• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.10.2021 08:14
  •    Predkladanie ponúk
    29.10.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.10.2021 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.10.2021 11:50

Detail zákazky Z202121007

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.10.2021 08:14
  •    Predkladanie ponúk
    29.10.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.10.2021 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.10.2021 11:50

Základné údaje

Z202121007

OF-243968

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6011343

Objednávateľ

35919001

Národná diaľničná spoločnosť, a.s.

Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK

Dodávateľ

17329469

Libra spol. s r.o.

Pšeničná 8D, Bratislava - mestská časť Podunajské Biskupice, 82106, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Technologické počítacie váhy s vysokou presnosťou

Technologické počítacie váhy s vysokou presnosťou a kontrolné váženie

  • 38311200-0 - Elektronické technické váhy

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Technologické počítacie váhy s vysokou presnosťou
Funkcia
Presná počítacia váha do 30 kg s veľkým a dobre čitateľným displejom pre kontrolné technologické váženie s režimom limitu hmotnosti a vysokou presnosťou.
Funkcie váhy: celkovú hmotnosť, jednotkovú hmotnosť, počet kusov kontrolné váženie a súčtovanie.
Dodané s kalibračným listom (akreditované laboratórium podľa platných noriem a všeobecných požiadaviek na kompetentnosť skúšobných a kalibračných laboratórií).
Po druhom roku od zakúpenia váh kalibrácia zdarma/zahrnutá v cene.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Technologické počítacie váhy s vysokou presnosťou ks 15
Vážiaca kapacita g 1 30 000
Rozmer vážiacej plochy mm 220 320
Rozsah prevádzkovej teploty ° C 0 +40
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
LCD displej s podsvietením
Prevedenie vážiacej plochy nerez z nehrdzavejúcej ocele
Kryt ABS
Vnútorná nabíjateľná batéria
Napájanie váhy 230V
Adaptér súčasťou balenia
Vodotesná membránová klávesnica
Ochrana proti preťaženiu
Nožičky 4 výškovo nastaviteľné
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Všetky uvedené technické parametre sú požadované za minimálne.
Požaduje sa predložiť podrobný rozpis ceny bez DPH a s DPH , ktorá ako údaj v zmluve chýba do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Predmetom tejto Dohody je záväzok Dodávateľa dodať Odberateľovi tovar – počítacie váhy podľa požiadaviek Odberateľa, vrátane dovozu na miesto plnenia, počas doby trvania tejto Dohody a záväzok Odberateľa zaplatiť Dodávateľovi za tovar dodaný v súlade s touto Dohodou a objednávkou dohodnutú cenu (ďalej len „Predmet Dohody“). Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar v príslušnej kvalite a podľa špecifikácie predmetu zákazky.
Uvedenú predpokladanú hodnotu zákazky (PHZ) obstarávateľ považuje za finančný limit. Jednotkové ceny sú pevné a nemenné počas doby trvania Dohody a zahŕňajú prepravné náklady. Dovoz Predmetu Dohody na miesto plnenia je dodávateľ povinný zabezpečiť na vlastné náklady.
Dovoz predmetu dohody na miesto plnenia je dodávateľ povinný zabezpečiť na vlastné náklady.
Ide o jednorázový nákup počítacích váh s platnou kalibráciou, s požiadavkou po druhom roku od zakúpenia váh kalibrácia zdarma/zahrnutá v cene.
Predmet zákazky bude dodaný ako celok, inak sa to chápe ako porušenie zmluvy a rozviazanie zmluvného vzťahu. Za celok sa považuje súbor všetkých vyššie uvedených položiek opisného formulára.
Ceny tovaru dodaného v zmysle Dohody - sú stanovené na základe dohody Zmluvných strán v zmysle zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky Ministerstva financií Slovenskej republiky č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon Národnej rady Slovenskej republiky č. 18/1996 Z. z. o cenách. Jednotkové ceny sú stanovené v súlade s ponukou Dodávateľa a zahŕňajú všetky náklady a výdavky spojené s riadnym dodaním tovaru, vrátane dovozu na miesto plnenia
Dodávateľ je povinný dodať tovar v zmysle tejto Dohody. Dodávateľ vyhotoví faktúru po dodaní tovaru, prílohou ktorej bude podpísaný dodací list a sumár dodaného tovaru.
Odberateľ je povinný uhradiť faktúru do 30 dní odo dňa jej doporučeného doručenia do sídla Odberateľa bez nedostatkov.
Faktúra musí obsahovať obligatórne náležitosti podľa ustanovenia § 74 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Faktúra musí obsahovať aj nasledovné údaje: odvolávku na číslo Dohody, objednávky, popis plnenia v zmysle Predmetu Dohody, bankové spojenie v zmysle Dohody.
Ak ich faktúra nebude obsahovať, alebo nebudú k faktúre priložené dodacie listy, Odberateľ je oprávnený takúto faktúru vrátiť Dodávateľovi spolu s označením nedostatkov, pre ktoré bola vrátená. V tomto prípade plynutie lehoty splatnosti takejto faktúry sa prerušuje a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom nasledujúcim po dni doporučeného doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry.
Za deň splnenia peňažného záväzku sa považuje deň odpísania dlžnej sumy z účtu Odberateľa v prospech účtu Dodávateľa.
Celková cena v zmysle tejto Dohody bude tvorená ako súčet súčinov prijatých jednotkových cien a množstva skutočne dodaného a prevzatého tovaru na základe objednávok Odberateľa.
Zmluvné strany sa dohodli na spôsobe poskytovania tovaru vo forme písomnej objednávky vystavenej Odberateľom a doručenej Dodávateľovi.
Záväzné objednávky na dodanie tovaru má za Odberateľa právo vystaviť osoba zodpovedná za vecné plnenie Dohody, resp. osoba zodpovedná za prevzatie tovaru podľa tejto Dohody.
Odberateľ odošle oskenovaný originál objednávky, podpísaný oprávnenou osobou Odberateľa, na e-mailovú adresu Dodávateľa. Dodávateľ je povinný objednávku Odberateľa zaslanú emailom prijať a prijatie objednávky najneskôr nasledujúci pracovný deň po dni doručenia objednávky od Odberateľa potvrdiť príjem a akceptáciu objednávky emailom na e-mailovú adresu Odberateľa, z ktorej bola zaslaná objednávka.
Objednávka sa stáva záväznou jej potvrdením zo strany Dodávateľa. V prípade, ak Dodávateľ z akýchkoľvek dôvodov, s výnimkou dôvodov spočívajúcich vo vyššej moci, nepotvrdí (neakceptuje) objednávku v stanovenej lehote, a to ani po telefonickej urgencii zo strany Odberateľa, považuje sa nasledujúci pracovný deň po dni doručenia riadne vystavenej objednávky Dodávateľovi, za deň akceptácie objednávky (deň uzatvorenia čiastkovej zmluvy).
Písomná objednávka musí obsahovať najmä: názov a sídlo kupujúceho a jeho identifikačné údaje (IČO, IČ DPH, bankové spojenie, zápis v OR a ŽR SR), určenie množstva a druhu tovaru,  miesto a termín dodania tovaru, dátum vystavenia objednávky.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar Odberateľovi podľa požiadaviek Odberateľa v lehote určenej v objednávke, v riadnom obale, ak si to povaha tovaru vyžaduje, pričom tovar bude riadne uspôsobený na prepravu.
V prípade, ak sa Dodávateľ dostane do omeškania s dodaním tovaru podľa lehoty určenej v objednávke alebo stanovenej v článku Dohody, vzniká Odberateľovi nárok požadovať od Dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z ceny nedodaného plnenia za každý deň omeškania.
Uplatnením zmluvnej pokuty nie je dotknutý nárok Objednávateľa na náhradu škody, pričom zmluvná pokuta sa nezapočítava na náhradu vzniknutej škody.
Dodávateľ je povinný, bez zbytočného odkladu oznámiť Odberateľovi vznik akejkoľvek udalosti, ktorá bráni alebo sťažuje dodanie a má za následok predĺženie dohodnutej lehoty dodania. Predĺžením dohodnutej lehoty dodania tovaru zo strany Dodávateľa nie je dotknutá povinnosť Dodávateľa uhradiť zmluvnú pokutu za omeškanie okrem prípadov, keď k omeškaniu došlo z dôvodov vyššej moci.
Prevzatie a odovzdanie tovaru na základe objednávky potvrdia Zmluvné strany na dodacom liste, za Zmluvné strany sú oprávnené podpísať dodací list osoby zodpovedné za prevzatie tovaru. Vlastnícke právo k tovaru nadobúda Odberateľ prevzatím tovaru. V prípade uplatnenia výhrady pri dodaní tovaru ostáva tovar vo vlastníctve Dodávateľa až do doby, kým Dodávateľ neodstráni prekážku, ktorá bráni kupujúcemu riadne prevziať tovar.
Nebezpečenstvo škody na tovare prechádza na Odberateľa vždy v čase, keď prevezme tovar v zmysle a spôsobom uvedeným v predchádzajúcom odseku, alebo ak tak neurobí včas, potom v čase, keď mu Dodávateľ umožní nakladať s tovarom a Odberateľ poruší Dohodu tým, že tovar bez uvedenia dôvodu neprevezme.
Oprávnené osoby Odberateľa sú povinné dodaný tovar skontrolovať podľa dodacieho listu. Ak údaje nesúhlasia alebo je porušený či inak poškodený prepravný obal alebo tovar, sú tieto osoby oprávnené odmietnuť takýto tovar alebo jeho súčasti prevziať.
Dohodu a/alebo objednávku je možné ukončiť zo strany Odberateľa písomnou dohodou, výpoveďou alebo odstúpením, ak Dodávateľ nedodrží kvalitu, kvantitu a lehotu dodania tovarov a služieb v zmysle platných a účinných Obchodných podmienok Elektronického kontraktačného systému, ktoré tvoria neoddeliteľnú súčasť Dohody, taktiež v zmysle platných a účinných Všeobecných obchodných podmienok Národnej diaľničnej spoločnosti, a.s., pre nákup tovaru a poskytnutie služieb.
Miestom odovzdania a prevzatia tovaru bude určené vždy v objednávke. Zoznam miest odovzdania a prevzatia Predmetu Dohody a osôb zodpovedných za prevzatie tovaru, v čase uzatvorenia Dohody, za Odberateľa: Ústredie Národnej diaľničnej spoločnosti, a.s., Dúbravská cesta 14, 841 04 Bratislava- SSÚD Malacky, Pezinská 15, 901 01 Malacky- SSÚD Bratislava, Domkárska 9, 821 05 Bratislava- SSÚD Trnava, Sereďská 263, 917 05 Trnava- SSÚD Trenčín, Na Vinohrady 1022, 911 05 Trenčín- SSÚD Martin, Hlavná 2158, 038 52 Sučany- SSÚD Liptovský Mikuláš, Demänovská 435/2, 031 01 Liptovský Mikuláš,
SSÚD Mengusovce, 059 36 Mengusovce - SSÚD Beharovce, 053 05 Beharovce- SSÚD Prešov, Petrovany č. 500, 082 53 Prešov- SSÚD Považská Bystrica, časť Kúnovec 4532, 017 01Považská Bystrica- SSÚR Galanta, Matúškovská cesta 886, 924 01 Galanta- SSÚR Nová Baňa, Železničný rad 22, 968 01 Nová Baňa- SSÚR Zvolen, Neresnická 8, 960 20 Zvolen- SSÚR Košice, Magnezitárska 2, 043 28 Košice- SSÚR Čadca, A. Hlinku 2549, 022 65 Čadca.
Doručenie tovaru je možné v pracovné dni, od pondelka do piatku, v hodinách od 7:00 do 14:00, po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou minimálne jeden pracovný deň vopred.
Nesplnenie ktorejkoľvek špecifikácie, požiadavky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvod na odstúpenie od zmluvy.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dúbravská cesta 14, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

02.11.2021 08:00 — 17.12.2021 08:00

15,00 ks

3 200,00

3 200,00

Všetky inštrukcie k požadovanému vlastnému návrhu plnenia zákazky sú uvedené v položkách objednávkového formulára.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

19.10.2021 08:14

29.10.2021 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.10.2021 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 262
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.10.2021 11:41 - Vstupná ponuka 3 200,00 € Cena bez DPH
20.10.2021 11:41 - Najvýhodnejšia ponuka 3 200,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS