00151513
Úrad vlády Slovenskej republiky
Námestie slobody 1, Bratislava, 81370, SVK
35772581
MediaTech Central Europe, a. s.
Drieňová 34, Bratislava, 82102, SVK
Nákup a dodanie multiboardov s príslušenstvom
monitor, dotykový monitor, mini počítač, mobilný stojan
Tovar, Služba
1. Dotykový monitor
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Obrazovka | min. 86" LED podsvietenie |
Jas | min. 370 cd/m2 |
Kontrast | min. 1200:1 |
Kontrast (dynamický) | min. 4000:1 |
Odozva | max. 8ms |
Rozlíšenie obrazovky | min. 3840x2160 |
Pozorovací uhol | min. 178 ° |
Obnovovacia frekvencia | min. 50Hz |
Vstupy | min. 3x HDMI 2.0, 1xVGA, 1xAudio 3,5 mm, 3x USB 2.0, 3x USB 3.1 |
Výstupy | min. 1xHDMI 2.0, 1xS/PDIF, 1xAudio 3,5 mm |
Ostatné rozhrania | min. 2x USB-B interactive, 1xRS232, 1xRJ45 |
Reproduktory | min. 16W |
Podpora dotyku pre OS | Windows 10/Linux/Mac |
Dotykové body | min. 10 písacích bodov, 20 dotykových bodov |
Operačný systém | Android 8.0 a novší |
Operačná pamäť | min. 4 GB |
Úložisko | min. 32 GB |
Príslušenstvo | 2x pero, držiak na perá, HDMI kábel |
Záručná doba | minimálne 36 mesiacov |
Referenčný model | napr. Optoma 5861RK IFPD 86" |
2. Mini počítač pre monitor
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Procesor | Výkon min. 6700 v benchmarku Passmark CPU benchmark, min. 6 MB cache, procesor musí byť poslednou alebo predposlednou generáciou procesoru daného výrobcu. |
Operačná pamäť | min. 8GB DDR |
Pevný disk | SSD, min. 128 GB |
Grafická karta | Integrovaná alebo dedikovaná |
Grafický výstup | HDMI |
WiFi | WiFi 6 |
Bluetooth | Bluetooth 5.1 alebo novší štandard |
Iné periférie | min. 2x USB 3.0 alebo novší štandard, 2x USB 2.0, 1x USB-C, RJ-45 |
Iné + príslušenstvo | počítač typu OPS vhodný do slotu pre interaktívne panely |
Záručná doba | minimálne 36 mesiacov |
Referenčný model | napr. Optoma IFDP PC OPS3 i5, 8GB DDR4, 128 GB SSD |
3. Mobilný stojan pre monitor
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Výrobca/značka | od príslušného výrobcu/značky ako monitor |
Špecifikácia | kompaktibilný s monitorom, posuvný/mobilný (na kolieskach) |
Záručná doba | minimálne 36 mesiacov |
Názov |
1. Celková cena je vrátane dopravy do miesta dodania (Bratislava) a vrátane všetkých nákladov súvisiacich s dodaním tovaru (doprava, vyloženie a naloženie tovaru, vynesenie, poskladanie) na miesto plnenia, ktoré nie sú uvedené v špecifikácií predmetu zákazky, ale sú nevyhnutné na riadne plnenie predmetu zákazky. |
2. Dodaný tovar musí byť nový, nepoužitý, nepoškodený, v bezchybnom stave, nevystavovaný v originálnom balení, s požadovanými vlastnosťami, s príslušnou dokumentáciou (technické listy, záručný list a pod.) v slovenskom alebo českom jazyku. Nemôže sa jednať o repasovaný alebo inak renovovaný, reklamovaný tovar a pod. Dodávateľ dodá predmet zákazky v pracovnej dobe Objednávateľa, t. j. počas pracovných dní od 8:30 hod. do 14:30 hod. |
3. Všetky položky musia byť od toho istého výrobcu (tej istej značky). Dodaný tovar musí byť certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a vyhovuje platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným predpisom. |
4. Dodávateľ do 48 hodín od uzatvorenia Zmluvy predloží elektronicky rozpis jednotlivých položiek tovaru v zložení: názov tovaru, značka, číslo, typové označenia tovaru; doklady preukazujúce splnenie požiadaviek na predmet zákazky (identifikuje/špecifikuje tovary, ktorými mieni plniť predmet zákazky), t. j. presná špecifikácia konfigurácie jednotlivých zariadení, cena za jednotlivé položky v EUR bez DPH/v EUR s DPH, cena celkom v Eur bez DPH a cena celkom v Eur s DPH. |
5. Dodávateľ do 48 hodín od uzatvorenia Zmluvy predloží printscreen (príp. link), ktorý bude preukazovať dosiahnutú hodnotu ponúkaného CPU v benchmarku Passmark CPU benchmark, a to pre položku č. 2. |
6. Objednávateľ si vyhradzuje právo na požiadanie o bezplatné odprezentovanie Dodávateľom navrhovaného plnenia zákazky. Odprezentovanie musí prebehnúť najneskôr do 48 hodín od zaslania požiadavky Objednávateľom. |
7. Objednávateľ do 48 hodín od prezentácie alebo od obdržania záväznej ponuky ponuku prijme alebo odmietne, pokiaľ nebude spĺňať parametre uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
8. Pokiaľ z opisu predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie konkrétneho výrobku alebo výrobcu, Objednávateľ v takomto prípade pripustí ekvivalentné plnenie, za ktoré sa bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov ako sú uvedené v technických vlastnostiach. |
9. Objednávateľ požaduje dodať tovar v súlade s jeho špecifikáciou. V opačnom prípade to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy s nárokom na odstúpenie od zmluvy. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať alebo vymeniť za požadovaný tovar na náklady Dodávateľa. |
10. V prípade, ak súčasti plnenia predmetu zákazky nebudú vzájomne kompatibilné (ide najmä o kompatibilitu ponúkaných dotykových monitorov, počítačov a stojanov) alebo ak nespĺňajú minimálne požiadavky dané verejným obstarávateľom, Objednávateľ si vyhradzuje právo vyzvať Dodávateľa, aby v rovnakej cene predložil funkčný ekvivalent predmetu zákazky. Ak sa tak nestane, Objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy s nárokom na odstúpenie od zmluvy. |
11. Dodávateľ je povinný oznámiť dodanie predmetu zákazky kontaktnej osobe Objednávateľa minimálne 1 pracovný deň pred jej dodaním. Preberanie tovaru sa uskutoční za prítomnosti povereného zástupcu Objednávateľa. Objednávateľ potvrdí prevzatie predmetu zákazky svojim podpisom, prípadne pečiatkou na dodacom liste Dodávateľa. |
12. Objednávateľ je pri prevzatí tovaru povinný prekontrolovať jeho úplnosť, kompletnosť, balenie a svojim podpisom na dodacom liste túto skutočnosť potvrdiť. V prípade akýchkoľvek vád tovaru, resp. nesúladu dodávky s údajmi na dodacom liste, je Objednávateľ povinný túto skutočnosť ihneď u Dodávateľa reklamovať a uviesť nedostatky na dodacom liste. Objednávateľ s vyhradzuje právo neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky. |
13. Objednávateľ oznámi vady dodaného tovaru bezodkladne, najneskôr do 14 dní od prevzatia tovaru okrem zjavných vád, t. j. množstva, druhu a viditeľného poškodenia. Vady tovaru, ktoré boli reklamované, musia byť do vystavenia faktúry predávajúcim odstránené. Dodávateľ má povinnosť dodať náhradný tovar alebo chýbajúci tovar bezodkladne od okamihu uplatnenia zodpovednosti za vady. V prípade zistenia funkčnej závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má Dodávateľ povinnosť vymeniť vadný tovar za nový s identickými parametrami. |
14. Záruka sa nevzťahuje na vady, ktoré boli spôsobené zástupcami Objednávateľa – neodbornou manipuláciou, nedodržaním prevádzkových podmienok, živelnou pohromou alebo iným spôsobom než obvyklým zaobchádzaním. |
15. Dodávateľ poskytne záruku na dodaný tovar minimálne 36 mesiacov. |
16. Autorizovaný záručný servis bude vykonávaný v mieste inštalácie. Bezplatný autorizovaný záručný servis bude vykonávaný kvalifikovanými osobami a bezplatná údržba tovaru (práca a originálne nepoužívané náhradné diely) počas záručnej doby sú započítané v cene zákazky. |
17. V prípade potreby odstránenia vady/poruchy tovaru mimo miesta inštalácie, Dodávateľ znáša všetky náklady s tým spojené (napr. doprava). |
18. Dodávateľ vystaví faktúru po dodaní celého predmetu zákazky, prílohou ktorej musí byť dodací list potvrdený Objednávateľom. Faktúra musí mať všetky náležitosti stanovené príslušnými právnymi predpismi. V prípade, že faktúra nebude obsahovať predpísané náležitosti, resp. budú v nej uvedené nesprávne alebo neúplné údaje, je Objednávateľ oprávnený túto faktúru bezodkladne vrátiť Dodávateľovi. Po doručení opravenej alebo novej faktúry plynie nová 30 (tridsať) dňová lehota splatnosti. |
19. Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy, platby budú realizované bezhotovostným prevodom na účet Dodávateľa uvedený v rámcovej dohode. Objednávateľ uhradí Dodávateľovi cenu uvedenú vo faktúre s DPH najneskôr do 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. Dňom splnenia povinnosti úhrady faktúry je deň odpísania finančných prostriedkov z účtu Objednávateľa na účet Dodávateľa. |
20. V prípade zmeny obchodného mena, názvu, sídla, právnej formy, štatutárnych orgánov alebo i spôsobu ich konania za zmluvnú stranu, bankového spojenia a čísla účtu, oznámi zmluvná strana, ktorej sa niektorá z uvedených zmien týka, písomnou formou túto skutočnosť druhej zmluvnej strane, a to bez zbytočného odkladu, inak povinná zmluvná strana zodpovedá za všetky prípadné škody. |
21. Práva a povinnosti neupravené touto Zmluvou sa riadia Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska a príslušnými právnymi predpismi. |
Námestie slobody 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
02.11.2021 08:00 — 05.11.2021 15:00
1,00 celok
10 838,34
9 031,95
Dodávateľ do 48 hodín od uzatvorenia Zmluvy predloží elektronicky rozpis jednotlivých položiek tovaru v zložení: názov tovaru, značka, číslo, typové označenia tovaru; doklady preukazujúce splnenie požiadaviek na predmet zákazky (identifikuje/špecifikuje tovary, ktorými mieni plniť predmet zákazky), t. j. presná špecifikácia konfigurácie jednotlivých zariadení, cena za jednotlivé položky v EUR bez DPH/v EUR s DPH, cena celkom v Eur bez DPH a cena celkom v Eur s DPH. Dodávateľ do 48 hodín od uzatvorenia Zmluvy predloží printscreen (príp. link), ktorý bude preukazovať dosiahnutú hodnotu ponúkaného CPU v benchmarku Passmark CPU benchmark, a to pre položku č. 2.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
21.10.2021 10:57
29.10.2021 10:00
29.10.2021 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
25.10.2021 13:22 - Vstupná ponuka | 10 800,00 | € | Cena s DPH |
26.10.2021 10:03 - Najvýhodnejšia ponuka | 10 680,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: