• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.10.2021 10:11
  •    Predkladanie ponúk
    28.10.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.10.2021 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.10.2021 12:50

Detail zákazky Z202120900

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.10.2021 10:11
  •    Predkladanie ponúk
    28.10.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.10.2021 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.10.2021 12:50

Základné údaje

Z202120900

OF-244152

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6009090

Objednávateľ

37961632

UNIVERZITA J. SELYEHO

Bratislavská cesta 3322, Komárno, 94501, SVK

Dodávateľ

36740870

ALEZA INTERIER, s.r.o.

Na Grunte 5A, Bratislava, 83152, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelársky nábytok

kancelársky nábytok, zostava, skriňa, polica, kontajner, vešiak

  • 39130000-2 - Kancelársky nábytok
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelársky nábytok
Funkcia
Spisová skriňa s polenými dverami, čerešňa
Kontajner so zámkom, slivka/biela, JOHAN 2 NEW 12
Kreslo KM1 krémové
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Spisová skriňa s polenými dverami, čerešňa ks 2
Kontajner so zámkom, slivka/biela, JOHAN 2 NEW 12 ks 2
Kreslo KM1 krémové ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Spisová skriňa s polenými dverami, čerešňa Rozmery š x h x v (mm) 800 x 500 x 1781 Dezén čerešňa Výška (mm) 1781 Typ dverí krídlové Šírka (mm) 800 Hĺbka (mm) 500 Počet políc 4
Spisová skriňa s polenými dverami, čerešňa skrine sú vyrobené z laminovanej drevotriesky hrúbky 18 mmhrany sú olepené ABS plastovou hranou hrúbky 1 mm vo farbe dekóru doskypolice hrúbky 18 mm sú pevne spojené s bočnicou skrine, skriňa je pevná
Spisová skriňa s polenými dverami, čerešňa hrany všetkých dielov sú olepené plastovou ABS hranou skriňa má pohľadovú zadnú časť s možnosťou umiestnenia v priestore rektifikačné klzáky na vyrovnanie nerovností podlahy až do 10 mm
Spisová skriňa s polenými dverami, čerešňa rukoväte sú vyrobené z lešteného hliníka skrine s dverami sú uzamykateľné zámkom s dvoma kľúčmi skrine sú dodávane v demontovanom stave s rýchlou a jednoduchou montážou
Kontajner so zámkom, slivka/biela, JOHAN 2 NEW 12 Výrobca Kondela FARBA Hnedá MATERIAL Drevotrieska HMOTNOST 18.0
Kontajner so zámkom, slivka/biela, JOHAN 2 NEW 12 Kancelársky kontajner JOHAN 2 NEW 12 so zámkom a štyrmi šuplíkmi Zámok je len pre hornú zásuvku, zvyšné zásuvky sa nedajú uzamknúť. farebné prevedenie: slivka/biela, materiál: DTD lamiovaná
Kontajner so zámkom, slivka/biela, JOHAN 2 NEW 12 Rozmery (ŠxHxV): 39×40,5×61,5 cm Hrúbka materiálu: 16/22 mm Slovenský výrobok ABS hrany Dodávané v demonte
Kreslo KM1 krémové Hmotnosť 20.00 Šírka 67 Hĺbka (dĺ.) 46 Výška 76 Záruka 2 roky Hlavná farba krémová Miestnosť kancelária, obývačka Typ nábytku kreslo Funkcie navyše Spacia plocha Nie
Kreslo KM1 krémové Materiál ekokoža Výplň sedáku Výplň vankúšov
Kreslo KM1 krémové Elegantné kreslo TM-1 je vhodné do moderných obývačiek kancelárii či barov. Je potiahnuté ekokožou krémovej farby. Rozmer kresla (v/š/h) 76 x 67 x 47 cm. Plastové nožičky.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Ekvivalent - objednávateľ bude akceptovať ako ekvivalentný výrobok len tovar s rovnakou alebo vyššou kvalitou ako požadovaný výrobok. Daný nábytok potrebujeme za účelom doplnenia už existujúcej zostavy kancelárskeho nábytku.
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od uzavretia zmluvy
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hradná 21, Katedra Chémie, Komárno, Komárno, Nitriansky, Slovenská republika

29.10.2021 08:00 — 05.11.2021 15:00

1,00 zostava

961,60

961,60

Ekvivalent - objednávateľ bude akceptovať ako ekvivalentný výrobok len tovar s rovnakou alebo vyššou kvalitou ako požadovaný výrobok. Daný nábytok potrebujeme za účelom doplnenia už existujúcej zostavy kancelárskeho nábytku.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

22.10.2021 10:11

28.10.2021 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.10.2021 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 233
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.10.2021 23:26 - Vstupná ponuka 961,60 € Cena s DPH
26.10.2021 23:26 - Najvýhodnejšia ponuka 961,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS