• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.10.2021 11:17
  •    Predkladanie ponúk
    11.11.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.11.2021 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.11.2021 11:50

Detail zákazky Z202120995

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.10.2021 11:17
  •    Predkladanie ponúk
    11.11.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.11.2021 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.11.2021 11:50

Základné údaje

Z202120995

OF-244226

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6030493

Objednávateľ

00397865

Univerzita Komenského v Bratislave

Šafárikovo nám. 6, Bratislava, 81499, SVK

Dodávateľ

31439446

Dräger Slovensko, s.r.o.

Radlinského 40a, Piešťany, 92101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Prenosné monitory vitálnych funkcií s príslušenstvom vrátane centrálnej monitorovacej stanice

monitor, centrála, vitálne funkcie

  • 33195000-3 - Systém monitorovania pacientov
  • 51410000-9 - Inštalácia lekárskych zariadení
  • 50421000-2 - Opravy a údržba lekárskych zariadení
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Prenosné monitory vitálnych funkcií s príslušenstvom – 3 kusy
Funkcia
1. LCD dotykový farebný displej.
2. Monitor minimálne 12“.
3. Ovládanie v slovenskom jazyku.
4. Vlastná batéria na zabezpečenie prevádzky v prípade výpadku elektrickej energie so životnosťou minimálne 5 hodín.
5. Možnosť konfigurácie obrazovky užívateľom.
6. Minimálne 8 kriviek a 8 numerických polí s farebným rozlíšením s možnosťou ľubovoľnej konfigurácie.
7. Farebné rozlíšenie alarmov.
8. Možnosť ukladania dát do pamäte monitora.
9. Vhodný pre využitie u pacientov kategórie: dieťa, dospelý.
10. Monitorované parametre: EKG, neinvazívny krvný tlak, pulzná oxymetria, dýchanie – respirácia, teplota.
11. Monitorovanie EKG: 3/5 zvodové, EKG krivka, pacemaker, rýchlosť posunu krivky 12,5-50 mm/sec., ST segment, grafický trend ST hodnôt, nastaviteľné alarmové hranice.
12. Monitorovanie srdcovej frekvencie: dospelá osoba: 15-300 úderov/min., novorodenec/dieťa: 15-350 úderov/min., nastaviteľné alarmové hranice.
13. Monitorovanie pulznej oxymetrie: hotnota saturácie kyslíkom, pulzná frekvencia, zobrazenie plytyzmografickej krivky, možnosť merania senzorom na prste ruky, nohy a na uchu, snímače Nellcor/Massimo, rozsah merania SpO2 0-100%, presnosť +- 1-2 %, nastaviteľné alarmové hranice.
14. Monitorovanie dýchania – respirácie: na základe impedančnej respirácie z EKG, zobrazenie respiračnej vlny, počet respirácií, rozsah merania 6-120 dychov/min.
15. Monitorovanie teploty: 2 vstupy na meranie teploty, teplota meraná senzomi – ezofageálym, rektálnym, axilárnym, rozsah merania 0-50o, nastaviteľné alarmové hranice.
16. Príslušenstvo: EKG kábel 3-zvodový, SpO2 pacientsky kábel a prstový senzor reusable silikónový, NIBP tlakovacia hadička a manžeta reusable, kožný teplotný senzor, batéria.
17. Vhodný na nepretržitú prevádzku.
18. Zariadenie musí vyhovovať smernici o zdravotníckych pomôckach (MDD) 93/42/EHS.
19. Zariadenie musí byť registrované na Štátnom ústave pre kontrolu liečiv Bratislava (ŠÚKL).
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Veľkosť LCD dotykového farebného displeja palce 12
Životnosť batérie hodín 5
Počet kriviek kus 8
Počet numerických polí kus 8
 2. Centrálna monitorovacia stanica – 1 kus
Funkcia
1. Možnosť sledovania parametrov v reálnom čase a trendov.
2. Displej s uhlopriečkou minimálne 19“.
3. Pripojenie minimálne 8 kusov pacientskych monitorov vitálnych funkcií k centrálnej stanici.
4. Obojsmerná konfigurácia alarmov – konfigurácia a zobrazenie alarmov na každom pripojenom lôžkovom monitore z centrálnej stanice.
5. Užívateľsky jednoduché ovládanie a nastavenie, užívateľom konfigurovateľné rozloženie obrazovky.
6. Vzájomné prepojenie a komunikácia s jednotlivými monitormi vitálnych funkcií.
7. Obsahujúca liekovú kalkulačku a titračnú tabuľku.
8. Možnosť nastavenia rôznych hlásení a alarmov.
9. S možnosťou exportovania dát do tlače a tiež na elektronické uschovanie.
10. Kompatibilná s práve obstarávanými monitormi t.j. položkou č. 1ako aj s jestvujúcim používaným zariadením Dräger Vista 120 S.
11. Príslušenstvo: klávesnica, myš, tlačiareň.
12. Minimálne 2 USB porty.
13. Fungovanie centrálnej stanice na bezpečnej sieti.
14. Minimálne 48 hodinové uloženie a prehliadanie všetkých monitorovaných parametrových kriviek.
15. Možnosť nastavenia a iniciácia merania NIBP na pacientskom monitore z centrálneho monitora.
16. Návod na použitie v slovenskom alebo českom jazyku.
17. Zariadenie musí vyhovovať smernici o zdravotníckych pomôckach (MDD) 93/42/EHS.
18. Zariadenie musí byť registrované na Štátnom ústave pre kontrolu liečiv Bratislava (ŠÚKL).
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Displej s uhlopriečkou palce 19
Pripojiteľné monitory kus 8
Uloženie a prehliadanie monitorovaných parametrových kriviek hodín 48
Klávesnica kus 1
myš kus 1
tlačiareň kus 1
USB port kus 2
Návod na použitie v slovenskom alebo českom jazyku kus 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru do určených priestorov.
Vrátane inštalácie, uvedenia do prevádzky, odskúšania funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaných zariadení.
Vrátane zaškolenia obsluhujúceho personálu.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar, nerepasovaný.
Dodávateľ je povinný dodávaný tovar zabaliť tak, aby počas jeho prepravy a uskladnenia nebola narušená jeho kvalita a vlastnosti.
Záručná lehota v trvaní 24 mesiacov.
Záručný autorizovaný servis a údržba v trvaní 24 mesiacov.
Objednávateľ si vyhradzuje právo v prípade potreby vyžiadať od dodávateľa technickú špecifikáciu ponúkaného tovaru, za účelom posúdenia, či ponúkaný tovar je v zhode so zmluvnými požiadavkami objednávateľa. Dodávateľ je v tomto prípade povinný predložiť tieto dokumenty do 3 pracovných dní odo dňa vyžiadania objednávateľom.
Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi potvrdenie o tom, že ponúkaný tovar vyhovuje smernici o zdravotníckych pomôckach (MDD) 93/42/EHS a je registrovaný na Štátnom ústave pre kontrolu liečiv Bratislava (ŠÚKL) do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy.
Ak sa vo Funkčnej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, typ, patent, obchodné označenie, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, objednávateľ umožňuje dodanie ekvivalentných produktov spĺňajúcich všetky požiadavky Funkčnej a Technickej špecifikácie.
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa Technickej a Funkčnej špecifikácie predmetu Zmluvy alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou.
Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná a zahŕňa všetky náklady súvisiace s dodaním predmetu Zmluvy.
Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím Zmluvy riadne oboznámil s Funkčnou špecifikáciou a Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitnými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky.
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky Funkčnej a Technickej špecifikácie, Osobitnej požiadavky na plnenie a Zmluvnej požiadavky objednávateľa sa bude považovať za porušenie povinnosti Dodávateľa podstatným spôsobom a môže mať za následok odstúpenie od Zmluvy.
Dodávateľ do 2 pracovných dní po uzatvorení Zmluvy oznámi Objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky.
Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch, v pracovnom čase od 7,00 do 17,00. Oznámenie o termíne plnenia minimálne 2 dni vopred.
Zmluvné a platobné podmienky: Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa doručenia Objednávateľovi. Originál zaslanej faktúry musí obsahovať potvrdený dodací list o prevzatí tovaru. Dodací list požadujeme vystaviť s uvedením jednotlivých položiek. Požadujeme uvádzať na faktúre za tovar jednotkové ceny bez DPH, jednotkové ceny vrátane DPH, celkové ceny zaokrúhlené na dve desatinné miesta.
Zmluvné a platobné podmienky: Úhrada plnenia bude uskutočnená po kompletnom dodaní objednaného tovaru na základe doručenej faktúry prostredníctvom bezhotovostného platobného styku. Objednávateľ si vyhradzuje právo vrátiť faktúru, ak táto nespĺňa náležitosti daňového dokladu. Preddavok sa neposkytuje.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Univerzita Komenského v Bratislave, Jesseniova lekárska fakulta v Martine, Malá Hora 4A, 036 01 Martin, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

18.11.2021 08:00 — 20.01.2022 14:00

1,00 kompletný predmet zákazky

11 590,00

11 590,00

Vlastný návrh plnenia predložený dodávateľom musí obsahovať názov, výrobcu, typ a popis výrobku v súlade s požiadavkami objednávateľa.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

25.10.2021 11:17

11.11.2021 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.11.2021 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 756
 5
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.11.2021 19:48 - Vstupná ponuka 11 590,00 € Cena bez DPH
10.11.2021 20:45 - Najvýhodnejšia ponuka 11 550,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS