00165948
Okresný súd Spišská Nová Ves
Stará cesta 3, Spišská Nová Ves, 05280, SVK
53528654
Up Déjeuner, s. r. o.
Tomášikova 64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK
Stravné poukážky pre zamestnancov na rok 2022
stravné poukážky, zabezpečenie služieb hromadného stravovania
Tovar, Služba
|
1. Stravné poukážky pre zamestnancov na rok 2022
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných poukážok akceptovaných v reštauračných zariadeniach na území mesta Spišská Nová Ves v období od 1.1.2022 - 31.12.2022. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Nominálna hodnota stravnej poukážky | EUR | 4,50 | ||
| Predpokladané množstvo odberu stravných poukážok | ks | 15600 | ||
| Provízia vrátane DPH a služieb | % | 0,20 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Forma stravnej poukážky | papierové stravné poukážky |
| Stravná poukážka | musí mať vyznačenú nominálnu hodnotu v Eur |
| Stravná poukážka | musí mať vyznačený kalendárny rok doby platnosti |
| Stravná poukážka | obsahuje čiarový, resp. číselný kód |
| Stravná poukážka | obsahuje názov loga dodávateľa |
| Stravná poukážka | obsahuje poučenie pre spotrebiteľa |
| Stravná poukážka | je opatrená ochrannými prvkami proti falšovaniu |
| Balenie stravných poukážok | po 20 ks |
| Názov |
| Vrátane dopravy do sídla objednávateľa. |
| Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných poukážok riadne a včas do sídla objednávateľa v lehote 2 (dvoch) pracovných dní od obdržania objednávky od odberateľa. |
| Stravné poukážky bude dodávateľ objednávateľovi dodávať v požadovanej nominálnej hodnote a množstve, ktoré si objednávateľ určí v písomnej objednávke zaslanej dodávateľovi elektronicky v pracovných dňoch v čase od 8.00 do 14.00 hod. |
| Predmet plnenia bude dodávaný po častiach - mesačne, na základe jednotlivých objednávok. Objednávateľ má právo v objednávke spresniť počet stravných poukážok podľa skutočnej potreby počas trvania zmluvy. |
| Celková cena za jednu stravnú poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky v € a výškou provízie v € vrátane DPH a do výpočtov vstupuje zaokrúhlená na dve desatinné miesta. |
| Provízia dodávateľa pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania objednávateľovi, pokrýva najmä všetky náklady dodávateľa spojené s vyhotovením, dodaním stravných poukážok objednávateľovi a všetky ďalšie prípadné náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zákazky. |
| Výška provízie sa vyjadruje percentom z nominálnej hodnoty prevzatej stravnej poukážky a je nemenná po celú dobu platnosti zmluvného vzťahu. |
| Celková cena na úhradu za dodané stravné poukážky bude vo faktúre uvedená ako súčin počtu dodaných stravných poukážok a celkovej ceny za stravnú poukážku vypočítanej podľa predchádzajúcich bodov. Takto vypočítaná suma v € bude zaokrúhlená na dve desatinné miesta. |
| Nominálnu hodnotu jednej stravnej poukážky určil objednávateľ v súlade so zák. č. 283/2020 Z.z. o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov. |
| Zmena nominálnej hodnoty stravného lístka počas trvania zmluvného vzťahu je právom objednávateľa a vykoná sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravného lístka. |
| Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravných lístkov sú započítané do provízie dodávateľa. |
| Objednávateľ neposkytne dodávateľovi žiadne preddavky ani zálohové platby. |
| Objednávateľ uhradí dodávateľovi cenu za odobraté stravné poukážky na základe mesačne predložených faktúr a to bezhotovostným prevodom z účtu objednávateľa na účet dodávateľa. |
| Splatnosť faktúry je 21 kalendárnych dní od dátumu vyhotovenia faktúry. V prípade, že lehota splatnosti faktúry pripadne na deň pracovného voľna alebo deň pracovného pokoja, bude sa za deň splatnosti považovať nasledujúci pracovný deň. |
| Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu vyžadovaného platnými právnymi predpismi. Súčasťou faktúry je aj dodací list, na ktorom je vyznačený počet a nominálna hodnota dodaných stravných poukážok. Faktúra s dodacím listom bude súčasťou zásielky so stravnými poukážkami. |
| V prípade, že faktúra nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, alebo jej súčasťou nebude dodací list alebo iný doklady, ktorý potvrdzuje prevzatie stravných poukážok zo strany objednávateľa s vyznačením ich počtu a nominálnej hodnoty, objednávateľ má právo vrátiť faktúru. |
| Objednávateľ vráti dodávateľovi faktúru do 5 pracovných dní od jej doručenia na doplnenie alebo prepracovanie. V taktom prípade sa preruší lehota splatnosti a nová lehota splatnosti pre objednávateľa začne plynúť doručením opraveného alebo doplneného daňového dokladu. |
| Dodávateľ nebude účtovať žiadne sumy, poplatky a provízie iné ako uvedené v zmluve. |
| V prípade poškodenia stravných poukážok pri dodávke zo strany dodávateľa, má objednávateľ právo na bezplatnú výmenu stravných poukážok za nové stravné poukážky. |
| Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie stravných poukážok v prípade, že nespĺňajú ním požadovaného podmienky (nominálnu hodnotu, počet kusov) alebo budú poškodené. Dodávateľ je v tomto prípade povinný do 24 hodín dodať objednávateľovi nové stravné poukážky. |
| Objednávateľ nie je povinný odobrať od dodávateľa maximálne predpokladané množstvo objednaných stravných poukážok. |
| Počas platnosti zmluvy je dodávateľ povinný mať uzatvorené zmluvy na využitie stravných poukážok s minimálne 50 zariadeniami v Spišskej Novej Vsi. |
| Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní po uzavretí zmluvy doručiť objednávateľovi: Zoznam zmluvných zariadení v Spišskej Novej Vsi, kde sú akceptované ich stravné poukážky. V zozname bude uvedený názov a adresa zariadení a telefonické kontakty. |
| Stravné poukážky dodané po 1. novembri daného roka musia byť platné do konca nasledujúceho kalendárneho roka. |
| Dodávateľ je povinný do 3 dní od uzatvorenia zmluvy oznámiť objednávateľovi potrebné údaje kontaktnej osoby (meno, tel. číslo e-mail), ktorá bude dodávateľom poverená komunikáciou s objednávateľom. |
| Zmluvné strany sa dohodli, že množstvo požadovaných stravných poukážok uvedené v technickej špecifikácii opisného formulára je len predpokladané, skutočne odobrané množstvo stravných poukážok bude závisieť od potrieb objednávateľa. |
| Dodávateľ sa zaväzuje dodávať objednávateľovi stravné poukážky vo forme čiastkových plnení na základe objednávok objednávateľa počas trvania zmluvy. Zmluva bude uzatvorená na obdobie 1.1.2022 - 31.12.2022. |
Stará cesta 3, Spišská Nová Ves, Spišská Nová Ves, Košický, Slovenská republika
01.01.2022 00:00 — 31.12.2022 23:59
15 600,00 ks
70 200,00
70 200,00
nie
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
25.10.2021 09:31
12.11.2021 14:56
12.11.2021 15:11
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 25.10.2021 10:23 - Vstupná ponuka | 70 200,00 | € | Cena s DPH |
| 25.10.2021 15:56 - Najvýhodnejšia ponuka | 70 199,98 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: