• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.10.2021 08:11
  •    Predkladanie ponúk
    08.11.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.11.2021 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.11.2021 09:50

Detail zákazky Z202120869

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.10.2021 08:11
  •    Predkladanie ponúk
    08.11.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.11.2021 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.11.2021 09:50

Základné údaje

Z202120869

OF-242580

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6022689

Objednávateľ

35971126

Národný ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.

Pod Krásnou hôrkou 1, Bratislava, 83348, SVK

Dodávateľ

35727578

MEDLINE MEDICA SLOVAKIA, s.r.o.

Kopčianska 92, Bratislava, 85203, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Prístroj na mimotelový obeh krvi s príslušenstvom a termoregulačná jednotka

prístroj na mimotelový obeh krvi, termoregulačná jednotka

  • 33186000-7 - Jednotky pre mimotelový obeh
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. A) Prístroj na mimotelový obeh krvi s príslušenstvom
Funkcia
Mobilný, elektromechanický, individuálne konfigurovateľný prístroj určený na zabezpečenie mimotelového obehu počas kardiochirurgickej operácie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Základná konzola pre štyri čerpadlá ks 1
2.Teleskopické držiaky horizontálne a vertikálne ks 3
3. a) Čerpadlo valčekové rotačné s diametrom 140-150 mm ks 3
3. b) Čerpadlo dvojhlavé valčekové rotačné s diametrom 80-100 mm ks 1
3. c) Centrifugálne čerpadlo s flexibilným držiakom s bezpečnostným elektrickým klemom na hadicový systém a s meračom prietoku v hadiciach ks 1
4. Systémový panel ks 1
5. Zmiešavač plynov pre vzduch a kyslík s manuálnym množstvom a koncetrácie podávanej zmesi ks 1
6. Vlastný záložný zdroj ks 1
7. Elektrický venózny oklúder s držiakom s možnosťou nastavenia oklúzie v percentách priemeru hadice. ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Modulový systém čerpadiel, čerpadlá vzájomne zameniteľné.
Nezávislý kontrolný systém pre každé čerpadlo.
Vlastná riadiaca jednotka s dotykovým panelom pre každé čerpadlo.
Výber nastavenia všetkých rotačných čerpadiel na kontinuálny alebo pulzný tok podľa potreby.
Nastavenia ľubovoľných dvoch čerpadiel na súčasnú prevádzku oboch, s voliteľným vzájomným nastavením pomeru ich prietokov.
Funkcia zastavenia každého čerpadla s nadväznosťou na ďalšie definované čerpadlo.
Samo nastaviteľné čeľuste na uchytenie hadíc v čerpadle pre rôzne diametre v rámci štandardne dodávaných hadíc pre mimotelový obeh.
Optimalizovaná geometria hláv rotačných čerpadiel s minimálnym dopadom na výkyvy tlaku v hadici.
Rotácia hlavy všetkých rotačných čerpadiel v rozsahu najmenej 180°.
Systémový panel - kontrolné moduly a digitálne zobrazenia pre všetky kontrolné a meracie zariadenia prístroja, používaných počas mimotelového obehu:
- obrazovky (display) dotykové, farebné s vysokým kontrastom, individuálne nastaviteľné na meranie zvolených parametrov
- monitorovanie hematokritu, teploty a venóznych saturácií v krvi pacienta s príslušnými senzormi
- monitorovanie min. 3 tlakov v systéme s príslušnými senzormi
- meranie min. 3 časových intervalov
- monitorovanie min. 3 teplôt s príslušnými senzormi
- monitorovanie vzduchových bublín a mikrobublín v systéme s príslušným senzorom
- bezpečnostný hladinový senzor perfuzátu s funkciou prvotného spomalenia a následného zastavenia hlavného čerpadla pri nízkej hladine
- monitorovanie množstva, teploty a tlaku podávanej kardioplegickej zmesi
- možnosť výberu podávania kardioplegickej zmesi manuálnym alebo automatickým módom
- možnosť prepojenia prístroja pre mimotelový obeh s prístrojom na ohrievanie a chladenie pacienta a zobrazenie hodnôt na systémovom paneli s možnosťou ovládania cez systémový panel
- audiovizuálne upozornenia s nastaviteľnou intenzitou
- možnosť nastavenia rozsahov upozornení pre všetky sledované parametre
- vzájomne zameniteľné moduly
 2. B) Termoregulačná jednotka.
Funkcia
Uzavretý systém určený na efektívne, riadené chladenie a zohrievanie pacienta a krvi počas mimotelového obehu pomocou cirkulujúcej vody.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Termoregulačná jednotka ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Uzavretý systém, trojokruhový (podložka pod pacientom, oxygenátor, kardioplegická zmes).
2. Tri samostatné, oddelené vodné nádrže.
3. Každý okruh s vlastným ovládacím digitálnym panelom.
4. Možnosť používania všetkých okruhov súčasne.
5. Možnosť rozdielneho nastavenia teplôt pre kardioplegický okruh a pre okruh pacient a oxygenátor.
6. Rozsah teplôt nastaviteľný od 2° do 41 °C.
7. Výkonné ohrievanie a chladenie v krátkom časovom intervale.
8. Výkonné chladenie bez vytvárania ľadu.
9. Nezávislý vnútorný bezpečnostný systém proti prehrievaniu vody.
10. Možnosť diaľkového riadenia cez systémový panel prístroja pre mimotelový obeh s prenosom údajov.
11. Zohrievacia/chladiaca podložka pod pacienta na operačný stôl.
12. Súprava hadíc s konektormi na prepojenie termo jednotky s oxygenátorom a kardioplegickou hlavou.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa dodať nové, nepoužívané, nerepasované výrobky v predmete Zmluvy.
Požaduje sa dodávka vrátane dopravy na miesto plnenia, vrátane inštalácie, uvedenia do prevádzky, odskúšania funkčnosti a prevádzkyschopnosti výrobkov v predmete Zmluvy a zaškolenia zamestnancov objednávateľa na obsluhu a údržbu na mieste plnenia.
Objednávateľ potvrdzuje dodávku na preberacom (akceptačnom) protokole a protokole o zaškolení zamestnancov objednávateľa, ktorý pripraví dodávateľ.
Požaduje sa záručná lehota v trvaní min. 24 mesiacov, nástup na servis do 24 hod. (v pracovných dňoch) od nahlásenia poruchy.
Odborná údržba - pravidelný servis - bezpečnostno-technické prehliadky, opravy, údržba a testovanie v intervaloch predpísaných výrobcom musia byť vykonávané v záručnej dobe bezplatne.
Požaduje sa splatnosť faktúry v dvanástich splátkach, v lehotách odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu Zmluvy nasledovne: prvá splátka vo výške 1/12 z ceny do 30 dní a druhá až dvanásta splátka bude splatná do posledného kalendárneho dňa nasledujúceho mesiaca. Tieto podmienky majú prednosť pred ustanoveniami Obchodných podmienok elektronického trhoviska.
Platba: Bezhotovostným platobným stykom.
Požaduje sa v lehote najneskôr do 2 pracovných dní od uzatvorenia Zmluvy predložiť objednávateľovi (poštou alebo elektronickou poštou, v listinnej alebo v elektronickej podobe) podrobný rozpočet plnenia predmetu zmluvy v položkách, presný technický popis predmetu zmluvy, na základe ktorého bude predmet jasne identifikovateľný. predložená ponuka musí obsahovať obchodný názov (značku/typ) predmetu zmluvy, prípadne návod na použitie a prospekt.
Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ ako aj všetky zúčastnené osoby na strane dodávateľa, ktorým to vyplýva zo zákona č. 315/2016 Z. z. účinného od 1. februára 2017 zápis v registri partnerov verejného sektora v zmysle novely zákona o verejnom obstarávaní.
Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy uzavretej s dodávateľom, ktorý nebol v čase uzatvorenia zmluvy zapísaný v registri partnerov verejného sektora, alebo ak bol vymazaný z registra partnerov verejného sektora.
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy ak je dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do Zoznamu negatívne hodnotených dodávateľov trhoviska a aj v prípade, kedy na zozname negatívne hodnotených dodávateľov je aj niektorý z členov skupiny dodávateľov.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako nižšia cena )za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ:
- poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou, alebo môže od zmluvy odstúpiť.
Dodávateľ sa zaväzuje nepostúpiť svoje pohľadávky súvisiace s peňažným plnením objednávateľa v zmysle práv a povinností zmluvných strán dohodnutých v tejto zmluve na tretiu osobu (subjekt) bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. V prípade porušenia tohto záväzku dodávateľom je také postúpenie voči objednávateľovi neúčinné a právny úkon postúpenia pohľadávky /pohľadávok/ sa považuje za neplatný právny úkon.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok pričom objednávateľ:
1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti,
2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS,
3. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa.
Pri komunikácii bude objednávateľ postupovať v súlade s § 187 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní, pričom pod pojmom elektronicky resp. v elektronickej podobe sa rozumie komunikácia uskutočňovaná prostredníctvom e-mailu.
Dodávateľ tovaru je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do 5. pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pod Krásnou hôrkou 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

15.11.2021 00:00 — 31.01.2022 23:59

1,00 zostava

212 861,00

212 861,00

Vlastný návrh plnenia musí byť v súlade s Osobitnými požiadavkami na plnenie uvedenými v Opisnom formulári. Uchádzač predloží všetky požadované dokumenty, ktorými preukáže technické špecifikácie, vlastnosti a funkcie uvedené v zadaní zákazky, bližšie špecifikované v Opisnom formulári.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

25.10.2021 08:11

08.11.2021 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.11.2021 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 334
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.10.2021 08:55 - Vstupná ponuka 212 861,00 € Cena bez DPH
29.10.2021 08:55 - Najvýhodnejšia ponuka 212 861,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS