• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.10.2021 13:02
  •    Predkladanie ponúk
    26.10.2021 14:44
  •    Ukončenie zákazky
    26.10.2021 15:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.10.2021 15:35

Detail zákazky Z202120780

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.10.2021 13:02
  •    Predkladanie ponúk
    26.10.2021 14:44
  •    Ukončenie zákazky
    26.10.2021 15:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.10.2021 15:35

Základné údaje

Z202120780

OF-244015

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6003089

Objednávateľ

00182869

Mestské kultúrne stredisko mesta Piešťany

A. Dubčeka 27, Piešťany, 92134, SVK

Dodávateľ

53528654

Up Déjeuner, s. r. o.

Tomášikova 64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stravovacie poukážky.

stravné lístky, stravné poukážky, jedálne kupóny, gastrolístky

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stravovacie poukážky
Funkcia
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov Objednávateľa prostredníctvom stravovacích poukážok vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov Dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať.
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov.
Počas platnosti rámcovej dohody je Dodávateľ povinný mať uzatvorené zmluvy na využitie stravovacích poukážok minimálne s 15 zariadeniami v meste Piešťany, ktoré poskytujú stravovanie v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota jednej stravovacej poukážky € 4,00
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stravovacia poukážka obsahuje názov a logo dodávateľa
Stravovacia poukážka obsahuje ochranné prvky proti zneužitiu a falšovaniu používané pre tlač cenných papierov
Stravovacia poukážka obsahuje rok platnosti stravovacej poukážky
Stravovacia poukážka obsahuje nominálnu hodnotu stravovacej poukážky
Stravovacia poukážka obsahuje číselný alebo čiarový kód
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Nahradenie vrátených nepoužitých stravovacích poukážok Dodávateľom je právom Objednávateľa a uskutoční sa vrátením finančnej čiastky Objednávateľovi rovnajúcej sa cene vrátených stravovacích poukážok alebo dodaním stravovacích poukážok na nové emisné obdobie Objednávateľovi v rovnakej nominálnej hodnote.
Celková cena za stravovaciu poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravovacej poukážky v eurách a výškou poplatku za poskytnuté služby v eurách vrátane DPH a do výpočtov vstupuje zaokrúhlená na štyri desatinné miesta.
Poplatok za poskytnuté služby (PPS) pokrýva všetky náklady Dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania prostredníctvom stravovacích poukážok, zahŕňa províziu dodávateľa, dane, balenie, poistenie, storno poplatky za vrátenie alebo výmenu, distribúciu a všetky ďalšie náklady
Výška poplatku za poskytnuté služby (PPS) sa vyjadruje percentom z nominálnej hodnoty stravovacej poukážky a je nemenná po celú dobu platnosti zmluvného vzťahu.
Celková cena fakturovaná za dodané stravovacie poukážky na základe jednotlivých objednávok bude pozostávať:
1. z ceny nominálnej hodnoty objednaného množstva stravovacích poukážok
2. z ceny poplatku za poskytnuté služby
3. z DPH z ceny poplatku za poskytnuté služby, ak je dodávateľ platcom DPH.
Daňový doklad - faktúra - za všetky objednané stravovacie poukážky v danom štvrťroku bude dodaný Objednávateľovi do troch pracovných dní po dodaní stravovacích poukážok.
Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 21 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu Objednávateľa na číslo účtu Dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu Objednávateľa.
Vrátane dopravy na miesto plnenia - do sídla Objednávateľa.
Interval opakovaných plnení 1 krát za štvrťrok pri rámcovej dohode na základe vystavenej objednávky Objednávateľom.
Objednávateľ požaduje predložiť do 5 dní od uzavretia rámcovej dohody kalkuláciu konečnej ceny stravnej poukážky prenásobenej predpokladaným množstvom odobratých stravovacích poukážok (kalkulačný vzorec).
Objednávateľ požaduje do 5 dní od uzavretia rámcovej dohody predložiť zoznam minimálne 15 stravovacích zariadení nachádzajúcich sa v meste Piešťany, s ktorými má Dodávateľ uzatvorenú zmluvu.
Lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy/objednávky na plnenie od Objednávateľa - do 48 hodín.
Celkový počet stravovacích poukážok dohodnutý Rámcovou dohodou je dohodnutý ako maximálny, pričom Objednávateľovi nevzniká povinnosť na odber celkového počtu stravovacích poukážok. Skutočný počet odobratých stravovacích poukážok bude uvedený v jednotlivých čiastkových objednávkach.
Objednanie nižšieho počtu stravovacích poukážok ako je maximálny celkový počet stravovacích poukážok dohodnutý Rámcovou dohodou, nie je porušením Rámcovej dohody zo strany Objednávateľa a Dodávateľovi nevzniká právo na uplatnenie sankcie za neodobratie celkového počtu stravovacích poukážok Objednávateľom.
Objednávateľ má právo ukončiť túto rámcovú dohodu výpoveďou s výpovednou dobou 1 mesiac plynúcou od prvého dňa mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená Dodávateľovi, a to v prípade zmeny nominálnej hodnoty jednej stravovacej poukážky u Objednávateľa na základe kolektívneho vyjednávania; hodnota stravovacej poukážky je v súčasnosti určená v sume 4,00 EUR. Dodávateľ si v takomto prípade nebude uplatňovať náhradu škody ani iné finančné plnenie z titulu vypovedania rámcovej dohody.
Táto Rámcová dohoda zaniká aj pred uplynutím doby, na ktorú bola uzatvorená v prípade, ak Objednávateľ odoberie celé zmluvne dojednané množstvo stravovacích poukážok.
Názov Upresnenie
Doba platnosti stravovacích poukážok minimálne do konca roka, v ktorom boli vydané
Vrátenie nepoužitých stravovacích poukážok najneskôr 31 dní po ukončení ich platnosti

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ul. A.Dubčeka 27, Piešťany, Piešťany, Trnavský, Slovenská republika

12

3 500,00 kus

14 000,00

14 000,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Objednávateľ požaduje predložiť zoznam minimálne 15 stravovacích zariadení nachádzajúcich sa v meste Piešťany, s ktorými má Dodávateľ uzatvorenú zmluvu.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

19.10.2021 13:02

26.10.2021 14:44

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.10.2021 14:59

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 339
 4
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.10.2021 13:12 - Vstupná ponuka 14 000,00 € Cena bez DPH
20.10.2021 09:42 - Najvýhodnejšia ponuka 13 999,98 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS