35919001
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK
50090224
IBR Consulting SK s. r. o.
Eurovea Central 1, Pribinova 4, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, 81109, SVK
Zabezpečenie údržby a podpory programového vybavenia na riadenie investičnej výstavby
podpora informačných technológií, údržba programového vybavenia, software
Služba
|
1. Zabezpečenie údržby a podpory programového vybavenia na riadenie investičnej výstavby
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Technické špecifikácia |
| Predmetom zákazky je obnova a zabezpečenie údržby a podpory na obdobie 24 mesiacov pre licencie programového vybavenia na riadenie investičnej výstavby v prostredí KIS – RIV na rok 2021 a 2022 v počte 50 licencií. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Reaktivačný poplatok za obnovu údržby a podpory programového vybavenia na riadenie investičnej výstavby (50 licencií) za obdobie od 01.01.2021 do 31.10.2021 | mesiac | 10 | ||
| Údržba a podpora programového vybavenia na riadenie investičnej výstavby (50 licencií) na obdobie od 01.11.2021 do 31.12.2022 | mesiac | 14 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Technické vlastnosti | |
| Údržba a podpora programového vybavenia na riadenie investičnej výstavby musí byť minimálne v nasledovnom rozsahu: | |
| - kompletná starostlivosť o aplikačné prostredie (funkcionalita, design) | |
| - riešenie problémov s aplikáciami v spolupráci so sieťovými, hardvérovými a databázovými špecialistami od inicializácie problému po odsúhlasenie užívateľom aplikácie. | |
| - spolupráca na testovaní a nasadzovaní nových verzií aplikácií, respektíve nevyhnutná parametrizácia (kurzové lístky, štatistické indexy, pracovné dni ako aj ďalšie úpravy nevyžadujúce nové verzie) | |
| - starostlivosť o produkčné, predprodukčné, testovacie a vývojové prostredie | |
| - manažment zmien v týchto prostrediach | |
| - zosúladenie požiadaviek bezpečnostnej politiky a aplikačných nastavení | |
| - vypracovávanie prevádzkovej dokumentácie vyžadovanej internými normami | |
| - vypracovávanie prevádzkovej dokumentácie a príručiek pre koncových užívateľov | |
| - spolupráca pri riešení úloh interoperability jednotlivých aplikácií | |
| - spolupráca s externými dodávateľmi vyžadujúcimi informácie o rozhraniach a nastaveniach prevádzkovaných aplikácií na základe potvrdenej žiadosti Objednávateľa | |
| - vytváranie užívateľských rolí a ich manažment | |
| - kontrola licencií | |
| - monitoring prevádzky a ladenie výkonnostných parametrov s cieľom zefektívniť a zrýchliť spracovanie online dotazov a dávkových úloh | |
| - prevádzka servisného E-mail – možnosť sa dopytovať alebo žiadať o odbornú radu k systému riadenia investičnej výstavby – prevádzka 24/7 | |
| - telefonická podpora užívateľom systému riadenia investičnej výstavby - prevádzka Hot-line každý pracovný deň v čase 8:00 – 16:00 hod | |
| - odstraňovanie poruchových stavov podľa nadefinovaného SLA (Priorita 1, Priorita 2, Priorita 3) pre chyby v systéme riadenia investičnej výstavby V ROZSAHU 10/5 (t. j. v pracovných dňoch v čase 7:00 – 17:00 ) - Priorita 1 – kompletný výpadok/ nedostupnosť celého systému | |
| - Priorita 2 – chyba systému znemožňujúca vykonávanie niektorého kritického workflow | |
| - Priorita 3 – všetky ostatné chyby, chyby, ku ktorým existuje workaround (náhradné riešenie) | |
| - konzultácia nových zmien systému vyžadovaných Objednávateľom (bez následného zapracovania) | |
| - pravidelný update programu riadenia investičnej výstavby podľa požiadaviek Objednávateľa, v prípade nutnosti bude poskytnutá aj mimoriadna aktualizácia (spravidla v reakcii na zmeny v zákonoch) v produkčnom, testovacom a vývojovom prostredí | |
| - aktualizácia a údržba programových SQL databáz riadenia investičnej výstavby v produkčnom, testovacom a vývojovom prostredí | |
| - technologické aktualizácie na podporu aktuálnych operačných systémov a databáz | |
| - konzultačná a poradenská činnosť podľa potreby Objednávateľa | |
| - servis pomocou vzdialeného prístupu | |
| - správa aplikačných užívateľov | |
| - vrátane plnej súčinnosti Poskytovateľa pri migrácii na vyššiu verziu SQL (reinštalácia programového vybavenia) |
| Názov |
| Osobitné požiadavky na plnenie: |
| I.1 Miesto dodania bude upresnené v rámci územného obvodu Bratislavy po nadobudnutí platnosti a účinnosti zmluvy. |
| I.2 Vrátane dopravy a inštalácie na mieste dodania. |
| I.3 Poskytovateľ predloží do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy nasledujúce doklady a dokumenty: |
| a) zoznam, v ktorom uvedie kontaktné údaje osoby, ktorá je za Poskytovateľa oprávnená konať vo veciach plnenia zmluvy a osôb, ktoré budú vykonávať samotné plnenie predmetu zmluvy v nasledovnom rozsahu: meno, priezvisko, telefón, e-mail. |
| b) doklad o tom, že Poskytovateľ je oficiálnym distribučným partnerom výrobcu riešenia. |
| c) doklad o tom, že Poskytovateľ má k dispozícii aspoň dve osoby, špecialistov, s platnou technickou certifikáciou od výrobcu riešenia v oblasti tvorby a prevádzky systému riadenia investičnej výstavby ASPE (Potvrdenie ASPE) s minimálne 5-ročnú prax v oblasti tvorby a prevádzky systému ASPE a minimálne dvomi referenciami s profesionálnymi praktickými skúsenosťami v oblasti tvorby a prevádzky systému riadenia investičnej výstavby ASPE. |
| d) vyplnenú Prílohu č.1 k Opisnému formuláru vychádzajúcu z celkovej ceny predmetu zmluvy podľa funkčnej a technickej špecifikácie, Dodávateľ zodpovedá za to, že celková cena z Elektronického kontraktačného systému je totožná s celkovou cenou z Prílohy č. 1 k Opisnému formuláru. |
| II. CENA |
| II.1 Cena za obstarávanú službu musí byť stanovená v zmysle zákona NR SR č.18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov, vyhlášky MF SR č.87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon o cenách. |
| II.2 V cene musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s plnením, vrátane dopravných nákladov a poskytovania všetkých služieb priamo súvisiacich s plnením v rámci predmetu zákazky. |
| II.3 Celková cena v zmysle tejto Zmluvy bude tvorená ako súčet súčinov prijatých jednotkových cien a množstva skutočne dodaného a prevzatého tovaru. |
| II.4 Jednotkové ceny z Prílohy č.1 k Opisnému formuláru sú pevné a nemenné počas doby trvania zmluvy. |
| II.5 Jednotkové ceny sú rovnaké pre všetky miesta dodania predmetu zákazky. Miesto dodania predmetu zákazky nemá vplyv na jednotkové ceny. |
| II.6 K cene bude účtovaná daň z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“) v zmysle platných právnych predpisov SR účinných v čase poskytnutia plnenia. |
| II.7 Cena za poskytnutie plnenia je konečná a obsahuje všetky náklady Poskytovateľa vrátane primeraného zisku. |
| III. PLATOBNÉ PODMIENKY |
| III.1 Podkladom pre zaplatenie ceny za predmet plnenia budú faktúry Poskytovateľa doručované mesačne za jednotlivé kalendárne mesiace, v počte jedna faktúra za jeden mesiac, vystavené výlučne počas obdobia platnosti zmluvy vygenerovanej v EKS. Poskytovateľovi vznikne právo na vystavenie faktúr dňom riadneho a včasného poskytnutia predmetu zmluvy po podpise akceptačného protokolu poverenými zástupcami oboch zmluvných strán. |
| III.2 Ak je Poskytovateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte Európskej únie (ďalej len „EÚ“) a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Poskytovateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty (ďalej len „zákon o DPH“) a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona o DPH a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona o DPH. |
| III.3 Ak je Poskytovateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto poskytnutia služby je v SR, tento Poskytovateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona o DPH a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona o DPH a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona o DPH. |
| III.4 Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry do podateľne v sídle Objednávateľa. V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má Objednávateľ právo vrátiť ju Poskytovateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že lehota splatnosti začne plynúť po doručení opravenej, resp. doplnenej faktúry. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry Objednávateľovi. |
| III.5 Poskytovateľ je oprávnený fakturovať len skutočne poskytnuté plnenie. |
| III.6 Objednávateľ uhradí cenu za plnenie prostredníctvom bezhotovostného bankového prevodu na číslo účtu uvedené vo faktúre. |
| IV. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY, PODSTATNÉ PORUŠENIE ZMLUVY, ZMLUVNÁ POKUTA |
| IV.1 Nedodržanie požiadaviek na plnenie uvedené vo funkčnej a technickej špecifikácii uvedenej v predmete zákazky, resp. zmluve sa považuje za podstatné porušenie zmluvy, ktoré je dôvodom na okamžité odstúpenie od zmluvy. V takomto prípade je Objednávateľ oprávnený uplatniť si u Poskytovateľa zmluvnú pokutu v sume rovnajúcej sa 10% z hodnoty zákazky, minimálne však vo výške 5000 EUR. |
| IV.2 Poskytovateľ musí byť podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov oprávnený poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky, resp. zmluvy, inak ide o podstatné porušenie zmluvy, ktoré je dôvodom na okamžité odstúpenie od zmluvy. |
| IV.3 V prípade odstúpenia od zmluvy z dôvodu jej podstatného porušenia Poskytovateľom, je Objednávateľ oprávnený vystaviť Poskytovateľovi negatívnu referenciu s neuspokojivým hodnotením v EKS ako aj v „Informačnom systéme zberu údajov“ vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, v ktorej je Objednávateľ oprávnený uviesť, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností Poskytovateľom. |
| V. ĎALŠIE USTANOVENIA |
| V.1 Poskytovateľ je povinný spĺňať všetky ustanovenia a požiadavky na plnenie, vrátane osobitných, či sa jedná o dodania tovaru, alebo poskytnutie služieb, poznať a byť schopný preukázať všetky vlastnosti ponúkanej služby, ktoré sú vyžadované kdekoľvek v zákazke, už v momente predloženia ponuky. |
| V.2 Poskytovateľ je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, ušlého zisku a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktoré vzniknú v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov zo zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné. |
| V.3 Poskytovateľ potvrdzuje, že sa pred uzatvorením tejto zmluvy riadne oboznámil so špecifikáciou uvedenou v predmete zákazky, resp. zmluve. |
| V.4 Súčasťou tohto Opisného formulára je Príloha č. 1. |
| V.5 Podmienky neupravené v predmete zákazky, resp. zmluve sa spravujú 2. časťou „ VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY“ platných OPET. |
| Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
|---|
Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
08.11.2021 09:00 — 31.12.2022 00:00
50,00 licencia
213 624,00
213 624,00
V zmysle opisného formulára.
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
21.10.2021 16:25
04.11.2021 10:00
04.11.2021 10:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 04.11.2021 08:48 - Vstupná ponuka | 213 000,00 | € | Cena bez DPH |
| 04.11.2021 08:48 - Najvýhodnejšia ponuka | 213 000,00 | € | Cena bez DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: