• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.10.2021 10:12
  •    Predkladanie ponúk
    10.11.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.11.2021 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.11.2021 13:50

Detail zákazky Z202120904

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.10.2021 10:12
  •    Predkladanie ponúk
    10.11.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.11.2021 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.11.2021 13:50

Základné údaje

Z202120904

OF-240573

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6028082

Objednávateľ

00610381

Fakultná nemocnica Trnava

A. Žarnova 11, Trnava, 91775, SVK

Dodávateľ

00685852

Messer Tatragas, spol. s r.o.

Chalupkova 9, Bratislava, 81944, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka medicinálnych a technických plynov a súvisiace služby

medicinálne plyny, technické plyny

  • 24111500-0 - Lekárske plyny
  • 24110000-8 - Technické plyny
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka medicinálnych a technických plynov a služby s tým spojené
Funkcia
1. Dodávka technických a medicinálnych plynov v oceľových/tlakových fľašiach a iných tlakových nádobách vrátane súvisiacich poplatkov 2. Dodávka medicinálneho kyslíka zo zásobovacej stanice 3. Nájom oceľových/tlakových fliaš, iných tlakových nádob a zásobovacej stanice 4. Dodávky realizované na miesto odberateľa vrátane dopravy
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kyslík medicinálny kvapalný do Odparovacej stanice so zásobníkom kvapalného kyslíka kg 152000
Kyslík medicinálny kvapalný do mini zásobníka eurocylinder 1 000 L l 91200
Kyslík medicinálny zväzok 128,40 m3 ks 9
Kyslík plynný medicinálny 6,43 m3/150 bar alebo 200 bar ks 95
Kyslík plynný medicinálny 2,2 m3/150 bar alebo 200 bar ks 165
Kyslík plynný medicinálny s integrovaným ventilom 2,2 m3 IV / 200 bar ks 53
Kyslík plynný medicinálny 0,43 / 200 bar ks 110
Kyslík plynný medicinálny s integrovaným ventilom 0,43 m3 IV / 200 bar ks 734
Oxid dusný medicinálny 7,5 kg ks 41
Oxid uhličitý medicinálny 5 kg ks 42
Oxid uhličitý medicinálny PHARMA (20 kg) ks 4
Oxid uhličitý medicinálny 37,5 kg ks 27
Argón medicinálny 2,1 m3 ks 1
Argón medicinálny 0,43 m3 ks 4
Oxid uhličitý potravinársky 20 kg ks 8
Kyslík technický 6,43 m3 ks 1
Acetylén technický C2H2 6 kg CO2 med. 6 kg ks 1
Oxid uhličitý technický 10 kg, F13 - nízka CO2 ks 4
Vzduch stlačený 10 m3 ks 1
Propán 11 kg ks 1
Propán-Bután 10 kg ks 1
ADR fľiaš ks 1293
ADR za Kyslík medicinálny kvapalný do Odparovacej stanice so zásobníkom kvapalného kyslíka ks 42
ADR za mobilný mini zásobník Eurocylinder ks 113
ADR zväzok ks 6
Nájomné za odparovaciu stanicu a zásobník kvapalného kyslíka 10 000 L za mesiac 18
Nájomné za odparovaciu stanicu a zásobník kvapalného kyslíka 5 000 L za mesiac 18
Nájomné za fľaše 0,43 m3 ks a deň 17024
Nájomné za fľaše 0,43 m3 IV ks a deň 39520
Nájomné za fľaše 2,2 m3 IV ks a deň 10336
Nájomné za oceľové/tlakové fľaše a iné tlakové nádoby (ostatné fľaše) ks a deň 110656
Nájomné za zväzok ks a deň 1216
Nájomné za mini zásobník eurocylinder 1000 L ks a deň 1824
Odparovacia stanica a zásobník kvapalného O2: odparovač ks 3
Odparovacia stanica a zásobník kvapalného O2 : Zásobník na kvapalný medicinálny kyslík (10 000 l) ks 1
Odparovacia stanica a zásobník kvapalného O2 : Zásobník na kvapalný medicinálny kyslík (5 000 l) ks 1
Mnini zásobník Eurocylinder nádoba 1000 L ks 3
Zväzok na medicinálny kyslík 128,40 m3 ks 2
Kyslík plynný medicinálny 0,43 / 200 bar ks 28
Kyslík plynný medicinálny s integrovaným ventilom 0,43 m3 IV / 200 bar ks 65
Kyslík plynný medicinálny s integrovaným ventilom 2,2 m3 IV / 200 bar ks 17
Kyslík plynný technický a medicinálny v oceľových/tlakových fľašiach a iných tlakových nádobách (ostatné fľaše) ks 182
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Termín dodania na kvapalný med. kyslík a zväzok najneskôr do 48 hodín od nahlásenia požiadavky
Termín dodania na plyny med. a technické (fľaše) najneskôr do 24 hod od nahlásenia požiadavky
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ svojim predložením ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky  kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady, má predpísané povolenia a skúšky a spĺňa akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi a záväznými technickými normami pre riadne poskytnutie plnenia.
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú 18 mesiacov alebo do vyčerpania finančného limitu, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. O vyčerpaní finančného limitu bude objednávateľ poskytovateľa bezodkladne informovať.
Požaduje sa do 5 dní od momentu uzavretia zmluvy mailom predložiť položkovitý rozpočet, rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH.
Odberateľ požaduje od Dodávatelia ,aby :
- mal dostatočnú rezervu jednotlivých druhov medicinálnych plynov v prípade zvýšenej potreby odberateľa ( sviatky, zvýšený odber ..atď).
- bol schopný zabezpečiť primeraný zásobník a odparovaciu stanicu kvapalného O2, pre potreby centrálneho rozvodu a znášať náklady na inštaláciu, (príp. odinštalovanie zásobníka po skončení zmluvy) a iné náklady s tým spojené, okrem nájmu za zásobník O2. Odparovacia stanica tvorí vlastníctvo dodávateľa, ktorý ho prenajíma za účelom dodávky kvapalného medicinálneho kyslíka a jeho spotreby.
- mal havarijné tel. číslo, kde sa dá dovolať aj mimo bežných prac.hodín, počas víkendov a sviatkov pre prípad nahlásenia poruchy na zásobníkoch  O2 , výparníku alebo iného havarijného stavu.
- bol schopný najneskôr do 16 hodín od nahlásenia poruchy zabezpečiť opravu Odparovacej stanice a zásobníka kvapalného O2 (ďalej len zásobovacie zariadenie)
- zabezpečil dopravu na miesto plnenia, dodanie a vyloženie tovaru do určených priestorov (2 odberné miesta odparovacích staníc , 2 ober. miesta Eurocylinder nádob, 2 odber. miesta na vykládku fliaš v rámci areálu odberateľa)
- zabezpečil zaškolenie personálu na odparovacie stanice, mini zásobník a zväzok (náhradný zdroj)
- zabezpečil inštaláciu na mieste plnenia a ich uvedenie do prevádzky
Uvedené množstvá sú orientačné a objednávateľ si vyhradzuje právo v prípade zníženého odberu technických a medicinálnych plynov neodobrať celý predmet plnenia zákazky za obdobie trvania zmluvy.
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii.
Spôsob, čas a miesto dodania tovaru :
a) Dodávka medicinálnych, technických plynov, v oceľových /tlakových/ fľašiach a iných tlakových nádobách a zo zásobníka na kvapalný medicinálny kyslík (odparovacia stanica) podľa telefonického / písomného/ mailového objednania , taktiež umožniť odberateľovi užívať dodané oceľové/tlakové fľaše a zásobník formou prenájmu.
b) Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar (technické a medicinálne plyny v oceľových/tlakových fľašiach a iných tlakových nádobách najneskôr do 1 pracovného dňa od potvrdenia objednávky a do odparovacích staníc so zásobníkom kvapalného kyslíka, do mini zásobníka Eurocylinder 1000L, do zväzku najneskôr do 2 pracovných dní od potvrdenia objednávky. Termín dodania do odparovacích staníc so zásobníkom kvapalného kyslíka , do Mini zásobníka Eurocylinder 1000L, do zväzku najneskôr do 48 hodín od nahlásenia požiadavky.
Termín dodania na technické a medicinálne plyny v oceľových/tlakových fľašiach a iných tlakových nádobách najneskôr do 24 hodín od nahlásenia požiadavky.
c) Odberateľ bude množstvá jednotlivých plynov upresňovať na základe svojich potrieb prostredníctvom e-mailových alebo telefonických objednávok, v ktorých bude uvedený požadovaný termín dodania, resp. v prípade nutnej potreby v daný pracovný deň počas lehoty plnenia zmluvy.
d) Odberateľ nie je viazaný množstvom tovaru uvedeného v technickej špecifikácií predmetu zákazky. Skutočne odobraté množstvo tovaru môže byť nižšie, rovnaké alebo vyššie ako množstvo tovaru uvedené v technickej špecifikácií predmetu zákazky za predpokladu dodržania kúpnej ceny, na ktorú bola zmluva uzatvorená. Množstvo bude spresňované počas plnenia zmluvy, podľa aktuálnych potrieb odberateľa.
- v prípade akútnej potreby sa dodávateľ zaväzuje kvapalný medic. kyslík dodať najneskôr do 24 hod. od objednania
e) Množstvá zapožičaných technických a medicinálnych plynov v oceľových/tlakových fľašiach a iných tlakových nádobách sa môžu počas platnosti zmluvy meniť podľa aktuálnej potreby a spotreby.
f) Dodávateľ, nainštaluje a pripojí zásobovacie zariadenie v mieste inštalácie (areál odberateľa)
g) Dodávateľ je povinný dodávať fľaše označené druhom plynu, množstvom náplne a záručnou dobou, tieto musia byť uvedené aj na dodacom liste. Fľaše musia byť označené čiarovým kódom z dôvodu identifikácie.
Odberateľ umožní dodávateľovi alebo ním povereným osobám prístup k predmetu nájmu. Dodávateľ má právo na vykonanie prehliadky predmetu nájmu podľa ustanovení vyhl. č. 508/2009 Z.z.
Dodávateľ je povinný vykonať práce, ktoré sú potrebné na zabezpečenie chodu zásobovacieho zariadenia, najmä:
a) odstránenie všetkých odberateľom nahlásených vád, pokiaľ ich odstránenie resp. nápravu nie je oprávnený vykonať zaškolený pracovník v zmysle protokolu o zaškolení
b) vykonanie všetkých prác súvisiacich s uvedením zásobovacieho zariadenia do prevádzky a jeho udržiavanie v prevádzkyschopnom stave, ak toto nie je oprávnený vykonať zaškolený pracovník v zmysle protokolu o zaškolení
c) vykonanie všetkých skúšok stanovených na základe platných právnych predpisov v rámci určených lehôt
d) dodávateľ sa zaväzuje, že počas doby trvania zmluvy zabezpečí opravu zásobovacieho zariadenia do 24 hodín od nahlásenia jeho poruchy, resp. počas pracovných dní zabezpečí do 24 hodín od nahlásenia poruchy náhradné zásobovanie predmetným tovarom. V prípade poruchy oceľových/tlakových fľašiach a iných tlakových nádob, dodávateľ nahradí vadný tovar za nový.
Odberateľ bude prevádzkovať zásobovacie zariadenie a vykonávať pravidelné kontrolné opatrenia v rozsahu:
a) Odberateľ sa zaväzuje dodržiavať všetky právne predpisy potrebné pre bezpečnú prevádzku zásobovacieho zariadenia a to vzhľadom k jeho zatriedeniu ako výhradné technické zariadenie, ktoré odberateľovi budú odovzdané pri zaškolení.
b) Odberateľ počas trvania nájomného vzťahu zabezpečí odbornú spôsobilosť obslužného personálu podľa platných predpisov.
c) odberateľ má právo manipulovať s oceľovými/tlakovými fľašami a s inými tlakovými nádobami a armatúrami (prídavné súčiastky a mechanizmy) potrebnými pre príslušný účel použitia na základe poskytnutého návodu na používanie prostredníctvom zaškolených pracovníkov odberateľa dodávateľom. Akýkoľvek iný zásah do zásobovacieho zariadenia alebo zmena na zásobovacom zariadení, na výkon ktorých nebol pracovník odberateľa zaškolený v zmysle protokolu, odberateľ vykoná len po predchádzajúcom písomnom súhlase dodávateľa a odbornej konzultácie s ním o čom zmluvné strany spíšu záznam.
d) odberateľ je povinný bez zbytočného odkladu informovať dodávateľa o všetkých funkčných poruchách a poškodeniach. Opravy bude zabezpečovať len zaškolený pracovník objednávateľa alebo poverený pracovník dodávateľa
e) odberateľ zabezpečí, aby boli dodržané ochranné pásma (zóny) podľa príslušných právnych predpisov.
Zmluvné a platobné podmienky:
- zmluvné strany sa dohodli na lehote splatnosti faktúr 60 dní odo dňa doručenia faktúry odberateľovi
- dodávateľ tovaru je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru do 5 pracovných dní od dodania tovaru, avšak najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru.
- podkladom na vystavenie faktúry je dodací list/ preberací protokol.
- kúpna cena je stanovená ako pevná a nemenná, zahŕňa kúpnu cenu tovaru, dodanie tovaru do miesta dodania, vrátane nákladov na dopravu a inštaláciu
V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v prísl. výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí odberateľ v prísl. výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad.
Pri zámene tovaru, zaslaní iného druhu tovaru ako je uvedený v časti Technické vlastnosti, alebo množstva, môže odberateľ odmietnuť dodávku, náklady na vrátenie hradí dodávateľ.
Zodpovednosť za vady:
a) Dodávateľ garantuje, že dodaný tovar bude po dobu záručnej doby spôsobilý na použitie na dohodnutý účel, resp. na obvyklý účel a zachová si dohodnuté, resp. inak obvyklé vlastnosti. Záruka za akosť dodávateľom dodaného tovaru sa vzťahuje na všetky jeho vlastnosti po dobu záručnej doby. Dodávateľ poskytne na tovar dodaný záručnú dobu v trvaní záručnej doby vyznačenej na obale tovaru, ktorá plynie odo dňa dodania tovaru uvedeného v dodacom liste/preberacom protokole.
b) Odberateľ je povinný oznámiť bez zbytočného odkladu dodávateľovi všetky zjavné vady tovaru, zistené pri preberaní dodávaného tovaru, alebo bezprostredne po prevzatí tovaru, najneskôr do 7 dní po zistení vady a to v písomnej forme prostredníctvom pošty, alebo e-mailom.
c) Dodávateľ je povinný oznámené vady tovaru odstrániť bez zbytočného odkladu, na vlastné náklady a bez nároku na kompenzáciu týchto nákladov voči odberateľovi, pričom odstránením vád sa rozumie výlučne dodanie náhradného tovaru za vadný tovar, dodanie chýbajúceho tovaru. Týmto ustanovením nie je dotknuté právo odberateľa odstúpiť od zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z..
Zmluvné strany sa dohodli, že svoje vzájomné pohľadávky nepostúpia (ani s nimi nebudú inak obchodovať) s treťou stranou bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. Pre vylúčenie akýchkoľvek pochybností postúpenie pohľadávky bez písomného súhlasu druhej strany spôsobuje neplatnosť takéhoto úkonu. Prípadný súhlas objednávateľa je platný iba za podmienky, že bol udelený predchádzajúci súhlas zriaďovateľa objednávateľa MZ SR.
Ak sa po uzatvorení zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej ako nižšia cena) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť odberateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa zmluvy a nižšou cenou.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a zakladá právo objednávateľa odstúpiť od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Andreja Žarnova 11, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

22.11.2021 12:00 — 22.05.2023 12:00

1,00 celok

198 197,41

198 197,41

V zmysle osobitných požiadaviek na plnenie.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

25.10.2021 10:12

10.11.2021 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.11.2021 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 149
 2
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.10.2021 11:01 - Vstupná ponuka 198 197,00 € Cena bez DPH
25.10.2021 11:01 - Najvýhodnejšia ponuka 198 197,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS