• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.10.2021 16:25
  •    Predkladanie ponúk
    04.11.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.11.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.11.2021 10:50

Detail zákazky Z202120770

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.10.2021 16:25
  •    Predkladanie ponúk
    04.11.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.11.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.11.2021 10:50

Základné údaje

Z202120770

OF-243478

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6018099

Objednávateľ

35919001

Národná diaľničná spoločnosť, a.s.

Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK

Dodávateľ

50090224

IBR Consulting SK s. r. o.

Eurovea Central 1, Pribinova 4, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, 81109, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zabezpečenie údržby a podpory programového vybavenia na riadenie investičnej výstavby

podpora informačných technológií, údržba programového vybavenia, software

  • 72250000-2 - Služby týkajúce sa podpory systému

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zabezpečenie údržby a podpory programového vybavenia na riadenie investičnej výstavby
Funkcia
Technické špecifikácia
Predmetom zákazky je obnova a zabezpečenie údržby a podpory na obdobie 24 mesiacov pre licencie programového vybavenia na riadenie investičnej výstavby v prostredí KIS – RIV na rok 2021 a 2022 v počte 50 licencií.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Reaktivačný poplatok za obnovu údržby a podpory programového vybavenia na riadenie investičnej výstavby (50 licencií) za obdobie od 01.01.2021 do 31.10.2021 mesiac 10
Údržba a podpora programového vybavenia na riadenie investičnej výstavby (50 licencií) na obdobie od 01.11.2021 do 31.12.2022 mesiac 14
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Technické vlastnosti
Údržba a podpora programového vybavenia na riadenie investičnej výstavby musí byť minimálne v nasledovnom rozsahu:
- kompletná starostlivosť o aplikačné prostredie (funkcionalita, design)
- riešenie problémov s aplikáciami v spolupráci so sieťovými, hardvérovými a databázovými špecialistami od inicializácie problému po odsúhlasenie užívateľom aplikácie.
- spolupráca na testovaní a nasadzovaní nových verzií aplikácií, respektíve nevyhnutná parametrizácia (kurzové lístky, štatistické indexy, pracovné dni ako aj ďalšie úpravy nevyžadujúce nové verzie)
- starostlivosť o produkčné, predprodukčné, testovacie a vývojové prostredie
- manažment zmien v týchto prostrediach
- zosúladenie požiadaviek bezpečnostnej politiky a aplikačných nastavení
- vypracovávanie prevádzkovej dokumentácie vyžadovanej internými normami
- vypracovávanie prevádzkovej dokumentácie a príručiek pre koncových užívateľov
- spolupráca pri riešení úloh interoperability jednotlivých aplikácií
- spolupráca s externými dodávateľmi vyžadujúcimi informácie o rozhraniach a nastaveniach prevádzkovaných aplikácií na základe potvrdenej žiadosti Objednávateľa
- vytváranie užívateľských rolí a ich manažment
- kontrola licencií
- monitoring prevádzky a ladenie výkonnostných parametrov s cieľom zefektívniť a zrýchliť spracovanie online dotazov a dávkových úloh
- prevádzka servisného E-mail – možnosť sa dopytovať alebo žiadať o odbornú radu k systému riadenia investičnej výstavby – prevádzka 24/7
- telefonická podpora užívateľom systému riadenia investičnej výstavby - prevádzka Hot-line každý pracovný deň v čase 8:00 – 16:00 hod
- odstraňovanie poruchových stavov podľa nadefinovaného SLA (Priorita 1, Priorita 2, Priorita 3) pre chyby v systéme riadenia investičnej výstavby V ROZSAHU 10/5 (t. j. v pracovných dňoch v čase 7:00 – 17:00 ) - Priorita 1 – kompletný výpadok/ nedostupnosť celého systému
- Priorita 2 – chyba systému znemožňujúca vykonávanie niektorého kritického workflow
- Priorita 3 – všetky ostatné chyby, chyby, ku ktorým existuje workaround (náhradné riešenie)
- konzultácia nových zmien systému vyžadovaných Objednávateľom (bez následného zapracovania)
- pravidelný update programu riadenia investičnej výstavby podľa požiadaviek Objednávateľa, v prípade nutnosti bude poskytnutá aj mimoriadna aktualizácia (spravidla v reakcii na zmeny v zákonoch) v produkčnom, testovacom a vývojovom prostredí
- aktualizácia a údržba programových SQL databáz riadenia investičnej výstavby v produkčnom, testovacom a vývojovom prostredí
- technologické aktualizácie na podporu aktuálnych operačných systémov a databáz
- konzultačná a poradenská činnosť podľa potreby Objednávateľa
- servis pomocou vzdialeného prístupu
- správa aplikačných užívateľov
- vrátane plnej súčinnosti Poskytovateľa pri migrácii na vyššiu verziu SQL (reinštalácia programového vybavenia)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Osobitné požiadavky na plnenie:
I.1 Miesto dodania bude upresnené v rámci územného obvodu Bratislavy po nadobudnutí platnosti a účinnosti zmluvy.
I.2 Vrátane dopravy a inštalácie na mieste dodania.
I.3 Poskytovateľ predloží do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy nasledujúce doklady a dokumenty:
a) zoznam, v ktorom uvedie kontaktné údaje osoby, ktorá je za Poskytovateľa oprávnená konať vo veciach plnenia zmluvy a osôb, ktoré budú vykonávať samotné plnenie predmetu zmluvy v nasledovnom rozsahu: meno, priezvisko, telefón, e-mail.
b) doklad o tom, že Poskytovateľ je oficiálnym distribučným partnerom výrobcu riešenia.
c) doklad o tom, že Poskytovateľ má k dispozícii aspoň dve osoby, špecialistov, s platnou technickou certifikáciou od výrobcu riešenia v oblasti tvorby a prevádzky systému riadenia investičnej výstavby ASPE (Potvrdenie ASPE) s minimálne 5-ročnú prax v oblasti tvorby a prevádzky systému ASPE a minimálne dvomi referenciami s profesionálnymi praktickými skúsenosťami v oblasti tvorby a prevádzky systému riadenia investičnej výstavby ASPE.
d) vyplnenú Prílohu č.1 k Opisnému formuláru vychádzajúcu z celkovej ceny predmetu zmluvy podľa funkčnej a technickej špecifikácie, Dodávateľ zodpovedá za to, že celková cena z Elektronického kontraktačného systému je totožná s celkovou cenou z Prílohy č. 1 k Opisnému formuláru.
II. CENA
II.1 Cena za obstarávanú službu musí byť stanovená v zmysle zákona NR SR č.18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov, vyhlášky MF SR č.87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon o cenách.
II.2 V cene musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s plnením, vrátane dopravných nákladov a poskytovania všetkých služieb priamo súvisiacich s plnením v rámci predmetu zákazky.
II.3 Celková cena v zmysle tejto Zmluvy bude tvorená ako súčet súčinov prijatých jednotkových cien a množstva skutočne dodaného a prevzatého tovaru.
II.4 Jednotkové ceny z Prílohy č.1 k Opisnému formuláru sú pevné a nemenné počas doby trvania zmluvy.
II.5 Jednotkové ceny sú rovnaké pre všetky miesta dodania predmetu zákazky. Miesto dodania predmetu zákazky nemá vplyv na jednotkové ceny.
II.6 K cene bude účtovaná daň z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“) v zmysle platných právnych predpisov SR účinných v čase poskytnutia plnenia.
II.7 Cena za poskytnutie plnenia je konečná a obsahuje všetky náklady Poskytovateľa vrátane primeraného zisku.
III. PLATOBNÉ PODMIENKY
III.1 Podkladom pre zaplatenie ceny za predmet plnenia budú faktúry Poskytovateľa doručované mesačne za jednotlivé kalendárne mesiace, v počte jedna faktúra za jeden mesiac, vystavené výlučne počas obdobia platnosti zmluvy vygenerovanej v EKS. Poskytovateľovi vznikne právo na vystavenie faktúr dňom riadneho a včasného poskytnutia predmetu zmluvy po podpise akceptačného protokolu poverenými zástupcami oboch zmluvných strán.
III.2 Ak je Poskytovateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte Európskej únie (ďalej len „EÚ“) a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Poskytovateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty (ďalej len „zákon o DPH“) a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona o DPH a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona o DPH.
III.3 Ak je Poskytovateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto poskytnutia služby je v SR, tento Poskytovateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona o DPH a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona o DPH a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona o DPH.
III.4 Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry do podateľne v sídle Objednávateľa. V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má Objednávateľ právo vrátiť ju Poskytovateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že lehota splatnosti začne plynúť po doručení opravenej, resp. doplnenej faktúry. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry Objednávateľovi.
III.5 Poskytovateľ je oprávnený fakturovať len skutočne poskytnuté plnenie.
III.6 Objednávateľ uhradí cenu za plnenie prostredníctvom bezhotovostného bankového prevodu na číslo účtu uvedené vo faktúre.
IV. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY, PODSTATNÉ PORUŠENIE ZMLUVY, ZMLUVNÁ POKUTA
IV.1 Nedodržanie požiadaviek na plnenie uvedené vo funkčnej a technickej špecifikácii uvedenej v predmete zákazky, resp. zmluve sa považuje za podstatné porušenie zmluvy, ktoré je dôvodom na okamžité odstúpenie od zmluvy. V takomto prípade je Objednávateľ oprávnený uplatniť si u Poskytovateľa zmluvnú pokutu v sume rovnajúcej sa 10% z hodnoty zákazky, minimálne však vo výške 5000 EUR.
IV.2 Poskytovateľ musí byť podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov oprávnený poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky, resp. zmluvy, inak ide o podstatné porušenie zmluvy, ktoré je dôvodom na okamžité odstúpenie od zmluvy.
IV.3 V prípade odstúpenia od zmluvy z dôvodu jej podstatného porušenia Poskytovateľom, je Objednávateľ oprávnený vystaviť Poskytovateľovi negatívnu referenciu s neuspokojivým hodnotením v EKS ako aj v „Informačnom systéme zberu údajov“ vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, v ktorej je Objednávateľ oprávnený uviesť, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností Poskytovateľom.
V. ĎALŠIE USTANOVENIA
V.1 Poskytovateľ je povinný spĺňať všetky ustanovenia a požiadavky na plnenie, vrátane osobitných, či sa jedná o dodania tovaru, alebo poskytnutie služieb, poznať a byť schopný preukázať všetky vlastnosti ponúkanej služby, ktoré sú vyžadované kdekoľvek v zákazke, už v momente predloženia ponuky.
V.2 Poskytovateľ je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, ušlého zisku a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktoré vzniknú v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov zo zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné.
V.3 Poskytovateľ potvrdzuje, že sa pred uzatvorením tejto zmluvy riadne oboznámil so špecifikáciou uvedenou v predmete zákazky, resp. zmluve.
V.4 Súčasťou tohto Opisného formulára je Príloha č. 1.
V.5 Podmienky neupravené v predmete zákazky, resp. zmluve sa spravujú 2. časťou „ VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY“ platných OPET.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

08.11.2021 09:00 — 31.12.2022 00:00

50,00 licencia

213 624,00

213 624,00

V zmysle opisného formulára.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

21.10.2021 16:25

04.11.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.11.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 428
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.11.2021 08:48 - Vstupná ponuka 213 000,00 € Cena bez DPH
04.11.2021 08:48 - Najvýhodnejšia ponuka 213 000,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS