35912651
Letisko Poprad - Tatry, a.s.
Na letisko 100, Poprad, 05898, SVK
35819065
NetPoint, a.s.
Mlynské Nivy 48, Bratislava, 82109, SVK
Prechodový detektor kovov (WTMD – Walk through metal detector) - jeden detekčný systém
detekčný systém, norma ECAC, detegovanie kovov, detegovanie gama žiarenia
Tovar, Služba
|
1. Prechodový detektor kovov (WTMD – Walk through metal detector) - jeden detekčný systém
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Predmetom obstarávania je jeden prechodový detektor kovov spĺňajúci normu ECAC (EURÓPSKA KONFERENCIA PRE CIVILNÉ LETECTVO) pre oblasti prevádzky – cestujúci i vrátane dopravy na miesto plnenia a vrátane inštalácie na mieste plnenia. |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Zariadenie vybavené detekčnými zónami | vyžaduje sa |
| Magnetické pole detektoru | musí byť trvale aktívne tak, aby nebolo možné preniesť, prestrčiť alebo prehodiť zakázaný predmet |
| Alarm | signalizovaný akusticky a vizuálne; zariadenie musí disponovať funkciou poskytujúcou informáciu o rozložení alarmu v jednotlivých zónach |
| Nastavovanie parametrov musí prebiehať priamo zadávaním z klávesnice riadiacej jednotky | vyžaduje sa |
| Detekčné parametre | chránené užívateľsky definovateľným prístupovým heslom a zálohované tak, aby pri výpadku napájania nedošlo k ich strate |
| Citlivosť | nastaviteľná automaticky alebo manuálne |
| Pre komunikáciu s obsluhou zariadenie vybavené alfanumerickým displejom | vyžaduje sa |
| Detektor | vybavený semaforom uľahčujúcim riadenie toku kontrolovaných osôb |
| Zariadenie vybavené počítadlom priechodov umožňujúcim štatistiku kontrolovaných osôb, | vyžaduje sa |
| Zariadenie vybavené detektorom gama žiarenia, ktoré deteguje celý priestor priechodu | vyžaduje sa |
| Zariadenie vybavené zónovým displejom, ktorý je integrovaný do panelu cievok a ktorý indikuje polohu detegovaného predmetu (zakázané predmety vrátane radiácie) s nastaviteľnou možnosťou 2D lokalizácie pre 60 signalizačných segmentov (20 vertikálnych a 3 horizontálne) | vyžaduje sa |
| Zariadenie musí súčasne detegovať kovové predmety a gama žiarenie | vyžaduje sa |
| Zariadenie vybavené funkciou vydávajúcou signál v prípade straty napájania | vyžaduje sa |
| Zariadenie vybavené funkciou ochrany proti neoprávnenej zmene parametrov | vyžaduje sa |
| Zariadenie vybavené funkciou náhodného alarmu | vyžaduje sa |
| Napájanie | 100-240 VAC ± 10%; 50 alebo 60 Hz |
| Dĺžka sieťového kábla napájania | min. 2,5 m |
| Zariadenie vyhovujúce všetkým štandardom a medzinárodným predpisom pre prevádzku v SR a EU | vyžaduje sa |
| Prevádzka detektoru nesmie mať negatívny vplyv na ľudský organizmus ani na magnetické nosiče dát (diskety, pásky, kreditné karty…) | vyžaduje sa |
| Detektor bezpečný pre osoby s implantovaným kardiostimulátorom a tehotné ženy | vyžaduje sa |
| Príslušná technická dokumentácia, a to návod na montáž, obsluhu a servis zariadenia, certifikát a všetky doklady potrebné na prevzatie a užívanie systému | vyžadujú sa |
| Názov |
| 1. Záruka je minimálne 24 mesiacov. |
| 2. Záručná doba neplynie po dobu, počas ktorej dodávateľ nemôže užívať tovar pre jeho vady, za ktoré zodpovedá predávajúci. |
| 3. Dodávateľ sa zaväzuje dodať novú, nepoužívanú techniku a príslušenstvo. Objednávateľ požaduje dodanie techniky a príslušenstva v uvedených technických špecifikáciách, resp. ekvivalenty s kvalitatívne rovnakými alebo lepšími technickými parametrami a s požadovanou výbavou. |
| 4. Cena je vrátane zaškolenia v minimálnom počte 2 hodín bez ohľadu na počet účastníkov. |
| 5. Faktúra bude obsahovať cenu s DPH, sadzbu DPH, vyčíslenú DPH, cenu bez DPH. |
| 6. Dodávateľ garantuje záručný a pozáručný servis (pozáručný servis 24 mesiacov). |
| 7. Dodávateľ nebude účtovať žiadne sumy, poplatky a provízie iné ako uvedené v zmluve. |
| 8. Cena musí byť stanovená vrátane cla, dovoznej prirážky, vykonania predpredajného servisu a dopravy na miesto odberu, prípadne ďalších obstarávacích nákladov. |
| 9. Dodávateľ dodá predmet zákazky v súlade s technickou a funkčnou špecifikáciou a s požadovaným vybavením uvedeným v zmluve. Súčasťou dodania bude aj dodanie návodu na údržbu a použitie; výbavy a príslušenstva v rozsahu podľa technickej špecifikácie. |
| 10. Dodávateľ dodá nový tovar - techniku a príslušenstvo bez právnych vád, ktoré by bránili ich prevzatiu a riadnemu užívaniu. |
| 11. Dodávateľ predloží do 7 kalendárnych dní od vygenerovania zmluvy v EKS: obchodnú značku a typ ponúkaných tovarov vrátane príslušenstva.Dodávateľ túto podmienku splní predložením napr. prospektového materiálu vrátane podrobnej technickej špecifikácie, technických listov a pod. |
| 12. Dodávateľ do 7 kalendárnych dní od uzavretia zmluvy predloží dokument (certifikát) v slovenskom jazyku alebo v českom jazyku, príp. v inom jazyku a zároveň jeho úradný preklad osvedčujúci skutočnosť, že zariadenie spĺňa normu ECAC (European Civil Aviation Conference) v kategórii WTMD (Walk through metal detector) - použitie pre kontrolu cestujúcich. |
| 13. Cena je vrátane dopravy na miesto plnenia. |
| 14. Spôsob financovania za dodanú techniku/zariadenie: |
| 14.1 Úhrada za dodané zariadenie sa uskutoční bezhotovostným platobným stykom na základe vystavenej a doručenej faktúry, ktorá bude mať náležitosti daňového dokladu. |
| 14.2 Faktúra musí jasne špecifikovať: číslo zmluvy, predmet fakturácie , miesto a termín plnenia, rozpis fakturovanej sumy. |
| 14.3 Faktúra musí spĺňať náležitosti daňového dokladu podľa § 74 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a to najmä: označenie objednávateľa a dodávateľa, sídlo, IČO, splatnosť faktúry, odtlačok pečiatky a podpis oprávneného zástupcu dodávateľa. |
| 14.4 Dodávateľ je povinný dodať predmet zákazky najneskôr do 15 týždňov od účinnosti zmluvy po obdržaní objednávky od objednávateľa. O prevzatí a odovzdaní zariadenia bude vyhotovený zápis, ktorý potvrdia obe zmluvné strany a tento bude súčasťou vyhotovenej a doručenej faktúry. |
| 14.5 Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru po riadnom prevzatí zariadenia, ktoré spĺňa technické parametre a požiadavky na jeho technické vybavenie v zmysle zmluvy. |
| 14.6 Fakturovaná splatná peňažná suma sa bude považovať za uhradenú momentom jej odoslania z účtu objednávateľa na účet dodávateľa. Lehota splatnosti faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi na adresu jeho sídla. |
| 14.7 Ak bude faktúra vrátená dodávateľovi, lehota splatnosti neplynie a začína plynúť až po jej vystavení a doručení bez vád. |
| 15 Povinnosti dodávateľa: |
| 15.1 Dodávateľ je povinný dodať techniku a príslušenstvo v súlade s požiadavkami podľa tejto zmluvy bez vád, poškodenia alebo iného opotrebovania ako tovary nové, nepoužívané treťou osobou ani dodávateľom. |
| 15.2 Predmetom dodávky môže byť len nové zariadenie, ktoré ku dňu odovzdania spĺňajú ustanovenia § 11 ods. 12 písm. a) zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
| 15.3 V prípade, ak bude zistené, že tovar nezodpovedá zadanej technickej špecifikácii predmetu zákazky, objednávateľ si vyhradzuje právo tovar - techniku a príslušenstvo neprevziať a to bez nároku na akúkoľvek finančnú náhradu za náklady spojené s jeho dodaním. |
| 16. Zodpovednosť za vady, reklamácie: |
| 16.1 Dodávateľ sa zaväzuje v prípade poruchy/reklamácie sfunkčniť predmet zákazky bez zbytočného odkladu najneskôr do 15 (slovom pätnástich) pracovných dní odo dňa uplatnenia (t.j. doručenia) písomnej reklamácie i keď neuznáva, že za vadu predmetu zákazky zodpovedá. Lehota sa môže na základe dohôd oboch strán predĺžiť s tým, že musí byť zabezpečená prevádzka letiska (napr. tým, že v tejto dobe bude k dispozícii náhradné zariadenie). |
| 16.2. V prípade, že sa reklamácia objednávateľa bez pochybností preukáže ako zjavne neopodstatnená, je objednávateľ povinný znášať náklady na opravu predmetu zákazky. O odstránení reklamovaných vád alebo porúch predmetu zákazky dodávateľ vyhotoví reklamačný list, ktorý podpíšu oprávnené osoby oboch zmluvných strán. V prípade stavu ohrozujúceho bezpečnosť civilného letectva je dodávateľ povinný odstrániť vadu predmetu zákazky bezodkladne, najneskôr však do 24 h a ak to nebude technicky a/alebo personálne možné, najneskôr do 48 h od uplatnenia reklamácie objednávateľom. |
| 16.3 Dodávateľ bude na základe písomnej reklamácie objednávateľa písomne informovať objednávateľa, akým spôsobom chce vadu predmetu zákazky odstrániť s tým, že zodpovedá za jej riadne a kvalitné odstránenie. Objednávateľ je oprávnený pripomienkovať, resp. namietať spôsob odstránenia vady v prípade, ak má pochybnosti o správnosti postupu dodávateľa. |
| 16.4 V prípade ak dodávateľ nezačne odstraňovať reklamovanú vadu v lehote uvedenej v písomnej informácii dodávateľa je objednávateľ oprávnený vady odstrániť sám a/alebo prostredníctvom tretieho subjektu a tým spôsobené náklady vyúčtovať dodávateľovi, pričom naviac má právo vyúčtovať 10 % prirážku k vyúčtovanej cene za odstraňovanie vady (tretí subjekt musí byť výrobcom certifikovaná osoba, aby nedošlo k porušeniu záručných podmienok), alebo môže požadovať primeranú zľavu z ceny predmetu zákazky, alebo dodanie náhradného predmetu zákazky, alebo odstúpiť od tejto zmluvy. |
| 17. Zmluvné pokuty: |
| 17.1 Nedodržanie ktorejkoľvek uvedenej podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v zmluve sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo uplatniť zmluvnú pokutu za: |
| 17.1.1 za každé podstatné porušenie zmluvy, a to vo výške 300 eur za každé podstatné porušenie zmluvnej podmienky samostatne, |
| 17.1.2 ak bude dodávateľ v omeškaní s vybavením reklamácie, má kupujúci nárok na uplatnenie zmluvnej pokuty vo výške 75,- € za každý aj začatý deň omeškania. Nárok na náhradu škody čo aj v rozsahu prevyšujúcom výšku zmluvnej pokuty tým nie je dotknutý. |
| 17.2 Zmluvná pokuta je splatná do 15 dní odo dňa doručenia žiadosti o jej úhradu dodávateľovi. |
| 17.3 Účastníci zmluvy sa dohodli, že za podstatné porušenia tejto zmluvy sa považuje: |
| 17.3.1 také porušenie zmluvy, ktoré ohrozilo alebo narušilo plnenie predmetu zmluvy, |
| 17.3.2 opakované menej závažné porušenie zmluvy, pričom za opakované sa považuje ak nastalo aspoň dvakrát, |
| 18. Ukončenie zmluvy môže nastať: |
| 18. 1 riadnym splnením všetkých práv a povinnosti zmluvných strán, dodaním tovaru podľa zmluvných podmienok v požadovanom rozsahu, kvalite a lehotách, |
| 18. 2 odstúpením od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok, |
| 18. 3 odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok uvedených vo Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u, |
| 18. 3.1 ukončenie zmluvy z dôvodu podľa tohto bodu nastane dňom doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy z dôvodov uvedených v príslušných ustanoveniach Všeobecných zmluvných podmienok OPET-u dodávateľovi v listinnej forme, |
| 18. 4 ukončením zmluvy dohodou zmluvných strán, |
| 18.4.1 ukončenie zmluvných strán dohodou zmluvných strán nastane ku dňu, ktorý je určený v dohode o ukončení zmluvy, |
| 18.4.2 pre ukončenie zmluvy dohodou zmluvných strán sa vyžaduje vyhotovenie dohody o ukončení zmluvy v písomnej forme, ktorá bude obsahovať podstatné náležitosti súvisiace s ukončením zmluvy a vysporiadaním záväzkov zmluvných strán, |
| 18. 5 výpoveďou danou objednávateľom dodávateľovi a to aj bez uvedenia dôvodov, |
| 18.5.1 ukončenie zmluvy podľa bodu 19.5 nastane po uplynutí 30 dňovej výpovednej lehoty, ktorá začína plynúť od nasledujúceho dňa po doručení výpovede dodávateľovi v listinnej forme. V prípade pochybností sa za deň doručenia považuje tretí deň od odoslania písomnej výpovede dodávateľovi, |
| 18.5.2 výpoveď musí obsahovať náležitosti o vysporiadaní záväzkov zmluvných strán v súvislosti s plnením zmluvy do momentu jej ukončenia ku dňu uplynutia výpovednej lehoty a ukončenia zmluvy. |
| 18.6 Dodávateľ dodá tovar podľa tejto zmluvy na základe písomnej objednávky objednávateľa. |
| 19. Objednávateľ požaduje, aby predmet zákazky, spĺňal aj ďalšie, v tomto opise predmetu zákazky nemenované podmienky, vyplývajúce zo záväzných a platných právnych noriem Slovenskej republiky a Európskej únie, vzťahujúce sa na predmet zákazky, ak sú podľa právnej úpravy požadované. |
| 20. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
Na letisko 100, 058 98 Poprad, Slovenská republika, Poprad, Poprad, Prešovský, Slovenská republika
08.11.2021 00:00 — 18.02.2022 00:00
1,00 kus
30 000,00
30 000,00
Bližšie inštrukcie k požadovanému vlastnému návrhu plnenia: Požadujeme zaslať : 1. návrh plnenia - predloženie obchodnej značky a typu ponúkaného tovaru vrátane príslušenstva. Dodávateľ túto podmienku splní predložením napr. prospektového materiálu vrátane podrobnej technickej špecifikácie, technických listov a pod. 2. dokument (certifikát) v slovenskom jazyku alebo v českom jazyku, príp. v inom jazyku a zároveň úradný preklad dokladu osvedčujúci skutočnosť, že zariadenie spĺňa normu ECAC (European Civil Aviation Conference) v kategórii WTMD (Walk through metal detector) - použitie pre kontrolu cestujúcich. Doklady, ich skeny, žiadame predložiť do 7 kalendárnych dní od vygenerovania zmluvy v EKS e-mailom na adresu bozena.bacikova@gmail.com. Následne je potrebné doručiť originály dokladov poštovou alebo inou doručovacou službou na adresu, ktorá bude oznámená dodávateľovi e-mailom.
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
19.10.2021 13:58
26.10.2021 14:00
26.10.2021 14:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 20.10.2021 11:52 - Vstupná ponuka | 30 000,00 | € | Cena bez DPH |
| 26.10.2021 06:22 - Najvýhodnejšia ponuka | 29 999,00 | € | Cena bez DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: