30807484
Sociálna poisťovňa
29. augusta 8 - 10, Bratislava, 81363, SVK
50393031
IIT Development a. s.
Pluhová 2, Bratislava, 83103, SVK
Nástroje na analýzu podnikových systémov
Analýza, aplikácia
Tovar, Služba
1. Nástroje na analýzu podnikových systémov
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky sú nástroje na analýzu podnikových systémov vrátene komplexnej implementácie a integrácie do existujúceho produkčného prostredia. Plnenie predmetu zákazky musí byť vykonané tak, aby nedošlo k prerušeniu existujúcich prevádzkových procesov verejného obstarávateľa. Presná špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Nástroj na analýzu podnikových systémov | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
* | Jedným z možných prístupov k príprave na transformáciu je vyčlenenie funkcií a zvýšenie modularity pomocou voľne spojených integrácií. |
* | Na dosiahnutie stanovených cieľov je nevyhnutné lepšie technické pochopenie tradičných systémov a zložitosti systémového prostredia. |
Definovanie problému | Portfólio aplikácií je založené na starnúcich aplikáciách Cobol a VSAM, ktoré sa spúšťajú v platformách CICS a Batch. |
* | Tieto aplikácie poskytujú kriticky dôležité služby sociálneho zabezpečenia, poistenia a penzijného systému občanom Slovenska. |
* | V priebehu času boli tieto systémy priebežne upravované a udržiavané, no v dôsledku fluktuácie a odchodu personálu zodpovedného za vývoj a prevádzku bolo čoraz ťažšie vykonávať tieto úkony: |
* | • spravovať integrácie aplikácií pre všetky súčasti nášho systému s cieľom určiť ich štruktúru a vzťahy medzi nimi; |
* | • zabezpečiť aktuálnosť dokumentácie, vykonávať úkony spojené s riadením zmien v slabo zdokumentovaných aplikáciách; |
* | • analyzovať vzťahy medzi kľúčovými komponentmi aplikácií, dátami a úlohami s cieľom zabezpečiť, že zmeny možno bezpečne realizovať; |
* | • vykonávať zmysluplnú analýzu dopadu a kontrolu či analýzu toku dát; |
* | • hĺbkovo analyzovať kód s cieľom objaviť podnikové pravidlá v aplikáciách, ktoré by bolo možné opakovane využiť pomocou volaní rozhraní API. |
Predpoklad | Potrebujeme komerčne dostupný nástroj, ktorý poskytne analýzu zložitosti podnikovej infraštruktúry, umožní jej vybudovať analytickú platformu na modernizáciu aplikácií |
* | a poskytne komplexné a relevantné výsledky analýzy prostredníctvom grafických rozhraní a textových zostáv. |
* | Tento nástroj by mal byť jednoducho prístupný pre pracovníkov z rôznych oddelení a umožňovať im informovane rozhodovať o zmene kódu s minimálnymi rizikami. |
* | Okrem toho by mal tento nástroj poskytovať prehľad o podnikových pravidlách a odporučiť vhodné komponenty pre rozhranie RESTful API. |
Nevyhnutné požiadavky | • poskytnúť analytickú platformu na modernizáciu aplikácií, ktorá vývojárom umožní rýchlo objaviť a analyzovať vzťahy medzi komponentmi aplikácií, dátami a úlohami, aby boli zmeny bezpečné a efektívne |
* | • poskytnúť rámec na analýzu mainframových aplikácií, ktorý pomôže pri identifikácii programov a dátových štruktúr, ktoré možno publikovať |
* | ako rozhrania REST API v súvislosti s modernizáciou aplikácií a ich integráciou s riešeniami hybridného cloudu |
* | • poskytnúť nástroje (ďalej ako „Nástroje API“) na jednoduché zostavovanie rozhraní REST API na základe bodov v aplikáciách CICS, ktoré boli skôr |
* | identifikované v rámci analýzy aplikácií, a na ich rýchle nasadenie do prostredia runtime systému z/OS |
* | • poskytnúť vysoko výkonné a bezpečné runtime prostredie (ďalej ako „Server API“) na platforme z/OS pre tieto rozhrania REST API, |
* | ktoré bude fungovať ako brána pre externé systémy a bude im umožňovať využívať tieto rozhrania API; |
* | • poskytnúť rozhrania API, ktoré budú môcť jednoducho použiť vývojári webových, cloudových a mobilných aplikácií bez znalostí technológie IBM z |
* | • poskytnúť nástroje na analýzu všetkých komponentov systému s cieľom zistiť jeho štruktúru a vzťahy medzi programovými objektmi, systémom |
* | a jeho komponentmi či v rámci nich; |
* | • výsledky takejto analýzy (metadáta) budú uložené v zdieľanom dátovom archíve a bude ich možné preskúmať vo forme grafov, |
* | dynamických zoznamov a textových prehľadov, pričom dáta v tomto archíve budú predstavovať východisko pre ďalšiu analýzu a syntézu; |
* | • archívom dát bude relačná databáza |
* | • podporované databázové systémy pre archív dát budú nasledujúce |
* | o Microsoft SQL Server 2012 a novšie verzie o Db2 for z/OS, verzia 11.1 a novšie verzie o Db2 LUW Standard Edition 11.5.5.x |
* | • proces analýzy bude podporovať nasledujúce typy komponentov midlvéru a aplikácií |
* | o programovacie jazyky: z/OS Cobolo monitory transakcií: CICS TSo definície obrazoviek 3270: mapy CICS BMS |
* | o komponenty prostredia Batch: úlohy JCL, procedúry JCL, riadiace súbory JCL (PARM) o definície plánovača prostredia Batch |
* | o definície prostriedkov: definície CICS CSD – extrahované pomocou utility DFHCSDUP alebo získané zo spustenej oblasti CICS |
* | • analýza aplikácií sa bude vykonávať v grafickom používateľskom prostredí (ďalej aj ako „Klient na analýzu“); |
* | • Klient na analýzu bude poskytovať výsledky analýzy v nasledujúcich formátoch: |
* | o interaktívne grafy (pod pojmom „interaktívne“ sa rozumie schopnosť vybrať prvok v grafe a vykonávať rôzne funkcie s týmto prvkom kliknutím myšou); |
* | o statické prehľady obsahujúce text a grafy; o zbaliteľné stromové zobrazenia obsahujúce textové položky; |
* | • zdrojový kód aplikácie bude možné prehliadať v každom bode analýzy a bude možné automaticky prejsť z bodu interakcie (napríklad volania programu) |
* | v grafe na riadok v zdrojovom kóde, v ktorom dochádza k interakcii; |
* | • Klient na analýzu bude poskytovať nasledujúce funkcie analýzy: |
* | o graf pripojení (volaní a referencií) medzi transakciami CISC, mapami BMS, programami a súbormi o graf interakcií (volaní) medzi odsekmi v rámci programu COBOL |
* | o blokový diagram (logický tok cez podmienkové príkazy) programu |
* | o ukážka mapy BMS |
* | o graf interakcií medzi úlohami a dátovými množinami o prehľad o mŕtvom aplikačnom kóde: programy a odseky v rámci programov, na ktoré sa neodkazujú žiadne komponenty |
* | o prehľad o dopade zmien: zoznam všetkých programov a umiestnení v rámci týchto programov, na ktoré bude mať vplyv zmena definície premennej |
* | o prehľad toku dát z/do premennej cez programy o prehľad toku dátovej množiny cez programy o prehľad používania súborov CISC v programoch |
* | o prehľady zložitosti kódu: cyklomatický, Halstead o prehľady programov, ktoré porušujú štandardné pravidlá kódovania, prispôsobené používateľom |
* | o zoznam všetkých referencií na premennú v kóde o zoznam používania zápisníkov v programoch o zoznam používania programov v úlohách |
* | o zoznam používania dátových množín v úlohách |
* | • všetky grafy bude možné exportovať vo formátoch PDF a Microsoft Word |
* | • bude možné importovať definíciu rozhrania REST API a mapovať jeho služby na programy v rámci analyzovanej aplikácie; |
* | • analýza bude podporovať dynamické volania v jazyku COBOL (názov programu, ktorý sa má volať, sa odovzdá ako premenná, nie ako konštanta) |
* | – v prípadoch, keď automatický preklad dynamických volaní v jazyku COBOL nie je možný, bude možné manuálne zadať názov programu, ktorý sa má volať |
* | • prostriedky aplikácie bude možné importovať na analýzu priamo z dátových množín z/OS; |
* | • Nástroje API budú mať grafické používateľské rozhranie na zostavovanie a nasadenie rozhraní API; |
* | • prvým krokom zostavovania rozhraní REST API je definovanie služieb, preto Nástroje API budú akceptovať dátové štruktúry COBOL |
* | (zo zošita alebo celého programu) na definovanie požiadavky a štruktúry JSON odpovedí pre služby REST; |
* | • mapovanie premenných COBOL na polia JSON sa bude vykonávať graficky, pričom bude možné vylúčiť polia a zmeniť názvy polí a atribúty v rámci procesu; |
* | • jednotlivé služby REST bude možné nasadiť na Server API priamo z Nástrojov API |
* | • druhým krokom zostavovania rozhraní REST API je zostavenie rozhraní API pomocou služieb ako stavebných blokov, |
* | preto Nástroje API budú používať predtým vytvorené služby REST na zostavenie rozhraní REST API, |
* | pričom tento proces bude mapovať rozhrania služby REST na požiadavky HTTP a toto mapovanie sa bude vytvárať graficky |
* | • budú podporované nasledujúce požiadavky HTTP: GET, POST, PUT, DELETE |
* | • požiadavky HTTP budú podporovať parametre cesty a dotazov |
* | • k poliam požiadaviek a odpovedí JSON bude možné priradiť konštantné hodnoty a pri spracovaní ich vynechať; |
* | • špecifické hodnoty v poliach odpovedí JSON bude možné mapovať na kódy odpovedí HTTP |
* | • celé rozhranie API bude možné nasadiť, spustiť a zastaviť na Serveri API priamo z Nástrojov API; |
* | • bude možné vygenerovať kostru aplikácie CISC COBOL (ďalej aj ako „Žiadateľ služby“), |
* | ktorá bude volať rozhranie REST API poskytované externým systémom; pri generovaní sa ako vstup použije popis rozhrania API, ktoré sa má volať, v jazyku Swagger |
* | • riešenie bude automaticky generovať dokumentáciu pre rozhranie API vo formáte Swagger 2.0; |
* | • Server API bude podporovať pripojenie k systému CISC cez rozhranie IPIC |
* | • Server API bude podporovať nasledujúce riešenia zabezpečenia na komunikáciu so systémom CISC |
* | o šifrovane pripojenia cez protokol TLS o základné overenie v klientovi: overenie kombinácie mena používateľa a hesla cez RACF alebo LDAP |
* | o overenie v klientovi pomocou certifikátu TLS |
* | o overenie pomocou riešenia strany prostredníctvom tokenu, napríklad tokenu JWT (JSON Web Token) |
* | tokenu SAML (Security Assertion Markup Language) alebo tokenu LTPA (Lightweight Third-Party Authentication) |
* | o autorizácia prístupu k rozhraniam API pomocou protokolu OAuth 2.0 |
* | o autorizácia prístupu k rozhraniam API pomocou interne definovaných rolí |
* | Server API bude povoľovať požiadavky na audit rozhraní API. |
Názov |
I. CENA |
1. Dodávateľ je povinný predložiť podrobnú Cenovú kalkuláciu do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy, v ktorej pre položku 1. uvedenú v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu zákazky uvedie: jednotkovú cenu bez DPH, jednotkovú cenu s DPH, cenu spolu bez DPH, cenu spolu s DPH, cenu celkom bez DPH, cenu celkom s DPH. Celková cena za predmet zákazky/zmluvy v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu zmluvy, uvedenou v článku IV Zmluvy - Zmluvná cena. |
2. Celková cena predmetu zmluvy a jednotková cena obsahuje všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu uvedeného v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu (dodávka, doprava, vykládka, inštalácia, implementácia a integrácia do existujúceho produkčného prostredia, záruka a podpora) a tiež všetky dane, clá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy. |
3. Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zákazky/zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. |
4. Celková cena, ceny spolu a jednotkové ceny v cenovej kalkulácii budú zaokrúhlené maximálne na dve (2) desatinné miesta. |
5. V prípade, ak dodávateľ ku dňu predkladanie ponúk nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za poskytovanie služieb o hodnotu DPH. |
II. MIMORIADNE NÍZKA PONUKA |
1. V prípade, ak cena dodávateľa bude neprimerane nízka vo vzťahu k tovaru alebo službe, resp. bude vykazovať znaky mimoriadne nízkej ponuky podľa § 53 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (zákon o verejnom obstarávaní), dodávateľ je povinný predložiť na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom doklady a vyjadrenie, ktorým preukáže v rozsahu § 53 zákona o verejnom obstarávaní reálnosť plnenia za zmluvnú cenu. |
2. Ak dodávateľ v čase stanovenom objednávateľom nepredloží na základe písomnej výzvy doklady a vyjadrenia preukazujúce reálnosť plnenia predmetu zákazky/zmluvy za cenu vykazujúce znaky neprimerane nízkej ceny, resp. mimoriadne nízkej ponuky, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
III. PLNENIE PREDMETU ZMLUVY |
1. Dodávateľ sa zaväzuje do 2 pracovných dní od účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie tejto zmluvy v rozsahu meno, priezvisko, e-mailová adresa, telefónne číslo, funkcia a zároveň predloží aj telefónne číslo a e-mailovú adresu na hlásenie záručných vád objednávateľom. |
2. Dodávateľ sa zaväzuje do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy predložiť na zverejnené kontaktné údaje Objednávateľa jeho vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy s presným označením a popisom ponúkaných produktov, ktoré musia súhlasiť s požadovanými vlastnosťami a parametrami zariadenia a služieb. |
3. V prípade, že Dodávateľom navrhované riešenie nespĺňa požadované parametre, je Dodávateľ povinný do 3 pracovných dní nahradiť toto riešenie plnením plne zodpovedajúcim požiadavkám Objednávateľa. |
4. Dodávateľ do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy preukáže, že je disponuje vlastným systémom na nahlasovanie porúch v režime 24x7 a to minimálne telefonicky, e-mailom s centrálnou adresou monitorovanou počas poskytovania servisu. |
5. Dodávateľ do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy predloží doklad vystavený výrobcom alebo oficiálnym distribútorom výrobcu, že zariadenia, ktoré sú predmetom zmluvy, pochádzajú z oficiálnej distribúcie určenej na predaj Slovenskej republike. |
6. Dodávateľ do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy predloží doklad vystavený výrobcom alebo oficiálnym distribútorom výrobcu, že je certifikovaným partnerom výrobcu zariadení a že výrobca garantuje vykonávanie odborného záručného a pozáručného servisu na zariadenia dodané prostredníctvom Dodávateľa aj v prípade zániku Dodávateľa, alebo ukončenia jeho pôsobenia na trhu a to v zmysle všeobecných záručných podmienok výrobcu zariadení. |
7. Dodávateľ do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy preukáže, že disponuje certifikátmi o zavedení systému riadenia kvality v zmysle požiadaviek normy ISO 9001 a normy ISO 27001. Objednávateľ prijme aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie kvality predložené dodávateľom, pokiaľ preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie kvality sú v súlade s požadovanými normami zabezpečenia kvality. |
8. Dodávateľ do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy preukáže, že: a) je držiteľom certifikátu VMware Enterprise Partner a súčasne certifikátov/osvedčení výrobcu VMware v nasledujúcom rozsahu: min.: VCP6 – min. 3 pracovníci, certifikát je požadovaný pre potrebu integrácie do existujúcej vSphere infraštruktúry |
b) disponuje certifikátmi/osvedčeniami výrobcu ponúkaných zariadení v rozsahu: min.: Certified Specialist-Enterprise Core – min. 1 pracovník a Certified Network Associate – min. 1 pracovník; c) v oblasti projektového manažmentu je držiteľom certifikátu min. ITIL Foundation-certifikácia pre riadenie IT služieb a procesov prevádzky v rozsahu min. 1 pracovník. |
9. Miestom plnenia je ústredie objednávateľa v Bratislave. Objednávateľ sa zaväzuje poskytnúť dodávateľovi presné adresy plnenia s kontaktnými osobami v mieste plnenia a kontaktný e-mail, a to obratom, najneskôr však do 1 pracovného dňa od uzavretia zmluvy. |
10. Dodávateľ dodá predmet zmluvy najneskôr do 20 pracovných dní odo dňa obdržania výzvy od Objednávateľa o jeho pripravenosti prevziať predmet zmluvy. Dodávateľ sa zaväzuje, že pri plnení predmetu zmluvy nedôjde k prerušeniu existujúcich prevádzkových procesov obstarávateľa. |
11. Dodávateľ je povinný spresniť deň a hodinu dodania predmetu plnenia, resp. jeho časti telefonicky alebo e-mailom, minimálne dva dni pred dodaním predmetu zmluvy a tento termín musí písomne potvrdiť zodpovedný zástupca objednávateľa. |
12. Dodávateľ dodá tovar, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v Európskej únii a bude vyhovovať platným normám EÚ, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. Rozbalený, použitý, či repasovaný tovar nebude akceptovaný. Požaduje sa dodávka nových zariadení od výrobcu (továrensky vyrobenú), zapečatenú ochrannými prvkami výrobcu t. j. krabica je prelepená originálnou neporušenou ochrannou páskou výrobcu. |
13. Plnenie predmetu zmluvy musí zahŕňať všetky nevyhnutné úkony pre úspešnú implementáciu a integráciu zariadení do produkčnej prevádzky Objednávateľa minimálne v rozsahu: - analýza súčasného stavu prevádzkovej infraštruktúry - kontrola stavu a funkcie existujúcich zariadení - porovnanie existujúceho stavu s aktuálnou dokumentáciou - zhrnutie analytických dát - návrh konfigurácie aktualizovaného produkčného prostredia - návrh ďalších postupov projektu |
Podmienkou implementácie a integrácie dodaných zariadení je odsúhlasenie návrhov konfigurácie a ďalších postupov projektu Objednávateľom. |
inštalácia zariadení do existujúceho IT prostredia - SW a HW aktualizácia dodaných zariadení - integračný test kompatibility s existujúcou IT infraštruktúrou - konfigurácia navrhnutého produkčného prostredia - integrácia dodaného prostredia do existujúcej HW infraštruktúry - integrácia dodaného prostredia do existujúcej SW infraštruktúry - návrh akceptačných testov a postupov - diagnostika a test dodanej infraštruktúry v produkčnom prostredí - analýza výsledkov - spracovanie projektovej dokumentácie |
Podmienkou úspešného plnenia predmetu zmluvy je obojstranná akceptácia pozitívneho výsledku záverečných testov. |
IV. FAKTURÁCIA |
1. Úhrada za predmet zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. Cena za skutočne dodaný/poskytnutý celý predmet plnenia bude uhradená jednorazovo na základe dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry. |
2. Dodávateľovi vznikne právo na vystavenie faktúry jednorazovo za predmet zákazky podľa bodu 1. podpísaním akceptačného protokolu oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán. Podpísaný a zmluvnými stranami odsúhlasený akceptačný protokol bude neoddeliteľnou prílohou faktúry. |
3. Splatnosť faktúr je najneskôr do 30 dní odo dňa jej doručenia do podateľne objednávateľa. |
4. Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru listinne poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa. |
5. Miesto doručenia faktúry v listinnej forme je sídlo objednávateľa. E-mailovú adresu, na ktorú bude dodávateľ zasielať faktúry elektronicky oznámi objednávateľ dodávateľovi obratom, najneskôr do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
6. Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, |
resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti. Dodávateľ je zároveň povinný bezodkladne poslať opravenú alebo novú faktúru znovu aj v elektronickej podobe na e-mailovú adresu uvedenú objednávateľom v zmysle predošlého bodu. |
7. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ v tomto prípade bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z. |
V. OSOBITNÉ USTANOVENIA |
. Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený dodávať tovar alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. Objednávateľ na overenie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní použije údaje a výpis z registra právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci podľa zákona č. 272/2015 Z. z. o registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci |
a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 52/2018Z.z. za predpokladu, že požadované údaje je možné overiť v tomto registri. V prípade, ak v registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci nie je možné preukázanie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní overiť, objednávateľ požiada dodávateľa o predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní v ním určenej lehote. |
V prípade, ak dodávateľ nie je oprávnený dodávať tovar, alebo poskytovať službu ktorý odpovedá predmetu zákazky, objednávateľ je oprávnený odstúpiť o zmluvy v zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky", Čl. XVIII "Ukončenie zmluvy", bod 18.2 písm. a) a b). Objednávateľ zároveň upozorňuje dodávateľa, že v zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska, 1. časť "Trhový poriadok", |
Čl. IV "dodávateľ", bod 4, dodávateľ sa už samotnou registráciou do EKS zaväzuje akceptovať a dodržiavať obchodné podmienky elektronického trhoviska, vrátane povinnosti spĺňať všetky kvalifikačné, odborné, technické a akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi vo vzťahu k plneniu, ktoré tvorí predmet zákazky. |
2. V prípade, ak bude celková cena za predmet zmluvy prevyšujúca 100000 eur, je podmienkou nadobudnutia platnosti a účinnosti zmluvy zápis konečných užívateľov výhod dodávateľa v registri partnerov verejného sektora podľa zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "zákon o registri partnerov"). |
Ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o registri partnerov, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra /bod 4.4 VZP OPET/. |
3. Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o registri partnerov a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy /bod 18.2 písm. w) VZP OPET/. |
4. Uchádzač môže ponúknuť i kompatibilné ekvivalenty, rešpektujúc záručné podmienky a plnú funkčnosť a nezmenené vlastnosti avšak plne kompatibilné so súčasne implementovanými technológiami z dôvodu ochrany už zrealizovanej investície. Dodávateľ je povinný objednávateľovi riadne preukázať parametre ekvivalentného plnenia. |
5. Funkčné, technické a výkonnostné požiadavky na predmet zákazky/zmluvy, ktoré sú uvedené vo Funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zákazky/zmluvy sú považované za minimálne. Objednávateľ akceptuje aj také funkčné, technické a výkonnostné vlastnosti predmetu zákazky/zmluvy, ktorých vyjadrené kvantifikovateľné aj nekvantifikovateľné parametre budú vyššie (lepšie) ako sú objednávateľom uvedené požadované parametre funkčných, technických a výkonnostných vlastnostiach predmetu zákazky/zmluvy. |
6. Porušenie ktorejkoľvek podmienky bude považované za podstatné porušenie Zmluvy. V prípade porušenia podmienok ustanovených touto Zmluvou zo strany Dodávateľa je Objednávateľ oprávnený fakturovať Zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z celkovej ceny predmetu Zmluvy. Právo na náhradu preukázateľne spôsobenej škody týmto nie je dotknuté. |
7. V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku alebo ktorékoľvek ustanovenia uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
8. Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. |
9. Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky". |
Slovenská republika
12.11.2021 11:00 — 02.12.2021 11:00
1,00 cena celkom
249 600,00
249 600,00
Plnenie na základe opisného formulára
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
21.10.2021 14:37
09.11.2021 10:00
09.11.2021 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
08.11.2021 10:38 - Vstupná ponuka | 247 969,20 | € | Cena s DPH |
08.11.2021 10:38 - Najvýhodnejšia ponuka | 247 969,20 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: