• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.10.2021 11:28
  •    Predkladanie ponúk
    25.10.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.10.2021 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.10.2021 13:50

Detail zákazky Z202120742

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.10.2021 11:28
  •    Predkladanie ponúk
    25.10.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.10.2021 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.10.2021 13:50

Základné údaje

Z202120742

OF-243809

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6000447

Objednávateľ

00606987

Psychiatrická nemocnica prof. Matulaya Kremnica

Čsl. armády 234/139, Kremnica, 96701, SVK

Dodávateľ

31373861

Linde Gas s. r. o.

Tuhovská 3, Bratislava, 83106, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Medicinálne a technické plyny

Medicinálny kyslík, acetylén, oxid uhličitý zvárací, argón, prenájom oceľových / tlakových fliaš

  • 24111900-4 - Kyslík
  • 24321115-9 - Acetylén
  • 44615000-4 - Tlakové nádoby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Medicinálne a technické plyny
Funkcia
Predmetom rámcovej dohody je predaj a kúpa medicinálnych, technických a zvláštnych plynov, acetylénu, ADR poplatkov, služieb a určenie výšky denného nájomného za fľaše, zväzky fliaš na medicinálne plyny, technické plyny, zvláštne plyny, acetylén.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kyslík medicinálny - tlaková fľaša 10 l/150 bar 1,61 m³ ks 12
Prenájom 12 ks tlakových fliaš (Kyslík medicinálny) fľaša/deň 365
Acetylén - tlaková fľaša 4 kg ks 1
Prenájom tlakovej fľaše (Acetylén) fľaša/deň 365
Oxid uhličitý zvárací - tlaková fľaša 20 kg ks 1
Prenájom tlakovej fľaše (technický plyn) fľaša/deň 365
Argón 4.6 - tlaková fľaša 20 l ks 1
Prenájom tlakovej fľaše (technický plyn) fľaša/deň 365
ADR poplatok (poplatky súvisiace s dodávkou fliaš) ks 15
Cestovný a palivový poplatok ks 15
Doprava - závoz ks 4
Recyklačný poplatok ks 15
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Miesto plnenia je sídlo Objednávateľa.
Pri určení predpokladaného množstva tovaru Objednávateľ vychádzal z predchádzajúceho obdobia. Objednávateľ nie je viazaný predpokladaným množstvom tovaru. Skutočne odobraté množstvo tovaru môže byť nižšie, rovné alebo vyššie ako uvedené predpokladané množstvo tovaru.
V prípade potreby Objednávateľa a po prejednaní je možné rozšíriť sortiment aj na dodávky ďalších medicinálnych a technických plynov v zmluve neuvedených.
Objednávateľ si počas platnosti zmluvy vyhradzuje právo rozšíriť, resp. upraviť sortiment predmetu zákazky podľa konkrétnych požiadaviek a nevyhnutných potrieb oddelení a prevádzok. Objednávateľ si ďalej vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit.
Požaduje sa predložiť do 5 dní od uzatvorenia zmluvy:
- podrobný aktualizovaný rozpis a nacenený štruktúrovaný rozpočet ceny,
- rozhodnutie alebo povolenie MZ SR na zaobchádzanie s liekmi na veľkodistribúciu medicinálnych plynov,
- rozhodnutie vydané Štátnym ústavom pre kontrolu liečiv o registrácii humánneho lieku kyslík plynný pre tlakové fľaše o plniacom tlaku 150 bar,
- kontaktné údaje oprávnenej osoby dodávateľa: meno, priezvisko, pracovná pozícia, telefónne číslo, e-mail, na ktorý je Objednávateľ oprávnený zasielať elektronické objednávky, prípadne reklamácie.
Požaduje sa predložiť vlastný návrh plnenia zákazky spracovaný podľa položiek a špecifík predmetu zákazky.
Predmet zákazky bude uskutočňovaný čiastkovými kúpnymi zmluvami (objednávkami), na základe ktorých dôjde k plneniu.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo tovaru do dvoch pracovných dní (48 hodín) od doručenia objednávky. V prípade akútnej potreby na strane Objednávateľa sa Dodávateľ zaväzuje dodať tovar najneskôr do 24 hodín od objednania.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar Objednávateľovi  v bezchybnom stave, v dohodnutej kvalite a množstve spresnenom v objednávke.
Dodávateľ sa zaväzuje, že bude zodpovedný za kvalitu plnenia predmetu zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje a zároveň zodpovedá za to, že tovar v čase jeho dodania a záruky spĺňa všetky platné normy a ustanovenia vyplývajúce zo súvisiacich osobitných (lex specialis) a všeobecne záväzných právnych predpisov platných pre predmet zmluvy a danú oblasť.
Dodávateľ sa zaväzuje, že v rámci plnenia predmetu zmluvy, bude dodržiavať zásady bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci, ako aj zabezpečí, aby plnením predmetu zmluvy nedošlo k ohrozeniu zdravia.
Dodávateľ sa zaväzuje, že ním dodané fľaše, počas doby trvania zmluvy, budú označené čiarovým kódom predávajúceho, pre ich rýchlu a jednoduchú identifikáciu.
Objednávateľ si vyhradzuje právo odmietnuť, prevziať tovar z dôvodu nedodržania ceny, kvality, akosti, hygieny, prepravy, štruktúry alebo množstva tovaru špecifikovaného objednávkou, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak.
Ak sa pri prevzatí objednávaného tovaru zistí kvalitatívny alebo kvantitatívny rozdiel, reklamácia sa uplatní u Dodávateľa do 24 hodín od prevzatia tovaru.
Ak Dodávateľ bude mať vedomosť o skutočnosti, že nebude v budúcnosti schopný plniť si povinnosti vyplývajúce mu z tejto rámcovej dohody, je povinný oznámiť túto skutočnosť Objednávateľovi najneskôr 10 dní pred predpokladanou stratou schopnosti plniť povinnosti vyplývajúce z tejto rámcovej dohody.
Dodávateľ bude vystavené faktúry doručovať Objednávateľovi spolu s tovarom, alebo poštou, prípadne elektronicky.
Dodávateľ sa zaväzuje dohodnuté kúpne ceny zachovať počas celej doby trvania tejto zmluvy.
Dohodnutú kúpnu cenu za tovar je Objednávateľ povinný zaplatiť Dodávateľovi bezhotovostným prevodom na jeho účet v lehote splatnosti faktúry.
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa vystavenia faktúry Objednávateľovi.
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohové platby.
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra nebude obsahovať tieto náležitosti, Objednávateľ má právo vrátiť faktúru na jej prepracovanie Dodávateľovi. Dodávateľ túto faktúru buď opraví, alebo vystaví novú faktúru, v ktorej vyznačí novú lehotu splatnosti a doručí ju Objednávateľovi.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Dodávateľ tovaru je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do 5 (piateho) pracovného dňa v mesiaci, nasledujúcom po dni dodania tovaru.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako ,,nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto rámcovej dohode a Dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol,
resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto rámcovej dohody je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto rámcovej dohody, zaväzuje sa Dodávateľ poskytnúť Objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto rámcovej dohody a nižšou cenou.
Dodávateľ nemôže postúpiť pohľadávky voči Objednávateľovi tretej osobe, podľa § 524 a násl. zákona č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Občiansky zákonník“), bez predchádzajúceho súhlasu Objednávateľa. Právny úkon, ktorým Dodávateľ postúpi pohľadávky voči Objednávateľovi tretej osobe bez predchádzajúceho súhlasu Objednávateľa je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Dodávateľ berie na vedomie, že súhlas Objednávateľa je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR.
Pokiaľ budú pohľadávky z tejto zmluvy Dodávateľom postúpené na iný subjekt so zmluvným dojednaním, takýto právny úkon je podľa ustanovenia § 369 Občianskeho zákonníka absolútne neplatný.
Rámcová dohoda sa uzatvára na obdobie 12 mesiacov, resp. do vyčerpania finančného limitu a to podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ulica Československej armády 234/139, Kremnica, Žiar nad Hronom, Banskobystrický, Slovenská republika

12

1,00 ks

2 919,60

2 919,60

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Požaduje sa predložiť vlastný návrh plnenia zákazky spracovaný podľa položiek a špecifík predmetu zákazky.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

18.10.2021 11:28

25.10.2021 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.10.2021 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 424
 4
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.10.2021 08:42 - Vstupná ponuka 2 919,60 € Cena s DPH
25.10.2021 10:59 - Najvýhodnejšia ponuka 2 918,40 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS