• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.10.2021 10:29
  •    Predkladanie ponúk
    28.10.2021 11:33
  •    Ukončenie zákazky
    28.10.2021 12:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.10.2021 12:30

Detail zákazky Z202121045

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.10.2021 10:29
  •    Predkladanie ponúk
    28.10.2021 11:33
  •    Ukončenie zákazky
    28.10.2021 12:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.10.2021 12:30

Základné údaje

Z202121045

OF-243784

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6009092

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

44040962

Victoria AG ART s. r. o.

Šancová 41 , Bratislava, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Propagačné predmety - pamätné mince

propagačný, tovar, materiál, reklamný, predmet, pamätné, mince, minca

  • 18512100-2 - Mince
  • 22462000-6 - Propagačný materiál
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pamätná minca (razená)
Funkcia
Pamätná minca - novovyrobený, doteraz nepoužívaný propagačný výrobok slúžiaci na propagáciu a prezentáciu objednávateľa v množstve uvedenom nižšie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Pamätná minca - množstvo ks 168
Priemer mince mm 40
Hrúbka mince mm 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Vyhotovenie Obojstranne razená pamätná minca s 3D dizajnom na oboch stranách
Materiál Mosadz (prioritná), poprípade zlúčenina cínu a hliníka
Ďalšie parametre Prevedenie - postriebrená patinovaná
Vyhotovenie - averzná a reverzná strana mince Grafický návrh averznej a reverznej strany mince bude dodaný objednávateľom (viď. príloha)
Balenie PVC obal - číry (viď. príloha)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení tejto kúpnej zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Objednávateľ (kontaktná osoba objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy)  poskytne podklady pre potlač a grafické návrhy elektronicky (e-mailom) po uzavretí zmluvy bezodkladne, najneskôr do 2 dní od nadobudnutia účinnosti kúpnej zmluvy.
Požaduje sa predložiť kontaktnej osobe objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy, vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto kúpnej zmluvy.
Návrhom na plnenie predmetu zmluvy sa rozumie predloženie fotografií (bez potlače)  jednotlivých druhov tovarov,  podrobného opisu tovaru s uvedením obchodného  názvu/ označenia, popisu tovaru, jeho technických parametrov a  funkčných charakteristík.
Požaduje sa predložiť kontaktnej osobe objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy podrobný položkový rozpočet najneskôr do 7 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto kúpnej zmluvy, ktorým sa rozumie rozpis celkovej ceny na jednotlivé položky predmetu kúpnej zmluvy ( jednotkové ceny bez DPH, sadzba DPH, jednotkové ceny s DPH, cena celkom bez DPH, cena celkom s DPH).
Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktnú osobu objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy v mieste dodania najmenej dva pracovné dni pred jeho dodaním.
Požaduje sa, aby tovar bol dodaný/ dodávaný objednávateľovi v pracovné dni a v pracovnom čase objednávateľa v dobe od 07,30hod. do 14,30 hod.
Písomnosť s fakturačnými údajmi musí byť podpísaná dodávateľom, t.j. u fyzickej osoby podnikateľom, u právnickej osoby štatutárnym orgánom, oprávneným konať v mene dodávateľa alebo osobou oprávnenou konať za dodávateľa, pričom oprávnená osoba svoje oprávnenie konať za dodávateľa preukáže priloženou úradne osvedčenou plnou mocou.
Požaduje sa, aby písomnosť s fakturačnými údajmi a v aktuálnom prípade aj s priloženou úradne osvedčenou plnou mocou bola doručená na adresu, ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia faktúry objednávateľovi.
Požaduje sa objednávateľovi doručiť faktúru v 2 výtlačkoch + 2 výtlačky dodacieho listu, v prípade že faktúra slúži zároveň aj ako dodací list tak taktiež v 2 výtlačkoch.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Čapajevova 38, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

02.11.2021 11:40 — 30.11.2021 11:40

168,00 ks

725,00

603,12

Požaduje sa predložiť kontaktnej osobe objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy, vlastný návrh (pracovný nákres mince + parametre) na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto kúpnej zmluvy.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

22.10.2021 10:29

28.10.2021 11:33

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.10.2021 11:48

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 266
 22
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.10.2021 12:08 - Vstupná ponuka 724,90 € Cena s DPH
27.10.2021 11:43 - Najvýhodnejšia ponuka 660,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS