• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.10.2021 08:30
  •    Predkladanie ponúk
    08.11.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.11.2021 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.11.2021 09:06

Detail zákazky Z202120941

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.10.2021 08:30
  •    Predkladanie ponúk
    08.11.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.11.2021 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.11.2021 09:06

Základné údaje

Z202120941

OF-244232

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6028074

Objednávateľ

00397563

Žilinská univerzita v Žiline

Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK

Dodávateľ

37212931

Henrich Sonnenschein - ITSK

Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Osobný počítač

počítač, príslušenstvo počítača

  • 30213000-5 - Osobné počítače
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Osobný počítač
Funkcia
Pracovný počítač pre kancelárske a vyučovacie účely
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Osobný počítač ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
midi tower, ATX, 2×5,25", 2× 3.5", 2× 2.5", konektory predného panelu: USB 3.2 Gen 1 (USB 3.0), slúchadlá a mikrofón, 1× 120mm ventilátor, Rozmery: 210×418×480 mm, Hmotnosť: 6 kg Počítačová skriňa
550W, ATX, 80 Plus Bronze, účinnosť 88%, 120mm ventilátor, aktivne PFC, tepelná regulácia otáčok, sieťový vypínač, konektory: 20+4 pin, CPU 8pin / 4+4pin, Floppy 4pin, Molex 4pin, PCI-E 8pin / 6+2pin, 7x SATA 15pin Počítačový zdroj
Intel B560, socket Intel 1200, PCI Express 4.0, 1× PCIe x16, 0× PCIe x8, 0× PCIe x4, 2× PCIe x1, 4× DDR4 5333MHz (OC), 6× SATA III, 2ks M.2, USB-C, RJ-45 (LAN) 1Gbps, HDMI, VGA, DVI, DisplayPort, 8ch zvuková karta, formát mATX Základná doska
6-jadrový, 12 vláken, 2.9GHz (TDP 65W), Boost 4.3 GHz, 12MB L3 cache, integrovaná grafika, socket Intel 1200, box chladič, passmark score aspoň 12300 bodov Procesor
2x8GB, PC4-25600, CL16-18-18-36, napätie 1.35V, pasívny chladič, XMP 2.0, frekvencia pamäte 3200 MHz Operačná pamäť
1 TB SSD disk M.2 (PCIe 3,0 4x NVMe), 3D NAND, rýchlosť čítania 2400MB/s, rýchlosť zápisu 1950MB/s, životnosť 600TBW SSD disk
Kompatibilný s aplikáciami pre Microsoft Windows 10 Operačný systém
 2. Príslušenstvo
Funkcia
Klávesnica a myš
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Klávesnica ks 2
Myš ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Klávesnica Slovenská, farba čierna, pripojenie káblom cez USB rozhranie
Myš Optický senzor, 1000 DPI, dvojtlačidlová, pripojenie káblom cez USB rozhranie
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požadované parametre spĺňajú napr.: Počítačová skriňa Corsair 110Q, Počítačový zdroj Corsair CV550, Základná doska GIGABYTE B560M DS3H, Procesor Intel Core i5-10400, Operačná pamäť Crucial 16GB KIT DDR4 3200 MHz CL16 Ballistix, SSD Disk WD Blue SN550 NVMe 1TB, Operačný systém Microsoft Windows 10 SK 64-bit
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 pracovných  dní od uzavretia Zmluvy t.j. uviesť ZNAČKU a TYP ponúkaného tovaru e-mailom kontaktnej osobe
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 pracovných dní od účinnosti Zmluvy
Dodávateľ dodá tovar v požadovanej kvalite a dopraví ho na vlastné náklady do sídla objednávateľa
Objednávateľ požaduje zaslať tovar celkom nový, nepoškodený, nevystavovaný v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám verejného obstarávateľa
Tovar bude zabalený v originálnych obaloch od výrobcov zariadení, spĺňajúci všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu
Objednávateľ požaduje tovar náležite zabaliť inak obvyklým spôsobom tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu, strate alebo zničeniu a aby bola zabezpečená jeho ochrana až do momentu prevzatia Tovaru Objednávateľom
Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi spolu s Tovarom všetky doklady a dokumenty týkajúce sa Tovaru, ktoré sú nevyhnutné pre jeho riadnu montáž, inštaláciu, uvedenie do prevádzky, používanie, či údržbu, ak taká potreba vyplýva z povahy Tovaru či dohodnutej Špecifikácie
Faktúra musí obsahovať názov Predmetu zmluvy uvedený vo všeobecnej špecifikácii predmetu Zmluvy
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi
Objednávateľ neposkytuje zálohy a preddavky
Objednávateľ je oprávnený namietať vecnú a formálnu správnosť a úplnosť faktúry a jej povinných príloh najneskôr do15 dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi vrátením faktúry s uvedením konkrétnych výhrad voči faktúre. Doručením opravenej faktúry Dodávateľa začína plynúť nová lehota splatnosti faktúry
Dodávateľ je povinný na svoje náklady zabezpečiť výmenu tovaru. Ak ide o chybu odstrániteľnú má Objednávateľ právo na bezplatné, riadne a včasné odstránenie chyby. Ak ide o chybu neodstrániteľnú brániacu riadnemu užívaniu tovaru má Objednávateľ právo na výmenu chybného tovaru.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Univerzitná 82152/1, DFHV, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

10.11.2021 10:00 — 09.12.2021 14:00

2,00 ks

1 000,00

1 000,00

Objednávateľ požaduje už pri predložení ponuky predložiť vlastný návrh plnenia zákazky, a to ako vlastný návrh plnenia podľa položiek predmetu zákazky v zmysle OPET. Požadovaný obsah vlastného návrhu plnenia zákazky objednávateľ bližšie špecifikuje v objednávkovom formulári.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

25.10.2021 08:30

08.11.2021 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.11.2021 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 378
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.11.2021 08:59 - Vstupná ponuka 1 000,00 € Cena bez DPH
08.11.2021 08:59 - Najvýhodnejšia ponuka 1 000,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS