• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.10.2021 13:58
  •    Predkladanie ponúk
    26.10.2021 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.10.2021 15:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.10.2021 15:15

Detail zákazky Z202120788

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.10.2021 13:58
  •    Predkladanie ponúk
    26.10.2021 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.10.2021 15:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.10.2021 15:15

Základné údaje

Z202120788

OF-244042

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6003091

Objednávateľ

35912651

Letisko Poprad - Tatry, a.s.

Na letisko 100, Poprad, 05898, SVK

Dodávateľ

35819065

NetPoint, a.s.

Mlynské Nivy 48, Bratislava, 82109, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Prechodový detektor kovov (WTMD – Walk through metal detector) - jeden detekčný systém

detekčný systém, norma ECAC, detegovanie kovov, detegovanie gama žiarenia

  • 38540000-2 - Testovacie a meracie stroje a prístroje
  • 35124000-9 - Detektory kovov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Prechodový detektor kovov  (WTMD – Walk through metal detector) - jeden detekčný systém
Funkcia
Predmetom obstarávania je jeden prechodový detektor kovov spĺňajúci normu ECAC (EURÓPSKA KONFERENCIA PRE CIVILNÉ LETECTVO) pre oblasti prevádzky  – cestujúci i vrátane dopravy na miesto plnenia a vrátane inštalácie na mieste plnenia.
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Zariadenie  vybavené detekčnými zónami vyžaduje sa
Magnetické pole detektoru musí byť trvale aktívne tak,  aby nebolo možné preniesť, prestrčiť alebo prehodiť zakázaný predmet
Alarm signalizovaný akusticky a vizuálne; zariadenie musí disponovať funkciou poskytujúcou informáciu o rozložení alarmu v jednotlivých zónach
Nastavovanie parametrov musí prebiehať priamo zadávaním z klávesnice riadiacej jednotky vyžaduje sa
Detekčné parametre chránené užívateľsky definovateľným prístupovým heslom a zálohované tak, aby pri výpadku napájania nedošlo k ich strate
Citlivosť nastaviteľná automaticky alebo manuálne
Pre komunikáciu s obsluhou zariadenie vybavené alfanumerickým displejom vyžaduje sa
Detektor vybavený semaforom  uľahčujúcim riadenie toku kontrolovaných osôb
Zariadenie  vybavené počítadlom priechodov umožňujúcim štatistiku kontrolovaných osôb, vyžaduje sa
Zariadenie vybavené detektorom gama žiarenia, ktoré deteguje celý priestor priechodu vyžaduje sa
Zariadenie vybavené zónovým displejom, ktorý je integrovaný do panelu cievok a ktorý indikuje polohu detegovaného predmetu (zakázané predmety vrátane radiácie) s nastaviteľnou možnosťou 2D lokalizácie pre 60 signalizačných segmentov (20 vertikálnych a 3 horizontálne) vyžaduje sa
Zariadenie musí súčasne detegovať kovové predmety a gama žiarenie vyžaduje sa
Zariadenie vybavené funkciou vydávajúcou signál v prípade straty napájania vyžaduje sa
Zariadenie vybavené funkciou ochrany proti neoprávnenej zmene parametrov vyžaduje sa
Zariadenie  vybavené funkciou náhodného alarmu vyžaduje sa
Napájanie 100-240 VAC ± 10%; 50 alebo  60 Hz
Dĺžka sieťového kábla napájania min. 2,5 m
Zariadenie vyhovujúce všetkým štandardom a medzinárodným predpisom pre prevádzku v SR a EU vyžaduje sa
Prevádzka detektoru nesmie mať negatívny vplyv na ľudský organizmus ani na magnetické nosiče dát (diskety, pásky, kreditné karty…) vyžaduje sa
Detektor bezpečný pre osoby s implantovaným kardiostimulátorom a tehotné ženy vyžaduje sa
Príslušná technická dokumentácia, a to návod na montáž, obsluhu a servis zariadenia, certifikát a všetky doklady potrebné na  prevzatie a užívanie systému vyžadujú sa
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Záruka je minimálne 24 mesiacov.
2. Záručná doba neplynie po dobu, počas ktorej dodávateľ nemôže užívať tovar pre jeho vady, za ktoré zodpovedá predávajúci.
3. Dodávateľ sa zaväzuje dodať novú, nepoužívanú techniku a príslušenstvo. Objednávateľ požaduje dodanie techniky a príslušenstva v uvedených technických špecifikáciách, resp. ekvivalenty s kvalitatívne rovnakými alebo lepšími technickými parametrami a s požadovanou výbavou.
4. Cena je vrátane zaškolenia v minimálnom počte 2 hodín bez ohľadu na počet účastníkov.
5. Faktúra bude obsahovať cenu s DPH, sadzbu DPH, vyčíslenú DPH, cenu bez DPH.
6. Dodávateľ garantuje záručný a pozáručný servis (pozáručný servis 24 mesiacov).
7. Dodávateľ nebude účtovať žiadne sumy, poplatky a provízie iné ako uvedené v zmluve.
8. Cena musí byť stanovená vrátane cla, dovoznej prirážky, vykonania predpredajného servisu a dopravy na miesto odberu, prípadne ďalších obstarávacích nákladov.
9. Dodávateľ dodá predmet zákazky v súlade s technickou a funkčnou špecifikáciou a s požadovaným vybavením uvedeným v zmluve. Súčasťou dodania bude aj dodanie návodu na údržbu a použitie; výbavy a príslušenstva v rozsahu podľa technickej špecifikácie.
10. Dodávateľ dodá nový tovar - techniku a príslušenstvo bez právnych vád, ktoré by bránili ich prevzatiu a riadnemu užívaniu.
11. Dodávateľ predloží do 7 kalendárnych  dní od vygenerovania zmluvy v EKS: obchodnú značku a typ ponúkaných tovarov vrátane príslušenstva.Dodávateľ túto podmienku splní predložením napr. prospektového materiálu vrátane podrobnej technickej špecifikácie, technických listov a pod.
12. Dodávateľ do 7 kalendárnych dní od uzavretia zmluvy predloží dokument (certifikát) v slovenskom jazyku alebo v českom jazyku, príp. v inom jazyku a zároveň jeho úradný preklad osvedčujúci skutočnosť, že zariadenie spĺňa normu ECAC (European Civil Aviation Conference) v kategórii WTMD (Walk through metal detector) - použitie pre kontrolu cestujúcich.
13. Cena je vrátane dopravy na miesto plnenia.
14. Spôsob financovania za dodanú techniku/zariadenie:
14.1 Úhrada za dodané  zariadenie sa uskutoční bezhotovostným platobným stykom na základe vystavenej a doručenej faktúry, ktorá bude mať náležitosti daňového dokladu.
14.2 Faktúra musí jasne špecifikovať: číslo zmluvy, predmet fakturácie , miesto a termín plnenia, rozpis fakturovanej sumy.
14.3 Faktúra musí spĺňať náležitosti daňového dokladu podľa § 74 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a to najmä: označenie objednávateľa a dodávateľa, sídlo, IČO, splatnosť faktúry, odtlačok pečiatky a podpis oprávneného zástupcu dodávateľa.
14.4  Dodávateľ je povinný dodať predmet zákazky najneskôr do 15  týždňov od účinnosti zmluvy po obdržaní objednávky od objednávateľa. O prevzatí a odovzdaní zariadenia  bude vyhotovený zápis, ktorý potvrdia obe zmluvné strany a tento bude súčasťou vyhotovenej a doručenej faktúry.
14.5  Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru po riadnom prevzatí  zariadenia, ktoré spĺňa technické parametre a požiadavky na jeho technické vybavenie v zmysle zmluvy.
14.6  Fakturovaná splatná peňažná suma sa bude považovať za uhradenú momentom jej odoslania z účtu objednávateľa na účet dodávateľa. Lehota splatnosti faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi na adresu jeho sídla.
14.7  Ak bude faktúra vrátená dodávateľovi, lehota splatnosti neplynie a začína plynúť až po jej vystavení a doručení bez vád.
15 Povinnosti dodávateľa:
15.1 Dodávateľ je povinný dodať techniku a príslušenstvo v súlade s požiadavkami podľa tejto zmluvy bez vád, poškodenia alebo iného opotrebovania ako tovary nové, nepoužívané treťou osobou ani dodávateľom.
15.2  Predmetom dodávky môže byť len nové zariadenie, ktoré ku dňu odovzdania spĺňajú ustanovenia § 11 ods. 12 písm. a) zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov.
15.3 V prípade, ak bude zistené, že tovar nezodpovedá zadanej technickej špecifikácii predmetu zákazky, objednávateľ si vyhradzuje právo  tovar - techniku a príslušenstvo neprevziať a to bez nároku na akúkoľvek finančnú náhradu za náklady spojené s  jeho  dodaním.
16. Zodpovednosť za vady, reklamácie:
16.1  Dodávateľ sa zaväzuje v prípade poruchy/reklamácie sfunkčniť predmet zákazky bez zbytočného odkladu najneskôr do 15 (slovom pätnástich) pracovných dní odo dňa uplatnenia (t.j. doručenia) písomnej reklamácie i keď neuznáva, že za vadu predmetu zákazky zodpovedá. Lehota sa môže na základe dohôd oboch strán predĺžiť s tým, že musí byť zabezpečená prevádzka letiska (napr. tým, že v tejto dobe bude k dispozícii náhradné zariadenie).
16.2. V prípade, že sa reklamácia objednávateľa bez pochybností preukáže ako zjavne neopodstatnená, je objednávateľ povinný znášať náklady na opravu predmetu zákazky. O odstránení reklamovaných vád alebo porúch predmetu zákazky  dodávateľ  vyhotoví reklamačný list, ktorý podpíšu oprávnené osoby oboch zmluvných strán. V prípade stavu ohrozujúceho bezpečnosť civilného letectva je dodávateľ povinný odstrániť vadu predmetu zákazky bezodkladne, najneskôr však do 24 h a ak to nebude technicky a/alebo personálne možné, najneskôr do 48 h od uplatnenia reklamácie objednávateľom.
16.3 Dodávateľ bude na základe písomnej reklamácie objednávateľa písomne informovať objednávateľa, akým spôsobom chce vadu predmetu zákazky odstrániť s tým, že zodpovedá za jej riadne a kvalitné odstránenie. Objednávateľ je oprávnený pripomienkovať, resp. namietať spôsob odstránenia vady v prípade, ak má pochybnosti o správnosti postupu dodávateľa.
16.4 V prípade ak dodávateľ nezačne odstraňovať reklamovanú vadu v lehote uvedenej v písomnej informácii dodávateľa  je objednávateľ oprávnený vady odstrániť sám a/alebo prostredníctvom tretieho subjektu a tým spôsobené náklady vyúčtovať dodávateľovi, pričom naviac má právo vyúčtovať  10 % prirážku k vyúčtovanej cene za  odstraňovanie vady (tretí subjekt musí byť výrobcom certifikovaná osoba, aby nedošlo k porušeniu záručných podmienok), alebo môže požadovať primeranú zľavu z ceny predmetu zákazky, alebo dodanie náhradného predmetu zákazky, alebo odstúpiť od tejto zmluvy.
17. Zmluvné pokuty:
17.1 Nedodržanie ktorejkoľvek uvedenej podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v zmluve sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo uplatniť zmluvnú pokutu za:
17.1.1 za každé podstatné porušenie zmluvy, a to vo výške 300 eur za každé podstatné porušenie zmluvnej podmienky samostatne,
17.1.2 ak bude dodávateľ v omeškaní s vybavením reklamácie, má kupujúci nárok na uplatnenie zmluvnej pokuty vo výške 75,- € za každý aj začatý deň omeškania. Nárok na náhradu škody čo aj v rozsahu prevyšujúcom výšku zmluvnej pokuty tým nie je dotknutý.
17.2 Zmluvná pokuta je splatná do 15 dní odo dňa doručenia žiadosti o jej úhradu dodávateľovi.
17.3  Účastníci zmluvy sa dohodli, že za podstatné porušenia tejto zmluvy sa považuje:
17.3.1 také porušenie zmluvy, ktoré ohrozilo alebo narušilo plnenie predmetu zmluvy,
17.3.2 opakované menej závažné porušenie zmluvy, pričom za opakované sa považuje ak nastalo aspoň dvakrát,
18. Ukončenie zmluvy môže nastať:
18. 1 riadnym splnením všetkých práv a povinnosti zmluvných strán, dodaním tovaru podľa  zmluvných podmienok v požadovanom rozsahu, kvalite a lehotách,
18. 2 odstúpením od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok,
18. 3 odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok uvedených vo Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u,
18. 3.1 ukončenie zmluvy z dôvodu podľa tohto bodu nastane dňom doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy z dôvodov uvedených v príslušných ustanoveniach Všeobecných zmluvných podmienok OPET-u dodávateľovi v listinnej forme,
18. 4 ukončením zmluvy dohodou zmluvných strán,
18.4.1 ukončenie zmluvných strán dohodou zmluvných strán nastane ku dňu, ktorý je určený v dohode o ukončení zmluvy,
18.4.2 pre ukončenie zmluvy dohodou zmluvných strán sa vyžaduje vyhotovenie dohody o ukončení zmluvy v písomnej forme, ktorá bude obsahovať podstatné náležitosti súvisiace s ukončením zmluvy a vysporiadaním záväzkov zmluvných strán,
18. 5 výpoveďou danou objednávateľom dodávateľovi a to aj bez uvedenia dôvodov,
18.5.1 ukončenie zmluvy podľa bodu 19.5 nastane po uplynutí 30 dňovej výpovednej lehoty, ktorá začína plynúť od nasledujúceho dňa po doručení výpovede dodávateľovi v listinnej forme. V prípade pochybností sa za deň doručenia považuje tretí deň od odoslania písomnej výpovede dodávateľovi,
18.5.2 výpoveď musí obsahovať náležitosti o vysporiadaní záväzkov zmluvných strán v súvislosti s plnením zmluvy do momentu jej ukončenia ku dňu uplynutia výpovednej lehoty a ukončenia zmluvy.
18.6  Dodávateľ dodá tovar podľa tejto zmluvy na základe písomnej objednávky objednávateľa.
19. Objednávateľ požaduje, aby predmet zákazky, spĺňal aj ďalšie, v tomto opise predmetu zákazky nemenované podmienky, vyplývajúce zo záväzných a platných právnych noriem Slovenskej republiky a Európskej únie, vzťahujúce sa na predmet zákazky, ak sú podľa právnej úpravy požadované.
20. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Na letisko 100, 058 98 Poprad, Slovenská republika, Poprad, Poprad, Prešovský, Slovenská republika

08.11.2021 00:00 — 18.02.2022 00:00

1,00 kus

30 000,00

30 000,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Bližšie inštrukcie k požadovanému vlastnému návrhu plnenia: Požadujeme zaslať : 1. návrh plnenia - predloženie obchodnej značky a typu ponúkaného tovaru vrátane príslušenstva. Dodávateľ túto podmienku splní predložením napr. prospektového materiálu vrátane podrobnej technickej špecifikácie, technických listov a pod. 2. dokument (certifikát) v slovenskom jazyku alebo v českom jazyku, príp. v inom jazyku a zároveň úradný preklad dokladu osvedčujúci skutočnosť, že zariadenie spĺňa normu ECAC (European Civil Aviation Conference) v kategórii WTMD (Walk through metal detector) - použitie pre kontrolu cestujúcich. Doklady, ich skeny, žiadame predložiť do 7 kalendárnych dní od vygenerovania zmluvy v EKS e-mailom na adresu bozena.bacikova@gmail.com. Následne je potrebné doručiť originály dokladov poštovou alebo inou doručovacou službou na adresu, ktorá bude oznámená dodávateľovi e-mailom.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

19.10.2021 13:58

26.10.2021 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.10.2021 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 486
 29
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.10.2021 11:52 - Vstupná ponuka 30 000,00 € Cena bez DPH
26.10.2021 06:22 - Najvýhodnejšia ponuka 29 999,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS