• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.10.2021 13:24
  •    Predkladanie ponúk
    20.10.2021 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    20.10.2021 15:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.10.2021 15:50

Detail zákazky Z202120764

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.10.2021 13:24
  •    Predkladanie ponúk
    20.10.2021 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    20.10.2021 15:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.10.2021 15:50

Základné údaje

Z202120764

OF-243966

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5992619

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

50963791

FERMAT SK s.r.o.

Čepeňská 2369/34, Sereď, 92601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Železiarske výrobky

Železiarske výrobky

  • 42670000-3 - Časti a príslušenstvo obrábacích strojov
  • 44522400-9 - Časti zámkov
  • 44521110-2 - Dverové zámky
  • 44531100-2 - Skrutky do dreva
  • 44192200-4 - Klince
  • 14811300-2 - Brúsne kotúče
  • 14522300-9 - Šmirgeľ
  • 44532100-9 - Nity
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Železiarske výrobky
Funkcia
materiál určený na oprava a údržbu kovových a drevených konštrukcií
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Vrták do kovu D- 4 mm ks 10
Vrták do kovu D- 5 mm ks 10
Vrták do kovu D- 6 mm ks 10
Vrták do kovu D- 8 mm ks 10
Vrták SDS-plus 8x120/100 ks 5
Vrták SDS-plus 10x160/100 ks 5
Vrták SDS-plus 15x160/100 PROFI ks 5
Vrták SDS-plus 16x160/100 PROFI ks 5
Zámok zadlabací obyčajný 55 mm ks 20
Zámok zadlabací dózicky 50 mm ks 10
Zámok zadlabací FAB 80/90 mm ks 20
Zámok zadlabací FAB 55/72 mm ks 20
Vložka FAB 40+40mm+ 3 klúče ks 10
Vložka FAB 30+35 mm+ 3 kluče ks 15
Vrut do dreva zap. hlava ø 4x40 mm ks 1000
Vrut do dreva zap. hlava ø 4x50 mm ks 500
Vrut do dreva zap. hlava ø 4x60 mm ks 500
Vrut do dreva zap. hlava ø 5x50 mm ks 500
Vrut do dreva zap. hlava ø 5x60 mm ks 500
Klinec ostatný ø 2,5x50mm kg 5
Klinec ostatný ø 2,5x63mm kg 5
Klinec ostatný ø 2,8x70mm kg 5
Klinec ostatný ø 3,1x80 mm kg 5
Samozatvárač/ 80/ Brano -požiarny ks 2
Pletivo drôtené pozinkované ø 2,0 x oko 60x60 mm bm 25
Skrutka samorezná / Závitová tyč ø 8 mm/ ks 15
Skrutka samorezná / Závitová tyč ø 10 mm/ ks 15
Skrutka samorezná / Závitová tyč ø 12 mm/ ks 10
Kotúč rezací 125 x1,6 x 23 mm ks 80
Kotúč rezací 300 x2,8 x 32 mm ks 6
Papier brúsny A 60 ks 20
Papier brúsny A 100 ks 20
Papier brúsny A 120 ks 20
Nit trhací 4x10 mm ks 500
Nit trhací 4x12 mm ks 500
Hmoždinka natlkacia 6x45 mm ks 500
Hmoždinka natlkacia 8x60 mm ks 500
Kotva segmentová TSA 10x150 mm ks 60
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle bodu 18.2 písm. i), Čl. XVIII "Ukončenie Zmluvy" 2. časti "Všeobecné zmluvné podmienky" Obchodných podmienok elektronického trhoviska, od Zmluvy odstúpiť.
Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať zoznam tovaru s uvedením podrobných jednotkových cien platných počas celej doby trvania tejto zmluvy a návrh na plnenie predmetu zmluvy. Návrhom na plnenie predmetu zmluvy sa rozumie predloženie podrobného opisu tovaru s uvedením výrobcu, obchodného názvu, popisu tovaru, jeho technických parametrov, funkčných charakteristík a príslušenstva. Jednotlivé druhy tovaru môžu byť dodané až po ich odsúhlasení objednávateľom, ktorý posúdi splnenie špecifikácie.
Do jednotkovej ceny materiálu zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy na miesto určenia.
Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktnú osobu objednávateľa najmenej tri pracovné dni pred jeho dodaním. Na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia, sa Dodávateľ zaväzuje oznámiť Objednávateľovi EČV každého vozidla, ktorým bude zabezpečené dodanie plnenia, typ vozidla, meno, priezvisko vodiča a osôb zabezpečujúcich dodanie plnenia.
V prípade dodania tovaru prostredníctvom zásielkovej služby je dodávateľ povinný informovať objednávateľa telefonicky a zároveň min. 24 hodín pred dodaním tovaru zaslať e-mailom dodací list.
Požaduje sa, aby faktúra/faktúry neboli doručené objednávateľovi na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy a ani na adresy miest plnenia, ale na inú adresu, ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi.
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi.
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy, platba bude realizovaná bezhotovostným stykom.
V prípade, ak dodávateľ nedodrží ktorúkoľvek zmluvnú podmienku a/alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v opisnom formulári danej zákazky a/alebo Zmluvy a/alebo ktorékoľvek zariadenie nebude spĺňať akúkoľvek požiadavku objednávateľa uvedenú v opisnom formulári predmetnej zákazky alebo Zmluve, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy, následne dodávateľa ohodnotí negatívnou referenciou a vylúči tohto dodávateľa v opakovanom zadávaní zákazky.
Dodávateľ poskytne na predmet plnenia zmluvy záručnú dobu podľa Obchodného zákonníka.
Dodávateľ je povinný dodať nový, nepoužitý tovar.
Množstvo tovaru (zvýšenie) je možné (nie povinné) počas trvania zmluvy meniť len písomnou dohodou zmluvných strán (objednávka) podľa zákona č. 345/2015, § 18, ods. 1), písm. a), a to do výšky maximálneho limitu finančných prostriedkov, ktoré mal verejný obstarávateľ zabezpečené pri vyhlásení zákazky. Podmienkou je dodržanie jednotkovej ceny a technickej špecifikácie tovaru dohodnutej v tejto zmluve.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Borovianska cesta 59/28, Zvolen, Stredisko prevádzky objektov Zvolen, Ministerstvo obrany SR, Zvolen, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika

25.10.2021 08:00 — 10.11.2021 13:00

1,00 jeden celok

1 539,00

1 283,00

Žiadame dodávateľa predložiť podrobný opis daného tovaru. Pokiaľ objednávateľ (kontaktná osoba) nepotvrdí, že akceptuje predložený opis daného tovaru, nemôže dôjsť k plneniu zmluvy. Dovoz tovaru riešiť po dohode s kontaktnou osobou minimálne dva pracovné dni vopred.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

15.10.2021 13:24

20.10.2021 14:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.10.2021 14:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 474
 48
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.10.2021 22:02 - Vstupná ponuka 1 539,00 € Cena s DPH
20.10.2021 12:51 - Najvýhodnejšia ponuka 1 538,50 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS