• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.10.2021 14:44
  •    Predkladanie ponúk
    28.10.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.10.2021 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.10.2021 12:50

Detail zákazky Z202121058

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.10.2021 14:44
  •    Predkladanie ponúk
    28.10.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.10.2021 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.10.2021 12:50

Základné údaje

Z202121058

OF-241489

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6009068

Objednávateľ

50424891

Stredná odborná škola Jána Antonína Baťu, Námestie SNP 5, Partizánske

Námestie SNP 5, Partizánske, 95801, SVK

Dodávateľ

50626337

Profi Holding, s.r.o.

Kálov 1, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Krájač zeleniny s príslušenstvom

krájač zeleniny

  • 42215100-7 - Stroje na krájanie potravín
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Krájač zeleniny s príslušenstvom
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Krájač zeleniny nerezový ks 1
Príslušenstvo: Krájacia hlava automatická ks 1
Krájacia hlava s prítlačnou pákou ks 1
Krájacia hlava so štyrmi rovnými zásobníkmi ks 1
Nadstavec na zemiakovú kašu ks 1
Sada 16 diskov s nerezovými čepeľami sada 1
Mobilný stojan nerezový na 3 gastronádoby GN 1x1 ks 1
Mobilný stojan na uloženie príslušenstva ks 1
Polykarbonátové gastronádoby GN 1x1 ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Krájač zeleniny stojí na nerezovom podstavci s policou,ktorý je jeho neoddeliteľnou súčasťou,na spodnej časti stroja je integrovaná zásuvka z antikor. materiálu na odkladanie príslušenstva na výmenu krájacích hláv
Podstavec v prednej časti je masívna rukoväť na presun stroja, na dvoch nohách sú kolieska, na dvoch nohách sú plastové pätky, z toho jedna je výškovo nastaviteľná
Krájacia hlava automatická nerezová, s podávačom pre nepretržitý prísun veľkého množstva rôznej zeleniny
Krájacia hlava s prítlačnou pákou veľký kruhový násypník pre celú hlávku kapusty, objem vloženej zeleniny cca 4,2 l, s integrovanou trubicou (priemer 58 mm) na dlhú zeleninu, prítlačná páka je výškovo nastaviteľná (3 pozície)
Krájacia hlava so štyrmi rovnými zásobníkmi 2 trubice s priemerom 50 mm, 2 trubice s priemerom 70 mm
Nadstavec na zemiakovú kašu sa skladá z mriežky (3 mm) a kotúča na vytlačenie kaše
Sada 16 diskov s nerezovými čepeľami 3 x krájací disk ( 1 x 1mm, 1 x 2 mm, 1 x 4 mm ), 2 x strúhací disk ( 1 x 1,5 mm, 1 x 3 mm ), 3 x sada dvoch krájacích diskov na kocky ( 1 x 5x5x5 mm, 1 x 10x10x10 mm, 1 x 20x20x20 mm ),
Sada 16 diskov s nerezovými čepeľami 3 krájací disk na prúžky ( 1x 2x10 mm, 1 x 2,5x2,5 mm, 1 x 4x4 mm ), 1 x sada dvoch krájacích diskov na hranolky (10x10 mm)
Mobilný stojan nerezový na 3 gastronádoby GN 1x1 dvojúrovňový, horná úroveň na uloženie 1 nádoby GN 1/1, dolná úroveň s rotačným systémom pre 2 nádoby GN 1/1, nohy stojanu so 4 koliečkami s rotáciou 360°, z toho 2 koliečka s brzdami
Mobilný stojan na uloženie príslušenstva stojan na uloženie a prepravu sady 16 diskov a 3 krájacích hláv
Magnetická bezpečnostná poistka áno
Brzdový systém motora áno
Automatický reštart pri zaklopení prítlačnej páky áno
Možnosť voľby vysokých a nízkych otáčok 370/750 ot./min.
Napätie 400 V
Príkon min. 1500 W
Rozmery krájača s podstavcom h. x š. x v. 330-340 x 555-565 x 855-865 mm
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny.
Objednávateľ požaduje v lehote 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy predloženie špecifikácie s vyznačenou obchodnou značkou zariadenia s parametrami, t.j. identifikáciou výrobku s uvedením výrobcu a typu zariadenia v slovenskom alebo českom jazyku za účelom posúdenia zhody s požadovaným predmetom zmluvy. V prípade, ak objednávateľ zistí, že tovar nezodpovedá technickej špecifikácii predmetu zákazky, vyhradzuje si právo tovar neodobrať.
Súčasťou dodávky bude návod na obsluhu a údržbu v slovenskom/českom jazyku, záručný list.
Nedodržanie technických vlastností predmetu zmluvy alebo osobitých požiadaviek na plnenie sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy.
Objednávateľ požaduje záručnú lehotu na predmet zákazky minimálne 24 mesiacov.
Objednávateľ požaduje bezplatné vykonanie servisnej obhliadky v rámci záručného servisu v čase do 48 hodín od nahlásenia, dostupnosť náhradných dielov do 5 dní vrátane bezplatnej dopravy na miesto plnenia.
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy. Platby budú realizované bezhotovostným prevodom na účet dodávateľa uvedený na faktúre.
Požaduje sa dodanie tovaru na dohodnuté miesto plnenia v pracovných dňoch v čase od 7,00 do 14,00 hod. Dodávateľ je povinný najneskôr 24 hodín pred plánovanou hodinou dodania tovaru informovať telefonicky zodpovednú osobu objednávateľa o dodávke tovaru.
Objednávateľ si vyhradzuje právo odmietnuť vysúťažený tovar, pokiaľ nezodpovedá požadovanej kvalite a žiadať jeho nahradenie produktom zodpovedajúcim parametrom pri zachovaní vysúťaženej ceny. Prípadnú zámenu tovaru je nutné písomne konzultovať s objednávateľom.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru, tento tovar neprevziať.
Dodávateľ po dodaní predmetu plnenia vystaví faktúru, ktorá musí obsahovať všetky náležitosti podľa zákona o účtovníctve. Splatnosť faktúry bude minimálne 30 dní odo dňa doručenia objednávateľovi. Na faktúre bude uvedené číslo zmluvy z EKS.
Odovzdanie a prevzatie predmetu zmluvy sa uskutoční na základe protokolu o odovzdaní a prevzatí predmetu zmluvy, potvrdeného zodpovednými zástupcami oboch zmluvných strán. Protokol o odovzdaní a prevzatí predmetu zmluvy vystaví dodávateľ.
Objednávateľ požaduje predložiť revíznu správu po vykonaní inštalácie predmetu zmluvy a jeho uvedení do prevádzky.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle par. 524 a nasl. zákona č.40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len "Občiansky zákonník") bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle par. 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas štatutárneho orgánu zriaďovateľa objednávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie SNP 5, Partizánske, Partizánske, Trenčiansky, Slovenská republika

01.11.2021 14:19 — 30.11.2021 14:19

1,00 Zákazka

13 786,32

11 488,60

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Uviesť konkrétny typ a výrobcu dodávaného tovaru.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

21.10.2021 14:44

28.10.2021 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.10.2021 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 178
 4
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.10.2021 14:14 - Vstupná ponuka 13 786,20 € Cena s DPH
27.10.2021 10:50 - Najvýhodnejšia ponuka 13 488,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS