• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.10.2021 13:16
  •    Predkladanie ponúk
    28.10.2021 09:34
  •    Ukončenie zákazky
    28.10.2021 11:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.10.2021 11:15

Detail zákazky Z202120986

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.10.2021 13:16
  •    Predkladanie ponúk
    28.10.2021 09:34
  •    Ukončenie zákazky
    28.10.2021 11:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.10.2021 11:15

Základné údaje

Z202120986

OF-244033

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6009060

Objednávateľ

00691798

Domov pre seniorov

Mierová 88, Stará Ľubovňa, 06401, SVK

Dodávateľ

36472549

LUNYS, s.r.o.

Hlavná 4512/96, Poprad, 05951, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Čerstvé ovocie a zelenina

ovocie, zelenina, orechy

  • 03220000-9 - Zelenina, ovocie a orechy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Čerstvé ovocie a zelenina
Funkcia
Táto Zmluva sa uzatvára, ako výsledok verejného obstarávania v súlade s § 117 a § 56 zákona č. 343/2015 Z.z. O verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov, v znení neskorších predpisov s názvom: „Nákup nitrilových a vinylových rukavíc“  . Na základe výsledku verejného obstarávania sa z úspešného uchádzača stal dodávateľ. Predmet zákazky bol obstarávaný podľa § 117 a postupom podľa § 109 až 111 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Dodávka čerstvého ovocia a zeleniny na prípravu jedál a na priamu konzumáciu.
Predpokladaný začiatok plnenia rámcovej dohody je október 2021
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Cesnak kg 18
Cibuľa biela kg 450
Citrón kg 240
Cvikla kg 30
Chren čerstvý kg 1,5
Kareláb  (ks) ks 30
Kareláb kg 30
Kapusta biela kg 180
Kapusta červená kg 105
Kapusta čínska kg 120
Kapusta kysla 10kg kg 360
Karfiol   (ks) ks 120
Kel čerstvý kg 300
Mrkva kg 480
Paprika zelená kg 30
Paprika biela kg 30
Paradajky cherry kg 30
Paradajky kríčkové kg 75
Paradajky kg 75
Pastrnak kg 30
Petržlen kg 150
Pór kg 20
Šalát ľadový kg 15
Šalát hlávkový kg 30
Šalát kučeravý kg 6
Šampiňóny voľne kg 6
Uhorky šalátové kg 45
Uhorky poľne kg 30
Zeler kg 120
Banán kg 690
Broskyňa kg 60
Grapefruit červený kg 40
Grapefruit  žltý kg 40
Hrozno biele kg 30
Hrušky kg 60
Hurmi kaki (ks) ks 120
Jablko golden kg 210
Jablko červené kg 240
Jablko breburn kg 210
Kiwi kg 30
Mandarínky kg 300
Marhule kg 90
Nektarinky kg 150
Pomaranč kg 600
Ringloty kg 30
Slivky kg 30
Vlašské orechy kg 1,5
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Zmluvné strany sa dohodli, že pri dodaní tovaru sa budú riadiť ustanoveniami Všeobecných zmluvných podmienok pre elektronické trhovisko (ďalej len „OPET“) a nasledovnými osobitnými požiadavkami na plnenie uvedenými nižšie.
Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru v sídle objednávateľa.
Tovar bude dodávaný na základe čiastkových objednávok, ktoré budú obsahovať špecifikáciu, množstvo a druh tovaru s možnosťou e-mailového objednávania tovaru (podľa potrieb objednávateľa).
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar denne, okrem soboty, nedele a sviatkov (5 dni v týždni). Objednávateľ predloží objednávku (môže aj emailom) dodávateľovi najneskôr deň pred termínom dodávky a to do 14.00 hod. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar denne do 7:00 hod. (podľa požiadaviek objednávateľa môže byť dodacia doba aj neskoršia).
Dodávaný tovar musí spĺňať kvalitatívne požiadavky 1. triedy kvality podľa Potravinového kódexu a platných noriem. Dodávaný tovar musí byť čerstvý a nesmie prekročiť prvú tretinu doby spotreby a počas stanovenej exspiračnej doby bude mať vlastnosti stanovené kvalitatívnymi parametrami.  Všetky produkty musia mať uvedený dátum najneskoršej spotreby.
Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru z dôvodu nedodržania ceny, akosti, druhu, štruktúry alebo množstva tovaru. Ak objednávateľ zistí zjavné vady súvisiace s kvalitou alebo množstvom tovaru, má právo ho neprevziať. Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodanie náhradného tovaru bez vád resp. v požadovanom množstve najneskôr do 2 hodín od odmietnutia prevzatia tovaru. Ostatné vady, záruky, sankcie a pod. budú riešené v súlade s OPET.
Dodávateľ zaručuje, že ním dodaný tovar bude mať požadovanú akosť po celú dobu minimálnej trvanlivosti platnej pre jednotlivé druhy tovarov, ktorá je dĺžkou záručnej doby poskytovanej producentom.
Kúpna cena je stanovená vrátane DPH, obalu, dopravy do miesta plnenia, cla, dovoznej prirážky a ďalších nákladov spojených s  dodávkou.
Cenu tovaru, smerom hore, je možné meniť len dodatkom zmluvných strán a to len v súlade so ZoVO č. 345/2015, § 18, ods. 3, písm. b.
Dodávateľ musí objednávateľovi znížiť jednotkové ceny kedykoľvek počas trvania rámcovej dohody, priamo znížením ceny vo faktúre vystavenej a doručenej objednávateľovi po dodaní tovaru, ak bude mať dodávateľ cenníkovú cenu nižšiu, ako je jednotková cena v tejto Rámcovej dohode (v špecifikácii, ktorá je prílohou Rámcovej dohody a ktorá je neoddeliteľnou súčasťou Rámcovej dohody). Zvýšenie jednotkovej ceny nie je možné.
Kúpnu cenu za skutočne prevzatý tovar zaplatí objednávateľ dodávateľovi na základe faktúry s náležitosťami daňového dokladu na účet dodávateľa. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi (čo je v súlade s OPET). Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list podpísaný objednávateľom. V prípade, že faktúra nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, je objednávateľ oprávnený faktúru vrátiť dodávateľovi - v súlade s OPET.
Lehota plnenia zákazky (trvanie rámcovej dohody) je 3 mesiace alebo do vyčerpania zmluvného finančného objemu rámcovej dohody, podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr.
Dodávateľ sa zaväzuje do 5 pracovných dní od uzavretia rámcovej dohody doručiť objednávateľovi podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien (špecifikácia jednotkových cien) predmetu rámcovej dohody, ktoré budú v súlade s uzatvorenou rámcovou dohodou. Podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien (špecifikácia) predmetu rámcovej dohody bude v tvare: jednotková cena bez DPH, cena spolu za jednotlivý druh tovaru bez DPH a potom cena spolu za celý súbor dodávaného tovaru bez DPH, výška alebo sadzba DPH a cena spolu s DPH a bude neoddeliteľnou súčasťou rámcovej dohody.
Ak bude pri niektorom tovare sadzba DPH 10%, dodávateľ túto skutočnosť uvedie v špecifikácii a označí túto skutočnosť pri danom tovare v špecifikácii.
Tovar, ktorý je v špecifikácii napísaný, ako konkrétna značka, môže byť nahradený aj inou značkou - ekvivalentom minimálne v rovnakej špecifikácii a charakteristike. Dodávateľ na túto skutočnosť upozorní objednávateľa pri predložení jednotlivých cien.
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo tovaru u jednotlivých položiek pri zachovaní jednotlivých cien celkovej ceny uvedenej v zmluve. Objednávateľ je oprávnený neodobrať celkové predpokladané množstvo tovaru, dodavateľ nemá z toho dôvodu právo na ušlý zisk.
Ak počas plnenia rámcovej dohody bude mať objednávateľ požiadavku na tovar, ktorý nie je predmetom špecifikácie  technických vlastností tejto rámcovej dohody, ale je v súlade so spoločným slovníkom verejného obstarávania (CPV), tak v rámci kvality poskytovaných služieb môže objednávateľ tento tovar od dodávateľa odobrať tak, ako keby bol predmetom tejto rámcovej dohody. To zároveň nevylučuje skutočnosť celkového predpokladaného odobraného množstva tovaru. Cena za takýto tovar bude taká, aká je skutočná cena takéhoto výrobku v danom období u dodávateľa.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky resp. osobitnej požiadavky na plnenie zo strany dodávateľa bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok Rámcovej dohody.
Dodávateľ vyhlasuje pod hrozbou zmluvnej pokuty vo výške 5.000,- €, že dodávky tovaru podľa tejto Zmluvy vykonáva prostredníctvom fyzických osôb, ktoré zamestnáva legálne. Nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty nezbavuje dodávateľa povinnosti uhradiť objednávateľovi škodu, ktorá mu vznikne titulom porušenia zákonných povinnosti zhotoviteľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Mierová 88, Stará Ľubovňa, Stará Ľubovňa, Prešovský, Slovenská republika

3

6 088,00 kg / ks

11 980,00

9 982,50

Dodávateľ sa zaväzuje do 5 pracovných dní od uzavretia rámcovej dohody doručiť objednávateľovi podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien (špecifikácia jednotkových cien) predmetu rámcovej dohody, ktoré budú v súlade s uzatvorenou rámcovou dohodou. Podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien (špecifikácia) predmetu rámcovej dohody bude v tvare: jednotková cena bez DPH, cena spolu za jednotlivý druh tovaru bez DPH a potom cena spolu za celý súbor dodávaného tovaru bez DPH, výška alebo sadzba DPH a cena spolu s DPH a bude neoddeliteľnou súčasťou rámcovej dohody.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

21.10.2021 13:16

28.10.2021 09:34

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.10.2021 09:49

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 167
 73
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.10.2021 11:57 - Vstupná ponuka 11 900,00 € Cena s DPH
28.10.2021 07:15 - Najvýhodnejšia ponuka 11 760,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS