• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.10.2021 12:06
  •    Predkladanie ponúk
    08.11.2021 11:45
  •    Ukončenie zákazky
    08.11.2021 12:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.11.2021 12:35

Detail zákazky Z202120743

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.10.2021 12:06
  •    Predkladanie ponúk
    08.11.2021 11:45
  •    Ukončenie zákazky
    08.11.2021 12:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.11.2021 12:35

Základné údaje

Z202120743

OF-243905

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6022677

Objednávateľ

36078913

Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave

Nám. J. Herdu 2, Trnava, 91701, SVK

Dodávateľ

35810122

REPRE s.r.o.

Vlčie hrdlo 61, Bratislava, 82107, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kalendáre (s potlačou) a diáre na rok 2022

kalendár, farba, logo, potlač

  • 39294100-0 - Informačné a propagačné výrobky
  • 79341000-6 - Reklamné služby
  • 79342200-5 - Propagačné služby
  • 79340000-9 - Reklamné a marketingové služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kalendáre (s potlačou) a diáre na rok 2022
Funkcia
Kalendáre pre potreby administratívy.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Pracovný plánovací stolový kalendár stĺpcový 250 x 125 mm, rozsah 29 listov, kalendárium: týždňové stĺpcové s menami, väzba: špirála, reklamná potlač loga 60 x 25 mm ks. 60
Nástenný kalendár štandard 3-mesačný s menami SR, modrý, 295 x 430 mm, rozsah 12 listov, Väzba: šitá s perforáciou V3, Kalendárium:, názvy mesiacov a dní v SK, reklamná potlač loga: 170 x 40 mm ks. 5
Diár Vivella FUN, strieborný, denný A5 ks. 30
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
S aktualizovaným rozpočtom je dodávateľ povinný predložiť špecifikáciu tovaru, vrátane výrobcu, obchodného názvu a typu, preukazujúcu splnenie všetkých požadovaných parametrov bezodkladne po uzatvorení zmluvy. Ak predložená špecifikácia nie je v súlade so zadanou špecifikáciou, vyhradzujeme si právo od zmluvy odstúpiť a tovar neprevziať.
Objednávateľ sa zaväzuje, že poskytne dodávateľovi vzor reklamnej potlače v elektronickej podobe. Miesto umiestnenia potlače na tovare určí objednávateľ a bude predmetom diskusie počas tvorby návrhov vizualizácie predmetu zákazky.
Pred odoslaním objednávky bude dodávateľom predložený návrh vizualizácie predmetu zákazky. Až po odsúhlasení návrhu vizualizácie predmetu zákazky objednávateľom môže byť odoslaná objednávka reklamných predmetov.
Dodávku je povinný dodávateľ ohlásiť kontaktnej osobe deň vopred.
V prípade, že tovar nebol dodaný v počtoch uvedených v zmluve naraz, javí známky vady tovaru (nefunkčný, použitý, poškodený, dodaný čo i len jeden tovar v rozpore so špecifikáciou uvedenej v zmluve alebo osobitnými požiadavkami na plnenie), alebo bol dodaný po lehote plnenia, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvy. V takom prípade má objednávateľ právo odstúpiť od zmluvy a tovar neprevziať.
Názov Upresnenie
Cena zahŕňa balenie, naloženie, dovoz

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nám. J. Herdu 2, 917 01 Trnava, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

11.11.2021 08:00 — 26.11.2021 15:00

95,00 ks.

320,40

267,00

Vlastný návrh dodávateľa musí obsahovať opis predmetu zákazky preukazujúci splnenie všetkých požadovaných vlastností/požiadaviek na predmet zákazky uvedených vo funkčnej a technickej špecifikácii opisného formulára.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

21.10.2021 12:06

08.11.2021 11:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.11.2021 12:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 464
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.11.2021 14:10 - Vstupná ponuka 303,84 € Cena s DPH
05.11.2021 15:54 - Najvýhodnejšia ponuka 300,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS