa poverenému zamestnancovi technického úseku objednávateľa, a to v prípade nahláseného vjazdu motorového vozidla s nadrozmerným nákladom, ktoré by neprešlo predným vstupom do areálu objednávateľa
1.11 v čase od 22:00 do 6:00 hod. zabezpečuje telefonické zvolanie zamestnanca oddelenia technického úseku, oddelenia prevádzkovo-administratívnych činností a oddelenia informačných technológií do služby po nahlásení požiadavky, resp. havárie z konkrétneho pracoviska
2. Povinnosti druhého zamestnanca SBS
2.1 vykoná obhliadku parkovania vozidiel v areáli, na parkovisku a kontrolu parkovania vozidiel pri vstupoch do budov. V prípade nesprávneho parkovania mimo vyznačených parkovacích miest zabezpečí odsun vozidiel a nahlási tieto vozidlá (EČV a miesto) v pracovné dni v čase od 7:00 do 15:30 hod. na oddelenie prevádzkovo-administratívnych činností a v nezvládnuteľných situáciách prostredníctvom vedúceho oddelenia prevádzkovo-administratívnych činností privolá na doriešenie Mestskú políciu
2.2 v sobotu, nedeľu a sviatky (v nevyhnutných prípadoch v pracovné dni po 15:30 hod.) na požiadanie oddelenia o výdaj ošatenia pre pacienta zo šatne v chirurgickom pavilóne (CHP) otvorí -odomkne šatňu (bez vstúpenia do priestorov) poverenému zamestnancovi oddelenia z CHP, ktorý ošatenie vyberie. Zamestnanec strážnej služby zapíše čas, konkrétne oddelenie a meno zamestnanca, ktorý vstúpil do šatne a ošatenie prevzal a následne šatňu uzamkne a zapíše čas
2.3 druhý zamestnanec strážnej služby vykoná obhliadku objektov celého areálu objednávateľa, podľa ročného obdobia zhasne svetlá na určených objektoch: kompresorovňa, budova materiálno-technického zabezpečenia (MTZ), budova ABCD prízemie AB traktu (zo strany gynekologicko-pôrodníckej príjmovej ambulancie a zo strany vstupu na Oddelenie klinickej biochémie, hematológie a mikrobiológie)
2.4 v prípade akcie v konferenčnej miestnosti v čase po 15:30 vykonáva jej uzamknutie a zakódovanie
2.5 v čase od 16:00 v pracovné dni: vykoná kontrolu objektov objednávateľa, kontrolu budovy riaditeľstva (uzatvorenie okien, uzatvorenie dverí, otvorené priestory - WC, suterén, chodby). budovu po kontrole uzamkne, zakóduje, zároveň uzamkne vstupnú bočnú bránku pri budove riaditeľstva. V odpoludňajších hodinách vykonáva jeden zamestnanec strážnej služby obhliadku cca každé dve hodiny – v nepravidelných intervaloch.
2.6 v čase od 22:00 do 6:00 jeden zamestnanec strážnej bezpečnostnej služby zabezpečuje službu na vrátnici a druhý vykonáva kontrolu objektov celého areálu objednávateľa každé dve hodiny, ak si to vyžaduje situácia v kratších intervaloch
3. Ďalšie povinnosti poskytovateľa strážnej služby
3.1 zamestnanec SBS po uskutočnení každej obhliadky areálu vykoná zápis v príslušnej evidencii, ktorá bude odberateľovi služby kedykoľvek k dispozícii na nahliadnutie
3.2 zamestnanec SBS zaznamená v evidencii každý príchod a odchod zásahovej jednotky a zistené nedostatky z obhliadky, ktoré nasledujúci deň hlási na oddelenie prevádzkovo-administratívnych činností a na referát bezpečnostno-technickej služby a požiarnej ochrany, ak sa problém týka EPS signalizácie
3.3 zamestnanci strážnej služby musia byť zaškolení pred nástupom do zamestnania spoločnosťou zabezpečujúcou EPS u objednávateľa (v súčinnosti s referátom bezpečnostno-technickej služby a požiarnej ochrany objednávateľa) o obsluhe EPS, jej činnosti pri vyhlásení požiarneho poplachu a ak vznikol požiar postupujú podľa požiarno-poplachových smerníc.
3.4 Typ EPS je EPS LITES-MHU 100. Školenie zamestnancov strážnej služby podľa § 11 vyhlášky č. 121/2002 MV SR o požiarnej prevencii si na vlastné náklady zabezpečuje poskytovateľ služby tak, aby každý a aj nový zamestnanec strážnej služby, ktorý nastúpi do služby vedel obsluhovať EPS u objednávateľa, nakoľko zabezpečuje EPS v mimopracovnom čase. Kontakt na spoločnosť zabezpečujúcu EPS u objednávateľa poskytne poskytovateľovi služby referát bezpečnostno-technickej služby a požiarnej ochrany objednávateľa
3.5  zamestnanec SBS v prípade vzniku mimoriadnej situácie zabezpečuje súčinnosť pri zabezpečení mimoriadnych opatrení v zmysle pokynov určených zamestnancov resp. vedenia FN Trenčín
3.6 zamestnanec SBS pri požiadavke z jednotlivých pracovísk zabezpečuje riešenie nežiaducich resp. konfliktných osôb v areáli a budovách
4. Všeobecné povinnosti dodávateľa a objednávateľa
4.1 Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečovať výkon strážnej služby osobami spoľahlivými, fyzicky a psychicky zdatnými, odborne spôsobilými a vyškolenými v zmysle zákona č. 473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
4.2 Dodávateľ najneskôr 3 dni pred začiatkom lehoty zahájenia plnenia zmluvy predloží v listinnej forme objednávateľovi zoznam osôb,ktoré budú zabezpečovať výkon strážnej a informačnej služby.Nedodanie zoznamu sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy.
4.3 Dodávateľ je povinný najneskôr dva pracovné dni vopred oznámiť objednávateľovi zmenu osoby, ktorá bude vykonávať strážnu a informačnú službu a ktorá nebola uvedená v predloženom zozname podľa bodu 4.2. Neposkytnutie informácie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy.
4.4 Dodávateľ je povinný nahradiť zamestnanca, osobu vykonávajúcu strážnu a informačnú službu, ak voči nej bude mať objednávateľ výhrady v zmysle neprimeraného správania v službe. Nenahradenie takejto osoby inou osobou sa považuje za porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy.
4.5 Dodávateľ zabezpečí, aby osoby zabezpečujúce výkon strážnej a informačnej služby boli oblečené v rovnošate opatrenej jasne označeným názvom dodávateľa a s uvedením mena strážnika na viditeľnom mieste v prednej hornej časti tela.
4.6 Dodávateľ je povinný vybaviť osoby vykonávajúce strážnu a informačnú službu vlastným výstrojom a vecnými bezpečnostnými prostriedkami potrebnými pri výkone strážnej služby.
4.7 Dodávateľ zodpovedá v plnom rozsahu za riadny výkon strážnej a informačnej služby a zodpovedá objednávateľovi za škody spôsobené vadným plnením záväzku dodávateľa a to v rozsahu skutočne preukázanej škody a nákladov na jej odstránenie.
4.8 Dodávateľ je povinný bez obmedzenia umožniť objednávateľovi vykonať kontrolu výkonu strážnej a informačnej služby. V prípade zistených nedostatkov ich bezodkladne alebo v stanovenej lehote odstrániť a zabezpečiť nápravu najneskôr do 3 pracovných dní od zistenia nedostatku.
4.9 Neodstránenie zistených nedostatkov podľa bodu 4.8 a sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy.
4.10 Dodávateľ sa zaväzuje písomne predkladať objednávateľovi 1-krát mesačne na oddelenie prevádzkovo-administratívnych činností objednávateľa vo forme hlásenia všetky zistenia z výkonu strážnej a informačnej služby, škodové udalosti a narušenia objektov.
4.11 Dodávateľ služby musí mať k dispozícii vozidlo k výjazdu zásahovej jednotky. V prípade potreby na základe výzvy vlastného zamestnanca SBS je zásahová jednotka povinná zasiahnuť v areáli objednávateľa do 15 minút od nahlásenia udalosti.
4.12 V prípade zistenia mimoriadnych udalostí ich dodávateľ okamžite nahlási objednávateľovi a ním stanovenej osobe a príslušným orgánom podľa charakteru zistenia a vykoná potrebné opatrenia na zamedzenie vzniku ďalších škôd.
4.13 Dodávateľ sa zaväzuje najneskôr 3 pracovné dni pred začatím výkonu strážnej služby vykonať obhliadku objektov a jeho zamestnanci, ktorí budú vykonávať strážnu službu v areáli objednávateľa, absolvovať školenia BOZP u objednávateľa.
4.14 Dodávateľ je povinný do 5 dní od uzavretia zmluvy predložiť v listinnej forme objednávateľovi jednotkovú cenu za výkon strážnej, bezpečnostnej a informačnej služby v rozsahu podľa zadania objednávateľa a v štruktúre cena za 1 hodinu služby/1 osoba v EUR bez a s DPH (cena za osobohodinu).
4.15 Dodávateľ predloží objednávateľovi povolenie na vykonávanie požadovaných činností podľa zákona 473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých predpisov, najneskôr do 5 dní od uzavretia zmluvy.
4.16 Dodávateľ je povinný pri výkone strážnej a informačnej služby prostredníctvom určených osôb dodržiavať všeobecne záväzne právne predpisy, interné vnútorné predpisy a pokyny objednávateľa.
4.17 Dodávateľ zabezpečuje úlohy, ktoré vyplývajú z predpisov o ochrane pred požiarmi Vyhlášky č. 121/2002 Z.z. o požiarnej prevencii v znení neskorších predpisov.
4.18 Objednávateľ sa zaväzuje písomne oznamovať dodávateľovi každú zmenu v rozsahu alebo spôsobe výkonu strážnej a informačnej služby a zmenu, ktorá má vplyv na samotný výkon služby.
4.19 Objednávateľ poskytne zamestnancom dodávateľa vykonávajúcim službu bezodplatne priestory vrátnice.
4.20 Objednávateľ predloží dodávateľovi zoznam kontaktných osôb, ktoré budú súčinné pri poskytovaní služby, ako aj pri riešení krízových situácií a problémov vzniknutých pri výkone služby, a to najneskôr 3 dni pred začatím výkonu služby dodávateľom.
5. Platobné podmienky a fakturácia za strážnu, bezpečnostnú a informačnú službu
5.1 Fakturácia za poskytnuté služby bude mesačne na základe vystavených faktúr za daný počet dní výkonu služby/za počet hodín plnenia v danom kalendárnom mesiaci. Objednávateľ služby neposkytuje preddavok ani zálohu na úhradu faktúr. Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni poskytnutia služby.
5.2 Faktúra musí spĺňať náležitosti daňového dokladu podľa § 74 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a to: označenie objednávateľa a dodávateľa, sídlo, IČO, splatnosť, cena za 1 hodinu poskytnutej služby bez DPH, cena za 1 hodinu poskytnutej služby s DPH, celkový počet hodín poskytnutej služby fakturovaného mesiaca, celková cena služby za daný mesiac s DPH, bez DPH, odtlačok pečiatky a podpis.
5.3 K faktúre budú priložené nasledovné doklady ako príloha: objednávateľom potvrdený dochádzkový list pracovníkov dodávateľa v danom kalendárnom mesiaci a výkaz s uvedením skutočne poskytnutých služieb v podobe počtu osobohodín a počtu hodín výjazdu zásahovej jednotky za každý deň v mesiaci, na ktorý je faktúra vystavená.
5.4 Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 1.000,- EUR za každý nezabezpečený zásah v čase a rozsahu primeranom vzniknutej situácii.
5.5 Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 200,- EUR za každú aj začatú hodinu, v dobe, počas ktorej nebude zabezpečovať výkon služby v dohodnutom rozsahu.
5.6 Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 1.000,- EUR za každé podstatné porušenie zmluvných podmienok uvedených v bodoch 1-4 týchto osobitných požiadaviek na plnenie.
5.7 Zmluvná pokuta je splatná do 15 dní odo dňa doručenia výzvy objednávateľa na zaplatenie zmluvnej pokuty dodávateľovi a to na bankový účet objednávateľa.
5.8 V cene plnenia musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s poskytnutím služby ako mzda zamestnancov dodávateľa, náklady uvedené v bode 4.5 a 4.6.
6a. Zmluvné strany sa dohodli, že Dodávateľ v postavení veriteľa nepostúpi akúkoľvek svoju pohľadávku z tejto zmluvy tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu dlžníka- Objednávateľa. Rovnakým spôsobom Dodávateľ pohľadávku voči Objednávateľovi nezabezpečí ručením treťou osobou. Písomný súhlas dlžníka (Objednávateľa) s takýmito úkonmi je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR.
6b. V prípade, že dôjde zo strany predávajúceho k porušeniu tejto povinnosti a svoje práva a povinnosti z tejto zmluvy postúpi, resp. prijme ručenie tretej osobe bez súhlasu protistrany, bude sa takýto úkon považovať za neplatný a neúčinný voči kupujúcemu.

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na osobitné požiadavky

Osobitné požiadavky na plnenie

Názov
Pôvodná hodnota 1.4 privolá zásahovú jednotku dodávateľa, ktorá je povinná zasiahnuť do 15 minút od nahlásenia udalosti a to v prípade vzniku problémov v areáli objednávateľa alebo v priestoroch oddelení/kliník objednávateľa, ktoré nemôže vyriešiť osobne
Navrhnutá hodnota 1.4 privolá zásahovú jednotku dodávateľa, ktorá je povinná zasiahnuť do 15 minút od nahlásenia udalosti a to v prípade vzniku problémov v areáli objednávateľa alebo v priestoroch oddelení/kliník objednávateľa, ktoré nemôže vyriešiť osobne. pričom každý výjazd zásahovej jednotky bude podliehať zvlášť fakturácii.

Diskriminovaný sú uchádzači, ktorý v mieste plnenia nemajú zriadenú zásahovú jednotku a sú odkázaný na služby subdodávateľa, ktorému platia mesačný paušál + každý výjazd.

Názov
Pôvodná hodnota 3.4 Typ EPS je EPS LITES-MHU 100. Školenie zamestnancov strážnej služby podľa § 11 vyhlášky č. 121/2002 MV SR o požiarnej prevencii si na vlastné náklady zabezpečuje poskytovateľ služby tak, aby každý a aj nový zamestnanec strážnej služby, ktorý nastúpi do služby vedel obsluhovať EPS u objednávateľa, nakoľko zabezpečuje EPS v mimopracovnom čase. Kontakt na spoločnosť zabezpečujúcu EPS u objednávateľa poskytne poskytovateľovi služby referát bezpečnostno-technickej služby a požiarnej ochrany objednávateľa
Navrhnutá hodnota 3.4 Typ EPS je EPS LITES-MHU 100. Školenie zamestnancov strážnej služby podľa § 11 vyhlášky č. 121/2002 MV SR o požiarnej prevencii si na vlastné náklady zabezpečuje objednávateľ služby tak, aby každý a aj nový zamestnanec strážnej služby, ktorý nastúpi do služby vedel obsluhovať EPS u objednávateľa, nakoľko zabezpečuje EPS v mimopracovnom čase. Kontakt na spoločnosť zabezpečujúcu EPS u objednávateľa poskytne poskytovateľovi služby referát bezpečnostno-technickej služby a požiarnej ochrany objednávateľa

technológia je vlastníctvom objednávateľa a taktiež povinnosťou zaškoliť personál. Poskytovateľ zabezpečí prítomnosť školiacich zamestnancov

Názov
Pôvodná hodnota 5.8 V cene plnenia musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s poskytnutím služby ako mzda zamestnancov dodávateľa, náklady uvedené v bode 4.5 a 4.6.
Navrhnutá hodnota 5.8 V cene plnenia musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s poskytnutím služby ako mzda zamestnancov dodávateľa, náklady uvedené v bode 4.5 a 4.6. Pri výpočte ceny je potrebné zohľadniť mzdu prináležiacu II. stupňu náročnosti práce

podľa zákona 311/2001 Z.z.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Legionárska 28, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

01.12.2021 00:00 — 30.11.2022 23:59

1,00 celok

138 408,00

138 408,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

25.10.2021 16:05

08.11.2021 08:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.11.2021 08:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 272
 108
 18
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.10.2021 16:29 - Vstupná ponuka 138 407,90 € Cena bez DPH
04.11.2021 12:03 - Najvýhodnejšia ponuka 132 000,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS