• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.10.2021 08:40
  •    Predkladanie ponúk
    27.10.2021 08:42
  •    Ukončenie zákazky
    27.10.2021 09:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.10.2021 09:35

Detail zákazky Z202121019

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.10.2021 08:40
  •    Predkladanie ponúk
    27.10.2021 08:42
  •    Ukončenie zákazky
    27.10.2021 09:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.10.2021 09:35

Základné údaje

Z202121019

OF-243095

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6005977

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

31643434

INTECO PLUS, spol. s r.o.

Pribinove sady 15, Nová Dubnica, 01851, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Súprava pre prepravu nebezpečných vecí

Súprava ADR

  • 35100000-5 - Pohotovostné a zabezpečovacie zariadenia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. ADR havarijná súprava v kufríku
Funkcia
Kompletné vybavenie na osobnú ochranu a ochranu pred nehodami podľa GGVSEB a ADR
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet ks 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozmer kufríka - Š x H x V (mm) 440 x 160 x 380
Kufrík obsahuje podľa ADR 2 LED výstražné svetlá, výstražná vesta, prenosné osvetlenie (Ex verzia), ochrannú dýchaciu masku, filtre, ochranné rukavice, ochranné okuliare, fľaše na výplach očí(500 ml), lopatka, záchytná nádoba
Kufrík obsahuje podľa ADR ochranný overal, metla, univerzálny sorpčný materiál, G.A.U.K. záchytná nádoba, kryt na kanál 90 x 90 cm
Zapečatený kufor s vysvetlením obsahu musí byť zabezpečené
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Tovar požadujeme dodať na adresu objednávateľa.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formuláre sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH.
Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú faktúru a dodací list s tovarom.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi.
Tovar dodať len v pracovných dňoch, v čase od 8:00 do 14:00.
Na faktúre musí byť uvedená adresa miesta plnenia.
Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list.
Záručná doba dodaného tovaru musí byť min. 24 mesiacov od dátumu dodania tovaru.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rajecká cesta 18, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

02.11.2021 08:33 — 19.11.2021 08:33

1,00 celý predmet zákazky

2 609,00

2 600,00

Požaduje sa, aby predmet plnenia (tovar) spĺňal všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

21.10.2021 08:40

27.10.2021 08:42

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.10.2021 08:57

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 238
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.10.2021 19:32 - Vstupná ponuka 2 608,99 € Cena s DPH
26.10.2021 13:31 - Najvýhodnejšia ponuka 2 604,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS