30845157
Kancelária prezidenta Slovenskej republiky
Štefánikova 2, Bratislava, 81105, SVK
36391000
DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.
Kálov 356, Žilina, 01001, SVK
Stravné poukážky
Papierové stravné poukážky, dodanie papierových stravných poukážok, Zabezpečenie stravovania
Tovar, Služba
1. Stravné poukážky
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodanie stravných poukážok pre zabezpečenie stravovania zamestnancov Objednávateľa vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov Dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať. |
Dodávanie stravných poukážok priebežne podľa aktuálnych potrieb Objednávateľa. |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ust. § 152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky | EUR | 4,00 | ||
Predpokladaný počet stravných poukážok počas trvania zmluvy | ks | 26000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravná poukážka obsahuje | názov a logo Dodávateľa, kalendárny rok s vyznačením doby platnosti, zreteľne vyznačenú nominálnu hodnotu |
Stravná poukážka musí byť dostatočne chránená proti zneužitiu a falšovaniu ochrannými prvkami | je opatrená číselným alebo čiarovým kódom a min. štyrmi ochrannými prvkami proti falšovaniu používanými pre tlač dokladov a cenných papierov |
Ochranné prvky | hologram, sútlačová značka, mikrotext, mikroperforácia, UV vlákna, reflexná farba s UV fluorescenciou, guilloche |
Balenie stravných poukážok | v bločkoch a hárkoch (konkrétny spôsob balenia a počtu stravovacích poukážok v jednom balení určí objednávateľ pri objednávke) |
Forma stravovacej poukážky | papierová verzia stravovacej poukážky, vykazujúca ochranné prvky zodpovedajúce cenine. Stálosť papiera použitého na stravovacie poukážky musí zodpovedať technickým požiadavkám platných noriem SR a EÚ |
Stravná poukážka je | účelovo viazaná cenina v papierovej forme |
Názov |
1. Zmluvné strany sa dohodli, že množstvo požadovaných stravných poukážok uvedené v technickej špecifikácii opisného formulára je len predpokladané, skutočne odobrané množstvo stravných poukážok bude závisieť od potrieb Objednávateľa. |
2. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať Objednávateľovi riadne a včas stravné poukážky vo forme čiastkových plnení a to v počte uvedenom vo výzve na plnenie počas trvania zmluvy (objednávka). |
3. Celková cena fakturovaná Dodávateľom za dodanú stravnú poukážku bude tvorená súčtom:a) nominálnej hodnoty stravnej poukážky v eurách,b) výšky provízie,c) DPH z ceny provízie za poskytnuté služby, ak je Dodávateľ platcom DPH. |
4. Provízia dodávateľa pokrýva všetky náklady Dodávateľa potrebných na kompletné dodanie predmetu zákazky (náklady spojené s vyhotovením a dodaním stravných poukážok do miesta plnenia a manipulačné poplatky). Dodávateľ nebude fakturovať Objednávateľovi žiadne iné provízie, poplatky a náklady ako tie, ktoré sú uvedené v tomto odseku. |
5. Objednávateľ je oprávnený v prípade potreby požadovať zmenu nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas trvania zmluvy. Dodávateľ je povinný zmenu nominálnej hodnoty akceptovať, pričom výška dohodnutej provízie sa zmenou nominálnej hodnoty nemení. |
6. Dodávateľ sa zaväzuje stravné poukážky dodávať v požadovanom množstve riadne a včas do sídla Objednávateľa, alebo na miesto, ktoré bude určené vo výzve Objednávateľa na plnenie. |
7. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať Objednávateľovi stravné poukážky vo forme čiastkových plnení v počte uvedenom vo výzve na plnenie spravidla raz mesačne spôsobom objednávka - faktúra. |
8. Platnosť dodávaných stravných poukážok je minimálne do 31.12. toho roku, v ktorom Dodávateľ poskytne Objednávateľovi čiastkové plnenie, na ktorého poskytnutie bol Objednávateľom vyzvaný. |
9. Objednávateľ je v mesiacoch december oprávnený vyzvať Dodávateľa na dodanie stravných poukážok s platnosťou do konca nasledujúceho kalendárneho roka. |
10. Objednávateľ má právo vrátiť nepoužité stravné poukážky Dodávateľovi najneskôr do 31 dní po ukončení ich platnosti. Dodávateľ je povinný v lehote do 15 dní odo dňa prevzatia nepoužitých stravných poukážok vrátiť Objednávateľovi finančnú čiastku rovnajúcej sa nominálnej hodnote vrátených nepoužitých stravných poukážok alebo bezplatne dodať platné stravné poukážky na nové emisné obdobie v rovnakej nominálnej hodnote bez uplatnenia storno alebo podobných poplatkov. |
11. Objednávateľ je oprávnený pri vrátaní nepoužitých stravných poukážok určiť Dodávateľovi aj konkrétny spôsob v zmysle predchádzajúcej vety, ako má ďalej postupovať. Objednávku na dodanie stravných poukážok môže Objednávateľ zaslať objednávku poštou, zadať elektronicky e-mailom, alebo telefonicky. Dodanie stravných poukážok zabezpečí Dodávateľ do 24 hodín od doručenia objednávky. |
12. Faktúra vystavená Dodávateľom musí obsahovať všetky potrebné náležitosti v zmysle platných právnych predpisov. Súčasťou faktúry je dodací list, na ktorom je vyznačený počet a nominálna hodnota dodaných stravných poukážok. Celková cena za dodané stravné poukážky bude vo faktúre uvedená ako súčin počtu dodaných stravných poukážok a celkovej ceny za stravnú poukážku. Takto vypočítaná cena v EUR bude zaokrúhlená na dve desatinné miesta. |
13. Ak je Dodávateľ platcom DPH, sa zaväzuje v každom dodacom liste uviesť aj rozpis sadzieb DPH uplatňovaných k dodanému plneniu, jednotkové ceny dodaného čiastkového plnenia s DPH a bez DPH. V prípade, že faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu, alebo jej súčasťou nebude dodací list alebo iný doklad, ktorý potvrdzuje prevzatie stravných poukážok zo strany Objednávateľa s vyznačením ich počtu a nominálnej hodnoty, Objednávateľ má právo vrátiť faktúru. |
14. Objednávateľ vráti Dodávateľovi faktúru na prepracovanie alebo doplnenie do 5 pracovných dní odo dňa jej doručenia. V takomto prípade sa preruší doba splatnosti a nová lehota splatnosti pre Objednávateľa začne plynúť doručením opraveného alebo doplneného daňového dokladu. Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodené stravné poukážky, resp. zásielku. Výška storno poplatkov, ktorú si môže nárokovať Dodávateľ je vo výške 0 % z hodnoty vrátených poškodených stravných poukážok. |
15. Objednávateľ uhradí oprávnene fakturovanú sumu do 30 kalendárnych dní od doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu Objednávateľa na číslo účtu Dodávateľa. Dodávateľ predloží Objednávateľovi do 5 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy zoznam zariadení v mieste plnenia Bratislava - Staré mesto, v ktorých je možné dodané stravné poukážky využiť pre účely zabezpečenia stravy pre zamestnancov Objednávateľa, v minimálnom počte 120 stravovacích zariadení. |
16. Dodávateľ je zároveň povinný do 3 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy písomne oznámiť celkovú cenu, ktorú bude Objednávateľovi fakturovať za dodanú stravnú poukážku vypočítanú podľa tejto zmluvy. Objednávateľ neposkytne Dodávateľovi žiadne preddavky ani zálohové platby. |
17. Zmluvné strany sa dohodli, že za podstatné porušenie povinností Dodávateľa sa považuje omeškanie s poskytnutím čiastkového plnenia, na ktoré bol Dodávateľ Objednávateľom riadne vyzvaný. Objednávateľ je oprávnený v takomto prípade udeliť Dodávateľovi zmluvnú pokutu v súlade so S Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska (Časť: „Všeobecné obchodné podmienky“). |
18. Dodávateľ berie na vedomie, že Objednávateľ bude od 01.01.2022 uplatňovať ustanovenie § 152 ods. 7 Zákonníka práce (t.j. možnosť výberu medzi stravovacou poukážkou a finančným príspevkom na stravovanie a preto je možné, že nebude čerpaný celkový vysúťažený objem stravovacích poukážok). |
19. Vrátane dopravy na miesto plnenia. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od uzavretia zmluvy |
20. Táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú alebo do vyčerpania finančného objemu predpokladanej hodnoty zákazky, v závislosti od toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
Názov | Upresnenie |
Dodávateľ je povinný | dodávať stravné poukážky na kvalitnej a profesionálnej úrovni v zmysle a za podmienok uvedených v tejto zmluve a vo výzve na plnenie (objednávka) |
Dodávateľ je povinný | dodávať stravné poukážky riadne a včas, v požadovanej kvalite, a v zmysle a za podmienok dohodnutých v tejto zmluve a vo výzve na plnenie (objednávka) |
Dodávateľ je povinný | dbať na to, aby jeho činnosť podľa tejto zmluvy bola maximálne účelná a hospodárna |
Dodávateľ je povinný | dodržiavať všetky pokyny Objednávateľa |
Táto zmluva zaniká | uplynutím času, na ktorý bola uzatvorená |
Táto zmluva zaniká | písomnou dohodou zmluvných strán |
Táto zmluva zaniká | písomnou výpoveďou Objednávateľa aj bez uvedenia dôvodu, pričom výpovedná lehota je 7 - dňová a začína plynúť prvým dňom po dni, v ktorom bola písomná výpoveď doručená druhej zmluvnej strane |
Táto zmluva zaniká | odstúpením od zmluvy, pričom každá zo zmluvných strán je oprávnená odstúpiť od tejto zmluvy na základe dôvodov uvedených v Obchodných podmienkach elektronického trhoviska |
Štefánikova 2, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
09.11.2021 08:00 — 30.12.2022 16:00
26 000,00 ks
104 000,00
104 000,00
Objednávateľ a dodávateľ sa dohodli na čiastkovom plnení zmluvy. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať objednávateľovi v objednávke objednané množstvo stravných poukážok do uvedeného miesta plnenia, riadne a včas. Kupujúci nie je viazaný povinnosťou odobrať tovar v objemoch a množstvách takých, ako sú uvedené v technickej špecifikácii. Uchádzač vo vlastnom návrhu plnenia zákazky uvedie údaje o ponúkanom predmete zákazky, z ktorých je zrejmé, že ním ponúkané plnenie spĺňa všetky technické požiadavky a špecifikované vlastnosti, určené/uvedené verejným obstarávateľom v opisnom formulári.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
25.10.2021 10:53
08.11.2021 08:00
08.11.2021 08:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
25.10.2021 10:59 - Vstupná ponuka | 104 000,00 | € | Cena s DPH |
25.10.2021 15:56 - Najvýhodnejšia ponuka | 103 999,98 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: