• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.10.2021 13:50
  •    Predkladanie ponúk
    20.10.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.10.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.10.2021 10:50

Detail zákazky Z202120769

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.10.2021 13:50
  •    Predkladanie ponúk
    20.10.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.10.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.10.2021 10:50

Základné údaje

Z202120769

OF-243000

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5992621

Objednávateľ

00165336

Národný onkologický ústav

Klenová 1, Bratislava, 83110, SVK

Dodávateľ

46995935

Ecolab s.r.o.

Voctářova 2449/5, Praha 8, 180 00, CZE

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nástenný dávkovač pákový

dávkovacie zariadenie

  • 42993200-5 - Dávkovacie zariadenia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Spotrebný materiál
Funkcia
Dávkovač pre aplikáciu dezinfekčných prípravkov na ruky , umývacích a ošetrujúcich emulzií
DÁVKOVAČ DO NÁROČNÝCH PREVÁDZKOVÝCH PODMIENOK S VYSOKÝMI HYGIENICKÝMI NÁROKMI
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Dávkovač kovový pákový na 1000 ml fľašu ks 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Dermados AK Alu 1000ml uzamykateľný Robustný kovový dávkovač ( anodizovaný hliník )
Verzia 1000ml dlhá páka : šírka × hĺbka × výška 94 × 222 × 340 Jednoduchá výmena náhradnej pumpičky bez demontáže zadnej steny
Rýchle plnenie a jednoduchá manipulácia Nerezová pumpa, sterilizovateľná v autokláve
Vhodný pre štandardný rozmer 1000ml euro fľaše Možnosť prichytenia na rám postele v šírke 22-35mm pomocou špeciálneho držiaka
Farebne rozlíšenie cez vymeniteľné plastové štítky Nastaviteľnosť dávkovania v dvoch polohách 0,90ml a 1,50ml
Uzamykateľný systém. Predný kryt z hliníka je uzamykateľný kľúčom, ktorý je súčasťou balenia. Montážny materiál je súčasťou balenia. Vŕtanie 6 mm, 4×
Dávkovač je možné fixovať na podklad špeciálnym setom na lepenie, ktorý zabezpečuje odmontovanie dávkovača bez jeho poškodenia, keďže nedochádza k lepeniu samotného dávkovača ( nie je súčasťou balenia ).
vzor dávkovača vid príloha
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia - Objednávateľ vyžaduje vyloženie tovaru na miesto určenia - bez EURO palety
Dodávku tovaru realizovať v pracovných dňoch v čase od 08:00 hod. do 11:00 hod. a od 13:00 do 15:00
Pri vykladaní a manipulácii s tovarom nebude poskytnutá pomoc druhej osoby ( manipulácia s paletami pri vykládke )
Pri preberaní tovaru budú jednotlivé položky prepočítane za prítomností osoby ktorá tovar dopravila.
Požadujeme dodať originálny (predpísaný) tovar, alebo ekvivalent. Objednávateľ pripúšťa dodanie ekvivalentu:
- dodanie ekvivalentu pri dodržaní všetkých kvalitatívne preukázateľných podmienok.
- vzorky ekvivalentu musia byť doplnené popisom presnej špecifikácie (rozmer,hrúbka,objem, zloženie) k danej vzorke na základe, ktorej objednávateľ jednoznačne identifikuje, ku ktorému produktu bola vzorka predložená.
- výber čistiacich a dezinfekčných prípravkov a ich zloženie a typ pracovného náradia je v súlade s hygienickým plánom
Dodávateľ do dvoch dní od uzatvorenia zmluvy dodá vzorky jednotlivých položiek na vyžiadanie.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 2 dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ dodá tovar nepoškodený v štandardnej kvalite.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru, než vzájomne odsúhlaseného, tento tovar neprevziať.
Pri uplatnení reklamácie alebo odstúpenia od zmluvy je dodávateľ povinný materiál prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady.
Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú kúpno predajnú zmluvu spolu s faktúrou dodacím listom a tovarom. Splatnosť faktúry 60 kalendárnych dní.
Rozpis položiek tovaru je potrebné zachovať v poradí v akom je vystavený objednávkový formulár.
Fakturácia sa bude realizovať po uskutočnení jednotlivých dodávok, súčasťou dodávky tovarov musí byť dodací list, faktúra ( Rozpis položiek tovaru je potrebné zachovať v poradí v akom je vystavený objednávkový formulár) a zmluva EKS. Faktúra musí obsahovať odvolanie sa na číslo zmluvy z EKS, podpísanú kúpno predajnú zmluvu.
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie požadovaného rozpisu, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy. Rozpis položiek tovaru je potrebné zachovať v poradí ako je v zmluve EKS.
Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 3 pracovných dní.
Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi do 2 dní odo dňa uzavretia zmluvy, potvrdenie, že nie je v reštrukturalizácii, a to v prípade ak tento údaj nemá zapísaný v Zozname podnikateľov vedenom Úradom pre verejné obstarávanie.
Záverečné ustanovenie: Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Následkom nedodržania uvedených osobitných požiadaviek na plnenie objednávateľ odstúpi od zmluvy, pričom vyhotoví dodávateľovi negatívnu referenciu.
Dodávateľ tovaru, poskytovateľ služby, resp. zhotoviteľ diela ( úspešný uchádzač vo verejnej súťaži, resp. vybraný dodávateľ v prípade iného uplatneného postupu vo verejnom obstarávaní) je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru, poskytnutie služby, resp. zhotovenie diela najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru, poskytnutí služby, resp. zhotovení diela.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Klenová, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

01.11.2021 09:00 — 05.11.2021 14:00

1,00 celok

1 950,00

1 950,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Požaduje sa predložiť rozpočet za položku vrátane dopravy a ostatných nákladov v jednotkových cenách.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

15.10.2021 13:50

20.10.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.10.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 209
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.10.2021 08:48 - Vstupná ponuka 1 950,00 € Cena bez DPH
20.10.2021 08:56 - Najvýhodnejšia ponuka 1 949,99 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS