00603201
Mestská časť Bratislava-Petržalka
Kutlíkova 17, Bratislava, 85212, SVK
48324582
KOSTE plus s.r.o.
Kožušnícka 86/5, Trenčín, 91105, SVK
Obnova detského ihriska Smolenická 1
detské ihrisko
Tovar, Služba
1. Typ herného prvku: Veža so šmykľavkou, rebríkom, lezeckou sieťou, rebrinami a hrazdami (s výškou pádu do 1 metra)
|
|
---|---|
Funkcia |
Herný prvok určený pre vekovú kategóriu: 2-14 rokov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Základná konštrukcia zostavy s nasledovnými minimálnymi požiadavkami: materiál: bezúdržbové materiály – nerez, HDPE, HPL (ekvivalent nie je možný), stojky: nerezový profil min. 2mm (ekvivalent nie je možný), priečniky, zábradlia: nerezové, 2x bočnica: UV odolný HDPE/HPL 1x podesta: pogumovaný protišmykový HDPE v hrúbke min. 20mm, (ekvivalent nie je možný), výška podesty max. do 1m, 1x strieška: UV odolný HDPE/HPL, spojovacie prvky: nerezové, plastové krytky spojovacieho materiálu, kotvenie: nerezové pätky, | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Minimálne 1x šmykľavka s nasledovnými min. požiadavkami: | nástupná výška: max. do 1,0m, materiál – sklznica: trojvrstvový UV odolný sklolaminát (ekvivalent nie je možný), materiál – priečnik: nerez, |
Minimálne 1x rebrík na podestu s HDPE bočnicami s úchytovými otvormi s nasledovnými min. požiadavkami: | materiál – priečniky: nerez, materiál – bočnice s úchytovými otvormi: UV odolný HDPE, |
Minimálne 2x hrazda v rôznych výškach s nasledovnými min. požiadavkami: | materiál: nerez, výška hrazdy č.1: min. 1150mm – max. 1250mm, výška hrazdy č.2: min. 1000mm – max. 1100mm, |
Minimálne 1x rebriny s nasledovnými min. požiadavkami: | materiál: nerez |
Minimálne 1x zvislá lanová lezecká sieť s nasledovnými min. požiadavkami: | materiál: nerez, materiál – výplet: polypropylénové laná s oceľovým jadrom, |
min. rozmer: v najdlhšej časti | od 3,2m do 3,7m |
min. rozmer v najširšej časti: | od 3,5m do 3,8m |
min. rozmer v najvyššej časti: | od 2,7m do 3,1m |
max. kritická výška pádu: | max. do 1,0 m |
maximálny rozmer dopadovej plochy: | max. 7,0m x 7,1m |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Predmetom tejto zmluvy je kúpa, dodanie a montáž herného prvku a vykonaná kontrola po montáži v zmysle STN EN 1176 podľa podmienok a špecifikácií uvedených v tejto zmluve (ďalej aj ako "predmet zmluvy") |
Objednávateľ požaduje pri predložení ponuky uviesť skutočnú špecifikáciu ponúkaného tovaru, ktorý je súčasťou predmetu zákazky (podľa jednotlivých položiek) – výrobcu, typové označenie (ak ním tovar disponuje) a technické parametre, vrátane produktových / technických listov a fotokópie certifikátov v zmysle STN EN 1176-1177 k hernému prvku, aby objednávateľ mohol vyhodnotiť, či ponúkaný tovar spĺňa všetky technické parametre požadované objednávateľom. V prípade požadovanej číselnej hodnoty je nutné uviesť skutočnú hodnotu ponúkaného tovaru. |
Všetky technické parametre / funkcionality, resp. vlastnosti požadovaného predmetu zákazky uvedené v objednávkovom, resp. opisnom formulári predstavujú minimálne kvalitatívne požiadavky, ktoré musia byť splnené. |
V prípade, ak sa technické požiadavky predmetu zákazky odvolávajú na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent, typ, atď., môže uchádzač predložiť ekvivalentné plnenie predmetu zákazky spočívajúce v odlišnom technickom riešení za podmienky kvalitatívne rovnakých alebo lepších vlastností a technických parametrov, ako sa požaduje pri pôvodnom predmete zákazky. |
Do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predloží dodávateľ objednávateľovi podrobný položkový rozpočet a špecifikáciu ponúkaného tovaru. |
Objednávateľ požaduje dodať predmet zmluvy na miesto určené objednávateľom vrátane jeho montáže a uvedenia do stavu spôsobilého na jeho plnohodnotné užívanie. |
Dodávaný tovar musí byť nový, doposiaľ nepoužívaný. |
Záručná doba na herné prvky a ich montáž je 120 mesiacov, odo dňa prevzatia zmontovaných herných prvkov a dopadových plôch objednávateľom na základe Zápisu / Protokolu o odovzdaní a prevzatí dodaných a zmontovaných herných prvkov, ktorý bude podpísaný na zodpovednými zástupcami oboch zmluvných strán na mieste plnenia. Zápis / Protokol vystaví dodávateľ. |
Herné prvky a ktoré sú súčasťou predmetu zmluvy musia spĺňať normy EU - STN EN 1176 |
Dodaný herný prvok musí byť určený na použitie na verejných ihriskách. |
Predmet zmluvy musí byť riadne dodaný v lehote do 8 týždňov od uzavretia zmluvy. Nesplnenie termínu dodania predmetu zmluvy sa považuje za podstatné porušenie zmluvy. |
Aspoň 5 pracovných dní pred samotným začatím montáže dodaného tovaru ako aj počas jeho montáže je dodávateľ povinný oznámiť kontaktným osobám objednávateľa, ktoré mu budú oznámené po uzatvorení zmluvy, termíny realizácie a poskytnúť im potrebné informácie týkajúce sa montáže dodaného tovaru. |
Rozmiestnenie a montáž tovarov bude prebiehať podľa požiadaviek v mieste určenia objednávateľom tak, aby ostali zachované bezpečnostné zóny jednotlivých prvkov v zmysle príslušných platných STN. |
Objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy na základe nedodania požadovaného predmetu zmluvy alebo nedostatočnej kvality práce vykonávanej dodávateľom pri montáži tovaru podľa požiadaviek objednávateľa po predchádzajúcom upozornení dodávateľa. |
Dodávateľ zodpovedá za dodržiavanie poriadku pri montáži tovarov, ktoré sú súčasťou predmetu zmluvy. |
Dodávateľ zodpovedá za to, že pri dodávke a montáži tovarov, priľahlé pozemky nebudú znehodnotené resp. poškodené. V prípade ich poškodenia alebo znehodnotenia pozemky uvedie do pôvodného stavu. |
Počas dodávky predmetu zmluvy je potrebné dodržiavať ustanovenia zákona č. 1214/2006 Z.z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a vyhlášky MPSVaR SR č. 718/2002 Z.z. na zaistenie bezpečnosti práce a ochrany zdravia pri práci a bezpečnosti technických zariadení. |
Dodávateľ je zodpovedný za prípadné škody, ktoré vzniknú objednávateľovi alebo tretím osobám pri dodávke a/alebo montáži tovarov, ktoré sú súčasťou predmetu zmluvy. |
Dodávateľ zodpovedá objednávateľovi za zjavné vady, ktoré majú dodané a zmontované herné prvky ako aj zvyšného tovaru, v čase jeho odovzdania a boli zaistené pri ich obhliadke alebo odovzdaní plnenia. Pri zistení zjavných vád pri dodávke tovaru má objednávateľ právo na bezplatnú výmenu chybného predmetu kúpy za bezchybný. |
Dodávateľ zodpovedá za skryté vady, ktoré nebolo možné za bežných podmienok odhaliť pri odovzdaní / preberaní dodaného tovaru objednávateľom, ktoré objednávateľ nahlási dodávateľovi v záručnej dobe formou písomnej reklamácie a to mailovou správou na adresu dodávateľa. |
Objednávateľ je oprávnený si uplatňovať v prípade vady dodaného a zmontovaného tovaru nárok na odstránenie vady opravou, prípadne dodanie chýbajúcej časti objednávateľom požadovaného tovaru. Dodávateľ je povinný odstrániť zistené vady dodaného a zmontovaného tovaru bezplatne a bez zbytočného odkladu po uplatnení oprávnenej reklamácie alebo v inej lehote, ktorá bude dohodnutá na úrovni poverených zástupcov zmluvných strán. Ak dodávateľ neodstráni vady bez zbytočného odkladu alebo v dohodnutej lehote, je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu podľa podmienok uvedených v zmluve. |
Ak dodávateľ poruší svoju zmluvnú povinnosť odstrániť vady podľa podmienok zmluvy riadne a včas, má objednávateľ právo požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,1% z ceny dodávky reklamovaného tovaru a to za každý aj začatý deň porušenia tejto povinnosti až do splnenia tejto povinnosti. |
Dodávateľ sa zaväzuje zmluvné pokuty v zmysle zmluvy uhradiť objednávateľovi v lehote do 30 dní odo dňa doručenia písomnej výzvy na jej úhradu. Zaplatením zmluvnej pokuty sa dodávateľ nezbavuje povinnosti, ktorá bola zabezpečená zmluvnou pokutou. |
Kúpna cena zahŕňa všetky náklady súvisiace s dodaním požadovaného predmetu zákazky, vrátane dopravy, jeho kompletnej montáže podľa určenia v mieste montáže a uvedenia do prevádzky schopného stavu v zmysle platných všeobecne záväzných právnych predpisov. V cene je zahrnutá aj 1 odborná prehliadka dodaného tovaru po jednom roku užívania, spojená so servisom. |
Dohodnutá kúpna cena je konečná, nenavyšuje sa a platí počas celej doby platnosti tejto zmluvy. |
Platba za plnenie bude uskutočnená bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry vystavenej dodávateľom. Súčasťou faktúry je dodací list potvrdený kontaktnou osobou objednávateľa, ktorý bude obsahovať najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, celkovú cenu bez DPH aj s DPH, sadzbu DPH. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti platného daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi po riadnom dodaní predmetu zmluvy. |
V prípade, že faktúra nebude v súlade s vyššie uvedeným, ako aj v prípade chybného vyúčtovania ceny, alebo nesprávneho uvedenia iných údajov alebo náležitostí, je objednávateľ oprávnený vrátiť faktúru dodávateľovi na doplnenie, resp. prepracovanie. V takomto prípade nová lehota splatnosti začne plynúť doručením opravenej alebo novo vystavenej faktúry objednávateľovi. |
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa paragrafu 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a/alebo požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom, resp. opisnom formulári sa považuje za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou využitia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvodom pre udelenie negatívnej referencie. |
Dodávateľ je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktoré vzniknú objednávateľovi v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov z tejto zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Kutlíková 17, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
27.10.2021 08:18 — 13.12.2021 08:20
1,00 ks
5 362,56
4 468,80
Vložiť podrobný položkový rozpočet a špecifikáciu ponúkaného tovaru.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
18.10.2021 08:23
23.10.2021 09:19
25.10.2021 08:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.10.2021 17:13 - Vstupná ponuka | 4 951,68 | € | Cena s DPH |
22.10.2021 17:13 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 951,68 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: