• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.10.2021 14:31
  •    Predkladanie ponúk
    10.11.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.11.2021 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.11.2021 12:50

Detail zákazky Z202120945

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.10.2021 14:31
  •    Predkladanie ponúk
    10.11.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.11.2021 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.11.2021 12:50

Základné údaje

Z202120945

OF-243172

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6028086

Objednávateľ

00329321

Mesto Levoča

Námestie Majstra Pavla č. 4, Levoča, 05401, SVK

Dodávateľ

35815256

Slovenský plynárenský priemysel, a.s.

Mlynské nivy 44/a, Bratislava, 82511, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka elektrickej energie a súvisiace služby na rok 2022

elektrina, dodávka elektrickej energie

  • 09310000-5 - Elektrická energia
  • 65300000-6 - Rozvod elektriny a súvisiace služby

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Elektrická energia
Funkcia
Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie na obdobie 12 mesiacov do 46 odberných miest( ďalej len OM) t.j. od 1.1.2022 - 31.12.2022 špecifikovaných odberateľom vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku odberateľa vo všetkých odberných miestach a zabezpečenie distribúcie podľa predmetu zákazky v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam PDS.
Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie formou združenej dodávky, zabezpečenie distribučných služieb a zodpovednosti za odchýlky v čase od 00:00 SEČ dňa 1.1.2022 do 23:59 hod. SEČ dňa 31.12.2022.
Dodávka elektrickej energie vrátane distribučných služieb musí zodpovedať technickým podmienkam a prevádzkovému poriadku PDS a musí byť v súlade s platnými právnymi predpismi SR v platnom znení.
Cena za predmet plnenia pozostáva zo zložiek uvedených v bode 5.2 Osobitných ustanovení o Zákazkách na dodávku elektriny a plynu, ktoré tvoria súčasť Všeobecných zmluvných podmienok a upravujú náležitosti zmlúv o združenej dodávke elektriny a zmlúv o združenej dodávke plynu uzatvorených medzi objednávateľom a dodávateľom ako výsledok zadávania zákazky na Trhovisku postupom uvedeným v Obchodných podmienkach elektronického trhoviska. Ponúkaná cena bude predkladaná za celé predpokladané množstvo odberu.
Verejný obstarávateľ obstaráva dodávku elektrickej energie aj pre svoje príspevkové a rozpočtové organizácie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Celkové predpokladané množstvo za 46 odberných miest spolu za zmluvné obdobie - 12 mesiacov kWh 713 648
z toho jednotarif C1,3 - VT (18 odberných miest) kWh 68 189
z toho dvojtarif C 4,6 - VT (20 odberných miest) kWh 364 100
z toho dvojtarif C 4,6 - NT (20 odberných miest) kWh 153 399
z toho dvojtarif C7 - VT (3 odberných miest) kWh 19 314
z toho dvojtarif C7 - NT (3 odberných miest) kWh 98 183
z toho jednotarif D1 - VT (2 odberné meista) kWh 903
z toho jednotarif D2 - VT (3 odberné miesta) kWh 9 560
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Zoznam odberných miest vrátane ich technických špecifikácií je uvedený prílohe č.1, (názov súboru: Zoznam odberných miest na rok 2022.pdf)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť všetky úkony, vrátane plynulej dodávky a distribúcie elektrickej energie, súvisiace so zmenou dodávateľa, ak k nej dôjde.
2. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať elektrickú energiu nepretržite do všetkých OM objednávateľa za podmienok dohodnutých v tejto zmluve, Obchodných podmienok elektronického trhoviska (ďalej len „OPET“) a v súlade s Osobitnými ustanoveniami o zákazkách na dodávku elektriny a plynu (ďalej len „OUEP“), pričom sa zaväzuje zabezpečiť pre objednávateľa distribúciu elektrickej energie a služby spojené s dodávkou elektriny.
3. Akékoľvek prerušenie dodávky elektrickej energie v rozpore s touto zmluvou a/alebo platnými právnymi predpismi v oblasti energetiky je pre objednávateľa dôvodom na odstúpenie od zmluvy.
4. Dodávateľ garantuje prevzatie zodpovednosti za odchýlku v súlade s technickými podmienkami prevádzkovateľa distribučnej siete pri dodávke elektrickej energie do dohodnutých OM objednávateľa. Nedodržanie tohto záväzku/garancie je pre objednávateľa dôvodom na odstúpenie od zmluvy.
5. Dodaná elektrická energia je taká, ktorá bola odmeraná meradlami v OM objednávateľa v množstve, ktoré dodávateľovi poskytol prevádzkovateľ distribučnej sústavy (ďalej len „PDS“).
6. Predmetom zákazky je cena za dodávku silovej elektriny s prevzatím zodpovednosti za odchýlku.
7. Platbu za opakované dodanie elektrickej energie bude objednávateľ realizovať každý mesiac na základe faktúry doručenej dodávateľom, a to vo výške skutočnej spotreby elektrickej energie alebo predpokladanej výšky platby za odber elektrickej energie.
8. Celková vyúčtovacia faktúra spotreby elektrickej energie bude vystavená podľa skutočného odberu elektrickej energie k dátumu 31.12.2022 so zohľadnením uhradených zálohových mesačných faktúr.
9. Zmluva sa uzatvára na dobu určitú s predpokladom dodávky od 01.01.2022 00:00 hod. do 31.12.2022 23:59 hod. a zaniká uplynutím doby, na ktorú bola uzavretá.
10. Dodávateľ sa zaväzuje, že si nebude uplatňovať voči objednávateľovi sankcie v prípade neodobrania alebo prekročenia touto zmluvou kontrahovaného množstva elektrickej energie.
11. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v tejto zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľovi zakladá právo odstúpiť od zmluvy. Ak dôjde k odstúpeniu od zmluvy podľa tejto podmienky, dodávateľ si nebude uplatňovať v súvislosti s ukončením zmluvy voči objednávateľovi žiadne sankcie.
12. Dodávateľ a objednávateľ sa zaväzujú pri dodávke elektrickej energie vrátane distribučných služieb spravovať sa ustanoveniami zmluvy, platnými technickými podmienkami a prevádzkovým poriadkom PDS, všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými pre oblasť energetiky, najmä zákonom o energetike, zákonom č. 250/2012 Z. z. o regulácii v sieťových odvetviach v znení neskorších predpisov a vyhláškou ÚRSO č. 24/2013 Z. z., ktorou sa ustanovujú pravidlá pre fungovanie vnútorného trhu s elektrinou a pravidlá pre fungovanie vnútorného trhu s plynom v znení neskorších predpisov.
13. Dodávateľ sa zaväzuje uzavrieť individuálne zmluvy o združenej dodávke elektrickej energie medzi dodávateľom a jednotlivými odberateľmi.
14. Cena za 1 MWh bude vypočítaná tak, že sa vydelí celková ponúknutá cena bez DPH predpokladaným množstvom odberu. Z takto vypočítanej ceny za 1 MWh sa bude faktúrovať mesačná platba podľa skutočne odobraného množstva.
15.  Ak v Momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ alebo jeho subdodávateľ, za splnenia podmienok uvedených v zákone č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZRPVS“), zapísaných v registri partnerov verejného sektora konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS, Zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu Dodávateľa do tohto registra; ostatné podmienky pre účinnosť Zmluvy podľa týchto VZP tým nie sú dotknuté (OPET, časť. 2 - Všeobecné zmluvné podmienky, Čl. IV., bod 4.4).
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie Majstra Pavla 4/4, Levoča, Levoča, Prešovský, Slovenská republika

01.01.2022 00:00 — 31.12.2022 23:59

713 648,00 kWh

255 972,31

213 310,26

Objednávateľ požaduje pri predložení ponuky predložiť vlastný návrh plnenia zákazky. Dodávateľ predloží podrobnú špecifikáciu všetkých nákladových položiek, ktorá bude záväzná a musí obsahovať všetky legislatívne náležitosti súvisiace s dodávkou elektrickej energie. Požadovaný obsah vlastného návrhu plnenia zákazky je špecifikovaný v prílohe č. 1 Zoznam odberných miest a v prílohe č. 2 Kalkulácia pre uchádzača.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

25.10.2021 14:31

10.11.2021 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.11.2021 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 186
 5
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.11.2021 17:32 - Vstupná ponuka 252 481,06 € Cena s DPH
10.11.2021 11:35 - Najvýhodnejšia ponuka 171 275,52 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS