• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.10.2021 14:06
  •    Predkladanie ponúk
    27.10.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.10.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.10.2021 10:50

Detail zákazky Z202120870

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.10.2021 14:06
  •    Predkladanie ponúk
    27.10.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.10.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.10.2021 10:50

Základné údaje

Z202120870

OF-244094

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6005957

Objednávateľ

31797903

Úrad pre verejné obstarávanie

Ružová dolina 10, Bratislava, 82109, SVK

Dodávateľ

46178899

Hardware Support s.r.o.

Brnianska 2417, Trenčín, 91105, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Support (podpora) pre 4ks Cisco ASA 5515-K9 Firewall alebo ekvivalent

softvérové licencie

  • 72250000-2 - Služby týkajúce sa podpory systému

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Support (podpora) pre 4ks Cisco ASA 5515-K9 Firewall alebo ekvivalent
Funkcia
Predmetom zákazky je obstaranie Supportu (podpory) pre 4ks Cisco ASA 5515-K9 Firewall v.č FTX20371OQM, FTX203710NY, FTX203710KZ, FXT203710QL alebo ekvivalent služby podpory Cisco ASA 5515-K9 Firewall na obdobie od 1.11.2021 do 31.8.2022. V prípade ekvivalentu je požadovaná rovnaká úroveň a rozsah služieb podpory pre zariadenia Cisco ASA 5515-K9 Firewall.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Support (podpora) pre Cisco ASA 5515-K9 Firewall v.č FTX20371OQM, FTX203710NY, FTX203710KZ, FXT203710QL alebo ekvivalent služby podpory Cisco ASA 5515-K9 Firewall na obdobie od 1.11.2021 do 31.8.2022. V prípade ekvivalentu je požadovaná rovnaká úroveň a rozsah služieb podpory pre zariadenia Cisco ASA 5515-K9 Firewall. ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
V prípade, že verejný obstarávateľ požaduje dodať v rámci opisu predmetu zákazky konkrétny výrobok, výrobný postup, značku, patent, typ, alebo odkazuje na konkrétnu krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, uchádzač je v súlade s § 42 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní oprávnený predložiť ponuku aj na technický a funkčný ekvivalent.
Za technický a funkčný ekvivalent sa považuje taká ponuka (riešenie), ktorá spĺňa úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré je obstarávaný predmet zákazky určený (viď rozhodnutie Rady Úradu pre verejné obstarávanie č. 503-9000/2014-KR/5 zo dňa 03.03.2014).
V prípade, že verejný obstarávateľ požaduje dodať v rámci opisu predmetu zákazky konkrétny výrobok, výrobný postup, značku, patent, typ, alebo odkazuje na konkrétnu krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, verejný obstarávateľ vyžaduje, aby uchádzač už vo svojej ponuke predložil dôkaz o ekvivalentnosti ním navrhovanej ponuky (riešenia) s predmetom zákazky definovaným v rámci opisu predmetu zákazky (viď rozsudok SD EÚ vo veci C‑14/17 z 12. júla 2018).
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Celková cena (cena celkom) predmetu zmluvy obsahuje všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zákazky, uvedeným v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu zákazky, a tiež všetky dane, clá a poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy.
2. Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zákazky (zmluvy). Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú priemerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk.
3. Dodávateľ sa zaväzuje do dvoch (2) pracovných dní od účinnosti zmluvy predložiť  objednávateľovi kontaktné údaje osoby (osôb) zodpovedných za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, telefónne číslo a e-mail.
4. Miestom plnenia je sídlo objednávateľa. Objednávateľ poskytne do dvoch (2) pracovných dní od účinnosti zmluvy meno, priezvisko a  e-mail kontaktnej osoby objednávateľa.
5. Dokladom o začatí poskytovania technickej podpory, ktorá je predmetom zmluvy, bude akceptačný protokol podpísaný oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán.
6. Úhrada za predmet zákazky bude realizovaná fomou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. Cena za skutočne dodaný/poskytnutý celý predmet plnenia bude uhradená jednorázovo na základe dodávateľom vyhotovenej a objednávateľovi doručenej faktúry.  Prílohou faktúry bude kópia preberacieho protokolu potvrdená oprávneným zástupcom objednávateľa.
7. Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky".

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ružová Dolina 10, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

01.11.2021 00:00 — 01.09.2022 00:00

1,00 subor

2 880,00

2 400,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

20.10.2021 14:06

27.10.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.10.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 426
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.10.2021 12:55 - Vstupná ponuka 2 880,00 € Cena s DPH
21.10.2021 12:55 - Najvýhodnejšia ponuka 2 880,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS