30807484
Sociálna poisťovňa
29. augusta 8 - 10, Bratislava, 81363, SVK
35804262
NTT Slovakia s. r. o.
Jozefa Hagaru 9, Bratislava, 83151, SVK
Dodávka bezpečnostného systému (firewall, loadbalancer s ochranou aplikácií, kontrola prístupu užívateľov)
firewall, loadbalancer
Tovar, Služba
1. Dodávka bezpečnostného systému (firewall, loadbalancer s ochranou aplikácií, kontrola prístupu užívateľov)
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom dodávky je vysoko dostupné riešenie riadenia prístupu k aplikáciám vrátane komplexnej implementácie a integrácie do existujúceho produkčného prostredia. Plnenie predmetu zmluvy musí byť vykonané tak, aby nedošlo k prerušeniu existujúcich prevádzkových procesov objednávateľa. Presná špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Systém riadenia prístupu k aplikáciám | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Systém riadenia prístupu k aplikáciám - vlastnosti: | * |
Prevedenie | Klastrovaná systémová jednotka pozostávajúca z dvoch samostatných zariadení |
Základné vlastnosti pre riadenie prístupu k aplikáciám | - Štandardizácia služieb riadenia prístupu k aplikáciám - Spracovanie požiadaviek na úrovniach L4-L7 - Ochrana ostatných aplikácií, v prípade že niektorá aplikácia čelí útoku |
* | - Ochrana voči L3-L7 DoS útokom - Podpora VXLAN a NVGRE - Podpora pre HTTP/3 - IPv6/IPv4 podpora |
* | - Podpora pokročilých smerovacích protokolov - Podpora pre SNMP (v1/v2c/v3) - Skriptovací jazyk s podporou pre HTTP/2 - Škálovateľnosť |
Dodatočné vlastnosti pre riadenie prístupu k aplikáciám | - Automatizácia a orchestrácia doručovania aplikácií o Manažment prevádzky aplikácií o Bezpečné doručovanie aplikácií o Optimalizácia doručovania aplikácií o Viditeľnosť a monitorovanie |
* | o DNS firewall o Kompletné DNSSEC podpisovanie o SSL vizibilit o SSL/TLS Offload – Hardvérovo akcelerované o Podpora Ansible, Chef, Puppet o Aplikačné šablóny podnikových aplikácií |
Dodatočné vlastnosti pre riadenie prístupu k aplikáciám | - Proaktívna ochrana aplikácií o Ochrana WEB a Mobile aplikácií pred všetkými OWASP TOP 10 hrozbami o Ochrana citlivých dát pred zneužitím o Ochrana voči L4-L7 DoS útokom |
* | Ochrana API interfejsov o Aplikácia bezpečnostných záplat o Podpora pre importovanie súborov OpenAPI 3.0 pre potreby vytvorenia komplexných WAF politík |
* | o Sieťová DDoS detekcia a ochrana o Inšpekcia SSL spojení o Ochrana voči DNS DDoS útokom o Sieťový L3-L4 Firewall |
* | o Podpora Mikroslužieb vo WAF politikách o Kontrolný panel ochrany API rozhraní s vlastnosťami: Stav a výkon API Štatistika WAF pre jednotlivé API |
* | Štatistika používania API skupín API Profily o Zariadenie/Klient - identifikácia |
Dodatočné vlastnosti pre riadenie prístupu k aplikáciám | - Riadenie prístupu k aplikáciám o Podpora pre IDaaS o Inteligentná integrácia s IAM o Centralizovaný manažment riadenia prístupov |
* | o Podpora validácie modelu Zero Trust: Identita užívateľa, umiestnenie zariadenia, MFA, kroková autentifikácia, IDaaS integrácia |
* | o Schopnosť integrácie s treťostrannými riešeniami systémov AAA použitím API volaní o Podpora pre Privileged User Access o SSO o OAuth, SAML podpora |
* | o DTLS 1.2 podpora o Prístup k aplikáciám prostredníctvom SSL VPN |
Záručné doby a SLA podmienky | záručná doba vrátane podpory výrobcu zariadení počas doby 36 mesiacov, nahlasovanie incidentov v pracovných hodinách počas pracovných dní, |
* | nástup na vykonanie servisného zásahu najneskôr na nasledujúci pracovný deň |
Zariadenie - vlastnosti: | * |
Prevedenie | 1RU |
CPU | minimálne 1 CPU minimálne 4 jadrá |
Veľkosť operačnej pamäte | Minimálne 48 GB DDR4 |
Dátové úložisko - kapacita | minimálne 1x480 GB SSD |
Konektivita | Podpora minimálne 8 x10G SFP+ port, osadené 4 x10G SFP+ s konektorom LC Podpora minimálne 4 x40G QSFP+ port |
Zdroje napájania | 2x600 W AC |
Kapacita spracovania | L7 požiadaviek /s: 1.8M L4 spojení /s : 800K L4 HTTP požiadaviek /s: 12M Maximum L4 konkurenčných spojení: 40M Priepustnosť: 60 Gbps/35 Gbps L4/L7 |
HW SSL zaťaženie | ECC: 20K TPS (ECDSA P-256) RSA: 35K TPS (2K keys) 20 Gbps kryptovanie |
HW kompresia | Min. 20 Gbps |
HW DDoS protekcia | Min. SYN cookies /s: 50M |
Virtualizácia | 8 vCMP hostov |
Bezpečnostné normy | ANSI/UL 60950-1-2014 CSA 60950-1-07, including A1:2011+A2:2014 IEC 60950-1:2005, A1:2009+A2:2013 EN 60950-1:2006+A11:2009+A1:2010+A12:2011+A2:2013 |
Certifikácia | ETSI EN 300 386 V1.6.1 (2012); EN 55032:2012 Class A; EN 61000-3-2:2014; EN 61000-3-3:2013; EN 55024:2010; FCC Class A (Part 15), IC Class A; VCCI Class A |
Názov |
I. CENA |
1. Dodávateľ je povinný predložiť podrobnú Cenovú kalkuláciu do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy, v ktorej pre položku 1. uvedenú v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu zákazky uvedie: jednotkovú cenu bez DPH, jednotkovú cenu s DPH, cenu spolu bez DPH, cenu spolu s DPH, cenu celkom bez DPH, cenu celkom s DPH. Celková cena za predmet zákazky/zmluvy v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu zmluvy, uvedenou v článku IV Zmluvy - Zmluvná cena. |
2. Celková cena predmetu zmluvy a jednotková cena obsahuje všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu uvedeného v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu (dodávka, doprava, vykládka, inštalácia, implementácia a integrácia do existujúceho produkčného prostredia, záruka a podpora) a tiež všetky dane, clá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy. |
3. Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zákazky/zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. |
4. Celková cena, ceny spolu a jednotkové ceny v cenovej kalkulácii budú zaokrúhlené maximálne na dve (2) desatinné miesta. |
5. V prípade, ak dodávateľ ku dňu predkladanie ponúk nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za poskytovanie služieb o hodnotu DPH. |
II. MIMORIADNE NÍZKA PONUKA |
1. V prípade, ak cena dodávateľa bude neprimerane nízka vo vzťahu k tovaru alebo službe, resp. bude vykazovať znaky mimoriadne nízkej ponuky podľa § 53 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (zákon o verejnom obstarávaní), dodávateľ je povinný predložiť na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom doklady a vyjadrenie, ktorým preukáže v rozsahu § 53 zákona o verejnom obstarávaní reálnosť plnenia za zmluvnú cenu. |
2. Ak dodávateľ v čase stanovenom objednávateľom nepredloží na základe písomnej výzvy doklady a vyjadrenia preukazujúce reálnosť plnenia predmetu zákazky/zmluvy za cenu vykazujúce znaky neprimerane nízkej ceny, resp. mimoriadne nízkej ponuky, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
III. PLNENIE PREDMETU ZMLUVY |
1. Dodávateľ sa zaväzuje do 2 pracovných dní od účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie tejto zmluvy v rozsahu meno, priezvisko, e-mailová adresa, telefónne číslo, funkcia a zároveň predloží aj telefónne číslo a e-mailovú adresu na hlásenie záručných vád objednávateľom. |
2. Dodávateľ sa zaväzuje do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy predložiť na zverejnené kontaktné údaje Objednávateľa jeho vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy s presným označením a popisom ponúkaných produktov, ktoré musia súhlasiť s požadovanými vlastnosťami a parametrami zariadenia a služieb. |
3. V prípade, že Dodávateľom navrhované riešenie nespĺňa požadované parametre, je Dodávateľ povinný do 3 pracovných dní nahradiť toto riešenie plnením plne zodpovedajúcim požiadavkám Objednávateľa. |
4. Dodávateľ do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy preukáže, že je disponuje vlastným systémom na nahlasovanie porúch v režime 24x7 a to minimálne telefonicky, e-mailom s centrálnou adresou monitorovanou počas poskytovania servisu. |
5. Dodávateľ do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy predloží doklad vystavený výrobcom alebo oficiálnym distribútorom výrobcu, že zariadenia, ktoré sú predmetom zmluvy, pochádzajú z oficiálnej distribúcie určenej na predaj Slovenskej republike. |
6. Dodávateľ do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy predloží doklad vystavený výrobcom alebo oficiálnym distribútorom výrobcu, že je certifikovaným partnerom výrobcu zariadení a že výrobca garantuje vykonávanie odborného záručného a pozáručného servisu na zariadenia dodané prostredníctvom Dodávateľa aj v prípade zániku Dodávateľa, alebo ukončenia jeho pôsobenia na trhu a to v zmysle všeobecných záručných podmienok výrobcu zariadení. |
7. Dodávateľ do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy preukáže, že certifikátmi o zavedení systému riadenia kvality v zmysle požiadaviek normy ISO 9001 a normy ISO 27001. Objednávateľ prijme aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie kvality, predložené dodávateľom, pokiaľ preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie kvality sú v súlade s požadovanými normami zabezpečenia kvality. |
8. Dodávateľ do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy preukáže, že: a) disponuje certifikátmi/osvedčeniami výrobcu ponúkaných zariadení v rozsahu: min.: Certified administrator – min. 1 pracovník, b) v oblasti projektového manažmentu je držiteľom certifikátu min. ITIL Foundation-certifikácia pre riadenie IT služieb a procesov prevádzky v rozsahu min. 1 pracovník. |
9. Miestom plnenia je ústredie objednávateľa v Bratislave. Objednávateľ sa zaväzuje poskytnúť dodávateľovi presné adresy plnenia s kontaktnými osobami v mieste plnenia a kontaktný e-mail, a to obratom, najneskôr však do 1 pracovného dňa od uzavretia zmluvy. |
10. Dodávateľ dodá predmet zmluvy najneskôr do 10 pracovných dní odo dňa obdržania výzvy od Objednávateľa o jeho pripravenosti prevziať predmet zmluvy. Dodávateľ sa zaväzuje, že pri plnení predmetu zmluvy nedôjde k prerušeniu existujúcich prevádzkových procesov objednávateľa. |
11. Dodávateľ je povinný spresniť deň a hodinu dodania predmetu plnenia, resp. jeho časti telefonicky alebo e-mailom, minimálne dva dni pred dodaním predmetu zmluvy a tento termín musí písomne potvrdiť zodpovedný zástupca objednávateľa. |
12. Dodávateľ dodá tovar, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v Európskej únii a bude vyhovovať platným normám EÚ, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. Rozbalený, použitý, či repasovaný tovar nebude akceptovaný. Požaduje sa dodávka nových zariadení od výrobcu (továrensky vyrobenú), zapečatenú ochrannými prvkami výrobcu t. j. krabica je prelepená originálnou neporušenou ochrannou páskou výrobcu. |
13. Plnenie predmetu zmluvy musí zahŕňať všetky nevyhnutné úkony pre úspešnú implementáciu a integráciu zariadení do produkčnej prevádzky Objednávateľa minimálne v rozsahu: - analýza súčasného stavu prevádzkovej infraštruktúry - kontrola stavu a funkcie existujúcich zariadení - porovnanie existujúceho stavu s aktuálnou dokumentáciou - zhrnutie analytických dát - návrh konfigurácie aktualizovaného produkčného prostredia - návrh ďalších postupov projektu |
Podmienkou implementácie a integrácie dodaných zariadení je odsúhlasenie návrhov konfigurácie a ďalších postupov projektu Objednávateľom. |
- inštalácia zariadení do existujúceho IT prostredia - SW a HW aktualizácia dodaných zariadení - integračný test kompatibility s existujúcou IT infraštruktúrou - konfigurácia navrhnutého produkčného prostredia - integrácia dodaného prostredia do existujúcej HW infraštruktúry - integrácia dodaného prostredia do existujúcej SW infraštruktúry - návrh akceptačných testov a postupov - diagnostika a test dodanej infraštruktúry v produkčnom prostredí - analýza výsledkov - spracovanie projektovej dokumentácie |
Podmienkou úspešného plnenia predmetu zmluvy je obojstranná akceptácia pozitívneho výsledku záverečných testov. |
IV. FAKTURÁCIA |
1. Úhrada za predmet zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. Cena za skutočne dodaný/poskytnutý celý predmet plnenia bude uhradená jednorazovo na základe dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry. |
2. Dodávateľovi vznikne právo na vystavenie faktúry jednorazovo za predmet zákazky podľa bodu 1. podpísaním akceptačného protokolu oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán. Podpísaný a zmluvnými stranami odsúhlasený akceptačný protokol bude neoddeliteľnou prílohou faktúry. |
3. Splatnosť faktúr je najneskôr do 30 dní odo dňa jej doručenia do podateľne objednávateľa. |
4. Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru listinne poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa. |
5. Miesto doručenia faktúry v listinnej forme je sídlo objednávateľa. E-mailovú adresu, na ktorú bude dodávateľ zasielať faktúry elektronicky oznámi objednávateľ dodávateľovi obratom, najneskôr do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
6. Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, |
resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti. Dodávateľ je zároveň povinný bezodkladne poslať opravenú alebo novú faktúru znovu aj v elektronickej podobe na e-mailovú adresu uvedenú objednávateľom v zmysle predošlého bodu. |
7. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ v tomto prípade bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z. |
V. OSOBITNÉ USTANOVENIA |
. Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený dodávať tovar alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. Objednávateľ na overenie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní použije údaje a výpis z registra právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci podľa zákona č. 272/2015 Z. z. o registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení |
zákona č. 52/2018Z.z. za predpokladu, že požadované údaje je možné overiť v tomto registri. V prípade, ak v registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci nie je možné preukázanie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní overiť, objednávateľ požiada dodávateľa o predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní v ním určenej lehote. |
V prípade, ak dodávateľ nie je oprávnený dodávať tovar, alebo poskytovať službu ktorý odpovedá predmetu zákazky, objednávateľ je oprávnený odstúpiť o zmluvy v zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky", Čl. XVIII "Ukončenie zmluvy", bod 18.2 písm. a) a b). Objednávateľ zároveň upozorňuje dodávateľa, že v zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska, |
1. časť "Trhový poriadok", Čl. IV "dodávateľ", bod 4, dodávateľ sa už samotnou registráciou do EKS zaväzuje akceptovať a dodržiavať obchodné podmienky elektronického trhoviska, vrátane povinnosti spĺňať všetky kvalifikačné, odborné, technické a akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi vo vzťahu k plneniu, ktoré tvorí predmet zákazky. |
2. V prípade, ak bude celková cena za predmet zmluvy prevyšujúca 100000 eur, je podmienkou nadobudnutia platnosti a účinnosti zmluvy zápis konečných užívateľov výhod dodávateľa v registri partnerov verejného sektora podľa zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "zákon o registri partnerov"). |
Ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o registri partnerov, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra /bod 4.4 VZP OPET/. |
3. Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o registri partnerov a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy /bod 18.2 písm. w) VZP OPET/. |
4. Uchádzač môže ponúknuť i kompatibilné ekvivalenty, rešpektujúc záručné podmienky a plnú funkčnosť a nezmenené vlastnosti avšak plne kompatibilné so súčasne implementovanými technológiami z dôvodu ochrany už zrealizovanej investície. Dodávateľ je povinný objednávateľovi riadne preukázať parametre ekvivalentného plnenia. |
5. Funkčné, technické a výkonnostné požiadavky na predmet zákazky/zmluvy, ktoré sú uvedené vo Funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zákazky/zmluvy sú považované za minimálne. Objednávateľ akceptuje aj také funkčné, technické a výkonnostné vlastnosti predmetu zákazky/zmluvy, ktorých vyjadrené kvantifikovateľné aj nekvantifikovateľné parametre budú vyššie (lepšie) ako sú objednávateľom uvedené požadované parametre funkčných, technických a výkonnostných vlastnostiach predmetu zákazky/zmluvy. |
6. Porušenie ktorejkoľvek podmienky bude považované za podstatné porušenie Zmluvy. V prípade porušenia podmienok ustanovených touto Zmluvou zo strany Dodávateľa je Objednávateľ oprávnený fakturovať Zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z celkovej ceny predmetu Zmluvy. Právo na náhradu preukázateľne spôsobenej škody týmto nie je dotknuté. |
7. V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku alebo ktorékoľvek ustanovenia uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
8. Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. |
9. Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky". |
Slovenská republika
11.11.2021 11:00 — 22.11.2021 11:00
1,00 cena celkom
254 400,00
254 400,00
Plnenie na základe opisného formulára.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
25.10.2021 08:40
08.11.2021 11:00
08.11.2021 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
05.11.2021 14:09 - Vstupná ponuka | 254 400,00 | € | Cena s DPH |
05.11.2021 14:09 - Najvýhodnejšia ponuka | 254 400,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: