• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.10.2021 10:35
  •    Predkladanie ponúk
    27.10.2021 09:04
  •    Ukončenie zákazky
    27.10.2021 09:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.10.2021 10:05

Detail zákazky Z202120860

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.10.2021 10:35
  •    Predkladanie ponúk
    27.10.2021 09:04
  •    Ukončenie zákazky
    27.10.2021 09:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.10.2021 10:05

Základné údaje

Z202120860

OF-243117

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6005947

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

45329478

ŠTÝL EU s.r.o.

Vyšný Kazimír 23, Vyšný Kazimír, 09409, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Benzínový krovinorez Stihl FS 120 - servis a údržba, Benzínový krovinorez Stihl FS 240 - servis a údržba

Stihl FS 120, Stihl FS 240, benzínový krovinorez

  • 50530000-9 - Opravy a údržba strojov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Ročný servis krovinorezu STIHL FS120
Funkcia
Vykonanie ročnej údržby (servisu) na 2ks benzínových krovinorezov Stihl FS 120 + dodanie potrebných náhradných dielov v prípade potreby (len originál diely dodávane výrobcom STIHL)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Výmena vzduchového filtra ks 2
Výmena palivového filtra ks 2
Výmena sviečky ks 2
Výmena žacej hlavy ks 2
Výmena predfiltra ks 2
Doplnenie silónovej náplne (Ø 2,7 mm) ks 2
Diagnostika ks 2
Ultrazvuk ks 2
Odkarbonizovanie motora ks 2
Vykonanie kontroly: spojka, čeľuste, unášač taniera ks 2
Premazanie prevodu, tyčí a pohyblivých častí ks 2
Vykonanie kontroly a čistenia ventilátora a zapaľovania ks 2
Umytie strojov, vypustenie prevádzkových náplni ks 2
Výmena a doplnenie prevádzkových náplni ks 2
 2. Ročný servis krovinorezu STIHL FS240
Funkcia
Vykonanie ročnej údržby (servisu) na 1ks benzínového krovinorezu Stihl FS 240 + dodanie potrebných náhradných dielov v prípade potreby (len originál diely dodávane výrobcom STIHL)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Výmena vzduchového filtra ks 1
Výmena palivového filtra ks 1
Výmena sviečky ks 1
Výmena žacej hlavy ks 1
Výmena predfiltra ks 1
Doplnenie silónovej náplne (Ø 2,7 mm) ks 1
Diagnostika ks 1
Ultrazvuk ks 1
Odkarbonizovanie motora ks 1
Vykonanie kontroly: spojka, čeľuste, unášač taniera ks 1
Premazanie prevodu, tyčí a pohyblivých častí ks 1
Vykonanie kontroly a čistenia ventilátora a zapaľovania ks 1
Umytie stroja, vypustenie prevádzkových náplni ks 1
Výmena a doplnenie prevádzkových náplni ks 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní od doručenia faktúry objednávateľovi.
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa predložiť kontaktné údaje osoby oprávnenej vo veciach plnenia zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Predmet zákazky je potrebné uskutočniť v súlade s príslušnými legislatívnymi predpismi a platnými technickými normami.
Objednávateľ požaduje dodanie nových, doposiaľ nepoužitých originálnych náhradných dielov.
Celková cena obsahuje cenu materiálu aj cenu práce.
Záruka 24 mesiacov od protokolárneho prevzatia predmetu zákazky z opravy.
Ak dôjde k zrušeniu zmluvy odstúpením dodávateľa od zmluvy z iných ako dohodnutých alebo zákonom stanovených dôvodov, môže si objednávateľ voči dodávateľovi uplatniť zmluvnú pokutu vo výške dohodnutej hodnoty plnenia.
Ak dôjde k zrušeniu zmluvy odstúpením objednávateľa od zmluvy z dôvodu, že dodávateľ riadne nesplní svoju povinnosť vyplývajúcu zo zmluvy (t.j. nedodá, neposkytne alebo nevykoná plnenie), môže si objednávateľ voči dodávateľovi uplatniť zmluvnú pokutu vo výške dohodnutej hodnoty plnenia.
Na úhradu takto uplatnenej zmluvnej pokuty sa primerane použije ustanovenie ČL. XII. bod 13.4. Všeobecných zmluvných podmienok uvedených v OPET.
Objednávateľ si zabezpečí vlastnú prepravu nosiča náradia a prídavných zariadení zo sídla organizačnej zložky objednávateľa na miesto plnenia zmluvy.
Nesplnenie ktorejkoľvek podmienky alebo požiadavky objednávateľa uvedených v opisnom/objednávkovom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a dáva objednávateľovi právo odstúpiť od zmluvy.
Ak v Momente uzavretia Zmluvy nemá dodávateľ alebo jeho subdodávateľ, za splnenia podmienok uvedených v zákone č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "ZRPVS"), zapísaných v registri partnerov verejného sektora konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanovenia ZVO a ZRPVS, Zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu Dodávateľa do tohto registra; ostatné podmienky pre účinnosť Zmluvy podľa týchto VZP tým nie sú dotknuté.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Čapajevova 38, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

02.11.2021 09:05 — 22.11.2021 09:05

3,00 ks

500,00

318,59

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

20.10.2021 10:35

27.10.2021 09:04

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.10.2021 09:19

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 381
 12
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.10.2021 15:43 - Vstupná ponuka 499,99 € Cena s DPH
26.10.2021 15:52 - Najvýhodnejšia ponuka 498,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS