• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.10.2021 09:32
  •    Predkladanie ponúk
    26.10.2021 09:35
  •    Ukončenie zákazky
    26.10.2021 10:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.10.2021 10:35

Detail zákazky Z202120874

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.10.2021 09:32
  •    Predkladanie ponúk
    26.10.2021 09:35
  •    Ukončenie zákazky
    26.10.2021 10:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.10.2021 10:35

Základné údaje

Z202120874

OF-243972

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6003109

Objednávateľ

17336171

Liečebňa pre dlhodobo chorých Štiavnička

Štiavnička 132, Ružomberok, 03401, SVK

Dodávateľ

35743565

MAGNA ENERGIA a.s.

Urbánkova 2853/6A, Piešťany, 92101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zemný plyn

zemný plyn, dodávka zemného plynu

  • 09123000-7 - Zemný plyn
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zemný plyn
Funkcia
Opakovaná dodávka zemného plynu do Odberného miesta objednávateľa (ďalej len "OM") v množstve, čase, kvalite a za účelom uvedeným v technickej špecifikácii a podľa Osobitných požiadaviek na plnenie.
Preprava plynu, distribúcia plynu, regulované distribučné služby od príslušného PDS, ku ktorej je OM Objednávateľa pripojené a ostatné súvisiace služby (ďalej aj ako "Distribučné služby")
Prevzatie zodpovednosti za odchýlku za Objednávateľa pre OM objednávateľa voči zúčtovateľovi odchýlok.
Garancia zabezpečenia plynulej dodávky plynu do uvedeného OM Objednávateľa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Celkové predpokladané množstvo pre odberné miesto za zmluvné obdobie - 12 mesiacov kWh 700 000
Doba plnenia mesiac 12
Denné maximálne množstvo m3 470
Zaradenie odberu skupina SO
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Počet odberných miest 1
POD kód SKSPPDIS000530021782
Tolerancia odberu zemného plynu min.na úrovni od 70% do 130%
Číslo Odberného miesta 4101456624
Začiatok plnenia: 1.1.2022
Koniec plnenia: 31.12.2022
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Súčasťou tejto zmluvy sú Všeobecné zmluvné podmienky (ďalej len "VZP"), ktoré tvoria súčasť Obchodných podmienok elektronického trhoviska (Ďalej len "OPET") a osobitné ustanovenia o zákazkách na dodanie elektriny a plynu (ďalej len "OUEP"). OPET, VZP a OUEP upravujú najmä otázky súvisiace so vznikom tejto zmluvy na združenú dodávku plynu.
2. Plnenie zmluvy bude zabezpečené v štandardoch kvality podľa Vyhlášky URSO č. 278/2012 Z. z. ktorou sa ustanovujú štandardy kvality uskladňovania plynu, prepravy plynu, distribúcie plynu a dodávky plynu v znení neskorších predpisov
3. Dodávka plynu je považovaná za opakované plnenie a to v mesačných lehotách počas celej doby plnenia zmluvy
4. Cena za Plnenie musí byť stanovená ako celková cena za dodávku plynu s DPH, počas celého zmluvného obdobia, za podmienok uvedených v platných OPET, platných OUEP a v zmysle platnej legislatívy v oblasti plynárenstva. Pre stanovenie ceny za distribučné služby sa použije cenník distribúcie príslušného PDS schválený Úradom pre reguláciu sieťových odvetví (URSO) platný v čase predloženia Kontraktačnej alebo Obchodnej ponuky Dodávateľa
5. Dodávateľ je povinný spĺňať všetky kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady, mať predpísané povolenia a skúšky a spĺňať akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi a záväznými technickými normami pre riadne poskytnutie predmetu zmluvy a realizovať predmet zmluvy len prostredníctvom osôb spĺňajúcich všetky predmetné požiadavky pre poskytovanie predmetu zmluvy
6. Dodávateľ predloží objednávateľovi do 7 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy: cenník plnenia, podľa ktorého stanovil Cenu plnenia do svojej ponuky, obsahujúci jednotkové ceny za všetky zložky ceny uvedené v čl. V bod 5.2 OUEP v znení platnom ku dňu vyhlásenia tejto zákazky v ET EKS.
7. Cena musí obsahovať všetky náklady súvisiace s dodávkou zemného plynu v zmysle čl. V OUEP, zemný plyn a distribučný poplatok - ÚRSO.
8. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
9. Faktúra dodávateľa musí okrem náležitostí podľa VZP obsahovať aj náležitosti v zmysle príslušných energetických predpisov, vrátane informácie o skladbe integrovanej ceny za dodávku plnenia. Faktúra bude splatná v lehote 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
10. Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa mesiaca, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol tovar dodaný.
11. Objednávateľ je oprávnený namietať vecnú a formálnu správnosť a úplnosť faktúry, či jej povinných príloh najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia predmetnej faktúry objednávateľovi vrátením faktúry s uvedením konkrétnych formálnych či vecných výhrad objednávateľa voči predmetnej faktúre
12. Ak objednávateľ vráti faktúru dodávateľovi, lehota splatnosti faktúry sa pretrhne a doručením opravenej faktúry dodávateľa začína plynúť nová lehota splatnosti faktúry. Všetky peňažné plnenia, cena a iné peňažné sumy v zmysle zmluvy sú stanovené v mene Euro.
13. Objednávateľ má právo, bez zbytočného odkladu po zistení nedostatkov, písomne reklamovať u dodávateľa kvalitu poskytnutého plnenia, odpočet určeného meradla a fakturáciu poskytnutého plnenia alebo s tým súvisiacich služieb. Dodávateľ vybaví reklamáciu v čo najkratšom možnom čase, najneskôr však do 30 dní od uplatnenia reklamácie.
14. Pri podstatnom porušení povinností zmluvných strán vyplývajúcich z tejto zmluvy môže oprávnená strana odstúpiť od tejto zmluvy bez zbytočného odkladu. Za podstatné porušenie zmluvných povinností sa považuje porušenie povinností uvedených v Čl.XII.bod 12.2 a 12.3 OUEP
15. Zmluvné strany sa dohodli, že za podstatné porušenie zmluvných povinností bude objednávateľ považovať: - odobratie licencie resp. oprávnenie na dodávku a distribúciu zemného plynu, - ak sa dodávateľ dostane do návrhu na konkurz alebo vyrovnanie, alebo je voči nemu vznesený právoplatný výkon exekučného rozhodnutia, - ak dodaný tovar nebude zodpovedať vlastnostiam dohodnutým v tejto zmluve.
16. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vzniknú dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu, dodávateľ nie je oprávnený postúpiť tretím osobám bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Postúpenie pohľadávok bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je neplatné. Súhlas dlžníka je platný za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Štiavnička, Ružomberok, Žilinský, Slovenská republika

12

1,00 v technickej špecifikácii

70 705,01

58 920,84

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podľa technickej špecifikácie.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

20.10.2021 09:32

26.10.2021 09:35

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.10.2021 09:50

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 86
 25
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.10.2021 09:01 - Vstupná ponuka 70 600,09 € Cena s DPH
26.10.2021 09:01 - Najvýhodnejšia ponuka 70 585,86 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS