30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
36000124
HAKOM, s.r.o.,
Československej armády 18, Martin, 03601, SVK
dopravné značenie
dopravná značka,
Tovar
|
1. Zvislé dopravné značky na Fe Zn podklade, reflexná trieda RA2 a príslušenstvo ZDZ,
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Zabezpečenie zvislého dopravného značenia a dopravných zariadení vrátane príslušenstva pre cestu II. triedy z dôvodu zabezpečenia plynulej premávky a odstraňovania nedostatkov a problémov v dopravnom značení a v zjazdnosti ciest v zmysle povinností vyplývajúcich zo zákona č. 135/1961 Zb. o pozemných komunikáciách (cestný zákon) v znení neskorších predpisov. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| zvislá dopravná značka č. 270 - zákaz zastavenia 600 mm s príslušenstvom | ks | 1 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| fólia triedy | HIP RA2 |
| Upínacia svorka ø 60 FeZn | 2 ks, Súčasťou dodávky upínacích svoriek alebo upínacieho prvku budú aj matice, podložky a skrutky v potrebnom množstve. Uvedené bude zahrnuté v jednotkovej cene príslušnej položky. |
| Typ dopravnej značky: | trvalá, prenosná, zvislá |
| materiál dopravnej značky | pozinkovaný podklad |
| povrch dopravného značenia | hladký, umývateľný a odolný voči poveternostným vplyvom |
| Predmet zákazky musí spĺňať podmienky Vyhlášky 30/2020 Z.z. Ministerstva vnútra Slovenskej republiky o dopravnom značení, STN 01 8020 Dopravné značky na pozemných komunikáciách, ostatných súvisiacich platných technických noriem a predpisov, a byť v súlade so Vzorovými listami VL6.1 Ministerstva dopravy a výstavby Slovenskej republiky. | |
| Dopravné značky a dopravné zariadenia musia mať platné CE certifikáty nemennosti parametrov stavebných výrobkov. | |
| Dopravné značky a dopravné zariadenia musia byť so zahnutým lisovaným okrajom (dvojitý ohyb). | |
| Bez prederavenia P3 |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia, vrátane všetkých vedľajších nákladov a preukázania funkčnosti na mieste dodania pracovníkom dodávateľa. |
| Miesto plnenia predmetu zákazky - Banská Bystrica |
| Ak sa v opisnom formulári a jeho prílohách uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. |
| Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky. |
| Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí, že akceptuje predloženú technickú špecifikáciu predmetu zákazky, nemôže dôjsť k plneniu zmluvy. |
| Odovzdanie dokladov a dokumentácie k predmetu zákazky (návod na obsluhu a údržbu) v slovenskom jazyku. |
| Doručenie faktúry spolu s dodávkou. |
| Požaduje sa dodanie 3x originálu faktúry a 3x originálu dodacieho listu spolu s dodaním tovaru. |
| Splatnosť faktúry minimálne 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
| Objednávateľ požaduje pred odovzdaním tovaru a vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu z dôvodu upresnenia fakturačných údajov. |
| Tovar doručiť a odovzdať v pracovných dňoch v čase od 08,00-14,00 hod. V prípade reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Termín na dodanie tovaru bude do 30 dní odo dňa uzavretia zmluvy. |
| Predmet zákazky bude dodaný ako celok, inak sa to chápe ako porušenie zmluvy a rozviazanie zmluvného vzťahu. Za celok sa považuje súbor všetkých vyššie uvedených položiek opisného formulára. |
| Objednávateľ požaduje dodať nový, nepoužitý predmet zákazky. |
| Všetky uvedené technické parametre sú požadované za minimálne. |
| Dodávku tovaru, ktorý nespĺňa požadovanú technickú špecifikáciu na predmet zákazky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET). |
| Objednávateľ požaduje záruku minimálne 24 mesiacov odo dňa podpísania dodacieho listu. |
| Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od uzavretia zmluvy s uvedením značky, typu tovaru a osoby zodpovednej za riadne odovzdanie tovaru. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Miestom dodania predmetu plnenia je pracovisko objednávateľa s osobitným kontrolovaným vstupom. Dodávateľ je povinný strpieť pri vstupe do areálu objednávateľa všetky úkony potrebné pre povolenie vstupu alebo vjazdu do stráženého areálu a akceptovať s tým spojené časové zdržanie. |
ČSA 7, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
27.10.2021 08:00 — 05.11.2021 10:00
1,00 súhrn požadovaného množstva
63,28
52,73
rozpis
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
18.10.2021 14:01
22.10.2021 10:00
22.10.2021 10:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 19.10.2021 10:19 - Vstupná ponuka | 63,23 | € | Cena s DPH |
| 19.10.2021 10:19 - Najvýhodnejšia ponuka | 63,23 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: