• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.10.2021 14:04
  •    Predkladanie ponúk
    03.11.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.11.2021 11:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.11.2021 11:30

Detail zákazky Z202120880

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.10.2021 14:04
  •    Predkladanie ponúk
    03.11.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.11.2021 11:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.11.2021 11:30

Základné údaje

Z202120880

OF-243592

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6016138

Objednávateľ

42499500

Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky

Lazovná 63, Banská Bystrica, 97401, SVK

Dodávateľ

36556050

ITSK, s.r.o.

Zelená 29, Nitra, 94905, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Externé disky

externé disky

  • 30233132-5 - Mechaniky pevného disku
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. WD My Book 3,5" 4TB USB 3.0 alebo ekvivalent
Funkcia
zariadenia na prenos a archiváciu dát
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
WD My Book 3,5" 4TB USB 3.0 alebo ekvivalent ks 8
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Názov parametra: Hodnota minimálneho parametra:
Typ úložiska HDD
Kapacita úložiska 4 000 GB (4 TB)
Formát 3,5"
Rozhrania USB 3.2 Gen 1 (USB 3.0)
Konektor Micro USB-B
Materiál obalu Plast
USB kábel súčasť balenia Áno
Použitie Externý
Šifrovanie 256-bitové hardvérové AES
Záruka Záruka na zariadenie po dobu 3 rokov
 2. WD 2,5" Elements Portable 2 TB alebo ekvivalent
Funkcia
zariadenia na prenos a archiváciu dát
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
WD 2,5" Elements Portable 2 TB alebo ekvivalent ks 57
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Názov parametra: Hodnota minimálneho parametra:
Typ úložiska HDD
Kapacita úložiska 2 000 GB (2 TB)
Formát 2,5"
Rozhrania USB 3.2 Gen 1 (USB 3.0)
Konektor Micro USB-B
Materiál obalu Plast
USB kábel súčasť balenia Áno
Použitie Externý
Záruka Záruka na zariadenie po dobu 3 rokov
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia: Bratislava 1x
Dodávateľ je povinný vyplniť prílohu č. 1 Technické parametre preukazujúce splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky.
Predmet zákazky musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne a kvantitatívne parametre uvedené v prílohe č.1, musí byť originálny, nový, v bezchybnom stave, nie renovovaný a použitý, v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou (záručný list) a v slovenskom alebo v českom jazyku.
Dodávateľovi sa umožňuje dodanie ekvivalentu požadovaného predmetu zákazky, ale len v prípade, že ide o produkt s rovnakými, respektíve lepšími parametrami ako sú požadované parametre.
Akékoľvek nesplnenie povinnosti dodávateľa v zmysle opisu predmetu zákazky - technickej špecifikácie a osobitných požiadaviek ako aj nepredloženie vlastného návrhu plnenia zákazky sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom, objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy a udeliť negatívnu referenciu.
Dodávateľ je povinný v lehote do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť kontaktné údaje osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia zmluvy.
Dodávateľ je povinný v lehote do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť aktualizovaný (položkový) rozpočet s uvedením jednotkovej ceny bez DPH a vrátane DPH a celkovej ceny bez DPH a s DPH.
Objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby.
Cenu za príslušný tovar a služby podľa zmluvy sa objednávateľ zaväzuje zaplatiť dodávateľovi na základe faktúry s lehotou splatnosti 30 dní odo dňa ich doručenia. Vo faktúre bude uvedené číslo zmluvy.
Ak dodávateľ nie je platcom DPH, musí túto skutočnosť uviesť v ponuke.
Termín dodania do 14 dní od platnosti kúpnej zmluvy.
Splatnosť faktúry 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry. Prílohou faktúry musia byť dodacie listy potvrdené oboma zmluvnými stranami s uvedením dátumu a podpisom preberajúcej zodpovednej osoby.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Tomášikova 1498/30, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

07.11.2021 07:00 — 20.11.2021 14:30

65,00 ks

5 233,63

4 361,36

Dodávateľ je povinný v ponuke predložiť špecifikáciu dodávaného tovaru vrátane výrobcu, obchodného názvu a typu, preukazujúcu splnenie všetkých technických parametrov. Súčasťou musí byť aj prospekt/fotografia dodávaného tovaru.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

22.10.2021 14:04

03.11.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.11.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 373
 73
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.10.2021 14:12 - Vstupná ponuka 5 202,00 € Cena s DPH
22.10.2021 14:12 - Najvýhodnejšia ponuka 5 202,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS