• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.10.2021 08:16
  •    Predkladanie ponúk
    08.11.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.11.2021 11:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.11.2021 11:35

Detail zákazky Z202120964

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.10.2021 08:16
  •    Predkladanie ponúk
    08.11.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.11.2021 11:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.11.2021 11:35

Základné údaje

Z202120964

OF-244250

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6022699

Objednávateľ

00397440

Technická univerzita vo Zvolene

T. G. Masaryka 24, Zvolen, 96053, SVK

Dodávateľ

36740870

ALEZA INTERIER, s.r.o.

Na Grunte 5A, Bratislava, 83152, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske kreslá

kancelária, kreslo

  • 39000000-2 - Nábytok (vrátane kancelárskeho nábytku), zariadenie interiéru, domáce spotrebiče (s výnimkou osvetlenia) a čistiace prostriedky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske kreslo
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kancelárske kreslo ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kancelárske kreslo FARAN alebo ekvivalent: pohodlné, moderné a výškovo nastaviteľné kreslo, anatomicky tvarované, pogumované kolieska, vrátane podrúčok
- materiál: kvalitná ekokoža / kov
- oderuodolnosť čalúnenia: 100 000 oderov
- farba: sivohnedá taupe / chróm
- výška sedu - nastaviteľná: min. 45-53 cm
- hĺbka sedu: min. 49 cm
- šírka sedu: min. 48 cm
- celkové rozmery kresla (ŠxHxV): min. 54x62x102-110 cm
- nosnosť: min. 100 kg
 2. Kancelárske kreslo
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kancelárske kreslo ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kancelárske kreslo MORGEN alebo ekvivalent: pohodlné, moderné a výškovo nastaviteľné kreslo, hojdací mechanizmus, pogumované kolieska, vrátane chrómových podrúčok
- materiál: látka (100% polyester) / kov
- oderuodolnosť čalúnenia: nim. 80 000 oderov
- farba: sivá / chróm
- výška sedu - nastaviteľná: min. 45-55 cm
- hĺbka sedu: min. 49 cm
- šírka sedu: min. 48 cm
- celkové rozmery kresla (ŠxHxV): min. 50x64x92-102 cm
- nosnosť: min. 100 kg
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy do miesta plnenia. Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s dodaním požadovaného predmetu zákazky.
Dodávateľ poskytne objednávateľovi na predmet plnenia záruku v trvaní min. 24 mesiacov.
Dodávateľ je povinný dodať tovar, ktorý je predmetom zmluvy naraz, nie čiastkovo.
Dodanie tovaru v pracovných dňoch, pondelok – piatok od 7:00 do 14:00 hod.
Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy zaslať elektronicky kontaktnej osobe objednávateľa: obchodný názov (značka/typ) predmetu zmluvy, spolu s technickými parametrami, fotografiou (prípadne prospektom). Následne si zmluvné strany pred plnením zákazky vzájomne odsúhlasia ponúknutý tovar a technické parametre. Bez tohto vzájomného odsúhlasenia nemôže dôjsť k plneniu zmluvy.
Ak niektorý z použitých parametrov, identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožní nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom alebo ekvivalentom technického riešenia pod podmienkou, že ekvivalentný výrobok alebo ekvivalentné technické riešenie bude spĺňať všetky úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktorý je uvedený tovar určený. Ponúknutý ekvivalentný výrobok dodávateľ predloží už vo vlastnom návrhu plnenia zákazky.
Kontaktná osoba objednávateľa je zodpovedná za prevzatie tovaru, ktorý je v súlade s technickou špecifikáciou predmetu zmluvy.
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Dodanie tovaru skôr, ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok.
Tovar musí byť nový, nepoužívaný, v originálnom balení, bez známok poškodenia obalu, nie predvádzací model, so zárukou.
Súčasťou dodávky bude sprievodná dokumentácia k predmetu zákazky. Dodávateľ dodá návod na obsluhu a údržbu v slovenskom/českom jazyku, záručný list.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

T. G. Masaryka 24, Zvolen, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika

15.11.2021 07:00 — 22.11.2021 15:00

1,00 súbor podľa technickej špecifikácie

215,00

179,17

Dodávateľ vo vlastnom návrhu plnenia uvedie funkčnú a technickú špecifikáciu, príp. obchodný názov (značku/typ) ponúkaného výrobku pre všetky požadované položky.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

25.10.2021 08:16

08.11.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.11.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 187
 63
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.10.2021 08:36 - Vstupná ponuka 214,99 € Cena s DPH
25.10.2021 19:52 - Najvýhodnejšia ponuka 213,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS