• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.10.2021 11:31
  •    Predkladanie ponúk
    27.10.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.10.2021 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.10.2021 11:50

Detail zákazky Z202120909

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.10.2021 11:31
  •    Predkladanie ponúk
    27.10.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.10.2021 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.10.2021 11:50

Základné údaje

Z202120909

OF-244191

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6005951

Objednávateľ

37915568

Správa ciest Trenčianskeho samosprávneho kraja

Brnianska 3, Trenčín, 91105, SVK

Dodávateľ

50577557

značenie.sk, s.r.o.

Východná 301/40, Prievidza, 97101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Semafórové súpravy a signalizačná šípka

semafórové súpravy, semafory, signalizačné zariadenia, signalizačná šípka

  • 34996000-5 - Regulačné, bezpečnostné alebo signalizačné zariadenia pre cestnú dopravu
  • 34996100-6 - Semafory
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mobilná semafórová súprava - 2 ks (2 sady)
Funkcia
Mobilná semafórová súprava potrebná k riadeniu premávky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Mobilná semafórová súprava - 2 ks (2 sady) sada 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Parametre:
- LED návestidlá o priemeru 210 mm zodpovedajúce STN EN 12368
- obsahuje 2 ks mobilných návestidiel
- slúži k riadeniu premávky pokiaľ je prejazdný len jeden jazdný pruh
- funkčnosť všetkých LED je monitorovaná a indikovaná na programovacom zariadení
- programovanie a synchronizácia pomocou odpojiteľného programovacieho zariadenia
- dĺžka uzatvorenia úseku od 20 do 1000 m
- doba svitu červenej od 3 do 1000 sekúnd
- doba svitu zelenej od 10 do 1000 sekúnd
- nastavovanie prejazdných rýchlostí 15 až 80km/h
- záložný zdroj zaistí výmenu akumulátora bez nutnosti novej synchronizácie
- napájanie z akumulátora 12V=, stredný odber prúdu 0,35A, doba prevádzky z akumulátora 12V/180Ah je až 21 dní
- mobilný podstavec s akubedňou pre akumulátor do 230Ah
Cena za celok vrátane dodania - 1 ks Nitrianske Rudno; 1 ks Ilava.
 2. Signalizačná šípka - 1 ks
Funkcia
Signalizačná šípka na zabezpečenie riadenia cestnej premávky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Signalizačná šípka ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Parametre:
- SŠ8 LED svietidlo s priemerom 200 mm s držiakom na predmetné svetelné šípky
- šípka pravá alebo ľavá
- priemer svetla 220 mm
- vodeodolná
- rozmery 900 x 900 mm
- možnosť ovládať z kabíny - diaľkové ovládanie s káblom
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia - Nitrianske Rudno, Ilava.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 3 dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky.
Objednávateľ požaduje zaslať  (emailom) fotografie/obrázky predmetu zákazky a technickú špecifikáciu za účelom overenia požadovaných vlastností do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Vrátane zaškolenia min. 2 osôb v rozsahu max. 1 hodiny.
Objednávateľ požaduje záručnú dobu min. 24 mesiacov.
Predmet zákazky je potrebné dodať v súlade s príslušnými legislatívnymi predpismi a platnými technickými normami.
Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa požadovanú technickú špecifikáciu na predmet zákazky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET).
Faktúra musí obsahovať číslo zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa k položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku.
Splatnosť faktúry 30 dní od jej doručenia objednávateľovi.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Trenčiansky, Slovenská republika

29.10.2021 12:00 — 16.12.2021 10:44

1,00 celok

3 520,00

3 520,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Obstarávateľ požaduje predloženie položkového rozpočtu po uzatvorení zmluvy.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

20.10.2021 11:31

27.10.2021 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.10.2021 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 210
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.10.2021 09:44 - Vstupná ponuka 3 500,00 € Cena bez DPH
25.10.2021 09:44 - Najvýhodnejšia ponuka 3 500,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS