• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.10.2021 10:57
  •    Predkladanie ponúk
    29.10.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.10.2021 10:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.10.2021 11:00

Detail zákazky Z202120980

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.10.2021 10:57
  •    Predkladanie ponúk
    29.10.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.10.2021 10:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.10.2021 11:00

Základné údaje

Z202120980

OF-244257

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6011353

Objednávateľ

00151513

Úrad vlády Slovenskej republiky

Námestie slobody 1, Bratislava, 81370, SVK

Dodávateľ

35772581

MediaTech Central Europe, a. s.

Drieňová 34, Bratislava, 82102, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup a dodanie multiboardov s príslušenstvom

monitor, dotykový monitor, mini počítač, mobilný stojan

  • 32232000-8 - Zariadenie na videokonferencie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dotykový monitor
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Obrazovka min. 86" LED podsvietenie
Jas min. 370 cd/m2
Kontrast min. 1200:1
Kontrast (dynamický) min. 4000:1
Odozva max. 8ms
Rozlíšenie obrazovky min. 3840x2160
Pozorovací uhol min. 178 °
Obnovovacia frekvencia min. 50Hz
Vstupy min. 3x HDMI 2.0, 1xVGA, 1xAudio 3,5 mm, 3x USB 2.0, 3x USB 3.1
Výstupy min. 1xHDMI 2.0, 1xS/PDIF, 1xAudio 3,5 mm
Ostatné rozhrania min. 2x USB-B interactive, 1xRS232, 1xRJ45
Reproduktory min. 16W
Podpora dotyku pre OS Windows 10/Linux/Mac
Dotykové body min. 10 písacích bodov, 20 dotykových bodov
Operačný systém Android 8.0 a novší
Operačná pamäť min. 4 GB
Úložisko min. 32 GB
Príslušenstvo 2x pero, držiak na perá, HDMI kábel
Záručná doba minimálne 36 mesiacov
Referenčný model napr. Optoma 5861RK IFPD 86"
 2. Mini počítač pre monitor
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Procesor Výkon min. 6700 v benchmarku Passmark CPU benchmark, min. 6 MB cache, procesor musí byť poslednou alebo predposlednou generáciou procesoru daného výrobcu.
Operačná pamäť min. 8GB DDR
Pevný disk SSD, min. 128 GB
Grafická karta Integrovaná alebo dedikovaná
Grafický výstup HDMI
WiFi WiFi 6
Bluetooth Bluetooth 5.1 alebo novší štandard
Iné periférie min. 2x USB 3.0 alebo novší štandard, 2x USB 2.0, 1x USB-C, RJ-45
Iné + príslušenstvo počítač typu OPS vhodný do slotu pre interaktívne panely
Záručná doba minimálne 36 mesiacov
Referenčný model napr. Optoma IFDP PC OPS3 i5, 8GB DDR4, 128 GB SSD
 3. Mobilný stojan pre monitor
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Výrobca/značka od príslušného výrobcu/značky ako monitor
Špecifikácia kompaktibilný s monitorom, posuvný/mobilný (na kolieskach)
Záručná doba minimálne 36 mesiacov
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Celková cena je vrátane dopravy do miesta dodania (Bratislava) a vrátane všetkých nákladov súvisiacich s dodaním tovaru (doprava, vyloženie a naloženie tovaru, vynesenie, poskladanie) na miesto plnenia, ktoré nie sú uvedené v špecifikácií predmetu zákazky, ale sú nevyhnutné na riadne plnenie predmetu zákazky.
2. Dodaný tovar musí byť nový, nepoužitý, nepoškodený, v bezchybnom stave, nevystavovaný v originálnom balení, s požadovanými vlastnosťami, s príslušnou dokumentáciou (technické listy, záručný list a pod.) v slovenskom alebo českom jazyku. Nemôže sa jednať o repasovaný alebo inak renovovaný, reklamovaný tovar a pod. Dodávateľ dodá predmet zákazky v pracovnej dobe Objednávateľa, t. j. počas pracovných dní od 8:30 hod. do 14:30 hod.
3. Všetky položky musia byť od toho istého výrobcu (tej istej značky). Dodaný tovar musí byť certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a vyhovuje platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným predpisom.
4. Dodávateľ do 48 hodín od uzatvorenia Zmluvy predloží elektronicky rozpis jednotlivých položiek tovaru v zložení: názov tovaru, značka, číslo, typové označenia tovaru; doklady preukazujúce splnenie požiadaviek na predmet zákazky (identifikuje/špecifikuje tovary, ktorými mieni plniť predmet zákazky), t. j. presná špecifikácia konfigurácie jednotlivých zariadení, cena za jednotlivé položky v EUR bez DPH/v EUR s DPH, cena celkom v Eur bez DPH a cena celkom v Eur s DPH.
5. Dodávateľ do 48 hodín od uzatvorenia Zmluvy predloží printscreen (príp. link), ktorý bude preukazovať dosiahnutú hodnotu ponúkaného CPU v benchmarku Passmark CPU benchmark, a to pre položku č. 2.
6. Objednávateľ si vyhradzuje právo na požiadanie o bezplatné odprezentovanie Dodávateľom navrhovaného plnenia zákazky. Odprezentovanie musí prebehnúť najneskôr do 48 hodín od zaslania požiadavky Objednávateľom.
7. Objednávateľ do 48 hodín od prezentácie alebo od obdržania záväznej ponuky ponuku prijme alebo odmietne, pokiaľ nebude spĺňať parametre uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky.
8. Pokiaľ z opisu predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie konkrétneho výrobku alebo výrobcu, Objednávateľ v takomto prípade pripustí ekvivalentné plnenie, za ktoré sa bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov ako sú uvedené v technických vlastnostiach.
9. Objednávateľ požaduje dodať tovar v súlade s jeho špecifikáciou. V opačnom prípade to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy s nárokom na odstúpenie od zmluvy. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať alebo vymeniť za požadovaný tovar na náklady Dodávateľa.
10. V prípade, ak súčasti plnenia predmetu zákazky nebudú vzájomne kompatibilné (ide najmä o kompatibilitu ponúkaných dotykových monitorov, počítačov a stojanov) alebo ak nespĺňajú minimálne požiadavky dané verejným obstarávateľom, Objednávateľ si vyhradzuje právo vyzvať Dodávateľa, aby v rovnakej cene predložil funkčný ekvivalent predmetu zákazky. Ak sa tak nestane, Objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy s nárokom na odstúpenie od zmluvy.
11. Dodávateľ je povinný oznámiť dodanie predmetu zákazky kontaktnej osobe Objednávateľa minimálne 1 pracovný deň pred jej dodaním. Preberanie tovaru sa uskutoční za prítomnosti povereného zástupcu Objednávateľa. Objednávateľ potvrdí prevzatie predmetu zákazky svojim podpisom, prípadne pečiatkou na dodacom liste Dodávateľa.
12. Objednávateľ je pri prevzatí tovaru povinný prekontrolovať jeho úplnosť, kompletnosť, balenie a svojim podpisom na dodacom liste túto skutočnosť potvrdiť. V prípade akýchkoľvek vád tovaru, resp. nesúladu dodávky s údajmi na dodacom liste, je Objednávateľ povinný túto skutočnosť ihneď u Dodávateľa reklamovať a uviesť nedostatky na dodacom liste. Objednávateľ s vyhradzuje právo neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky.
13. Objednávateľ oznámi vady dodaného tovaru bezodkladne, najneskôr do 14 dní od prevzatia tovaru okrem zjavných vád, t. j. množstva, druhu a viditeľného poškodenia. Vady tovaru, ktoré boli reklamované, musia byť do vystavenia faktúry predávajúcim odstránené. Dodávateľ má povinnosť dodať náhradný tovar alebo chýbajúci tovar bezodkladne od okamihu uplatnenia zodpovednosti za vady. V prípade zistenia funkčnej závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má Dodávateľ povinnosť vymeniť vadný tovar za nový s identickými parametrami.
14. Záruka sa nevzťahuje na vady, ktoré boli spôsobené zástupcami Objednávateľa – neodbornou manipuláciou, nedodržaním prevádzkových podmienok, živelnou pohromou alebo iným spôsobom než obvyklým zaobchádzaním.
15. Dodávateľ poskytne záruku na dodaný tovar minimálne 36 mesiacov.
16. Autorizovaný záručný servis bude vykonávaný v mieste inštalácie. Bezplatný autorizovaný záručný servis bude vykonávaný kvalifikovanými osobami a bezplatná údržba tovaru (práca a originálne nepoužívané náhradné diely) počas záručnej doby sú započítané v cene zákazky.
17. V prípade potreby odstránenia vady/poruchy tovaru mimo miesta inštalácie, Dodávateľ znáša všetky náklady s tým spojené (napr. doprava).
18. Dodávateľ vystaví faktúru po dodaní celého predmetu zákazky, prílohou ktorej musí byť dodací list potvrdený Objednávateľom. Faktúra musí mať všetky náležitosti stanovené príslušnými právnymi predpismi. V prípade, že faktúra nebude obsahovať predpísané náležitosti, resp. budú v nej uvedené nesprávne alebo neúplné údaje, je Objednávateľ oprávnený túto faktúru bezodkladne vrátiť Dodávateľovi. Po doručení opravenej alebo novej faktúry plynie nová 30 (tridsať) dňová lehota splatnosti.
19. Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy, platby budú realizované bezhotovostným prevodom na účet Dodávateľa uvedený v rámcovej dohode. Objednávateľ uhradí Dodávateľovi cenu uvedenú vo faktúre s DPH najneskôr do 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. Dňom splnenia povinnosti úhrady faktúry je deň odpísania finančných prostriedkov z účtu Objednávateľa na účet Dodávateľa.
20. V prípade zmeny obchodného mena, názvu, sídla, právnej formy, štatutárnych orgánov alebo i spôsobu ich konania za zmluvnú stranu, bankového spojenia a čísla účtu, oznámi zmluvná strana, ktorej sa niektorá z uvedených zmien týka, písomnou formou túto skutočnosť druhej zmluvnej strane, a to bez zbytočného odkladu, inak povinná zmluvná strana zodpovedá za všetky prípadné škody.
21. Práva a povinnosti neupravené touto Zmluvou sa riadia Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska a príslušnými právnymi predpismi.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie slobody 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

02.11.2021 08:00 — 05.11.2021 15:00

1,00 celok

10 838,34

9 031,95

Dodávateľ do 48 hodín od uzatvorenia Zmluvy predloží elektronicky rozpis jednotlivých položiek tovaru v zložení: názov tovaru, značka, číslo, typové označenia tovaru; doklady preukazujúce splnenie požiadaviek na predmet zákazky (identifikuje/špecifikuje tovary, ktorými mieni plniť predmet zákazky), t. j. presná špecifikácia konfigurácie jednotlivých zariadení, cena za jednotlivé položky v EUR bez DPH/v EUR s DPH, cena celkom v Eur bez DPH a cena celkom v Eur s DPH. Dodávateľ do 48 hodín od uzatvorenia Zmluvy predloží printscreen (príp. link), ktorý bude preukazovať dosiahnutú hodnotu ponúkaného CPU v benchmarku Passmark CPU benchmark, a to pre položku č. 2.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

21.10.2021 10:57

29.10.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.10.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 229
 12
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.10.2021 13:22 - Vstupná ponuka 10 800,00 € Cena s DPH
26.10.2021 10:03 - Najvýhodnejšia ponuka 10 680,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS