00165336
Národný onkologický ústav
Klenová 1, Bratislava, 83110, SVK
46995935
Ecolab s.r.o.
Voctářova 2449/5, Praha 8, 180 00, CZE
Nástenný dávkovač pákový
dávkovacie zariadenie
Tovar, Služba
|
1. Spotrebný materiál
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Dávkovač pre aplikáciu dezinfekčných prípravkov na ruky , umývacích a ošetrujúcich emulzií |
| DÁVKOVAČ DO NÁROČNÝCH PREVÁDZKOVÝCH PODMIENOK S VYSOKÝMI HYGIENICKÝMI NÁROKMI |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Dávkovač kovový pákový na 1000 ml fľašu | ks | 20 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Dermados AK Alu 1000ml uzamykateľný | Robustný kovový dávkovač ( anodizovaný hliník ) |
| Verzia 1000ml dlhá páka : šírka × hĺbka × výška 94 × 222 × 340 | Jednoduchá výmena náhradnej pumpičky bez demontáže zadnej steny |
| Rýchle plnenie a jednoduchá manipulácia | Nerezová pumpa, sterilizovateľná v autokláve |
| Vhodný pre štandardný rozmer 1000ml euro fľaše | Možnosť prichytenia na rám postele v šírke 22-35mm pomocou špeciálneho držiaka |
| Farebne rozlíšenie cez vymeniteľné plastové štítky | Nastaviteľnosť dávkovania v dvoch polohách 0,90ml a 1,50ml |
| Uzamykateľný systém. Predný kryt z hliníka je uzamykateľný kľúčom, ktorý je súčasťou balenia. | Montážny materiál je súčasťou balenia. Vŕtanie 6 mm, 4× |
| Dávkovač je možné fixovať na podklad špeciálnym setom na lepenie, ktorý zabezpečuje odmontovanie dávkovača bez jeho poškodenia, keďže nedochádza k lepeniu samotného dávkovača ( nie je súčasťou balenia ). | |
| vzor dávkovača vid príloha |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia - Objednávateľ vyžaduje vyloženie tovaru na miesto určenia - bez EURO palety |
| Dodávku tovaru realizovať v pracovných dňoch v čase od 08:00 hod. do 11:00 hod. a od 13:00 do 15:00 |
| Pri vykladaní a manipulácii s tovarom nebude poskytnutá pomoc druhej osoby ( manipulácia s paletami pri vykládke ) |
| Pri preberaní tovaru budú jednotlivé položky prepočítane za prítomností osoby ktorá tovar dopravila. |
| Požadujeme dodať originálny (predpísaný) tovar, alebo ekvivalent. Objednávateľ pripúšťa dodanie ekvivalentu: |
| - dodanie ekvivalentu pri dodržaní všetkých kvalitatívne preukázateľných podmienok. |
| - vzorky ekvivalentu musia byť doplnené popisom presnej špecifikácie (rozmer,hrúbka,objem, zloženie) k danej vzorke na základe, ktorej objednávateľ jednoznačne identifikuje, ku ktorému produktu bola vzorka predložená. |
| - výber čistiacich a dezinfekčných prípravkov a ich zloženie a typ pracovného náradia je v súlade s hygienickým plánom |
| Dodávateľ do dvoch dní od uzatvorenia zmluvy dodá vzorky jednotlivých položiek na vyžiadanie. |
| Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 2 dní od uzavretia zmluvy. |
| Dodávateľ dodá tovar nepoškodený v štandardnej kvalite. |
| Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru, než vzájomne odsúhlaseného, tento tovar neprevziať. |
| Pri uplatnení reklamácie alebo odstúpenia od zmluvy je dodávateľ povinný materiál prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. |
| Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú kúpno predajnú zmluvu spolu s faktúrou dodacím listom a tovarom. Splatnosť faktúry 60 kalendárnych dní. |
| Rozpis položiek tovaru je potrebné zachovať v poradí v akom je vystavený objednávkový formulár. |
| Fakturácia sa bude realizovať po uskutočnení jednotlivých dodávok, súčasťou dodávky tovarov musí byť dodací list, faktúra ( Rozpis položiek tovaru je potrebné zachovať v poradí v akom je vystavený objednávkový formulár) a zmluva EKS. Faktúra musí obsahovať odvolanie sa na číslo zmluvy z EKS, podpísanú kúpno predajnú zmluvu. |
| Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie požadovaného rozpisu, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy. Rozpis položiek tovaru je potrebné zachovať v poradí ako je v zmluve EKS. |
| Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 3 pracovných dní. |
| Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi do 2 dní odo dňa uzavretia zmluvy, potvrdenie, že nie je v reštrukturalizácii, a to v prípade ak tento údaj nemá zapísaný v Zozname podnikateľov vedenom Úradom pre verejné obstarávanie. |
| Záverečné ustanovenie: Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
| Následkom nedodržania uvedených osobitných požiadaviek na plnenie objednávateľ odstúpi od zmluvy, pričom vyhotoví dodávateľovi negatívnu referenciu. |
| Dodávateľ tovaru, poskytovateľ služby, resp. zhotoviteľ diela ( úspešný uchádzač vo verejnej súťaži, resp. vybraný dodávateľ v prípade iného uplatneného postupu vo verejnom obstarávaní) je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru, poskytnutie služby, resp. zhotovenie diela najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru, poskytnutí služby, resp. zhotovení diela. |
| Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
|---|
Klenová, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
01.11.2021 09:00 — 05.11.2021 14:00
1,00 celok
1 950,00
1 950,00
Požaduje sa predložiť rozpočet za položku vrátane dopravy a ostatných nákladov v jednotkových cenách.
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
15.10.2021 13:50
20.10.2021 10:00
20.10.2021 10:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 18.10.2021 08:48 - Vstupná ponuka | 1 950,00 | € | Cena bez DPH |
| 20.10.2021 08:56 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 949,99 | € | Cena bez DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: