• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.10.2021 09:01
  •    Predkladanie ponúk
    08.11.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.11.2021 09:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.11.2021 09:55

Detail zákazky Z202120939

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.10.2021 09:01
  •    Predkladanie ponúk
    08.11.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.11.2021 09:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.11.2021 09:55

Základné údaje

Z202120939

OF-244202

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6022715

Objednávateľ

00157716

Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre

Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK

Dodávateľ

32627211

Tibor Varga TSV PAPIER

Vajanského 80, Lučenec, 98401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kalendáre a diáre na rok 2022

diár, kalendár

  • 30199792-8 - Kalendáre
  • 39294100-0 - Informačné a propagačné výrobky

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Diáre na rok 2022
Funkcia
1. Diáre na rok 2022
2. Dodávka predmetu zákazky - nových, nevystavovaných, nepoužívaných diárov, v prvej akostnej triede, zodpovedajúcich požiadavkám objednávateľa.
3. Dodávka vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko a všetkých nákladov spojených s realizáciou zákazky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Diáre na rok 2022 ks 35
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1.1. Formát A5
1.2. Kalendárium denné
1.3. Rozmer 142 x 204 mm
1.4. Počet strán minimálne 368
1.5. Farba bloku krémová, perforácia rožkov
1.6. Razba výrazný efekt razby roka striebornou fóliou v kombinácii so slepotlačou, bez ďalšej potlače
1.7. Obal matný koženkový, vyplnený penou, farebnosť modrá
1.8. Referenčný produkt napr. Venetia
1.9. V prípade, že dodávateľ ponúka tovar, ktorý je ekvivalentom navrhovaného referenčného produktu, ekvivalent musí mať technickú špecifikáciu rovnakej, alebo vyššej kvality. Ekvivalentné riešenie musí spĺňať požiadavky na min. zadané parametre, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré je zariadenie určené.
 2. Kalendáre na rok 2022
Funkcia
1. Kalendáre na rok 2022
2. Dodávka predmetu zákazky - nových, nevystavovaných, nepoužívaných kalendárov, v prvej akostnej triede, zodpovedajúcich požiadavkám objednávateľa.
3. Dodávka vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko a všetkých nákladov spojených s realizáciou zákazky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
2. Kalendáre na rok 2022 ks 30
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
2.1. Kalendárium trojmesačný
2.2. Farba modrá
2.3. Rozmer šírka 315 mm, výška 450 mm + vrchná časť  s obrázkom prírody, priestor na potlač cca šírka 315 mm, výška 70 mm
2.4. Obrázok prírody
2.5. Väzba dvojitá špirála, vrátane lišty s posuvným plastovým okienkom, vrátane kalendária, bez potlače
2.6. Rozsah 12 listov
 3. Nástenný kalendár na rok 2022
Funkcia
1. Kalendáre na rok 2022
2. Dodávka predmetu zákazky - nových, nevystavovaných, nepoužívaných kalendárov, v prvej akostnej triede, zodpovedajúcich požiadavkám objednávateľa.
3. Dodávka vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko a všetkých nákladov spojených s realizáciou zákazky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
3. Nástenný kalendár na rok 2022 ks 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
3.1. Nástenný kalendár so slovenskými menami
3.2. Kalendárium trojmesačný
3.3. Rozmer 29,5 x 43 cm
3.4. Obrázok prírody
3.5. Praktický trojmesačný plánovací kalendár s obrázkom, s náhľadom troch mesiacov súčasne a prehľadnou orientáciou pomocou posuvného jazdca
3.6. Obsahuje kalendárium so slovenskými menami a svetovými sviatkami na farebnom pozadí
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Po schválení vlastného návrhu plnenia zo strany objednávateľa dodávateľ predloží e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od doručenia schválenia vlastného návrhu plnenia:
1.1. pre všetky položky rozpis jednotkových cien bez DPH aj s DPH, ktoré musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uvádzať aj vo faktúrach, ceny sú platné ako maximálne počas trvania zmluvného vzťahu),
1.2. prepočet celkovej zmluvnej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien. Prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH musí byť v súlade s cenami uvedenými v kúpnej zmluve.
2. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
3. Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (balné, doprava, vyloženie na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a iné náklady potrebné na realizáciu zákazky).
4. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov.
5. Ak sa v opise uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
6. Objednávateľ je oprávnený neodobrať druh tovaru, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa špecifikácie predmetu zmluvy.
7. Tovar, ktorý spĺňa požiadavky verejného obstarávateľa bude odobratý na základe predloženej objednávky.
8. Plnenie sa uskutoční na základe samostatných objednávok, v ktorých bude uvedený požadovaný termín a miesto plnenia. Vyžaduje sa dodávka na miesto plnenia, t.j. pracovisko uvedené v objednávke. Presný termín plnenia je dodávateľ povinný dohodnúť s kontaktnou osobou objednávateľa. Objednávateľ požaduje realizovať dodávku v pracovných dňoch priamo na miesto určenia.
9. Tovar bude dodaný najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia objednávky (aj mailovou formou) dodávateľovi.
10. V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť závadný tovar za nový a rovnakých parametrov, na náklady dodávateľa (doprava).
11. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
12. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
13. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dražovská cesta 4, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

18.11.2021 08:00 — 02.12.2021 15:00

1,00 súbor

488,64

407,20

V prípade ak uchádzač predkladá vlastný návrh riešenia, je povinný predložiť údaje a informácie, ktorými preukáže technické špecifikácie, vlastnosti a parametre porovnateľné s parametrami v zadaní zákazky. Vlastný návrh riešenia identifikuje názvom, obchodným menom, obchodnou značkou pre všetky položky vrátane ich špecifikácie. Navrhovaná technická špecifikácia musí preukázať minimálne rovnakú, alebo vyššiu kvalitu. Uvedené informácie a údaje musia byť súčasťou predkladaného vlastného návrhu riešenia.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

25.10.2021 09:01

08.11.2021 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.11.2021 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 536
 6
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.10.2021 10:45 - Vstupná ponuka 488,64 € Cena s DPH
05.11.2021 15:47 - Najvýhodnejšia ponuka 420,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS